"Kun konduktööri kuulutti viivästyksestä junassa, matkustajana ollut keski-ikäinen mies hermostui ja kävi äkisti konduktöörin kimppuun. Mies kuristi konduktööriä ja hakkasi tämän päätä seinään.
Konduktööri oli nuori nainen."
Tuossa ehkä avain kohta...
Ei naisia miesten töihin, ei naisia minnekään!
Poliisi tutkii epäiltyä konduktöörin pahoinpitelyä Helsinki-Tampere junassa, 4.6.26
- Private dick
- Javier Pena
Re: Poliisi tutkii epäiltyä konduktöörin pahoinpitelyä Helsinki-Tampere junassa, 4.6.26
Eiköhän tuossa ollut kyse narkkarista/sekakäyttäjästä/juoposta joka ei osaa enää hillitä itsensä.Anoteus kirjoitti: La Kesä 06, 2026 2:01 am Uskomatonta miten yksinkertaisia ihmiset on, aivan niin kuin konduktööri voisi jotenkin vaikuttaa junan pysähdyksiin.
Re: Poliisi tutkii epäiltyä konduktöörin pahoinpitelyä Helsinki-Tampere junassa, 4.6.26
Ihmiset huusi ja pakeni paikalta…mitä vittua??
-
viivahattu
- Watson itse
Et ole tainnut hirveästi asiakaspalveluhommia tehdä? Niissä jos missä huomaa joka ikinen päivä, miten saatanan tyhmää porukkaa maa päällään kantaa. Kun itse silloin aikoja sitten VR:n hommissa olin, joku tuli Helsingissä naama punaisena huutamaan, että hänen puhelinliittymänsä ei toimi. Yritin rauhoitella, että olen rautateillä hommissa enkä teleoperaattorilla, niin mies vain jatkoi raivoamistaan, että "NO TÄÄLTÄ ASEMALTA MINÄ SEN SAATANAN LIITTYMÄN OSTIN!" Myöhemmin samana päivänä kun menin ruokatunnilla siihen asemalle yhteen ravintolaan syömään, viereisessä pöydässä kaksi vanhaa akkaa rupesi puhumaan keskenään, että ei ole ihme, että on junat myöhässä, kun täällä ne vaan istuu. Ja nämä olivat siis kaikki ihan siististi pukeutuneita, päällisin puolin tavallisia ihmisiä, eivätkä mitään kuolaturpaisia kehareita, joilta tuollaisen vielä saattaisi ymmärtää.Anoteus kirjoitti: La Kesä 06, 2026 2:01 am Uskomatonta miten yksinkertaisia ihmiset on, aivan niin kuin konduktööri voisi jotenkin vaikuttaa junan pysähdyksiin..![]()
Pitäisikö vain kävellä, niin ei liike lopu ennenkuin itse päättää?
-
pasi_nieminen
- Scooby-Doo
Ei junassa ollut miehiä ollenkaan???
- Private dick
- Javier Pena
Sitä en tiedä mutta uutisessa luki että "Muut matkustajat olivat menneet tilanteeseen väliin".
Menee jo OT-hommiksi osittain, mutta hieman nautin tästä...viivahattu kirjoitti: La Kesä 06, 2026 10:30 amEt ole tainnut hirveästi asiakaspalveluhommia tehdä? Niissä jos missä huomaa joka ikinen päivä, miten saatanan tyhmää porukkaa maa päällään kantaa. Kun itse silloin aikoja sitten VR:n hommissa olin, joku tuli Helsingissä naama punaisena huutamaan, että hänen puhelinliittymänsä ei toimi. Yritin rauhoitella, että olen rautateillä hommissa enkä teleoperaattorilla, niin mies vain jatkoi raivoamistaan, että "NO TÄÄLTÄ ASEMALTA MINÄ SEN SAATANAN LIITTYMÄN OSTIN!" Myöhemmin samana päivänä kun menin ruokatunnilla siihen asemalle yhteen ravintolaan syömään, viereisessä pöydässä kaksi vanhaa akkaa rupesi puhumaan keskenään, että ei ole ihme, että on junat myöhässä, kun täällä ne vaan istuu. Ja nämä olivat siis kaikki ihan siististi pukeutuneita, päällisin puolin tavallisia ihmisiä, eivätkä mitään kuolaturpaisia kehareita, joilta tuollaisen vielä saattaisi ymmärtää.Anoteus kirjoitti: La Kesä 06, 2026 2:01 am Uskomatonta miten yksinkertaisia ihmiset on, aivan niin kuin konduktööri voisi jotenkin vaikuttaa junan pysähdyksiin..![]()
En tykkää väkivallasta ja koitan sitä aina mahdollisuuksien mukaan välttää, mutta jos lyömähommiksi menee, niin lyön mielelläni ekana.
Toivottavasti myös liittymäasiat tuli sitten kuntoon.
Toimis tänäkin päivänä, ja ongelma pois ratapenkallem1ckey kirjoitti: La Kesä 06, 2026 12:33 am JO 1929 tuberkuloosiin menehtynyt Isän-äidin-isä oli VR-konduktööri...
Perin hänen konnarinlaukkunsa, varustukseen kuuluu mm. käsiraudat ja revolveri ja oikeus/velvollisuus niitä käyttää...
Silloin EI pelleilty...
Neuvostoliitto
1922-2022
Itseasiassa olen. Mutta voin sanoa, että omalla kohdalla enemmän on ollut myötähäpeää sen raivon keskellä. Joskus ihmisten olisi vain hyvä pitää suunsa kiinni ja laskea vaikka siihen kymmeneen ennenkuin sanoo tai nykyään postaa mitään..viivahattu kirjoitti: La Kesä 06, 2026 10:30 amEt ole tainnut hirveästi asiakaspalveluhommia tehdä? Niissä jos missä huomaa joka ikinen päivä, miten saatanan tyhmää porukkaa maa päällään kantaa. Kun itse silloin aikoja sitten VR:n hommissa olin, joku tuli Helsingissä naama punaisena huutamaan, että hänen puhelinliittymänsä ei toimi. Yritin rauhoitella, että olen rautateillä hommissa enkä teleoperaattorilla, niin mies vain jatkoi raivoamistaan, että "NO TÄÄLTÄ ASEMALTA MINÄ SEN SAATANAN LIITTYMÄN OSTIN!" Myöhemmin samana päivänä kun menin ruokatunnilla siihen asemalle yhteen ravintolaan syömään, viereisessä pöydässä kaksi vanhaa akkaa rupesi puhumaan keskenään, että ei ole ihme, että on junat myöhässä, kun täällä ne vaan istuu. Ja nämä olivat siis kaikki ihan siististi pukeutuneita, päällisin puolin tavallisia ihmisiä, eivätkä mitään kuolaturpaisia kehareita, joilta tuollaisen vielä saattaisi ymmärtää.Anoteus kirjoitti: La Kesä 06, 2026 2:01 am Uskomatonta miten yksinkertaisia ihmiset on, aivan niin kuin konduktööri voisi jotenkin vaikuttaa junan pysähdyksiin..![]()
Ja aina kun aloittelee keskustelua idiootin kanssa tulee ihan ensimmäisenä varmistaa onko toinen tekemässä juuri samoin🤔
Ja siksi toiseksi yleensäkin on viisasta pitää suunsa kiinni ja vaikuttaa vain hölmöltä, sen sijaan kuin avata se ja poistaa viimeinenkin epäilys🙄
Ja siksi toiseksi yleensäkin on viisasta pitää suunsa kiinni ja vaikuttaa vain hölmöltä, sen sijaan kuin avata se ja poistaa viimeinenkin epäilys🙄