Facebookin narkit ja hörhöt
Facebookin narkit ja hörhöt
Olen törmännyt Facebookissa sellaisiin ihmisiin kuin: Julia Pasanen, Aatu Koskivuori, Pinja Ruusutossu, Hanna Kärki ym.
Julia on varmaan narkki ja huora, asunnoton, sillä on 4lasta jota yhtä ezi ku oli ottanut hatkat laitoxesta.
Aatu asuu asuntolassa ja itkee "kaapatun" lapsensa perään.
Hanna on omien sanojensa mukaan entinen narkki, en usko.
Mut toi Ruusutossu, ku jengi väittää että se on psykoosissa, en tiedä, mua ällöttää sen puhe, en pysty kuuntelemaan sitä ku jonku 10-20 sekuntia.
Ootteko te tietoisia näistä tyypeistä?
Julia on varmaan narkki ja huora, asunnoton, sillä on 4lasta jota yhtä ezi ku oli ottanut hatkat laitoxesta.
Mut toi Ruusutossu, ku jengi väittää että se on psykoosissa, en tiedä, mua ällöttää sen puhe, en pysty kuuntelemaan sitä ku jonku 10-20 sekuntia.
jee, MV-LEHTI on taas hengissä!!
- rikkalapio
- Axel Foley
Re: Facebookin narkit ja hörhöt
Satuinpa näkemään sattumoisin tämän Ruusutossun materiaalia äskettäin ja kieltämättä jonkin asteinen psykoosi tuntuisi neitokaisella olevan päälläSvimba kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 11:10 am Olen törmännyt Facebookissa sellaisiin ihmisiin kuin: Julia Pasanen, Aatu Koskivuori, Pinja Ruusutossu, Hanna Kärki ym.
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
itsekin törmäsin tähän Ruusutossuun!. mitä olen käsittänyt niin paennut suomesta poliiseja ja oli kanadassa ja jenkeissä kodittomana mutta karkotettiin sieltä. nyt vissiin kodittomana lymyilee väli vai etelä-amerikassa kodittomana...lol aikamaoinen tapausrikkalapio kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 9:25 pmSatuinpa näkemään sattumoisin tämän Ruusutossun materiaalia äskettäin ja kieltämättä jonkin asteinen psykoosi tuntuisi neitokaisella olevan päälläSvimba kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 11:10 am Olen törmännyt Facebookissa sellaisiin ihmisiin kuin: Julia Pasanen, Aatu Koskivuori, Pinja Ruusutossu, Hanna Kärki ym.
Ootteko te tietoisia näistä tyypeistä?![]()
pitäiskö aloittajan hommata elämä
aika perseestä vetää tänne foorumille tavis tyyppejä nimineen.
Antifa Free Palestina
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Aivan samaa ihmettelin, eihän tässä ole mitään järkeä. Ketju ei ansaitsisi paikkaansa edes kaatopaikalla.Kumisilmä kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 8:52 pm pitäiskö aloittajan hommata elämäaika perseestä vetää tänne foorumille tavis tyyppejä nimineen.
Täälläkin samoin ajatteleva!WalkingDisaster kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 9:03 pmAivan samaa ihmettelin, eihän tässä ole mitään järkeä. Ketju ei ansaitsisi paikkaansa edes kaatopaikalla.Kumisilmä kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 8:52 pm pitäiskö aloittajan hommata elämäaika perseestä vetää tänne foorumille tavis tyyppejä nimineen.
Ei yksityishenkilöiden tiedot ja asiat tänne kuulu. Ei todellakaan, vaikka päihderiippuvaisia tm. olisivatkin.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Itehän ne on ittensä ja videonsa laittaneet nettiin, koko maailman nähtäväxi!
Kait ne julkisuutta haluaa, en tiedä mutta uskon niin.
Kait ne julkisuutta haluaa, en tiedä mutta uskon niin.
jee, MV-LEHTI on taas hengissä!!
- Ross Sullivan
- James Bond (David Niven)
Samaa mieltä.Kumisilmä kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 8:52 pm pitäiskö aloittajan hommata elämäaika perseestä vetää tänne foorumille tavis tyyppejä nimineen.
Mitä te dorkat dorkailette?
**Ross Sullivan kirjoitti: To Maalis 12, 2026 7:59 amSamaa mieltä.Kumisilmä kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 8:52 pm pitäiskö aloittajan hommata elämäaika perseestä vetää tänne foorumille tavis tyyppejä nimineen.
Samaa mieltä. Koetko itsesi tärkeäksi mollaamalla täällä jotain rändöm taviksia?
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." 
JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
- Ross Sullivan
- James Bond (David Niven)
Ketä tai mitä rändöm-tavista olen sinun mukaasi mollannut?NeroKatti kirjoitti: La Maalis 21, 2026 11:29 pm**Ross Sullivan kirjoitti: To Maalis 12, 2026 7:59 amSamaa mieltä.Kumisilmä kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 8:52 pm pitäiskö aloittajan hommata elämäaika perseestä vetää tänne foorumille tavis tyyppejä nimineen.
Samaa mieltä. Koetko itsesi tärkeäksi mollaamalla täällä jotain rändöm taviksia?
Mitä te dorkat dorkailette?
**Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 22, 2026 4:25 pmKetä tai mitä rändöm-tavista olen sinun mukaasi mollannut?NeroKatti kirjoitti: La Maalis 21, 2026 11:29 pm**
En väittänyt, että sinä olet mollannut.Lainaus oli harhaanjohtava. Yritin kompata että olen sun kanssa samaa mieltä siitä ettei aloittajan tulisi mollata mollaamisen ilosta ketään.
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." 
-
Amandalooni
- Olivia Benson
Tän ketjun alottaja tekee niille palveluksen. Ne haluu seuraajia ja ovat digisisällön tuottajia.
Monessa ketjussa kaivetaan esiin uhrien läheisten nimiä ym, se ei ole ok.
Mut nää yllämainitut tyypät tekevät julkista somea ja haluavat seuraajia.
-
Amandalooni
- Olivia Benson
Unohdin lisätä listaan Sami Salmensuun.Amandalooni kirjoitti: Ma Maalis 23, 2026 9:50 pm Tän ketjun alottaja tekee niille palveluksen. Ne haluu seuraajia ja ovat digisisällön tuottajia.
Onhan niitä kaiken maailman rappio tiktokkaajiakin. Tuntuu muuten, että suurin osa niistä on jostakin Oulun suunnalta kotoisin. Ilmeisesti aika masentava paikka asua