Epäilty murha Oulun Sairaalanrinteellä 22.10.25

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Hanna-Mari

Re: Iso poliisioperaatio meneillään Oulun Sairaalanrinteellä 22.10.25

Viesti Kirjoittaja Hanna-Mari »

Hanna-Mari kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 11:51 pm
Hanna-Mari kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 10:28 pm
Hanna-Mari kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 10:17 pm
Eli olen uhrin äiti liittyen Kvistin elinkautiseen,mutta nämä seikat,mitkä johtuneet uhrin siirtymiseen, murhaajan asuntoon,ja sitä edeltävät tapahtumat 30.9.2025 lähtien .

Olen tehnyt rikosilmoitukset koskien kiristyksiä,kiristysyrityksiä yms.mistä uhrilla ei kokemusta,niin mikä tässä mättää??

Moneen kertaan nämä lueteltu,eritelty...eli Janne kiristellyt puhelinta,jota tarjoaa Niikille ,ja Janne käynyt tyttäreni asunnolla seurassaan 1973 syntynyt mies,joka vienyt jonkun "arvottoman" Kvistin pakin,ilmeisesti Tarita ruenut viestimään 7.10.2025 koskien,en tiedä vielä mirä(rikosilmoitus tehty), ja vaikka mitä paskaa,alkaa kysellä minulta kovia ukkoa, ja vastaan,että ihan oikeutta myöten,että "ollaan eläkkeellä",niin on lähtenyt Kvistille...
Vitun huorat,tapan kaikki yks kerrallaan...
En
Soita ikinä mihinkään yksityisviestinä ,lähettämiinne juttuihin,sanon vain tämän,tyttäreni ei tiennyt mitään alamaailmasta,minä tiedän, ja tuo kaikki tuhosi turhaan monen nuoren loppuelämän,kantakaa se elämässänne...
Ja turha yrittää käännyttää,kyse on s.rinteen tapahtumista,mistä kerroin,eli ykskään nuista,joita syytetään,ei olisi siellä ilman tätä joka" rakasti" uhria nykyelämässään ,hyvänä ystävänä.

Täällä joku taho koittaa kääntää minut "lamppu pimiänä" ym lauseilla ,ja vaihtaa aihetta,ei,asiani on koskenut s.rinteen tapahtumia,kun tämä "nainen" on kuulemma syytön ,ja ahdistunut..
Niin,eli siten Kvistin kosto liittyy, näihin että kostivat uhrille 30.9.2025, liittynern pahoinpitelyn,siksi Kvist tehnyt nuo teot ,ja nämä Kvistin pahoinpitelijät puhuvat minulle syyttömyyttään ,loppuiän tyttäreni murhasn,mutta ei auta,minä joskus kuolen,teko ei ikinä...hän oli työssäkäyvä nuori nainen...

Jos olisin romaani,kyseessä olisi verikosto.

Mutta kun en ole,tämänkin ,ovat jo yrittäneet "tummatukkaisen" 34v.sitten kuolleen äitini, fb kuvalla yhdistää miniut romaaneiihin...

Minulla ei oli ikinä ollut mitään tekemistä ,romaaneihin,vaikka äitini on mustatukkainen, ja ruskeasilmäinen.
Ja joo ketjut voi yhdistää, mutta Salla, ja Lasse ei ole murhannert lastani, ja en ikinä anna mitään kautta tälle kostomurhalle hyväksyntää...jos olisin nuorempi,olisitte vainajia,mutta elämäntapanne tappaa teidät...alibissahan on kertomus...
Ja joo,nää harrastaa,tätä en tuntenut tekijää/uhria,jos ette oo tienneet...
Ja joo,jälestäpäin ne on rakasteneet, niin tekijää, kuin uhriakin ..

Mää inhoon tota ämmää, kun ruma kun perkele, ja kertoo kaikenmaailman nälkätarinoita kadulta ,ja rakastaa tekijä/uhtia...
Hanna-Mari

Eli en edelleeenkään ymärrärrä miksi Salkl,Lasse,Janne ois syytteessä ko.rikoksiin ilman tätä, joka yritti ilmeisesti saada jotakin pienempää tuomiota puistossa 2025 tehneensä puukotukseen??

Aivan järetön idea,lopputulos omaisille järkyttävä, ja tämä "vakuuttaa" ahdistusta ,niin itsensä ,kuin väärinymmärretyn läheisen puoleesta,oikeasti teko onkin Sallan ja Lassen...
Ja keksii nyt kesken Sallan ,pantavaakeuksien ym .alkaa pilkkaamaan ,koko Sallaa&Lassea?

