Oireesta huudetaan, sairaudesta vaietaan, niinkuin joku tänne viisaasti kirjoitti.Haades kirjoitti: Ke Kesä 10, 2026 6:57 pmNämä maahanmuttajat eivät tietenkään ole antaneet yhtään aihetta tämäntyyppiseen keskusteluun. Heitä pitää rakastaa pyyteettömästi.Jurgen kirjoitti: Ke Kesä 10, 2026 12:23 am Eikö tällä foorumilla ole minkäänlaista moderointia kun kaikki rasistiset "neekeriapina"- ja "mutakuono"-viestit saa olla täällä ihan vapaasti?!Ei tällaisen keskustelun ylläpitäminen täällä ainakaan vähennä niitä viharikoksia...
![]()
Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
- Viestit: 6302
- Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 7:54 am
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
- Viestit: 6302
- Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 7:54 am
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Oireesta huudetaan, sairaudesta vaietaan, niinkuin joku tänne viisaasti kirjoitti.Haades kirjoitti: Ke Kesä 10, 2026 6:57 pmNämä maahanmuttajat eivät tietenkään ole antaneet yhtään aihetta tämäntyyppiseen keskusteluun. Heitä pitää rakastaa pyyteettömästi.Jurgen kirjoitti: Ke Kesä 10, 2026 12:23 am Eikö tällä foorumilla ole minkäänlaista moderointia kun kaikki rasistiset "neekeriapina"- ja "mutakuono"-viestit saa olla täällä ihan vapaasti?!Ei tällaisen keskustelun ylläpitäminen täällä ainakaan vähennä niitä viharikoksia...
![]()
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Et näemmä ymmärrä sinäkään "maahanmuuttokriittisen" ja "rasistin" eroa... Totta helvetissä jokainen raskaisiin rikoksiin syyllistynyt antaa aihetta moitteille ja herättää eriasteista vihaa, mutta edellä mainittujen termien käyttäminen on puhdasta rasismia, jota ei myöskään pidä hyväksyä.Haades kirjoitti: Ke Kesä 10, 2026 6:57 pmNämä maahanmuttajat eivät tietenkään ole antaneet yhtään aihetta tämäntyyppiseen keskusteluun. Heitä pitää rakastaa pyyteettömästi.Jurgen kirjoitti: Ke Kesä 10, 2026 12:23 am Eikö tällä foorumilla ole minkäänlaista moderointia kun kaikki rasistiset "neekeriapina"- ja "mutakuono"-viestit saa olla täällä ihan vapaasti?!Ei tällaisen keskustelun ylläpitäminen täällä ainakaan vähennä niitä viharikoksia...
![]()
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Mitä jos kaikki osanottajat keskittyisivät omaan kielenkäyttöönsä eikä muiden, Suomessa saa käyttää termiä "neekeriapina" tai "mutakuono", myös "lakupekka" on ollut täällä käytössä. En ole lainkaan rasisti, mutta en ymmärrä miksi aikuisille ihmisille tarkoitetulla anonyymilla rikosaiheisella foorumilla pitäisi rajoittaa ihmisten ilmaisunvapautta. Taas ketjua paskottu kymmenillä täysin aiheeseen liittymättömillä sisällöttömillä viesteillä.
-
canis lupus
- Jessica Fletcher
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Pe Tammi 10, 2020 10:35 pm
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Nih. Täällä käytetään sumeilematta myös termejä spermanaama, valkonaama, arjalainen, natsi,, whatewer eikä ne mua ainakaan loukkaa. Kuulisitpa millä kaikilla nimillä eri etniset ryhmät kantanautoja ja poroja kutsuvat. En ymmärrä miksi siitä pitäisi palkokasveja inhaloimaan lähteä. Mielelläni käytän myös kantasuomalaisten käytöksestä nimitystä neekeröinti. Erittäin kuvaavaa, ja paheksuttavaa toki on sellainen kulttuurinen omaksuminen ilman näiden hiekkaeskimoiden lupaa.LeonGold kirjoitti: To Kesä 11, 2026 6:35 pm Mitä jos kaikki osanottajat keskittyisivät omaan kielenkäyttöönsä eikä muiden, Suomessa saa käyttää termiä "neekeriapina" tai "mutakuono", myös "lakupekka" on ollut täällä käytössä. En ole lainkaan rasisti, mutta en ymmärrä miksi aikuisille ihmisille tarkoitetulla anonyymilla rikosaiheisella foorumilla pitäisi rajoittaa ihmisten ilmaisunvapautta. Taas ketjua paskottu kymmenillä täysin aiheeseen liittymättömillä sisällöttömillä viesteillä.
