Facebookin narkit ja hörhöt

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Svimba
Roger Murtaugh
Viestit: 894
Liittynyt: Pe Maalis 30, 2018 4:54 pm

Facebookin narkit ja hörhöt

Viesti Kirjoittaja Svimba »

Olen törmännyt Facebookissa sellaisiin ihmisiin kuin: Julia Pasanen, Aatu Koskivuori, Pinja Ruusutossu, Hanna Kärki ym.
Julia on varmaan narkki ja huora, asunnoton, sillä on 4lasta jota yhtä ezi ku oli ottanut hatkat laitoxesta.
Aatu asuu asuntolassa ja itkee "kaapatun" lapsensa perään.
Hanna on omien sanojensa mukaan entinen narkki, en usko.
Mut toi Ruusutossu, ku jengi väittää että se on psykoosissa, en tiedä, mua ällöttää sen puhe, en pysty kuuntelemaan sitä ku jonku 10-20 sekuntia.
Ootteko te tietoisia näistä tyypeistä?
jee, MV-LEHTI on taas hengissä!!
Stonedar
Axel Foley
Viestit: 2244
Liittynyt: Ma Joulu 11, 2023 8:45 am

Re: Facebookin narkit ja hörhöt

Viesti Kirjoittaja Stonedar »

Svimba kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 11:10 am Ootteko te tietoisia näistä tyypeistä?
En.
Avatar
rikkalapio
Axel Foley
Viestit: 2210
Liittynyt: Ke Joulu 31, 2025 12:34 pm

Re: Facebookin narkit ja hörhöt

Viesti Kirjoittaja rikkalapio »

Svimba kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 11:10 am Olen törmännyt Facebookissa sellaisiin ihmisiin kuin: Julia Pasanen, Aatu Koskivuori, Pinja Ruusutossu, Hanna Kärki ym.
Julia on varmaan narkki ja huora, asunnoton, sillä on 4lasta jota yhtä ezi ku oli ottanut hatkat laitoxesta.
Aatu asuu asuntolassa ja itkee "kaapatun" lapsensa perään.
Hanna on omien sanojensa mukaan entinen narkki, en usko.
Mut toi Ruusutossu, ku jengi väittää että se on psykoosissa, en tiedä, mua ällöttää sen puhe, en pysty kuuntelemaan sitä ku jonku 10-20 sekuntia.
Ootteko te tietoisia näistä tyypeistä?
Satuinpa näkemään sattumoisin tämän Ruusutossun materiaalia äskettäin ja kieltämättä jonkin asteinen psykoosi tuntuisi neitokaisella olevan päällä :lol:
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -

"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.

Tiedättehän te."

-Trump-
Tontta82
Harjunpää
Viestit: 323
Liittynyt: To Elo 10, 2023 5:09 pm

Re: Facebookin narkit ja hörhöt

Viesti Kirjoittaja Tontta82 »

rikkalapio kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 9:25 pm
Svimba kirjoitti: Ma Maalis 09, 2026 11:10 am Olen törmännyt Facebookissa sellaisiin ihmisiin kuin: Julia Pasanen, Aatu Koskivuori, Pinja Ruusutossu, Hanna Kärki ym.
Julia on varmaan narkki ja huora, asunnoton, sillä on 4lasta jota yhtä ezi ku oli ottanut hatkat laitoxesta.
Aatu asuu asuntolassa ja itkee "kaapatun" lapsensa perään.
Hanna on omien sanojensa mukaan entinen narkki, en usko.
Mut toi Ruusutossu, ku jengi väittää että se on psykoosissa, en tiedä, mua ällöttää sen puhe, en pysty kuuntelemaan sitä ku jonku 10-20 sekuntia.
Ootteko te tietoisia näistä tyypeistä?
Satuinpa näkemään sattumoisin tämän Ruusutossun materiaalia äskettäin ja kieltämättä jonkin asteinen psykoosi tuntuisi neitokaisella olevan päällä :lol:
itsekin törmäsin tähän Ruusutossuun!. mitä olen käsittänyt niin paennut suomesta poliiseja ja oli kanadassa ja jenkeissä kodittomana mutta karkotettiin sieltä. nyt vissiin kodittomana lymyilee väli vai etelä-amerikassa kodittomana...lol aikamaoinen tapaus
Avatar
Kumisilmä
Rico Tubbs
Viestit: 1246
Liittynyt: La Touko 31, 2025 8:39 am
Viesti:

Re: Facebookin narkit ja hörhöt

Viesti Kirjoittaja Kumisilmä »

pitäiskö aloittajan hommata elämä :roll: aika perseestä vetää tänne foorumille tavis tyyppejä nimineen.
Antifa Free Palestina
WalkingDisaster
Adrian Monk
Viestit: 2555
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Facebookin narkit ja hörhöt

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Kumisilmä kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 8:52 pm pitäiskö aloittajan hommata elämä :roll: aika perseestä vetää tänne foorumille tavis tyyppejä nimineen.
Aivan samaa ihmettelin, eihän tässä ole mitään järkeä. Ketju ei ansaitsisi paikkaansa edes kaatopaikalla.
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Facebookin narkit ja hörhöt

Viesti Kirjoittaja Bird »

WalkingDisaster kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 9:03 pm
Kumisilmä kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 8:52 pm pitäiskö aloittajan hommata elämä :roll: aika perseestä vetää tänne foorumille tavis tyyppejä nimineen.
Aivan samaa ihmettelin, eihän tässä ole mitään järkeä. Ketju ei ansaitsisi paikkaansa edes kaatopaikalla.
Täälläkin samoin ajatteleva!
Ei yksityishenkilöiden tiedot ja asiat tänne kuulu. Ei todellakaan, vaikka päihderiippuvaisia tm. olisivatkin.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Svimba
Roger Murtaugh
Viestit: 894
Liittynyt: Pe Maalis 30, 2018 4:54 pm

