Ja joo,nää harrastaa,tätä en tuntenut tekijää/uhria,jos ette oo tienneet...Hanna-Mari kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 11:51 pmNiin,eli siten Kvistin kosto liittyy, näihin että kostivat uhrille 30.9.2025, liittynern pahoinpitelyn,siksi Kvist tehnyt nuo teot ,ja nämä Kvistin pahoinpitelijät puhuvat minulle syyttömyyttään ,loppuiän tyttäreni murhasn,mutta ei auta,minä joskus kuolen,teko ei ikinä...hän oli työssäkäyvä nuori nainen...Hanna-Mari kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 10:28 pmJa turha yrittää käännyttää,kyse on s.rinteen tapahtumista,mistä kerroin,eli ykskään nuista,joita syytetään,ei olisi siellä ilman tätä joka" rakasti" uhria nykyelämässään ,hyvänä ystävänä.Hanna-Mari kirjoitti: Pe Touko 15, 2026 10:17 pm
Eli olen uhrin äiti liittyen Kvistin elinkautiseen,mutta nämä seikat,mitkä johtuneet uhrin siirtymiseen, murhaajan asuntoon,ja sitä edeltävät tapahtumat 30.9.2025 lähtien .
Olen tehnyt rikosilmoitukset koskien kiristyksiä,kiristysyrityksiä yms.mistä uhrilla ei kokemusta,niin mikä tässä mättää??
Moneen kertaan nämä lueteltu,eritelty...eli Janne kiristellyt puhelinta,jota tarjoaa Niikille ,ja Janne käynyt tyttäreni asunnolla seurassaan 1973 syntynyt mies,joka vienyt jonkun "arvottoman" Kvistin pakin,ilmeisesti Tarita ruenut viestimään 7.10.2025 koskien,en tiedä vielä mirä(rikosilmoitus tehty), ja vaikka mitä paskaa,alkaa kysellä minulta kovia ukkoa, ja vastaan,että ihan oikeutta myöten,että "ollaan eläkkeellä",niin on lähtenyt Kvistille...
Vitun huorat,tapan kaikki yks kerrallaan...
En
Soita ikinä mihinkään yksityisviestinä ,lähettämiinne juttuihin,sanon vain tämän,tyttäreni ei tiennyt mitään alamaailmasta,minä tiedän, ja tuo kaikki tuhosi turhaan monen nuoren loppuelämän,kantakaa se elämässänne...
Täällä joku taho koittaa kääntää minut "lamppu pimiänä" ym lauseilla ,ja vaihtaa aihetta,ei,asiani on koskenut s.rinteen tapahtumia,kun tämä "nainen" on kuulemma syytön ,ja ahdistunut..
Jos olisin romaani,kyseessä olisi verikosto.
Mutta kun en ole,tämänkin ,ovat jo yrittäneet "tummatukkaisen" 34v.sitten kuolleen äitini, fb kuvalla yhdistää miniut romaaneiihin...
Minulla ei oli ikinä ollut mitään tekemistä ,romaaneihin,vaikka äitini on mustatukkainen, ja ruskeasilmäinen.
Ja joo ketjut voi yhdistää, mutta Salla, ja Lasse ei ole murhannert lastani, ja en ikinä anna mitään kautta tälle kostomurhalle hyväksyntää...jos olisin nuorempi,olisitte vainajia,mutta elämäntapanne tappaa teidät...alibissahan on kertomus...
Ja joo,jälestäpäin ne on rakasteneet, niin tekijää, kuin uhriakin ..
Mää inhoon tota ämmää, kun ruma kun perkele, ja kertoo kaikenmaailman nälkätarinoita kadulta ,ja rakastaa tekijä/uhtia...