Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Huutaja Jaana
Horatio Caine
Viestit: 6302
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 7:54 am

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Haades kirjoitti: Ke Kesä 10, 2026 6:57 pm
Jurgen kirjoitti: Ke Kesä 10, 2026 12:23 am Eikö tällä foorumilla ole minkäänlaista moderointia kun kaikki rasistiset "neekeriapina"- ja "mutakuono"-viestit saa olla täällä ihan vapaasti?! :shock: Ei tällaisen keskustelun ylläpitäminen täällä ainakaan vähennä niitä viharikoksia... :roll:
Nämä maahanmuttajat eivät tietenkään ole antaneet yhtään aihetta tämäntyyppiseen keskusteluun. Heitä pitää rakastaa pyyteettömästi.
Oireesta huudetaan, sairaudesta vaietaan, niinkuin joku tänne viisaasti kirjoitti.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Huutaja Jaana
Horatio Caine
Viestit: 6302
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 7:54 am

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Haades kirjoitti: Ke Kesä 10, 2026 6:57 pm
Jurgen kirjoitti: Ke Kesä 10, 2026 12:23 am Eikö tällä foorumilla ole minkäänlaista moderointia kun kaikki rasistiset "neekeriapina"- ja "mutakuono"-viestit saa olla täällä ihan vapaasti?! :shock: Ei tällaisen keskustelun ylläpitäminen täällä ainakaan vähennä niitä viharikoksia... :roll:
Nämä maahanmuttajat eivät tietenkään ole antaneet yhtään aihetta tämäntyyppiseen keskusteluun. Heitä pitää rakastaa pyyteettömästi.
Oireesta huudetaan, sairaudesta vaietaan, niinkuin joku tänne viisaasti kirjoitti.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Jurgen
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Su Touko 03, 2026 12:53 pm

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja Jurgen »

Haades kirjoitti: Ke Kesä 10, 2026 6:57 pm
Jurgen kirjoitti: Ke Kesä 10, 2026 12:23 am Eikö tällä foorumilla ole minkäänlaista moderointia kun kaikki rasistiset "neekeriapina"- ja "mutakuono"-viestit saa olla täällä ihan vapaasti?! :shock: Ei tällaisen keskustelun ylläpitäminen täällä ainakaan vähennä niitä viharikoksia... :roll:
Nämä maahanmuttajat eivät tietenkään ole antaneet yhtään aihetta tämäntyyppiseen keskusteluun. Heitä pitää rakastaa pyyteettömästi.
Et näemmä ymmärrä sinäkään "maahanmuuttokriittisen" ja "rasistin" eroa... Totta helvetissä jokainen raskaisiin rikoksiin syyllistynyt antaa aihetta moitteille ja herättää eriasteista vihaa, mutta edellä mainittujen termien käyttäminen on puhdasta rasismia, jota ei myöskään pidä hyväksyä.
LeonGold
Sofia Karppi
Viestit: 442
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2026 1:50 am

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja LeonGold »

Mitä jos kaikki osanottajat keskittyisivät omaan kielenkäyttöönsä eikä muiden, Suomessa saa käyttää termiä "neekeriapina" tai "mutakuono", myös "lakupekka" on ollut täällä käytössä. En ole lainkaan rasisti, mutta en ymmärrä miksi aikuisille ihmisille tarkoitetulla anonyymilla rikosaiheisella foorumilla pitäisi rajoittaa ihmisten ilmaisunvapautta. Taas ketjua paskottu kymmenillä täysin aiheeseen liittymättömillä sisällöttömillä viesteillä.
canis lupus
Jessica Fletcher
Viestit: 3233
Liittynyt: Pe Tammi 10, 2020 10:35 pm

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja canis lupus »

