Setämiehen seksileluksi kasvattama opiskelijatyttö haaveilee panobileistä 30 miehen kanssa

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Paikalla
aivoriihi
David Starsky

Re: Setämiehen seksileluksi kasvattama opiskelijatyttö haaveilee panobileistä 30 miehen kanssa

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: To Touko 28, 2026 10:22 am
MrBig kirjoitti: To Touko 28, 2026 10:17 am Kuulemma kriteerit olivat, että on vanhempi setämies ja että on iso muna.
Missä voi ilmoittautua?
Olihan tuossa muitakin kriteerejä: kalju, tatuoitu ja lihaksikas.
Täyttyvätkö nämäkin kohdallasi? :D
Ja taas kerran naisia sorretaan, eivät pääse mukaan Emilian kuumiin kolmekymppisbileisiin! :lol:
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
URSA
James Bond (Roger Moore)

Re: Setämiehen seksileluksi kasvattama opiskelijatyttö haaveilee panobileistä 30 miehen kanssa

Viesti Kirjoittaja URSA »

Oppilaat tulee keksimään tuosta vielä paljon vitsejä.

Mikä viittaa nuoruudessa groomatuksi tulemiseen on nuo puheet ihmisten seksileluna toisilleen olemisesta.
vastarannansääski
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja vastarannansääski »

*pltmtxtvp*tm
Le chat bleu
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Le chat bleu »

Ei nyt ole ihan täysipainoisen ihmisen tekstiä minusta. Haaveillahan sopii, mutta tuollainen ulostulo viittaa siihen, ettei kenties kaikki muumit ole laaksossa kuitenkaan. :(
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin :lol:
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Kuva Ikäisekseen melko huonon näköinen. Janita oli nuorempana lähempänä kymppiä, kun tuo muistuttaa vitosta. Ei ihme, että haluaa huomiota :wink:
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
JanitaSlim
Ben Matlock

aivoriihi kirjoitti: To Touko 28, 2026 10:30 am
Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: To Touko 28, 2026 10:22 am
MrBig kirjoitti: To Touko 28, 2026 10:17 am Kuulemma kriteerit olivat, että on vanhempi setämies ja että on iso muna.
Missä voi ilmoittautua?
Olihan tuossa muitakin kriteerejä: kalju, tatuoitu ja lihaksikas.
Täyttyvätkö nämäkin kohdallasi? :D
Ja taas kerran naisia sorretaan, eivät pääse mukaan Emilian kuumiin kolmekymppisbileisiin! :lol:
Siinähän se jännämies syndroomakin tulee esille tälläkin naisella. Pitää olla rikollisen näköinen. Esim. rokkari ja steroideja sekä huumeita käyttämätön ei kelpaa. Varmaan OF myös tulossa rikollisten kanssa.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Le chat bleu kirjoitti: To Touko 28, 2026 10:39 am Ei nyt ole ihan täysipainoisen ihmisen tekstiä minusta. Haaveillahan sopii, mutta tuollainen ulostulo viittaa siihen, ettei kenties kaikki muumit ole laaksossa kuitenkaan. :(
Ei porukka noissa piireissä kaikkein tasapainoisinta olekaan. Moni haalii seksikumppaneita kokeakseen hyväksytyksi ja halutuksi tulemisen tunnetta. Monilla on mielenterveyden ongelmia tai traumoja, kuten seksiriippuvuutta tai vakavia ongelmia suhteessa vanhempiinsa. Varmasti monelle tekisi hyvää miettiä, että miksi minusta tuntuu siltä, että koko ajan pitää olla jotain seksiseikkailua kalenteriin merkattuna.

