Nyt soimassa... ( ketju 3 )
-
Mietintämyssyttelijä
- Armas Tammelin
- Viestit: 78
- Liittynyt: Pe Kesä 05, 2026 2:43 pm
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
^
Kyllä, mutta olen jossain määrin oppinut olemaan vähemmän ankara tuon kolmosen suhteen. Lukuisten katsomiskertojen jälkeen siinä näkee jopa tietynlaista yritystä.
_____
Yksi mikä pitäisi katsoa uudelleen on WALL-E. Huiman sympaattinen, jännittävä ja emotionaalisesti elähdyttävä kahden robotin seikkailu ja rakkaustarina tulevaisuuden maailmassa jonka visiot eivät ole vallan mahdottomia kun katsoo ympärilleen.
Miten niiden[heidän] eleistään ja ilmeistään onkin saatu niin inhimillisiä?
Kyllä, mutta olen jossain määrin oppinut olemaan vähemmän ankara tuon kolmosen suhteen. Lukuisten katsomiskertojen jälkeen siinä näkee jopa tietynlaista yritystä.
_____
Yksi mikä pitäisi katsoa uudelleen on WALL-E. Huiman sympaattinen, jännittävä ja emotionaalisesti elähdyttävä kahden robotin seikkailu ja rakkaustarina tulevaisuuden maailmassa jonka visiot eivät ole vallan mahdottomia kun katsoo ympärilleen.
Miten niiden[heidän] eleistään ja ilmeistään onkin saatu niin inhimillisiä?
-
Schimanski
- Adrian Monk
- Viestit: 2966
- Liittynyt: To Helmi 15, 2024 1:02 am
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Alla Pugatšova on noussut yhdeksi näkyvimmistä Vladimir Putinin hallinnon ja Ukrainan sodan kriitikoista. Hän on kritisoinut sotaa julkisesti ja vaatinut sen lopettamista.(AI)
Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita
-rikkalapio 2026
-rikkalapio 2026
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Tässäkin tällainen muualla sattumalta kuultu, mikä jäi mieleen. Ihan mukiinmenevä.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
-
Mietintämyssyttelijä
- Armas Tammelin
- Viestit: 78
- Liittynyt: Pe Kesä 05, 2026 2:43 pm
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Tribuutti Blade Runnerille, tunnetun universumin parhaalle elokuvalle:
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
- Viestit: 6302
- Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 7:54 am
- LexVeritas
- Frank Columbo
- Viestit: 9203
- Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Mä en haluu mennä alas, alas katuu.
Mä en haluu katuu.
...albumilta Huoneet 6 & 14 vuodelta 1983.
Mä en haluu katuu.
...albumilta Huoneet 6 & 14 vuodelta 1983.
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
-
Schimanski
- Adrian Monk
- Viestit: 2966
- Liittynyt: To Helmi 15, 2024 1:02 am
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita
-rikkalapio 2026
-rikkalapio 2026
-
Schimanski
- Adrian Monk
- Viestit: 2966
- Liittynyt: To Helmi 15, 2024 1:02 am
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita
-rikkalapio 2026
-rikkalapio 2026
-
Schimanski
- Adrian Monk
- Viestit: 2966
- Liittynyt: To Helmi 15, 2024 1:02 am
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Pohjois-Korea on maailman suurimpia menestystarinoita
-rikkalapio 2026
-rikkalapio 2026
- Yrjö Yrjönpoika
- Alibin Kestotilaaja
- Viestit: 5208
- Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
*Bird kirjoitti: La Kesä 13, 2026 2:02 pm Jostain kaupungilta jäi tämä soimaan päässä:
Rod Stewartilla on kyllä hienon rosoinen ja käheä ääni.
Tai entäpä tämä?
*
Vuoden 1969 analoginen äänitystekniikka, aikana jolloin käytettiin alkuperäisiä putkivahvistimia, kelanauhureita ja tilakaikuja, antaa todella autenttisen ja lämpimän syvyyden. Python Lee Jacksonin urut ja Rod Stewartin nuori mutta, kuten jo sanoit, rosoinen ääni, pääsee tässä oikeuksiinsa niin aidolla tavalla, että nykyisellä digitaalisella kliinisyydellä sitä on lähes mahdotonta jäljitellä.
X X X X X
- LexVeritas
- Frank Columbo
- Viestit: 9203
- Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm
-
Mietintämyssyttelijä
- Armas Tammelin
- Viestit: 78
- Liittynyt: Pe Kesä 05, 2026 2:43 pm
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
Unimusiikkia...
- LexVeritas
- Frank Columbo
- Viestit: 9203
- Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm
-
Huutaja Jaana
- Horatio Caine
- Viestit: 6302
- Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 7:54 am
- LexVeritas
- Frank Columbo
- Viestit: 9203
- Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm
Re: Nyt soimassa... ( ketju 3 )
🠅
"Se oli korneinta ja karmeinta paskaa, missä koskaan olen ollut mukana."
(Topi Sorsakoski Danny Show -kiertueesta. Topi eli Pekka Tammilehto soitti Dannyn yhtyeessä sähkökitaraa.)
Toinen Pekka teki Danny Showsta biisinkin:
En tiedä mitään muuta niin masentavaa
Kuin Danny-Show tiellä Kuopion
"Se oli korneinta ja karmeinta paskaa, missä koskaan olen ollut mukana."
(Topi Sorsakoski Danny Show -kiertueesta. Topi eli Pekka Tammilehto soitti Dannyn yhtyeessä sähkökitaraa.)
Toinen Pekka teki Danny Showsta biisinkin:
En tiedä mitään muuta niin masentavaa
Kuin Danny-Show tiellä Kuopion
In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto