Facebookin narkit ja hörhöt

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Svimba
Roger Murtaugh

Facebookin narkit ja hörhöt

Viesti Kirjoittaja Svimba »

Olen törmännyt Facebookissa sellaisiin ihmisiin kuin: Julia Pasanen, Aatu Koskivuori, Pinja Ruusutossu, Hanna Kärki ym.
Julia on varmaan narkki ja huora, asunnoton, sillä on 4lasta jota yhtä ezi ku oli ottanut hatkat laitoxesta.
Aatu asuu asuntolassa ja itkee "kaapatun" lapsensa perään.
Hanna on omien sanojensa mukaan entinen narkki, en usko.
Mut toi Ruusutossu, ku jengi väittää että se on psykoosissa, en tiedä, mua ällöttää sen puhe, en pysty kuuntelemaan sitä ku jonku 10-20 sekuntia.
Ootteko te tietoisia näistä tyypeistä?
jee, MV-LEHTI on taas hengissä!!
Stonedar
Axel Foley

Re: Facebookin narkit ja hörhöt

Viesti Kirjoittaja Stonedar »

Svimba kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 11:10 am Ootteko te tietoisia näistä tyypeistä?
En.
rikkalapio
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja rikkalapio »

Svimba kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 11:10 am Olen törmännyt Facebookissa sellaisiin ihmisiin kuin: Julia Pasanen, Aatu Koskivuori, Pinja Ruusutossu, Hanna Kärki ym.
Julia on varmaan narkki ja huora, asunnoton, sillä on 4lasta jota yhtä ezi ku oli ottanut hatkat laitoxesta.
Mut toi Ruusutossu, ku jengi väittää että se on psykoosissa, en tiedä, mua ällöttää sen puhe, en pysty kuuntelemaan sitä ku jonku 10-20 sekuntia.
Satuinpa näkemään sattumoisin tämän Ruusutossun materiaalia äskettäin ja kieltämättä jonkin asteinen psykoosi tuntuisi neitokaisella olevan päällä :lol:
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -

"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.

Tiedättehän te."

-Trump-
Tontta82
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Tontta82 »

rikkalapio kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 9:25 pm
Svimba kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 11:10 am Olen törmännyt Facebookissa sellaisiin ihmisiin kuin: Julia Pasanen, Aatu Koskivuori, Pinja Ruusutossu, Hanna Kärki ym.
Satuinpa näkemään sattumoisin tämän Ruusutossun materiaalia äskettäin ja kieltämättä jonkin asteinen psykoosi tuntuisi neitokaisella olevan päällä :lol:
itsekin törmäsin tähän Ruusutossuun!. mitä olen käsittänyt niin paennut suomesta poliiseja ja oli kanadassa ja jenkeissä kodittomana mutta karkotettiin sieltä. nyt vissiin kodittomana lymyilee väli vai etelä-amerikassa kodittomana...lol aikamaoinen tapaus
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

pitäiskö aloittajan hommata elämä :roll: aika perseestä vetää tänne foorumille tavis tyyppejä nimineen.
Antifa Free Palestina
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Kumisilmä kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 8:52 pm pitäiskö aloittajan hommata elämä :roll: aika perseestä vetää tänne foorumille tavis tyyppejä nimineen.
Aivan samaa ihmettelin, eihän tässä ole mitään järkeä. Ketju ei ansaitsisi paikkaansa edes kaatopaikalla.
Bird
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bird »

WalkingDisaster kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 9:03 pm
Kumisilmä kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 8:52 pm pitäiskö aloittajan hommata elämä :roll: aika perseestä vetää tänne foorumille tavis tyyppejä nimineen.
Aivan samaa ihmettelin, eihän tässä ole mitään järkeä. Ketju ei ansaitsisi paikkaansa edes kaatopaikalla.
Täälläkin samoin ajatteleva!
Ei yksityishenkilöiden tiedot ja asiat tänne kuulu. Ei todellakaan, vaikka päihderiippuvaisia tm. olisivatkin.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Svimba
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Svimba »

Itehän ne on ittensä ja videonsa laittaneet nettiin, koko maailman nähtäväxi!
Kait ne julkisuutta haluaa, en tiedä mutta uskon niin.
jee, MV-LEHTI on taas hengissä!!
Ross Sullivan
James Bond (David Niven)

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Samaa mieltä.
Mitä te dorkat dorkailette?
NeroKatti
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja NeroKatti »

Ross Sullivan kirjoitti: To Maalis 12, 2026 7:59 am
Samaa mieltä.
**
Samaa mieltä. Koetko itsesi tärkeäksi mollaamalla täällä jotain rändöm taviksia?
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." :!:

JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
Ross Sullivan
James Bond (David Niven)

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

NeroKatti kirjoitti: La Maalis 21, 2026 11:29 pm
Samaa mieltä.
**
Samaa mieltä. Koetko itsesi tärkeäksi mollaamalla täällä jotain rändöm taviksia?
Ketä tai mitä rändöm-tavista olen sinun mukaasi mollannut?
Mitä te dorkat dorkailette?
NeroKatti
Neuvoja-Jack

Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 22, 2026 4:25 pm
NeroKatti kirjoitti: La Maalis 21, 2026 11:29 pm

Samaa mieltä.
**
Ketä tai mitä rändöm-tavista olen sinun mukaasi mollannut?
**
En väittänyt, että sinä olet mollannut.Lainaus oli harhaanjohtava. Yritin kompata että olen sun kanssa samaa mieltä siitä ettei aloittajan tulisi mollata mollaamisen ilosta ketään.
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." :!:

JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
Amandalooni
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Amandalooni »

Tän ketjun alottaja tekee niille palveluksen. Ne haluu seuraajia ja ovat digisisällön tuottajia.
Monessa ketjussa kaivetaan esiin uhrien läheisten nimiä ym, se ei ole ok.
Mut nää yllämainitut tyypät tekevät julkista somea ja haluavat seuraajia.
Amandalooni
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Amandalooni »

Amandalooni kirjoitti: Ma Maalis 23, 2026 9:50 pm Tän ketjun alottaja tekee niille palveluksen. Ne haluu seuraajia ja ovat digisisällön tuottajia.
Monessa ketjussa kaivetaan esiin uhrien läheisten nimiä ym, se ei ole ok.
Mut nää yllämainitut tyypät tekevät julkista somea ja haluavat seuraajia.
Unohdin lisätä listaan Sami Salmensuun.
NeroKatti
Neuvoja-Jack

Onhan niitä kaiken maailman rappio tiktokkaajiakin. Tuntuu muuten, että suurin osa niistä on jostakin Oulun suunnalta kotoisin. Ilmeisesti aika masentava paikka asua :D

Vastaa Viestiin