Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
JasseHames kirjoitti: Pe Kesä 12, 2026 9:42 pm
Olen käytännössä täysin varma, että "Ross Sullivan" on lahtelaisen "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisen sivupersoona. "Kosti" on tunnustautunut niin pakko-oireiseksi, ettei pysty edes kengännauhojaan sitomaan, ja "Ross Sullivan" jankuttaa äärimmäisen pakkomielteisesti tietyin väliajoin samat vajaaälyiset "argumenttinsa" eri keskusteluissa. Bodom-alueelta voi käydä katsomassa hyviä esimerkkejä. Traumaperäisiin mielenhäiriöihin liittyy usein keskimääräistä selvästi pienempi hippokampuksen ja/tai mantelitumakkeen koko, mikä osaltaan saa aikaan pakko-oireet ml. idioottimainen jankuttaminen.
Laitetaanpa "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisen naama näkyville taas, jotta kaikki näkevät, minkä näköisestä päästä vajaaälyiset ja mielisairaat kirjoitukset ovat peräisin:
Sitten se itsensä korostaminen ja miljonäärin leikkiminen vielä lisäksi Ei ole tonnia varaa Kostilla laittaa eikun Rossilla Hesylle, vaikka lupaili kovasti..
Päinvastoin! Olen kyllä laittamassa Hesylle tonnin tämän vuoden puolella muiden lahjoistusten yhteydessä ja samalla oletettavasti poistat JanitaSlim-multinikkisi.
Haastaisiin muuten Lima-Jani sinutkin hyväntekeväisyyteen, mutta en et sinä kuitenkaan siihen lähde mukaan.
Ja mitä Kosti-keskusteluun tulee, niin todellakin olen Kosti. Olen luonut kapitalistin (RS) ja kommunistin (Kosti) sekoittaakseni suomalaista yhteiskuntarauhaa Iranin valtion rahoittaman kampanjan ohessa.
"Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläinen, kuinka paljon kulutat paloviinaa viikossa? Sitäkö juomalla olet polttanut jopa hiukset päästäsi ja tullut Esko Longan näköiseksi? Entä kuinka paljon paloviinaa Ripulisoturi juo viikossa? Taitaa olla täsmälleen sama määrä kuin "Kosti"-työkyvyttömyyseläkeläisellä...
RS jatkuvasti tuo esille tuon "Iranin valtion rahoittaman kampanjan", vaikka kukaan ei ole edes tällaista esittänyt. Puhdas olkiukko. On kuitenkin esitetty vastaavia väitteitä Venäjän trollitehtaaseen kuulumisesta ja siihen tuo kuulu. Mahdollisesti Venäjän rahoittamaan Storm 1516-verkostoon. Iranilla on vain hyvin vähän intressejä Suomeen liittyen, mutta Venäjä on maailman aggressiivisin informaatiovaikuttaja ja luonnollisesti Venäjän naapurimaana olemme jatkuvasti näiden surkuhupaisien yritysten kohteena. Yritysten, joilla ei esimerkiksi estetty NATOon liittymistä, mikä taas kertoo omaa tarinaa näiden puupäiden noloudesta. Hyödyllisiä hölmöjähän nuo "informaatiovaikuttajat" ovat.
Tuo oma-aloitteinen Iran-hölötys kertoo taas siitä miten tuo keskustelee jonkun oman käsikirjoituksensa mukaan mitä kukaan muu ei seuraa (kömpelö yritys kääntää huomio Venäjästä Iraniin), mutta tulee kuitenkin paljastaneeksi joka kerta kuinka tuttu tämä ajatus informaatiovaikuttamisesta hänelle on....koska se on totta.
Vastaavasti naurattaa miten tuo ei tajua, että tuo "yhyy nimimerkki x on vasemmistoa ja minä oikeistoa uskokaa nyt ollaan eri henkilö" todistaa jatkuvasti miten a) koville RS ottaa se, että muut näkee noiden tuon "vaivalla" (lol) keksimien henkilöhistorioiden läpi ja, että b) tulee jälleen paljastaneeksi mikä se oikea tarkoitus näiden hahmojen luonnilla on: nimenomaan tuo vastakkaisten näkökulmien omaksuminen. Tätä muutkin suurvallat on käytttäneet taktiikkana hyväksi informaatiovaikuttamisessa sosiaalisessa mediassa ja muutenkin.