Niikihän näittein juoruken takana pyörii...hänhän on pessyt kätensäj joka juttuun, ja yhtäkkiä tapahttuu kummia...ja hän ei oo ikinä kuullutkaan, eikä tunne ketään...
rrlvnt
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja rrlvnt »

Onko jollakulla ETPK vielä tallessa?
Annuli66
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Annuli66 »

rrlvnt kirjoitti: La Touko 16, 2026 1:06 pm Onko jollakulla ETPK vielä tallessa?
Mulla on, mutta ku en onneton onnistu liittämään! Tovin jo yrittäny...
Hanna-Mari

JuristiKö kirjoitti: Ma Loka 27, 2025 9:13 pm
ups kirjoitti: Ma Loka 27, 2025 9:08 pm
JuristiKö kirjoitti: Ma Loka 27, 2025 6:54 pm Kieltämättä aika hurjia juttuja leviää näin sivullisen lukemana kuitenkin syyttömänä vapautetusta henkilöstä tällä hetkellä..

En nyt sanois hurjia, ihan perus settiä tuommoisissa porukoissa. Kaikkihan nämä on ihan faktaa. Pakko oli vaihtaa oma nimi fb, kun ei voinut enää narrata ihmisiä olemattomilla tavaroillaan. Kaikesta huolimatta pyörii tällaisen sakin kanssa. Onhan se aika varma, että jengi tulee tänne kertoo, kun nyt tässäkin keississä nimi tuli esiin. Yli 10v on kuitenkin elänyt enemmän ja vähemmän tuollaista elämää ja muutosta tuskin tulee. Poikaystävät, ne useat, toinen toistaan pahempia. Ennen tätä lasten isää seurusteli äijän kans, kuka istui taposta. Nyt tämä lasten isä vangittuna taposta ja nykyinen ukko Mike istunut taposta. Olisko joku fiksaatio taposta istuviin, vai mikä tässä on?
Tuota... miten syyttömänä vapautetun naisen yksityisen elämän asiat kuuluu enää lankaan jossa käsitellään sairaalanrinteellä tapahtunutta tappoa? tai mitä hän on tehnyt elämässään tai kenen kanssa seurustellut kun hän ei mitä ilmeisemmin liity koko tapaukseen mitenkään? Varsinkin koko nimellään. Vielä kun suhteuttaa että edes käytännössä uhrin eikä päätekijän koko nimeä ole edes vahvistettu niin tämän naisen henkilötietoja käsitellään useita lankoja
Screenshot_20260522_220940_Chrome.jpg
Screenshot_20260522_220940_Chrome.jpg (555.11 KiB) Katsottu 570 kertaa
Että tämmöstä...
Liitteet
Screenshot_20260522_220940_Chrome.jpg (555.11 KiB) Katsottu 570 kertaa
Hanna-Mari

Hanna-Mari kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 10:13 pm
ups kirjoitti: Ma Loka 27, 2025 9:08 pm

En nyt sanois hurjia, ihan perus settiä tuommoisissa porukoissa. Kaikkihan nämä on ihan faktaa. Pakko oli vaihtaa oma nimi fb, kun ei voinut enää narrata ihmisiä olemattomilla tavaroillaan. Kaikesta huolimatta pyörii tällaisen sakin kanssa. Onhan se aika varma, että jengi tulee tänne kertoo, kun nyt tässäkin keississä nimi tuli esiin. Yli 10v on kuitenkin elänyt enemmän ja vähemmän tuollaista elämää ja muutosta tuskin tulee. Poikaystävät, ne useat, toinen toistaan pahempia. Ennen tätä lasten isää seurusteli äijän kans, kuka istui taposta. Nyt tämä lasten isä vangittuna taposta ja nykyinen ukko Mike istunut taposta. Olisko joku fiksaatio taposta istuviin, vai mikä tässä on?
Tuota... miten syyttömänä vapautetun naisen yksityisen elämän asiat kuuluu enää lankaan jossa käsitellään sairaalanrinteellä tapahtunutta tappoa? tai mitä hän on tehnyt elämässään tai kenen kanssa seurustellut kun hän ei mitä ilmeisemmin liity koko tapaukseen mitenkään? Varsinkin koko nimellään. Vielä kun suhteuttaa että edes käytännössä uhrin eikä päätekijän koko nimeä ole edes vahvistettu niin tämän naisen henkilötietoja käsitellään useita lankoja
Että tämmöstä...
On rouvalla kanttia?? Minulle lähetellyt tällaisia??
Hanna-Mari

Hanna-Mari kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 10:18 pm

Että tämmöstä...
Liitteet
Screenshot_20260522_222559_Chrome.jpg
Screenshot_20260522_222559_Chrome.jpg (324.63 KiB) Katsottu 543 kertaa
Hanna-Mari

Hanna-Mari kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 10:27 pm
Että tämmöstä...
Hirveätä uhkailua ja tekstiä täysin syyttömältä,täytyy tehdä rikosilmoitus...
Hanna-Mari

