Poliisi tutkii epäiltyä konduktöörin pahoinpitelyä Helsinki-Tampere junassa, 4.6.26

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
m1ckey
Roger Murtaugh

Re: Poliisi tutkii epäiltyä konduktöörin pahoinpitelyä Helsinki-Tampere junassa, 4.6.26

Viesti Kirjoittaja m1ckey »

"Kun konduktööri kuulutti viivästyksestä junassa, matkustajana ollut keski-ikäinen mies hermostui ja kävi äkisti konduktöörin kimppuun. Mies kuristi konduktööriä ja hakkasi tämän päätä seinään.
Konduktööri oli nuori nainen."

Tuossa ehkä avain kohta...
Ei naisia miesten töihin, ei naisia minnekään!
Private dick
Javier Pena

Re: Poliisi tutkii epäiltyä konduktöörin pahoinpitelyä Helsinki-Tampere junassa, 4.6.26

Viesti Kirjoittaja Private dick »

Anoteus kirjoitti: La Kesä 06, 2026 2:01 am Uskomatonta miten yksinkertaisia ihmiset on, aivan niin kuin konduktööri voisi jotenkin vaikuttaa junan pysähdyksiin.
Eiköhän tuossa ollut kyse narkkarista/sekakäyttäjästä/juoposta joka ei osaa enää hillitä itsensä.
Kräki
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Kräki »

Ihmiset huusi ja pakeni paikalta…mitä vittua??
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Anoteus kirjoitti: La Kesä 06, 2026 2:01 am Uskomatonta miten yksinkertaisia ihmiset on, aivan niin kuin konduktööri voisi jotenkin vaikuttaa junan pysähdyksiin.. :D
Pitäisikö vain kävellä, niin ei liike lopu ennenkuin itse päättää?
Et ole tainnut hirveästi asiakaspalveluhommia tehdä? Niissä jos missä huomaa joka ikinen päivä, miten saatanan tyhmää porukkaa maa päällään kantaa. Kun itse silloin aikoja sitten VR:n hommissa olin, joku tuli Helsingissä naama punaisena huutamaan, että hänen puhelinliittymänsä ei toimi. Yritin rauhoitella, että olen rautateillä hommissa enkä teleoperaattorilla, niin mies vain jatkoi raivoamistaan, että "NO TÄÄLTÄ ASEMALTA MINÄ SEN SAATANAN LIITTYMÄN OSTIN!" Myöhemmin samana päivänä kun menin ruokatunnilla siihen asemalle yhteen ravintolaan syömään, viereisessä pöydässä kaksi vanhaa akkaa rupesi puhumaan keskenään, että ei ole ihme, että on junat myöhässä, kun täällä ne vaan istuu. Ja nämä olivat siis kaikki ihan siististi pukeutuneita, päällisin puolin tavallisia ihmisiä, eivätkä mitään kuolaturpaisia kehareita, joilta tuollaisen vielä saattaisi ymmärtää.
pasi_nieminen
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja pasi_nieminen »

Kräki kirjoitti: La Kesä 06, 2026 9:32 am Ihmiset huusi ja pakeni paikalta…mitä vittua??
Ei junassa ollut miehiä ollenkaan???
Private dick
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Private dick »

pasi_nieminen kirjoitti: La Kesä 06, 2026 10:40 am
Ei junassa ollut miehiä ollenkaan???
Sitä en tiedä mutta uutisessa luki että "Muut matkustajat olivat menneet tilanteeseen väliin".
SatuSetä
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja SatuSetä »

viivahattu kirjoitti: La Kesä 06, 2026 10:30 am
Anoteus kirjoitti: La Kesä 06, 2026 2:01 am Uskomatonta miten yksinkertaisia ihmiset on, aivan niin kuin konduktööri voisi jotenkin vaikuttaa junan pysähdyksiin.. :D
Et ole tainnut hirveästi asiakaspalveluhommia tehdä? Niissä jos missä huomaa joka ikinen päivä, miten saatanan tyhmää porukkaa maa päällään kantaa. Kun itse silloin aikoja sitten VR:n hommissa olin, joku tuli Helsingissä naama punaisena huutamaan, että hänen puhelinliittymänsä ei toimi. Yritin rauhoitella, että olen rautateillä hommissa enkä teleoperaattorilla, niin mies vain jatkoi raivoamistaan, että "NO TÄÄLTÄ ASEMALTA MINÄ SEN SAATANAN LIITTYMÄN OSTIN!" Myöhemmin samana päivänä kun menin ruokatunnilla siihen asemalle yhteen ravintolaan syömään, viereisessä pöydässä kaksi vanhaa akkaa rupesi puhumaan keskenään, että ei ole ihme, että on junat myöhässä, kun täällä ne vaan istuu. Ja nämä olivat siis kaikki ihan siististi pukeutuneita, päällisin puolin tavallisia ihmisiä, eivätkä mitään kuolaturpaisia kehareita, joilta tuollaisen vielä saattaisi ymmärtää.
Menee jo OT-hommiksi osittain, mutta hieman nautin tästä...
En tykkää väkivallasta ja koitan sitä aina mahdollisuuksien mukaan välttää, mutta jos lyömähommiksi menee, niin lyön mielelläni ekana.

Toivottavasti myös liittymäasiat tuli sitten kuntoon. :D
napalanko
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja napalanko »

m1ckey kirjoitti: La Kesä 06, 2026 12:33 am JO 1929 tuberkuloosiin menehtynyt Isän-äidin-isä oli VR-konduktööri...

Perin hänen konnarinlaukkunsa, varustukseen kuuluu mm. käsiraudat ja revolveri ja oikeus/velvollisuus niitä käyttää...

Silloin EI pelleilty...
Toimis tänäkin päivänä, ja ongelma pois ratapenkalle
Neuvostoliitto 💯 1922-2022
Anoteus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Anoteus »

viivahattu kirjoitti: La Kesä 06, 2026 10:30 am
Itseasiassa olen. Mutta voin sanoa, että omalla kohdalla enemmän on ollut myötähäpeää sen raivon keskellä. Joskus ihmisten olisi vain hyvä pitää suunsa kiinni ja laskea vaikka siihen kymmeneen ennenkuin sanoo tai nykyään postaa mitään..
sörsse
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja sörsse »

Ja aina kun aloittelee keskustelua idiootin kanssa tulee ihan ensimmäisenä varmistaa onko toinen tekemässä juuri samoin🤔

Ja siksi toiseksi yleensäkin on viisasta pitää suunsa kiinni ja vaikuttaa vain hölmöltä, sen sijaan kuin avata se ja poistaa viimeinenkin epäilys🙄
Vastaa Viestiin