Damfin, Rescuer, Collie, Orge Gerwell, Eskimopuikkko ja Nerokatti on niitä nimimerkkejä joita tämä käyttää/on käyttänyt noissa yleisen puolen keskusteluissa/politiikkakeskusteluissa joissa se yritys luoda polarisaatiota tapahtuu ja näissä murha-aiheisissa keskusteluissa "vapaa-aikaansa" viettäen sitten eri nimimerkeillä joista Korpisoturi, Bird ja Quorthon muutamia.
Veikkaan, että persoonallisuushäiriöstä on vain hyödyksi tuossa "työssä" ja on joko kehittynyt siinä ohessa, kun on joutunut näitä hahmoja luomaan ja itsensä kanssa keskustelemaan vuosien aikana tai sitten oli jo valmiiksi. Veikkaan, että ei joka tapauksessa sovellu mihinkään muuhun työhön. Ei tuolle kuitenkaan voida maksaa enempää kuin puhelinmyyjälle. Ja ilmeisesti tämä on syynä siihen miksi tykittää tänne joku 10 000 viestiä kolmessa vuodessa, koska palkka maksetaan provikkana.
Noissa hommissa joutuu, tai varmaan tämän tyypin tapauksessa pääsee, kroonisesti viettämään aikaa internetissä mistä nuo viestimäärät, nimimerkkien luomiset ja JasseHamesin esille tuomat RS:n viestien ajalliset sijoittumiset pitkin päivää/yötä ovat todisteena. Tyyppi käytännössä asuu minfossa aamusta yöhön ja saa siitä puhelinmyyjään verrattavaa provikkapalkkaa. Esittää sitten omaavansa varallisuutta ja ymmärtävänsä sijoittamisesta, koska tällaisen kulissin esittämistä häneltä vaaditaan.
Sitten on tietenkin nämä feikkitapaamiset joihin feikkikutsuu porukkaa ja käyttää jopa tekoälyä hyväkseen luodakseen Quorthonille hahmon (tai pöllinyt sen jostain Venäjän sosiaalisesta mediasta), jonka aurinkolaseista näkyvästä heijastuksesta näkyy, että heijastus on jotain ihan muuta kuin hautausmaan ympäristö. Ilmeisesti työ on niin yksinäistä, että pitää uskotella itselleen (ja muille), että osallistuu sosiaaliseen toimintaan.
Foorumille pitäisi ehdottomasti saada vahva tunnistautuminen, jotta tämä saataisiin paskomasta foorumia kymmenillä multinikeillään ja lopettamaan kostamasta omaa saamattomuuttaan naisrintamalla muille. Jälkimmäiseen liittyen viljelee selvästi projektiona "incel"-termiä muiden suuntaan, vaikka jokainen voikin kysyä, että milloinkohan RS on viimeksi kokenut naisen kosketuksen? Tuossa työssä varmaan vaatimuksenakin on pilluttomuus. Vai tietääkö kukaan venäläistä bottifarmin työntekijää, joka on joskus koskenut naiseen?
ps. on hauska nähdä miten tuo on nyt Birdinä alkanut nuolemaan RL II/6 persettä. Ihan samaa teki Lex Veritakselle yhdessä välissä ja myös minulle, josta allekirjoitus todisteena. Tämä on luonnollinen tapahtumien kulku hänelle, jossa lopulta nöyrtyy ylivoimaisen vastustajan ja hyväksymänsä hierarkian edessä, koska ei jaksa pitää aina kulissia vastustamisen osalta yllä. On se nolo!
Venäläinen mielipidevaikuttaja Ross Sullivan on suurin fanini:
Ross Sullivan kirjoitti: La Kesä 29, 2024 6:47 pm
Täällä on hyvin vähän itseäni parempia kirjoittajia, mutta snuffi on yksi niistä.