LeonGold kirjoitti: To Kesä 11, 2026 6:35 pm Mitä jos kaikki osanottajat keskittyisivät omaan kielenkäyttöönsä eikä muiden, Suomessa saa käyttää termiä "neekeriapina" tai "mutakuono", myös "lakupekka" on ollut täällä käytössä. En ole lainkaan rasisti, mutta en ymmärrä miksi aikuisille ihmisille tarkoitetulla anonyymilla rikosaiheisella foorumilla pitäisi rajoittaa ihmisten ilmaisunvapautta. Taas ketjua paskottu kymmenillä täysin aiheeseen liittymättömillä sisällöttömillä viesteillä.
Nih. Täällä käytetään sumeilematta myös termejä spermanaama, valkonaama, arjalainen, natsi,, whatewer eikä ne mua ainakaan loukkaa. Kuulisitpa millä kaikilla nimillä eri etniset ryhmät kantanautoja ja poroja kutsuvat. En ymmärrä miksi siitä pitäisi palkokasveja inhaloimaan lähteä. Mielelläni käytän myös kantasuomalaisten käytöksestä nimitystä neekeröinti. Erittäin kuvaavaa, ja paheksuttavaa toki on sellainen kulttuurinen omaksuminen ilman näiden hiekkaeskimoiden lupaa.
Mens malus in corpore sano
Öyhö
Nikke Knatterton
Viestit: 159
Liittynyt: La Touko 23, 2026 1:51 pm

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja Öyhö »

Kannatan ilmaisunvapautta, mutta ei se silti tee sanotuista mauttomuuksista helmiä.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
Haades
Neuvoja-Jack
Viestit: 551
Liittynyt: Su Syys 07, 2025 8:52 am

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja Haades »

Jurgen kirjoitti: To Kesä 11, 2026 4:21 pm Et näemmä ymmärrä sinäkään "maahanmuuttokriittisen" ja "rasistin" eroa... Totta helvetissä jokainen raskaisiin rikoksiin syyllistynyt antaa aihetta moitteille ja herättää eriasteista vihaa, mutta edellä mainittujen termien käyttäminen on puhdasta rasismia, jota ei myöskään pidä hyväksyä.
Ymmärrän oikein hyvin näiden eron. Omalta kohdaltani tämä on ollut henkistä kasvamista maahanmuuttovälinpitämättömastä ensin maahanmuuttokriitiseksi ja siitä sitten rasistiksi. Ympäristössä tapahtuvat asiat johtaneet tähän lopputulokseen omalla kohdallani. Vielä on toki matkaa siihen, että minusta tulisi puukotteleva polkupyöräilijä.
Kun kaikki rötöstelevät ja Kela-tuilla elävät matut lähetetään täältä kotimaahansa, kummasti rasismikin vähenee.
Tupla
Rico Tubbs
Viestit: 1277
Liittynyt: Pe Kesä 14, 2024 9:49 am

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja Tupla »

Yksi murhanyritys kesäkuulle vielä.

Tämä rasistipaske tehtailee näitä näköjään järjestelmällisesti.

Klassinen vanne kiristää päätäni vaiko trendikäs uusnatsiaateella päänsä sekoittanut, ikuiseen osastohoitoon tuomittava. Tunnetko olevasi yli-ihminen ja oikeutettu tekoihisi?

Saapuisi nyt vaikka minfoon selittämään mihin pyrkii näillä puukotuksillaan. Tai saavuttaako näillä jotakin pisteitä natsipaskeitten somehaasteessa. Tällaisista ne Jyvässeudun paskeet suunnitteli, tuli ilmi pekkakatajatapauksen oikeudenkäyntien yhteydessä.


. Polkupyöräilijä puukotti ulkomaalaistaustaista miestä Oulussa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cb92 ... MCRsMCRoMA..

Oulun Kaukovainiolla tapahtui perjantai-iltana puukotus, tiedottaa Oulun poliisilaitos.

Polkupyörällä liikkeellä ollut mies löi toista miestä teräaseella selkään. Ulkomaalaistaustainen uhri oli liikkeellä kävellen.