Nuo ovat kuitenkin juttuja, jotka ihmisen pitää setviä ja pistää kuntoon ihan itse. Pidäkkeettömällä seksihurjastelulla ne eivät korjaannu sen enempää kuin vaikka ryyppäämisellä tai roinaamisella. Kaikista näistä tulee hetkeksi hyvä olo, mutta perusongelma ei häviä mihinkään. Siltikin, jos aikuinen ihminen päättää, että nytpä minä alan nussia kaikkea mikä liikkuu ja antaa luvan, hänellä on siihen oikeus. Ulkopuolelta tuleva moraalinen paheksunta todennäköisesti vain lietsoo sellaista ihmistä, joka on valinnut seksin "huumeekseen".
Le chat bleu
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Le chat bleu »

Ei pitäisi pelkästä ulkonäöstä päätellä mitään, mutta hänen katseestaan jotenkin tulee mieleen nuoret naiset jotka ovat toimineet prostituoituna (olen tämmöisiä tavannut oman ammattini parissa, en heidän ammattinsa :wink: ). Katseesta tulee jotenkin vanha ja kulunut vaikutelma, että on koettu liian nuorena liian kamalia asioita, eikä mieli ole kestänyt ihan kaikkea.

Enkä tarkoita tällä halveerata ketään, päinvastoin surulliselta näyttää mun silmiin. :(
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin :lol:
janita
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja janita »

Ifigeneia kirjoitti: To Touko 28, 2026 9:55 am Itse olen sen verran kalkkis, että jättäisin pervoilut sinne myöhempään ikään, keski-ikään, kun kaikki tavanomainen on jo koettu. Minua tässä stoorissa häiritsee se, että vanha mies, esim. viisikymppinen, on itse saanut rauhassa vuosikymmeniä tutustua hitaasti seksielämän saloihin. Sitten hän löytää jonkun aivopestävissä olevan (johon uskovaisuuskin viittaa) nuoren naisen, ja usuttaa tämän kokeilemaan nopeasti ja lyhyemmässä ajassa kaikkeen mahdolliseen. Mitä tälle naiselle sitten jää vielä koettavaa myöhemmälle iälle, kun hän on jo nuorena kokenut ryhmäpanon (todennäköisesti kovakouraisten miesten käsissä) ja touhunnut naistenkin kanssa?
Itse olen tällainen keski-ikäinen joka omasta uteliaisuudesta ja toisaalta myös jonkinlaisesta epävarmuudeata (ei minkään vanhemman äijän johdattelemana) kokeili nuo jutut vähän yli parikymppisenä. Tajusin varsin nopeasti että useat panokumppanit ei tarkoita että olen erityisen haluttava, vaan ihan vaan sitä että olen helppo. Kasvoin aikuiseksi ja vahvistin oikeaa tervettä itsetuntoa. Nyt sitten keski-ikäisenä ei ole mitään kiinnostusta enää mihinkään tuollaiseen älyttömään hömpötykseen. Intiimielämä yhden kumppanin kanssa on aivan loistavaa ihan perusmuotoisena ja maisteeksi riittåå vallan hyvin kun tavanomaisimmasta kaavasta poikkeaa hitusen ihan silloin tällöin.

Myönnän että itse ajattelen silti ihan samoin kuin sinä, vaikka itse meninkin vähän eri järjestyksessä. Ymmärrän mainiosti että vaikka jo nuoresta parikymmentä vuotta yhdessä ollut pariskunta saattaa haluta vaikka kokea millaista se olisi muiden kanssa ja parinvaihtohan on tuohon aivan loistava, kun sen kokeilun voi tehdä yhdessä.

Mitä yleisetii tällaisiin juttuihin tulee, niin monenlaisia ihmisiä elämässä noin muuten kohdattuani olen käsittänyt, että mitä enemmän ja usemman ihminen kaikkia fetissejään ja fantasioitaan ruokkii, sen vähemmän kykenee saamaan nautintoa enää mistään tavanomaisesta.
Mikisu
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Mikisu »

Aika tyypillistä, että kokeneempi mies houkuttelee kokemattoman naisen tuollaiseen. Itse tapailin Ilmavoimien heppua, joka suorastaan painosti vähintään kolmanteen pyörään ja tuskin olisi ollut rajaa, mitä ei olisi pitänyt kokeilla, jos olisin suostunut. Minulle taas ulkopuoliset on ehdoton ei suhteessa, ahdistava ajatuskin. Sen verran tuli tuon tyypin kanssa oltua että kävi hyvin selväksi, että harrastus on varsin yleinen sotilaspiireissä ja tietyllä tavalla veljeyttä vahvistava riitti. Kun on vaihdettu vaimoja niin voi luottaa toiseen täysin tai jotain vastaavaa miespaskaa. Sairaita yksilöitä ja kyllähän se sitten näiden ihmisten lasten hyvinvoinnissa tai oikeammin pahoinvoinnissa näkyi. Siellä on monenlaista kohtaloa.

