Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Ross Sullivan
James Bond (David Niven)

Re: Aihetodisteita Korpisoturi = Ross Sullivan -multinikkeilystä

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Oulun_Kungas kirjoitti: La Kesä 13, 2026 12:44 am
JasseHames kirjoitti: Pe Kesä 12, 2026 9:42 pm Olen käytännössä täysin varma, että "Ross Sullivan" on lahtelaisen "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisen sivupersoona. "Kosti" on tunnustautunut niin pakko-oireiseksi, ettei pysty edes kengännauhojaan sitomaan, ja "Ross Sullivan" jankuttaa äärimmäisen pakkomielteisesti tietyin väliajoin samat vajaaälyiset "argumenttinsa" eri keskusteluissa. Bodom-alueelta voi käydä katsomassa hyviä esimerkkejä. Traumaperäisiin mielenhäiriöihin liittyy usein keskimääräistä selvästi pienempi hippokampuksen ja/tai mantelitumakkeen koko, mikä osaltaan saa aikaan pakko-oireet ml. idioottimainen jankuttaminen.

Laitetaanpa "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisen naama näkyville taas, jotta kaikki näkevät, minkä näköisestä päästä vajaaälyiset ja mielisairaat kirjoitukset ovat peräisin:

Kuva
Sitten se itsensä korostaminen ja miljonäärin leikkiminen vielä lisäksi :lol: Ei ole tonnia varaa Kostilla laittaa eikun Rossilla Hesylle, vaikka lupaili kovasti.. :mrgreen:
Päinvastoin! Olen kyllä laittamassa Hesylle tonnin tämän vuoden puolella muiden lahjoistusten yhteydessä ja samalla oletettavasti poistat JanitaSlim-multinikkisi.

Haastaisiin muuten Lima-Jani sinutkin hyväntekeväisyyteen, mutta en et sinä kuitenkaan siihen lähde mukaan.

Ja mitä Kosti-keskusteluun tulee, niin todellakin olen Kosti. Olen luonut kapitalistin (RS) ja kommunistin (Kosti) sekoittaakseni suomalaista yhteiskuntarauhaa Iranin valtion rahoittaman kampanjan ohessa.
Mitä te dorkat dorkailette?
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

Tuli tuossa muuten mieleen, että "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen taitaa muistuttaa Esko Lonkaa. Mikähän siihen voisi olla syynä?

Kuva
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
JasseHames
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja JasseHames »

"Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen, kuinka paljon kulutat paloviinaa viikossa? Sitäkö juomalla olet polttanut jopa hiukset päästäsi ja tullut Esko Longan näköiseksi? Entä kuinka paljon paloviinaa Ripulisoturi juo viikossa? Taitaa olla täsmälleen sama määrä kuin "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisellä...
"Kostin" sukkanukke/sivupersoona kuvittelee suuruusharhoissaan tuntevansa Castrén & Snellmanin osakkaan:
Ross Sullivan kirjoitti: Ma Tammi 06, 2025 1:42 am Mulla on muuten kaveri Kassun osakkaana!
Vastaa Viestiin