Tekijä poistui kevyen liikenteen väylää pitkin Kaukovainion suuntaan.

Uhri toimitettiin hoidettavaksi sairaalaan. Uhrilla ei ole alustavien tietojen mukaan henkeä uhkaavia vammoja.

Poliisi tutkii tapausta tapon yrityksenä.

Poliisi pyytää ilmoittamaan mahdollisista tapahtumiin liittyvistä havainnoista Oulun poliisilaitoksen vihjepuhelimen numeroon 0295 416 194.

Puukotus tapahtui Joutsentien ja Kainuuntien risteyksessä noin kello 19.50.
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
Anoteus
Axel Foley
Viestit: 2237
Liittynyt: Su Tammi 20, 2019 7:12 pm

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja Anoteus »

Tupla kirjoitti: La Kesä 27, 2026 12:31 am Yksi murhanyritys kesäkuulle vielä.

Tämä rasistipaske tehtailee näitä näköjään järjestelmällisesti.

Klassinen vanne kiristää päätäni vaiko trendikäs uusnatsiaateella päänsä sekoittanut, ikuiseen osastohoitoon tuomittava. Tunnetko olevasi yli-ihminen ja oikeutettu tekoihisi?

Saapuisi nyt vaikka minfoon selittämään mihin pyrkii näillä puukotuksillaan. Tai saavuttaako näillä jotakin pisteitä natsipaskeitten somehaasteessa. Tällaisista ne Jyvässeudun paskeet suunnitteli, tuli ilmi pekkakatajatapauksen oikeudenkäyntien yhteydessä.


. Polkupyöräilijä puukotti ulkomaalaistaustaista miestä Oulussa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cb92 ... MCRsMCRoMA..

Oulun Kaukovainiolla tapahtui perjantai-iltana puukotus, tiedottaa Oulun poliisilaitos.

Polkupyörällä liikkeellä ollut mies löi toista miestä teräaseella selkään. Ulkomaalaistaustainen uhri oli liikkeellä kävellen.

Tekijä poistui kevyen liikenteen väylää pitkin Kaukovainion suuntaan.

Uhri toimitettiin hoidettavaksi sairaalaan. Uhrilla ei ole alustavien tietojen mukaan henkeä uhkaavia vammoja.

Poliisi tutkii tapausta tapon yrityksenä.

Poliisi pyytää ilmoittamaan mahdollisista tapahtumiin liittyvistä havainnoista Oulun poliisilaitoksen vihjepuhelimen numeroon 0295 416 194.

Puukotus tapahtui Joutsentien ja Kainuuntien risteyksessä noin kello 19.50.
Ennenkuin tuomitaan, niin kerro missä kerrotaan, että rasistista tai viharikoksesta on kyse? Vai kiihotatko vain?
Joka tapauksessa raukkamainen teko..
mielen puolikas
Nikke Knatterton
Viestit: 166
Liittynyt: Su Tammi 11, 2026 1:47 pm

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja mielen puolikas »

Kertoo kai jotain kaupungin tilasta kun aiemmin tapetilla raiskauksista, ja nyt taas tulee puukkoa selkään.
Yksittäistapauksia, joo.
Annetaan maahanmuutolle mahdollisuus.
Rakastetaan.
Kai mä tästäkin toivun
Tupla
Rico Tubbs
Viestit: 1277
Liittynyt: Pe Kesä 14, 2024 9:49 am

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja Tupla »

Anoteus kirjoitti: La Kesä 27, 2026 1:10 am
Tupla kirjoitti: La Kesä 27, 2026 12:31 am Yksi murhanyritys kesäkuulle vielä.

Tämä rasistipaske tehtailee näitä näköjään järjestelmällisesti.

Klassinen vanne kiristää päätäni vaiko trendikäs uusnatsiaateella päänsä sekoittanut, ikuiseen osastohoitoon tuomittava. Tunnetko olevasi yli-ihminen ja oikeutettu tekoihisi?

