Perusteella millä Lahti huutaa nämä, "0:53 "Tuu jo auttaa!"Pieni liekki kirjoitti: La Tammi 24, 2026 9:36 amMuutamia nostoja hätäkeskuspuhelutallenteen alkupuolelta, jolloin Jukka huutaa puolisoaan avuksi:nihilistinahalisti kirjoitti: Pe Tammi 23, 2026 10:31 am ...
Korvattu tähdillä oma vitsi ja hauskuus.
Mutta tässä todiste https://www.dropbox.com/scl/fi/13w6x2w5 ... qbz0m&dl=0
0:53 "Tuu jo auttaa!"
1:18 "apu"
1:25 "Apuun...tule, tule tänne apuun!"
1:46 "Tuu jo auttaa!"
Mielestäni on paljon todennäköisempää, että hädässä ja hämärän rajamailla oleva ihminen toistelee sanomisiaan. Ei Jukka enää tuossa vaiheessa ajattele selvästi, vaan yrittää lähinnä sinnitellä hengissä ja saada apua itselleen. Murhaaja on kylmäverinen tyyppi, jolla oli ainoastaan Jukan tappaminen tavoitteena.
Voisin kuvitella, että myös KRP:n labrahenkilökunnasta löytyy ihmisiä, joita ahdistaa Auerin tapauksen käsittely. Järjen ääntä ei ole kuunneltu enää vuosiin ja syyttömät ihmiset ovat joutuneet syntipukeiksi.
1:18 "apu"
1:25 "Apuun...tule, tule tänne apuun!"
1:46 "Tuu jo auttaa!".
00:53 kohta on jo esitetty ja siinä ei ole avunpyynti kohtaa.
01:25 kohta ei ole lähellekkään esittämäänne muotoaa ja on juurikin kuin olen sen tänne laittanut jo ja olen päätynytkin itse esittämäänne, että moni on tehnyt Auerista tahallaan syyllisen ja ei halua oikean syyllisen löytyvän, eli koska pili kuulee omintakeisesti lyhyissä lauseissa useampia sanoja kuin onkaan, on pili samoilla linjoilla.