Facebookin narkit ja hörhöt
Facebookin narkit ja hörhöt
Olen törmännyt Facebookissa sellaisiin ihmisiin kuin: Julia Pasanen, Aatu Koskivuori, Pinja Ruusutossu, Hanna Kärki ym.
Julia on varmaan narkki ja huora, asunnoton, sillä on 4lasta jota yhtä ezi ku oli ottanut hatkat laitoxesta.
Aatu asuu asuntolassa ja itkee "kaapatun" lapsensa perään.
Hanna on omien sanojensa mukaan entinen narkki, en usko.
Mut toi Ruusutossu, ku jengi väittää että se on psykoosissa, en tiedä, mua ällöttää sen puhe, en pysty kuuntelemaan sitä ku jonku 10-20 sekuntia.
Ootteko te tietoisia näistä tyypeistä?
Julia on varmaan narkki ja huora, asunnoton, sillä on 4lasta jota yhtä ezi ku oli ottanut hatkat laitoxesta.
Aatu asuu asuntolassa ja itkee "kaapatun" lapsensa perään.
Hanna on omien sanojensa mukaan entinen narkki, en usko.
Mut toi Ruusutossu, ku jengi väittää että se on psykoosissa, en tiedä, mua ällöttää sen puhe, en pysty kuuntelemaan sitä ku jonku 10-20 sekuntia.
Ootteko te tietoisia näistä tyypeistä?
jee, MV-LEHTI on taas hengissä!!
- rikkalapio
- Axel Foley
- Viestit: 2210
- Liittynyt: Ke Joulu 31, 2025 12:34 pm
Re: Facebookin narkit ja hörhöt
Satuinpa näkemään sattumoisin tämän Ruusutossun materiaalia äskettäin ja kieltämättä jonkin asteinen psykoosi tuntuisi neitokaisella olevan päälläSvimba kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 11:10 am Olen törmännyt Facebookissa sellaisiin ihmisiin kuin: Julia Pasanen, Aatu Koskivuori, Pinja Ruusutossu, Hanna Kärki ym.
Julia on varmaan narkki ja huora, asunnoton, sillä on 4lasta jota yhtä ezi ku oli ottanut hatkat laitoxesta.
Aatu asuu asuntolassa ja itkee "kaapatun" lapsensa perään.
Hanna on omien sanojensa mukaan entinen narkki, en usko.
Mut toi Ruusutossu, ku jengi väittää että se on psykoosissa, en tiedä, mua ällöttää sen puhe, en pysty kuuntelemaan sitä ku jonku 10-20 sekuntia.
Ootteko te tietoisia näistä tyypeistä?
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
Re: Facebookin narkit ja hörhöt
itsekin törmäsin tähän Ruusutossuun!. mitä olen käsittänyt niin paennut suomesta poliiseja ja oli kanadassa ja jenkeissä kodittomana mutta karkotettiin sieltä. nyt vissiin kodittomana lymyilee väli vai etelä-amerikassa kodittomana...lol aikamaoinen tapausrikkalapio kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 9:25 pmSatuinpa näkemään sattumoisin tämän Ruusutossun materiaalia äskettäin ja kieltämättä jonkin asteinen psykoosi tuntuisi neitokaisella olevan päälläSvimba kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 11:10 am Olen törmännyt Facebookissa sellaisiin ihmisiin kuin: Julia Pasanen, Aatu Koskivuori, Pinja Ruusutossu, Hanna Kärki ym.
Julia on varmaan narkki ja huora, asunnoton, sillä on 4lasta jota yhtä ezi ku oli ottanut hatkat laitoxesta.
Aatu asuu asuntolassa ja itkee "kaapatun" lapsensa perään.
Hanna on omien sanojensa mukaan entinen narkki, en usko.
Mut toi Ruusutossu, ku jengi väittää että se on psykoosissa, en tiedä, mua ällöttää sen puhe, en pysty kuuntelemaan sitä ku jonku 10-20 sekuntia.
Ootteko te tietoisia näistä tyypeistä?![]()
Re: Facebookin narkit ja hörhöt
pitäiskö aloittajan hommata elämä
aika perseestä vetää tänne foorumille tavis tyyppejä nimineen.
Antifa Free Palestina
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
- Viestit: 2555
- Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm
Re: Facebookin narkit ja hörhöt
Aivan samaa ihmettelin, eihän tässä ole mitään järkeä. Ketju ei ansaitsisi paikkaansa edes kaatopaikalla.Kumisilmä kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 8:52 pm pitäiskö aloittajan hommata elämäaika perseestä vetää tänne foorumille tavis tyyppejä nimineen.
