Nainen jäi uudenvuoden juhlissa kotiinsa kahden miehen kanssa – pian hän heräsi hirveään tunteeseen

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
kerpeikkari
Harjunpää

Re: Kaksi matua raiskasi naisen Uudenvuoden juhlissa

Viesti Kirjoittaja kerpeikkari »

JanitaSlim kirjoitti: Su Touko 31, 2026 10:12 am
SariTup kirjoitti: Su Touko 31, 2026 10:09 am Tuossa aloituksessa sanottiin tänä vuonna uutisoitu. Mikä se on niin vaikeaa ymmärtää?

Median tarkoitus on ollut piilotella nuslimien tekosia, mutta nyt näyttää ilmapiiri muuttuneen kun joka päivä uutisoivat.

Nuslimit johtavat tänä vuonna 35-5 ja sehän tuulenpieremiä vituttaa.
Niin. Oikeistomedia uutisoi vanhoja tapauksia kannatuksen nostamisexi ennen vaaleja. Läpinäkyvää.
Iltasanomat on oikeistomedia?
Huutaja Jaana
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

20 kaljaa plus viinoja. Vassari/suvakki varmaan tuo nainen.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
apässi
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja apässi »

JanitaSlim kirjoitti: Su Touko 31, 2026 10:12 am
SariTup kirjoitti: Su Touko 31, 2026 10:09 am Tuossa aloituksessa sanottiin tänä vuonna uutisoitu. Mikä se on niin vaikeaa ymmärtää?

Median tarkoitus on ollut piilotella nuslimien tekosia, mutta nyt näyttää ilmapiiri muuttuneen kun joka päivä uutisoivat.

Nuslimit johtavat tänä vuonna 35-5 ja sehän tuulenpieremiä vituttaa.
Niin. Oikeistomedia uutisoi vanhoja tapauksia kannatuksen nostamisexi ennen vaaleja. Läpinäkyvää.

Oikeistomedia? Suomessa?
-Martta-
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja -Martta- »

Aika jännä, et talon emäntä käy nukkumaan ja jättää äijät keskenään turaamaan.

Kyl mä pidän Sanoma oyj:tä oikeistomedianakonsernina jo historiansa takia ja on pörssipulju.

Toki yksittäiset toimittajat voikin olla vihervassareita.
Kukin saa ansionsa mukaan, niin muista... sinäkin saat... Älä väitä, ettet olisi ansainnut ;)
Rapsuttaja
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Rapsuttaja »

Kyllä naisten pitää saada juoda itsensä sammuksiin nuslimien edessä ilman raiskatuksi tulemista. Jatkakaa vain unelmoimista, jokainen raiskattu on marttyyri, raiskatuksi hakeutuminen on protesti.
tuulituu
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja tuulituu »

"20 olutta ja ”muuta viinaa”"
:shock:
tuohan on ihan järkyttävä määrä, miten edes muistaa, kun luulisi että on niin humalassa jo, että sekoaisi laskuissa.

Ja miten kaverit on uskaltaneet jättää nuin humalaisen.

Nämä on puhdasta ihmettelyä, ei syytöksiä.

Vai onko osa nykyään niin tietämättömiä, että ei osaa edes kuvitella, mitä jotkut voi tehdä. Katsoin uusimman Au Pairit (Marokossa) ja en meinannut käsittää miten eivät tienneet naisen asemaa siellä. Olen lasten kavereillekin painottanut, että joissakin kulttuureissa nainen ei saisi pukeutua tai käyttäytyä jotenkin, vaikka kuinka joku sieltä kulttuurista voi muitten edessä olla kiva ja sanoa olevansa jotain mieltä, se ei tarkoita, että "tilaisuuden tullen" käyttäytyisi ihan päin vastoin.

En ikinä jättäisi omaa kaveriani liian humalassa joittenkin baarimuhamedien kanssa.
tuulituu
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja tuulituu »

Minä en vain pysty nyt ymmärtämään tuota olutmäärää, eikö siitä tule jo pienistä oluistakin 6 litraa :? :lol: :D jos puolen litran oluita, niin 10 litraa. En itse ole mikään pieni enkä lyhyt edes, mutta miten tuo määrä menee, minä istuisin jo vessassa niin tiheästi etten kerkeäisi humaltua. Kai. En aio kyllä yrittääkään.

Mutta aiheeseen, niin hidasta on kyllä näitten käsittely, saisi olla paljon nopeampi!
Joku toinen
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Joku toinen »

Kyllä mä olen uskaltanut jättää naispuolisen tuttuni kotiinsa känniä nukkumaan pois. Toki nusulmaaneja ei ole kuulunut ikinä porukkaan eikä muitakaan seksuaalisesti hyväksikäyttäjiä.
Aikalailla siinä on juopoteltu jos kertoma pitää paikkansa.
No lopputulema on se vakio: älä luota hiekkaneekeriin.
-Martta-
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja -Martta- »

Jos nää baarituttavat on muutenkin olleet bilettäjiä ja muut hilpasseet kantapaikkaan. Ei karmee sherlokki tartte olla miksi jääneet "seuraksi" illan emännälle.
Kukin saa ansionsa mukaan, niin muista... sinäkin saat... Älä väitä, ettet olisi ansainnut ;)
Vastaa Viestiin