Mens malus in corpore sano
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Kannatan ilmaisunvapautta, mutta ei se silti tee sanotuista mauttomuuksista helmiä.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Ymmärrän oikein hyvin näiden eron. Omalta kohdaltani tämä on ollut henkistä kasvamista maahanmuuttovälinpitämättömastä ensin maahanmuuttokriitiseksi ja siitä sitten rasistiksi. Ympäristössä tapahtuvat asiat johtaneet tähän lopputulokseen omalla kohdallani. Vielä on toki matkaa siihen, että minusta tulisi puukotteleva polkupyöräilijä.Jurgen kirjoitti: To Kesä 11, 2026 4:21 pm Et näemmä ymmärrä sinäkään "maahanmuuttokriittisen" ja "rasistin" eroa... Totta helvetissä jokainen raskaisiin rikoksiin syyllistynyt antaa aihetta moitteille ja herättää eriasteista vihaa, mutta edellä mainittujen termien käyttäminen on puhdasta rasismia, jota ei myöskään pidä hyväksyä.
Kun kaikki rötöstelevät ja Kela-tuilla elävät matut lähetetään täältä kotimaahansa, kummasti rasismikin vähenee.
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Yksi murhanyritys kesäkuulle vielä.
Tämä rasistipaske tehtailee näitä näköjään järjestelmällisesti.
Klassinen vanne kiristää päätäni vaiko trendikäs uusnatsiaateella päänsä sekoittanut, ikuiseen osastohoitoon tuomittava. Tunnetko olevasi yli-ihminen ja oikeutettu tekoihisi?
Saapuisi nyt vaikka minfoon selittämään mihin pyrkii näillä puukotuksillaan. Tai saavuttaako näillä jotakin pisteitä natsipaskeitten somehaasteessa. Tällaisista ne Jyvässeudun paskeet suunnitteli, tuli ilmi pekkakatajatapauksen oikeudenkäyntien yhteydessä.
. Polkupyöräilijä puukotti ulkomaalaistaustaista miestä Oulussa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cb92 ... MCRsMCRoMA..
Oulun Kaukovainiolla tapahtui perjantai-iltana puukotus, tiedottaa Oulun poliisilaitos.
Polkupyörällä liikkeellä ollut mies löi toista miestä teräaseella selkään. Ulkomaalaistaustainen uhri oli liikkeellä kävellen.
Tekijä poistui kevyen liikenteen väylää pitkin Kaukovainion suuntaan.
Uhri toimitettiin hoidettavaksi sairaalaan. Uhrilla ei ole alustavien tietojen mukaan henkeä uhkaavia vammoja.
Poliisi tutkii tapausta tapon yrityksenä.
Poliisi pyytää ilmoittamaan mahdollisista tapahtumiin liittyvistä havainnoista Oulun poliisilaitoksen vihjepuhelimen numeroon 0295 416 194.
Puukotus tapahtui Joutsentien ja Kainuuntien risteyksessä noin kello 19.50.
Tämä rasistipaske tehtailee näitä näköjään järjestelmällisesti.
Klassinen vanne kiristää päätäni vaiko trendikäs uusnatsiaateella päänsä sekoittanut, ikuiseen osastohoitoon tuomittava. Tunnetko olevasi yli-ihminen ja oikeutettu tekoihisi?