Hanna-Mari kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 10:29 pm
Ja lähettelee tällaisia surevalle omaiselle? Sieltä tulee lumppua sun muuta iäkkälle ihmiselle,narkomaaniksikin jo haukkuu,ihan hullu...
Hanna-Mari

Hanna-Mari kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 10:34 pm
Ja lähettelee tällaisia surevalle omaiselle? Sieltä tulee lumppua sun muuta iäkkälle ihmiselle,narkomaaniksikin jo haukkuu,ihan hullu...
Lopeta Netanjah ja keskity ensi viikon tuomioon ja onnea matkaan,ja olen ikäni asunut samassa paikassa ja samassa työssä,tule tappamaan...
Hanna-Mari

Hanna-Mari kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 10:44 pm

Lopeta Netanjah ja keskity ensi viikon tuomioon ja onnea matkaan,ja olen ikäni asunut samassa paikassa ja samassa työssä,tule tappamaan...
Ja aiot yllättää minut? Tule 6.50 kun ajan pyörällä työpaikkaan? Tere tulemast,viina rannast...
Hanna-Mari

Hanna-Mari kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 10:58 pm
Hanna-Mari kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 10:44 pm
Ja aiot yllättää minut? Tule 6.50 kun ajan pyörällä työpaikkaan? Tere tulemast,viina rannast...
Haukkuu minut mielenterveyshuoraksi? Se hoitaa tuo Joni Kärnä/Oulun poliisista tätä kiristysvyyhtiä 0295 460 211
Hanna-Mari

Jos ilmotat edeltäkäsin,paistetaan teillekin hyvät makkarat grillissä, ja mulla on kampetta, ja vooitte jäädä yötäkin...ei se oo niin justiin,näitä sattuu,elämä on laiffii...
Hanna-Mari

Hanna-Mari kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 11:19 pm
Jos ilmotat edeltäkäsin,paistetaan teillekin hyvät makkarat grillissä, ja mulla on kampetta, ja vooitte jäädä yötäkin...ei se oo niin justiin,näitä sattuu,elämä on laiffii...
Et viittis mua kuiteskaan tappaa ,kun ymmärräkkö,kun en oo tehnyt sun tuomioihis, tmv.liittyvässä mitään, ja oon jo vanha, ja mulla omaki suru,niin säästäsis mut sun julmilta velanperinnöiltä ,ja no toisaalta,oon haudannu perheeni ,jo lapsena ja nyt lapseni ja puhut musta ikävään sävyyn,niin joo,ois kiva realioida tää viha johonkin konkreettiseen, joka näitä aiheuttaa..

Jokuhan nää teot aikaansaa...sua vaan ärsyttää,että oot syytön,et tunne vissiin Janneakaan ,ja oot syytön...
Hei on mullaki jälkeläisiä ja niillä jälkeläisiä,ette te pääse mihinkään,teko seuraa...tuun huolehtimaan,tapa minut,suku kostaa...vaikken oo romaani...
Hanna-Mari

Hanna-Mari kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 11:33 pm
Hanna-Mari kirjoitti: Pe Touko 22, 2026 11:19 pm

Et viittis mua kuiteskaan tappaa ,kun ymmärräkkö,kun en oo tehnyt sun tuomioihis, tmv.liittyvässä mitään, ja oon jo vanha, ja mulla omaki suru,niin säästäsis mut sun julmilta velanperinnöiltä ,ja no toisaalta,oon haudannu perheeni ,jo lapsena ja nyt lapseni ja puhut musta ikävään sävyyn,niin joo,ois kiva realioida tää viha johonkin konkreettiseen, joka näitä aiheuttaa..

Jokuhan nää teot aikaansaa...sua vaan ärsyttää,että oot syytön,et tunne vissiin Janneakaan ,ja oot syytön...
Hei on mullaki jälkeläisiä ja niillä jälkeläisiä,ette te pääse mihinkään,teko seuraa...tuun huolehtimaan,tapa minut,suku kostaa...vaikken oo romaani...
Ja mulla on sinua vanhempia lspsia jotka jo valmiiksi sinua inhoaa ja sinä täällä minua nimittelet mielenterveyshuoraksi ja lumpuksi??
Kannattaa miettiä mitä pikkutyttö nimittelet täällä julkisesti lasten murhista kärsiviä omaisia?? Häpiä,ja Lauriakaan et tuntenut? Häpiä...ja lähettelit järkyttäviä uhkauksia hänelle,ja olet nyt syytön,et tunne ketään?? Miten sää niinku nukut yös?? Häpiä...se jos tekkee juttuja ja häpiää,on ymmärrettävämpää kuin tuo,et en oo ikinä kuullutkaan ikinä näistä kenestäkään...
Vastaa Viestiin