JasseHames kirjoitti: La Kesä 06, 2026 12:40 am
Jaahas, taas yksi lintuaiheinen nimimerkki on jankuttamassa Bodom-alueella Gustafssonin syyllisyydestä samoilla "argumenteilla" kuin "Ross Sullivan": reilu viikko sitten rekisteröitynyt "Nuolemankaakka" (lapsellinen väännös foorumilla kirjoittavasta nimimerkistä Kuolemannaakasta). Epäilen vahvasti "Kostin" uusimmaksi sivupersoonaksi.
Bird is the word, Jasse-hyvä.
Tiesitkö, että naakat on varsin älykkäitä lintuja?
Tuossahan puhutaan Kostista, ei naakoista. Kostit eivät ole todistetusti kovinkaan älykkäitä.
Jassehan viittasi nimimerkkiin Nuolemankaakka (kuolemannaakka), jonka epäilee olevan Kostin uusin multinikki.
Ja sitä paitsi höpöhöpö, sulla ei todennäköisesti ole yhtään mitään tietoa siitä, miten älykäs vaikka juuri nyt Kosti saattaa olla.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Ross Sullivan kirjoitti: La Kesä 13, 2026 12:14 pm
Päinvastoin! Olen kyllä laittamassa Hesylle tonnin tämän vuoden puolella muiden lahjoistusten yhteydessä ja samalla oletettavasti poistat JanitaSlim-multinikkisi.
Haastaisiin muuten Lima-Jani sinutkin hyväntekeväisyyteen, mutta en et sinä kuitenkaan siihen lähde mukaan.
Ja mitä Kosti-keskusteluun tulee, niin todellakin olen Kosti. Olen luonut kapitalistin (RS) ja kommunistin (Kosti) sekoittaakseni suomalaista yhteiskuntarauhaa Iranin valtion rahoittaman kampanjan ohessa.
Niinkö pitkään menee työkyvyttömyyseläkkeestä säästää?
Tuossahan puhutaan Kostista, ei naakoista. Kostit eivät ole todistetusti kovinkaan älykkäitä.
Jassehan viittasi nimimerkkiin Nuolemankaakka (kuolemannaakka), jonka epäilee olevan Kostin uusin multinikki.
Ja sitä paitsi höpöhöpö, sulla ei todennäköisesti ole yhtään mitään tietoa siitä, miten älykäs vaikka juuri nyt Kosti saattaa olla.
Noin lonkalta heittäisin, että Kosti on siinä 75äo:lla varustettu.
Sehän on aivan hiton sama mitä sinä lonkaltasi heittelet — kukaties vaikka projisoit.
Todellisuuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Ross Sullivan kirjoitti: La Kesä 13, 2026 12:14 pm
Niinkö pitkään menee työkyvyttömyyseläkkeestä säästää?
Hohhoijaa. Tällaisessakin tilanteessa yritetään leimata ja alentaa mt-jutuilla ja työkyvyttömyydellä. Vielä sellaiselle, mille ei ole mitään todellisuuspohjaa. Ja nää koskee todellisuudessa aina isoa joukkoa ihmisiä, koska tekstit jää tänne nettiin eikä vain vaikka nyt Rossia.
Jos olisin Ross, niin laittaisin tässä vaiheessa koko lahjoitushommalle stopin. Rossia ei tällainen varmasti mitenkään heilauta, ei ole ennenkään heilauttanut.
Henkkoht olen kuitenkin tosi tarkka mm. oikeudenmukaisuudesta ja periaatteenkin ihminen tietyissä määrin enkä näe miksi tällaiselle solvaaja- ja herjaajajoukolle pitäisi saati kannattaisi näyttää yhtään mitään todistetta hyväntekeväisyydestä.
Joo, ehkä se toimisi hyvänä esimerkkinä, mutta tuskin se näiden vastapuolen "sankareiden" toimintaan mitenkään vaikuttaisi: JanitaSlim/juneslokka ja vastaavat tuskin poistavat nikkejään, vaikka tosite Hesyn lahjoitukselle tulisikin — todennäköisesti vain nauraisivat räkäisesti päälle. Ja veikkaan Rossinkin tämän hyvin tietävän.
Sori vaan, että tungin lusikkani tähänkin soppaan, mutta v**uttaa toi jatkuva alatyylinen leimaaminen ja halveksiminen täällä. Eikä pidä unohtaa sitäkään, että sekä minä ja Ross ollaan Kostin multinikkejä.