Re: Facebookin narkit ja hörhöt

Viesti Kirjoittaja Svimba »

Itehän ne on ittensä ja videonsa laittaneet nettiin, koko maailman nähtäväxi!
Kait ne julkisuutta haluaa, en tiedä mutta uskon niin.
jee, MV-LEHTI on taas hengissä!!
Avatar
Ross Sullivan
James Bond (David Niven)
Viestit: 10757
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 2:14 am

Re: Facebookin narkit ja hörhöt

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Kumisilmä kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 8:52 pm pitäiskö aloittajan hommata elämä :roll: aika perseestä vetää tänne foorumille tavis tyyppejä nimineen.
Samaa mieltä.
Mitä te dorkat dorkailette?
Avatar
NeroKatti
Neuvoja-Jack
Viestit: 568
Liittynyt: La Heinä 06, 2024 2:23 am

Re: Facebookin narkit ja hörhöt

Viesti Kirjoittaja NeroKatti »

Ross Sullivan kirjoitti: To Maalis 12, 2026 7:59 am
Kumisilmä kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 8:52 pm pitäiskö aloittajan hommata elämä :roll: aika perseestä vetää tänne foorumille tavis tyyppejä nimineen.
Samaa mieltä.
**
Samaa mieltä. Koetko itsesi tärkeäksi mollaamalla täällä jotain rändöm taviksia?
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." :!:

JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
Avatar
Ross Sullivan
James Bond (David Niven)
Viestit: 10757
Liittynyt: La Joulu 02, 2017 2:14 am

Re: Facebookin narkit ja hörhöt

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

NeroKatti kirjoitti: La Maalis 21, 2026 11:29 pm
Ross Sullivan kirjoitti: To Maalis 12, 2026 7:59 am
Kumisilmä kirjoitti: Ke Maalis 11, 2026 8:52 pm pitäiskö aloittajan hommata elämä :roll: aika perseestä vetää tänne foorumille tavis tyyppejä nimineen.
Samaa mieltä.
**
Samaa mieltä. Koetko itsesi tärkeäksi mollaamalla täällä jotain rändöm taviksia?
Ketä tai mitä rändöm-tavista olen sinun mukaasi mollannut?
Mitä te dorkat dorkailette?
Avatar
NeroKatti
Neuvoja-Jack
Viestit: 568
Liittynyt: La Heinä 06, 2024 2:23 am

Re: Facebookin narkit ja hörhöt

Viesti Kirjoittaja NeroKatti »

Ross Sullivan kirjoitti: Su Maalis 22, 2026 4:25 pm
NeroKatti kirjoitti: La Maalis 21, 2026 11:29 pm
Ross Sullivan kirjoitti: To Maalis 12, 2026 7:59 am

Samaa mieltä.
**
Samaa mieltä. Koetko itsesi tärkeäksi mollaamalla täällä jotain rändöm taviksia?
Ketä tai mitä rändöm-tavista olen sinun mukaasi mollannut?
**
En väittänyt, että sinä olet mollannut.Lainaus oli harhaanjohtava. Yritin kompata että olen sun kanssa samaa mieltä siitä ettei aloittajan tulisi mollata mollaamisen ilosta ketään.
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." :!:

JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
Amandalooni
Olivia Benson
Viestit: 726
Liittynyt: La Joulu 10, 2022 3:03 am

Re: Facebookin narkit ja hörhöt

Viesti Kirjoittaja Amandalooni »

Tän ketjun alottaja tekee niille palveluksen. Ne haluu seuraajia ja ovat digisisällön tuottajia.
Monessa ketjussa kaivetaan esiin uhrien läheisten nimiä ym, se ei ole ok.
Mut nää yllämainitut tyypät tekevät julkista somea ja haluavat seuraajia.
Amandalooni
Olivia Benson
Viestit: 726
Liittynyt: La Joulu 10, 2022 3:03 am

Re: Facebookin narkit ja hörhöt

Viesti Kirjoittaja Amandalooni »

Amandalooni kirjoitti: Ma Maalis 23, 2026 9:50 pm Tän ketjun alottaja tekee niille palveluksen. Ne haluu seuraajia ja ovat digisisällön tuottajia.
Monessa ketjussa kaivetaan esiin uhrien läheisten nimiä ym, se ei ole ok.
Mut nää yllämainitut tyypät tekevät julkista somea ja haluavat seuraajia.
Unohdin lisätä listaan Sami Salmensuun.
Avatar
NeroKatti
Neuvoja-Jack
Viestit: 568
Liittynyt: La Heinä 06, 2024 2:23 am

Re: Facebookin narkit ja hörhöt

Viesti Kirjoittaja NeroKatti »

Onhan niitä kaiken maailman rappio tiktokkaajiakin. Tuntuu muuten, että suurin osa niistä on jostakin Oulun suunnalta kotoisin. Ilmeisesti aika masentava paikka asua :D
Kirjoittaja McCall » "On kyllä loistava ketju. Upeaa seurata asiantuntijoiden argumentointia." :!:

JesseHames » "Olen siis parikymppinen, syrjäytynyt huumeidenkäyttäjä, joka on vieläpä älykkyydeltään simpanssin tasoa."
Vastaa Viestiin