Nato-tapahtumissa kuulemma lähes virallisen ohjelman asemassa tuo ristiinpaneminen. Tietenkään valtio ei maksa puolisoita paikalle, mutta omalla rahalla seuraavat perässä ja vapaa-ajalla sitten vuokrataan iso spa ja siellä jynkytetään liittokuntahengessä. Naisilla taitaa olla asiassa se voitettavana, ettei äijä ainakaan petä reissuillaan kun eukko lähtee mukaan pervoiluihin. Jotenkin altavastaajia nuo naiset, mutta solmivat samalla suhteet toisten puolisoihin etteivät vain jää ulkopuolelle mistään.
JanitaSlim
Ben Matlock

Mikisu kirjoitti: To Touko 28, 2026 11:27 am Aika tyypillistä, että kokeneempi mies houkuttelee kokemattoman naisen tuollaiseen. Itse tapailin Ilmavoimien heppua, joka suorastaan painosti vähintään kolmanteen pyörään ja tuskin olisi ollut rajaa, mitä ei olisi pitänyt kokeilla, jos olisin suostunut. Minulle taas ulkopuoliset on ehdoton ei suhteessa, ahdistava ajatuskin. Sen verran tuli tuon tyypin kanssa oltua että kävi hyvin selväksi, että harrastus on varsin yleinen sotilaspiireissä ja tietyllä tavalla veljeyttä vahvistava riitti. Kun on vaihdettu vaimoja niin voi luottaa toiseen täysin tai jotain vastaavaa miespaskaa. Sairaita yksilöitä ja kyllähän se sitten näiden ihmisten lasten hyvinvoinnissa tai oikeammin pahoinvoinnissa näkyi. Siellä on monenlaista kohtaloa.

Nato-tapahtumissa kuulemma lähes virallisen ohjelman asemassa tuo ristiinpaneminen. Tietenkään valtio ei maksa puolisoita paikalle, mutta omalla rahalla seuraavat perässä ja vapaa-ajalla sitten vuokrataan iso spa ja siellä jynkytetään liittokuntahengessä. Naisilla taitaa olla asiassa se voitettavana, ettei äijä ainakaan petä reissuillaan kun eukko lähtee mukaan pervoiluihin. Jotenkin altavastaajia nuo naiset, mutta solmivat samalla suhteet toisten puolisoihin etteivät vain jää ulkopuolelle mistään.
Näin se on kaikissa joukkuelajeissa. Jääkiekko ja jalkapallo tulee ensimmäisenä mieleen.

Taikaseinä
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Taikaseinä »

Moderni nainen.
Mikisu
Andy Sipowich NYPD

JanitaSlim kirjoitti: To Touko 28, 2026 11:34 am
Mikisu kirjoitti: To Touko 28, 2026 11:27 am Aika tyypillistä, että kokeneempi mies houkuttelee kokemattoman naisen tuollaiseen. Itse tapailin Ilmavoimien heppua, joka suorastaan painosti vähintään kolmanteen pyörään ja tuskin olisi ollut rajaa, mitä ei olisi pitänyt kokeilla, jos olisin suostunut. Minulle taas ulkopuoliset on ehdoton ei suhteessa, ahdistava ajatuskin. Sen verran tuli tuon tyypin kanssa oltua että kävi hyvin selväksi, että harrastus on varsin yleinen sotilaspiireissä ja tietyllä tavalla veljeyttä vahvistava riitti. Kun on vaihdettu vaimoja niin voi luottaa toiseen täysin tai jotain vastaavaa miespaskaa. Sairaita yksilöitä ja kyllähän se sitten näiden ihmisten lasten hyvinvoinnissa tai oikeammin pahoinvoinnissa näkyi. Siellä on monenlaista kohtaloa.