Saapuisi nyt vaikka minfoon selittämään mihin pyrkii näillä puukotuksillaan. Tai saavuttaako näillä jotakin pisteitä natsipaskeitten somehaasteessa. Tällaisista ne Jyvässeudun paskeet suunnitteli, tuli ilmi pekkakatajatapauksen oikeudenkäyntien yhteydessä.

__________________________________________

Ennenkuin tuomitaan, niin kerro missä kerrotaan, että rasistista tai viharikoksesta on kyse? Vai kiihotatko vain?
Joka tapauksessa raukkamainen teko..
Näitä tappoyritysepäilyjä on jo useampia. Yksi epäilty ollut kiinni, mutta eipä tuollaisesta takaapäin puukotuksesta pistohaavan lisäksi muuta näyttöä ollut jäänyt. Luulin sinun juttua seuranneen :shock:

En minä mitään omasta päästäni keksinyt.

Lue eka viesti :lol:

Alustavien tietojen mukaan epäilty mies oli puhunut tilanteessa lyhyesti suomea ja käyttänyt ulkomaalaisvastaista termiä halventavasti.

Poliisi selvittääkin asiassa viharikoksen mahdollisuutta. Puukotuksen uhri on ulkomaalaistaustainen Suomen kansalainen.
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
Anonymous-2023
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: La Touko 06, 2023 8:33 pm

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja Anonymous-2023 »

On tämä uskomaton maa kun poliisi ei yhtä sekopäätä saa lukkojen taakse. Niuvanniemeenhän tekijä joutaa samantien. Pitääkö itse laittaa hame ja huivi päähän ja lähtä tuonne samalle alueelle edestakas pyöräileen kättä pidemmän kanssa.
Paikalla
Avatar
Rescuer
Horatio Caine
Viestit: 6081
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Tupla kirjoitti: La Kesä 27, 2026 12:31 am Yksi murhanyritys kesäkuulle vielä.
Mikä murhanyritys?

Poliisi tutkii tapausta tapon yrityksenä.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Salmari
Javier Pena
Viestit: 1818
Liittynyt: To Marras 22, 2018 2:37 pm

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja Salmari »

Rescuer kirjoitti: La Kesä 27, 2026 9:09 am
Tupla kirjoitti: La Kesä 27, 2026 12:31 am Yksi murhanyritys kesäkuulle vielä.
Mikä murhanyritys?

Poliisi tutkii tapausta tapon yrityksenä.
Pientä punaväritystä taas ilmassa. Ja ruplalta "unohtui" se neljäs vastaavanlainen tapaus, jossa uhri oli suomalainen.
Viimeksi muokannut Salmari, La Kesä 27, 2026 9:19 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 1:52 pm Onneksi tästä ketjusta huomaa, ettei Suomessa ole rasismia.
Kriminaalitango
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: La Syys 20, 2025 6:57 pm

Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään

Viesti Kirjoittaja Kriminaalitango »

Jurgen kirjoitti: Ke Kesä 10, 2026 12:23 am Eikö tällä foorumilla ole minkäänlaista moderointia kun kaikki rasistiset "neekeriapina"- ja "mutakuono"-viestit saa olla täällä ihan vapaasti?! :shock: Ei tällaisen keskustelun ylläpitäminen täällä ainakaan vähennä niitä viharikoksia... :roll:
Ihmettelen samaa. Ainahan taalla on ollut tosi paljon rasistista molinaa mutta enaa ei vaan oikein jaksa edes lukea mitaan kun on niin kusipaisia kommentteja. Tarkoitus on kuitenkin ratkaista rikoksia ja saada tekijat kiinni. Tama on valtavan huono juttu Oululle pelkastaan siina mielessa etta puhumme kulttuuripaakaupungista, kuka sinne uskaltaa menna kun tulee moraa selkaan kadulla kavellessa?
Vastaa Viestiin