Re: Facebookin narkit ja hörhöt
Täälläkin samoin ajatteleva!WalkingDisaster kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 9:03 pmAivan samaa ihmettelin, eihän tässä ole mitään järkeä. Ketju ei ansaitsisi paikkaansa edes kaatopaikalla.Kumisilmä kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 8:52 pm pitäiskö aloittajan hommata elämäaika perseestä vetää tänne foorumille tavis tyyppejä nimineen.
Ei yksityishenkilöiden tiedot ja asiat tänne kuulu. Ei todellakaan, vaikka päihderiippuvaisia tm. olisivatkin.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Re: Facebookin narkit ja hörhöt
Itehän ne on ittensä ja videonsa laittaneet nettiin, koko maailman nähtäväxi!
Kait ne julkisuutta haluaa, en tiedä mutta uskon niin.
Kait ne julkisuutta haluaa, en tiedä mutta uskon niin.
jee, MV-LEHTI on taas hengissä!!
- Ross Sullivan
- James Bond (David Niven)
- Viestit: 10757
- Liittynyt: La Joulu 02, 2017 2:14 am
Re: Facebookin narkit ja hörhöt
Samaa mieltä.Kumisilmä kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 8:52 pm pitäiskö aloittajan hommata elämäaika perseestä vetää tänne foorumille tavis tyyppejä nimineen.
Mitä te dorkat dorkailette?
Re: Facebookin narkit ja hörhöt
**Ross Sullivan kirjoitti: To Maalis 12, 2026 7:59 amSamaa mieltä.Kumisilmä kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 8:52 pm pitäiskö aloittajan hommata elämäaika perseestä vetää tänne foorumille tavis tyyppejä nimineen.
Samaa mieltä. Koetko itsesi tärkeäksi mollaamalla täällä jotain rändöm taviksia?
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." 
JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
- Ross Sullivan
- James Bond (David Niven)
- Viestit: 10757
- Liittynyt: La Joulu 02, 2017 2:14 am
Re: Facebookin narkit ja hörhöt
Ketä tai mitä rändöm-tavista olen sinun mukaasi mollannut?NeroKatti kirjoitti: La Maalis 21, 2026 11:29 pm**Ross Sullivan kirjoitti: To Maalis 12, 2026 7:59 amSamaa mieltä.Kumisilmä kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 8:52 pm pitäiskö aloittajan hommata elämäaika perseestä vetää tänne foorumille tavis tyyppejä nimineen.
Samaa mieltä. Koetko itsesi tärkeäksi mollaamalla täällä jotain rändöm taviksia?
Mitä te dorkat dorkailette?
Re: Facebookin narkit ja hörhöt
**Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 22, 2026 4:25 pmKetä tai mitä rändöm-tavista olen sinun mukaasi mollannut?NeroKatti kirjoitti: La Maalis 21, 2026 11:29 pm**
Samaa mieltä. Koetko itsesi tärkeäksi mollaamalla täällä jotain rändöm taviksia?
En väittänyt, että sinä olet mollannut.Lainaus oli harhaanjohtava. Yritin kompata että olen sun kanssa samaa mieltä siitä ettei aloittajan tulisi mollata mollaamisen ilosta ketään.
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." 
JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
-
Amandalooni
- Olivia Benson
- Viestit: 726
- Liittynyt: La Joulu 10, 2022 3:03 am
Re: Facebookin narkit ja hörhöt
Tän ketjun alottaja tekee niille palveluksen. Ne haluu seuraajia ja ovat digisisällön tuottajia.
Monessa ketjussa kaivetaan esiin uhrien läheisten nimiä ym, se ei ole ok.
Mut nää yllämainitut tyypät tekevät julkista somea ja haluavat seuraajia.
Monessa ketjussa kaivetaan esiin uhrien läheisten nimiä ym, se ei ole ok.
Mut nää yllämainitut tyypät tekevät julkista somea ja haluavat seuraajia.
-
Amandalooni
- Olivia Benson
- Viestit: 726
- Liittynyt: La Joulu 10, 2022 3:03 am
Re: Facebookin narkit ja hörhöt
Unohdin lisätä listaan Sami Salmensuun.Amandalooni kirjoitti: Ma Maalis 23, 2026 9:50 pm Tän ketjun alottaja tekee niille palveluksen. Ne haluu seuraajia ja ovat digisisällön tuottajia.
Monessa ketjussa kaivetaan esiin uhrien läheisten nimiä ym, se ei ole ok.
Mut nää yllämainitut tyypät tekevät julkista somea ja haluavat seuraajia.
Re: Facebookin narkit ja hörhöt
Onhan niitä kaiken maailman rappio tiktokkaajiakin. Tuntuu muuten, että suurin osa niistä on jostakin Oulun suunnalta kotoisin. Ilmeisesti aika masentava paikka asua 
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." 
JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."