Näin se on kaikissa joukkuelajeissa. Jääkiekko ja jalkapallo tulee ensimmäisenä mieleen.
Naistenkin joukkuelajeissa?

Varmaan sellaisissa paikoissa, joissa miehet muodostavat ytimen keskenään, homososiaalisia suhteita saatetaan vahvistaa jakamalla seksikumppani. Ammateista palomiehet on erityisen miesvaltainen yhteisö, poliisiorganisaatio taas ei enää ole yhtä miesvaltainen kuin aiemmin, niin en tiedä miten suosittua siellä parinvaihto tai orgiat ovat. Seksuaalisiin riitteihin osallistuminen saattaa olla yksi tapa varmistaa uralla eteneminen.

Ymmärrän miesten kovemman vietin panna ja kokeilla, mutta toisaalta miehen rooliin pitäisi kuulua jonkinlainen suojelevuus itseään fyysisesti heikompaa emotionaalisuuteen taipuvaista kumppania kohtaan. Tuollaisten miesten kohdalla jotain on mennyt pahasti vinoon. Kyse ei ole ainakaan rakkaudesta, kun tarjottelee naistaan muille.
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Tämä nyt ei liity ketjun aiheeseen enää mitenkään, mutta julkinen salaisuushan se on, että naisten joukkuelajeissa ne alfalesbot valitsevat itselleen "huonekaverin" joukkueen uusista jäsenistä ja sen on sitten oltava kiltisti, että asema joukkueen sisällä säilyy siedettävänä. Yksi urheilutoimittaja (Timo Innanen) asiasta yritti muutama vuosi sitten pitää meteliä, mutta ei saanut yhteydenottoja keneltäkään, joka olisi halunnut omalla nimellään kokemuksistaan kertoa. Nimettömästi kyllä.

Ja kas kummaa, enää ei ollutkaan niin, että nimettömät puheet ovat yhtä kuin vastaansanomaton todistusaineisto. Innasta syytettiin homofobiasta ja viralliseksi totuudeksi muodostui, että niin kauan kuin kukaan ei omalla nimellään puhu, kaikki lesboilut naisten joukkueurheilussa ovat vapaaehtoista ja rakkaudellista toimintaa, jota heteroilla ei ole lupaa kommentoida.

Kyllähän seksiin ja seksillä voi hyvin helposti painostaa, varsinkin yhteisöissä joissa on näitä omia tapakulttuureitaan ja sääntöjään. Itse pyörin nuorempana porukassa, jossa "piti" olla niin perkeleen vapaamielinen ettei mitään rajaa. Ei minua ole ikinä kiinnostanut, mitä muut touhuavat, enkä tuomitse mitään vapaaehtoisten ja täysivaltaisten aikuisten välisiä puuhia, mutta siinä vaiheessa kun jatkuvasti jankutetaan "läpällä", että pitäisi tehdä jotain mihin ei omaa mielenkiintoa ole, niin sellainen porukka kyllä jää taakse. Niinkuin jäikin.
Mikisu
Andy Sipowich NYPD

Uskon kyllä tuon naisurheilunkin ongelmat. Meno on kovaa kentällä ja sen ulkopuolella. Fyysinen laji saa hormonit jylläämään naisillakin.

Paradoksaalisesti seksihullujen painostus aiheuttaa useimmissa mielenkiinnon lopahtamisen seksiin täysin, jos uhkana kerran on loputtomat oudot kokeilut. Toisaalta jotkut uhrit lähtevät toteuttamaan viettelijänsä temppurataa. On sekin tietynlaista suorittamista kuten tavoitteellinen urheilu. Maalissa odottaa palkinto, tai sitten herpes ja petos.
Vastaa Viestiin