Saapuisi nyt vaikka minfoon selittämään mihin pyrkii näillä puukotuksillaan. Tai saavuttaako näillä jotakin pisteitä natsipaskeitten somehaasteessa. Tällaisista ne Jyvässeudun paskeet suunnitteli, tuli ilmi pekkakatajatapauksen oikeudenkäyntien yhteydessä.
. Polkupyöräilijä puukotti ulkomaalaistaustaista miestä Oulussa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cb92 ... MCRsMCRoMA..
Oulun Kaukovainiolla tapahtui perjantai-iltana puukotus, tiedottaa Oulun poliisilaitos.
Polkupyörällä liikkeellä ollut mies löi toista miestä teräaseella selkään. Ulkomaalaistaustainen uhri oli liikkeellä kävellen.
Tekijä poistui kevyen liikenteen väylää pitkin Kaukovainion suuntaan.
Uhri toimitettiin hoidettavaksi sairaalaan. Uhrilla ei ole alustavien tietojen mukaan henkeä uhkaavia vammoja.
Poliisi tutkii tapausta tapon yrityksenä.
Poliisi pyytää ilmoittamaan mahdollisista tapahtumiin liittyvistä havainnoista Oulun poliisilaitoksen vihjepuhelimen numeroon 0295 416 194.
Puukotus tapahtui Joutsentien ja Kainuuntien risteyksessä noin kello 19.50.
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Ennenkuin tuomitaan, niin kerro missä kerrotaan, että rasistista tai viharikoksesta on kyse? Vai kiihotatko vain?Tupla kirjoitti: La Kesä 27, 2026 12:31 am Yksi murhanyritys kesäkuulle vielä.
Tämä rasistipaske tehtailee näitä näköjään järjestelmällisesti.
Klassinen vanne kiristää päätäni vaiko trendikäs uusnatsiaateella päänsä sekoittanut, ikuiseen osastohoitoon tuomittava. Tunnetko olevasi yli-ihminen ja oikeutettu tekoihisi?
Saapuisi nyt vaikka minfoon selittämään mihin pyrkii näillä puukotuksillaan. Tai saavuttaako näillä jotakin pisteitä natsipaskeitten somehaasteessa. Tällaisista ne Jyvässeudun paskeet suunnitteli, tuli ilmi pekkakatajatapauksen oikeudenkäyntien yhteydessä.
. Polkupyöräilijä puukotti ulkomaalaistaustaista miestä Oulussa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cb92 ... MCRsMCRoMA..
Oulun Kaukovainiolla tapahtui perjantai-iltana puukotus, tiedottaa Oulun poliisilaitos.
Polkupyörällä liikkeellä ollut mies löi toista miestä teräaseella selkään. Ulkomaalaistaustainen uhri oli liikkeellä kävellen.
Tekijä poistui kevyen liikenteen väylää pitkin Kaukovainion suuntaan.
Uhri toimitettiin hoidettavaksi sairaalaan. Uhrilla ei ole alustavien tietojen mukaan henkeä uhkaavia vammoja.
Poliisi tutkii tapausta tapon yrityksenä.
Poliisi pyytää ilmoittamaan mahdollisista tapahtumiin liittyvistä havainnoista Oulun poliisilaitoksen vihjepuhelimen numeroon 0295 416 194.
Puukotus tapahtui Joutsentien ja Kainuuntien risteyksessä noin kello 19.50.
Joka tapauksessa raukkamainen teko..
-
mielen puolikas
- Nikke Knatterton
- Viestit: 166
- Liittynyt: Su Tammi 11, 2026 1:47 pm
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Kertoo kai jotain kaupungin tilasta kun aiemmin tapetilla raiskauksista, ja nyt taas tulee puukkoa selkään.
Yksittäistapauksia, joo.
Annetaan maahanmuutolle mahdollisuus.
Rakastetaan.
Yksittäistapauksia, joo.
