Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Mietintämyssyttelijä
Armas Tammelin
Viestit: 78
Liittynyt: Pe Kesä 05, 2026 2:43 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Mietintämyssyttelijä »

^

Kyllä, mutta olen jossain määrin oppinut olemaan vähemmän ankara tuon kolmosen suhteen. Lukuisten katsomiskertojen jälkeen siinä näkee jopa tietynlaista yritystä.

_____

Yksi mikä pitäisi katsoa uudelleen on WALL-E. Huiman sympaattinen, jännittävä ja emotionaalisesti elähdyttävä kahden robotin seikkailu ja rakkaustarina tulevaisuuden maailmassa jonka visiot eivät ole vallan mahdottomia kun katsoo ympärilleen.
Miten niiden[heidän] eleistään ja ilmeistään onkin saatu niin inhimillisiä?
Schimanski
Adrian Monk
Viestit: 2966
Liittynyt: To Helmi 15, 2024 1:02 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Schimanski »



Alla Pugatšova on noussut yhdeksi näkyvimmistä Vladimir Putinin hallinnon ja Ukrainan sodan kriitikoista. Hän on kritisoinut sotaa julkisesti ja vaatinut sen lopettamista.(AI)

Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita

-rikkalapio 2026
Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Bird »

Tässäkin tällainen muualla sattumalta kuultu, mikä jäi mieleen. Ihan mukiinmenevä.

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Mietintämyssyttelijä
Armas Tammelin
Viestit: 78
Liittynyt: Pe Kesä 05, 2026 2:43 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Mietintämyssyttelijä »

Tribuutti Blade Runnerille, tunnetun universumin parhaalle elokuvalle:

Huutaja Jaana
Horatio Caine
Viestit: 6302
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 7:54 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

GNR
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Avatar
LexVeritas
Frank Columbo
Viestit: 9203
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Mä en haluu mennä alas, alas katuu.
Mä en haluu katuu.


...albumilta Huoneet 6 & 14 vuodelta 1983.

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Schimanski
Adrian Monk
Viestit: 2966
Liittynyt: To Helmi 15, 2024 1:02 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Schimanski »



Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita

-rikkalapio 2026
Schimanski
Adrian Monk
Viestit: 2966
Liittynyt: To Helmi 15, 2024 1:02 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Schimanski »

Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita

-rikkalapio 2026
Schimanski
Adrian Monk
Viestit: 2966
Liittynyt: To Helmi 15, 2024 1:02 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Schimanski »

Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita

-rikkalapio 2026
Avatar
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5208
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Bird kirjoitti: La Kesä 13, 2026 2:02 pm Jostain kaupungilta jäi tämä soimaan päässä:



Rod Stewartilla on kyllä hienon rosoinen ja käheä ääni.
*
Tai entäpä tämä?


*
Vuoden 1969 analoginen äänitystekniikka, aikana jolloin käytettiin alkuperäisiä putkivahvistimia, kelanauhureita ja tilakaikuja, antaa todella autenttisen ja lämpimän syvyyden. Python Lee Jacksonin urut ja Rod Stewartin nuori mutta, kuten jo sanoit, rosoinen ääni, pääsee tässä oikeuksiinsa niin aidolla tavalla, että nykyisellä digitaalisella kliinisyydellä sitä on lähes mahdotonta jäljitellä.
X X X X X
Avatar
LexVeritas
Frank Columbo
Viestit: 9203
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Mietintämyssyttelijä
Armas Tammelin
Viestit: 78
Liittynyt: Pe Kesä 05, 2026 2:43 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Mietintämyssyttelijä »

Unimusiikkia...


Avatar
LexVeritas
Frank Columbo
Viestit: 9203
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Huutaja Jaana
Horatio Caine
Viestit: 6302
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 7:54 am

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Schimanski kirjoitti: Ma Kesä 15, 2026 11:57 am
Paras Danny on kyllä "Kauan"!

https://yle.fi/a/20-90270
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Avatar
LexVeritas
Frank Columbo
Viestit: 9203
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

🠅

"Se oli korneinta ja karmeinta paskaa, missä koskaan olen ollut mukana."

(Topi Sorsakoski Danny Show -kiertueesta. Topi eli Pekka Tammilehto soitti Dannyn yhtyeessä sähkökitaraa.)

Toinen Pekka teki Danny Showsta biisinkin:

En tiedä mitään muuta niin masentavaa
Kuin Danny-Show tiellä Kuopion


In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Vastaa Viestiin