Annetaan maahanmuutolle mahdollisuus.
Rakastetaan.
Kai mä tästäkin toivun
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Anoteus kirjoitti: La Kesä 27, 2026 1:10 amNäitä tappoyritysepäilyjä on jo useampia. Yksi epäilty ollut kiinni, mutta eipä tuollaisesta takaapäin puukotuksesta pistohaavan lisäksi muuta näyttöä ollut jäänyt. Luulin sinun juttua seuranneenTupla kirjoitti: La Kesä 27, 2026 12:31 am Yksi murhanyritys kesäkuulle vielä.
Tämä rasistipaske tehtailee näitä näköjään järjestelmällisesti.
Klassinen vanne kiristää päätäni vaiko trendikäs uusnatsiaateella päänsä sekoittanut, ikuiseen osastohoitoon tuomittava. Tunnetko olevasi yli-ihminen ja oikeutettu tekoihisi?
Saapuisi nyt vaikka minfoon selittämään mihin pyrkii näillä puukotuksillaan. Tai saavuttaako näillä jotakin pisteitä natsipaskeitten somehaasteessa. Tällaisista ne Jyvässeudun paskeet suunnitteli, tuli ilmi pekkakatajatapauksen oikeudenkäyntien yhteydessä.
__________________________________________
Ennenkuin tuomitaan, niin kerro missä kerrotaan, että rasistista tai viharikoksesta on kyse? Vai kiihotatko vain?
Joka tapauksessa raukkamainen teko..![]()
En minä mitään omasta päästäni keksinyt.
Lue eka viesti![]()
Alustavien tietojen mukaan epäilty mies oli puhunut tilanteessa lyhyesti suomea ja käyttänyt ulkomaalaisvastaista termiä halventavasti.
Poliisi selvittääkin asiassa viharikoksen mahdollisuutta. Puukotuksen uhri on ulkomaalaistaustainen Suomen kansalainen.
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
-
Anonymous-2023
- Scooby-Doo
- Viestit: 22
- Liittynyt: La Touko 06, 2023 8:33 pm
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
On tämä uskomaton maa kun poliisi ei yhtä sekopäätä saa lukkojen taakse. Niuvanniemeenhän tekijä joutaa samantien. Pitääkö itse laittaa hame ja huivi päähän ja lähtä tuonne samalle alueelle edestakas pyöräileen kättä pidemmän kanssa.
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Mikä murhanyritys?
Poliisi tutkii tapausta tapon yrityksenä.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Pientä punaväritystä taas ilmassa. Ja ruplalta "unohtui" se neljäs vastaavanlainen tapaus, jossa uhri oli suomalainen.
Viimeksi muokannut Salmari, La Kesä 27, 2026 9:19 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 1:52 pm Onneksi tästä ketjusta huomaa, ettei Suomessa ole rasismia.
-
Kriminaalitango
- Armas Tammelin
- Viestit: 86
- Liittynyt: La Syys 20, 2025 6:57 pm
Re: Oulu Viharikostutkinta. Pyöräilijä iski puukolla naista selkään
Ihmettelen samaa. Ainahan taalla on ollut tosi paljon rasistista molinaa mutta enaa ei vaan oikein jaksa edes lukea mitaan kun on niin kusipaisia kommentteja. Tarkoitus on kuitenkin ratkaista rikoksia ja saada tekijat kiinni. Tama on valtavan huono juttu Oululle pelkastaan siina mielessa etta puhumme kulttuuripaakaupungista, kuka sinne uskaltaa menna kun tulee moraa selkaan kadulla kavellessa?Jurgen kirjoitti: Ke Kesä 10, 2026 12:23 am Eikö tällä foorumilla ole minkäänlaista moderointia kun kaikki rasistiset "neekeriapina"- ja "mutakuono"-viestit saa olla täällä ihan vapaasti?!Ei tällaisen keskustelun ylläpitäminen täällä ainakaan vähennä niitä viharikoksia...
![]()