"Suomessa miehen epäillään surmanneen tänä vuonna naisen keskimäärin kahden viikon välein."
Kyllähän tuolla jo ennätyslistoille pääsee aika korkealle.
Kuka on tämä mies?
"Suomessa miehen epäillään surmanneen tänä vuonna naisen keskimäärin kahden viikon välein."
Mitä ajattelit ongelmalle tehdä? Ehdotatko samaa mitä nutturpääfeministit eli lisätään normaalien kantiesmiesten syyllistämistä teoista joita oikeasti tekee rikollinen paskasakki ja maahanmuuttajat?Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:38 pmOsaatko sanoa montako miestä on kuollut naisten toimesta tänä vuonna? Se on totta, että myös miehet kokevat parisuhdeväkivaltaa, mutta täytyy huomioida, että siinäkin tekijänä on usein miesystävä. Tutkimuksen mukaan 57% naisista ja 42% miehistä on kokenut lähisuhdeväkivaltaa elämänsä aikana.apässi kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:33 pmMitä ajattelit ongelmalle tehdä? Ehdotatko samaa mitä nutturpääfeministit eli lisätään normaalien kantiesmiesten syyllistämistä teoista joita oikeasti tekee rikollinen paskasakki (kantikset) ja maahanmuuttajat?Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:23 pm Järkyttävää. Tiedä sitten toisiko lakimuutos minkäänlaista muutosta. Suomi on Euroopan vaarallisin maa naisille.
https://yle.fi/a/74-20227734
Jos Suomi on Euroopan vaarallisin maa naisille, niin entä miehille? Miehiä taitaa kuolla vielä enemmän. Entä lapset?
Miksi näin muuten on? Miksi esim Venäjä , Albania, Moldova ja Serbia ovat "turvallisempia" naisille? Pitäisikö ottaa mallia näistä " turvallisemmista" Euroopan maista?
Ymmärtsinkö oikein: lswitasoikeistossa kannatetaan _kaikkien_ miesten, aluperää kysymättä, ennakoivaa vangitsemista. Heillä on toki tekovälineet. Koska rikollisuutta ei voi tunnistaa naaman väristä, passista tai edes asuinpaikasta, niin sama meno kaikille kysymättä ja tutkimatta. Paskasakkiakaan ei tunnista, sen verran tavallisen oloisia onvat pienviljelijästä psykiatriin.naavala kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 10:25 pm Mutta onnea vaan kaikille feministeille. Te olette aikaansaanut tämän tilanteen.
Montako naista maahanmuuttajat ovat surmanneet tänä vuonna? Entä rikollinen paskasakki? Entä työssä tai eläkkeellä olevat? Siis väität,että ihan perusperheissä ei esiinnyt lähisuhdeväkivaltaa, vaikka 57% naisista ja 42% miehistä kertoo kokeneensa lähisuhdeväkivaltaa elämässään.naavala kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 10:25 pm
Mitä ajattelit ongelmalle tehdä? Ehdotatko samaa mitä nutturpääfeministit eli lisätään normaalien kantiesmiesten syyllistämistä teoista joita oikeasti tekee rikollinen paskasakki ja maahanmuuttajat?
Jos miesväkivallasta taas haluatte puhua, niin esim. Kreikka, Italia ja Balkan-maista Kroatia ovat melko vaarallisia miehille. Nainen on usein perheen pää, ja on tullut nähtyä omin silmin miten mies on saanut turpaansa antamatta takaisin.apässi kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:33 pm Jos Suomi on Euroopan vaarallisin maa naisille, niin entä miehille? Miehiä taitaa kuolla vielä enemmän. Entä lapset?
Miksi näin muuten on? Miksi esim Venäjä , Albania, Moldova ja Serbia ovat "turvallisempia" naisille? Pitäisikö ottaa mallia näistä " turvallisemmista" Euroopan maista?

https://yle.fi/a/74-20212728Nainen on tuskin eläimen arvoinen Afganistanissa – uusi laki sallii lähes kaiken väkivallan
Afganistanin korkein johtaja Hibatullah Akhundzada allekirjoitti uuden rikoslain asetuksella tammikuussa.
– Afganistan on ihmisoikeuksien hautausmaa, YK:n ihmisoikeusvaltuutettu Volker Türk totesi synkkään sävyyn Genevessä Sveitsissä torstaina.
Lausunto oli seurausta talibanhallinnon asetusten ja lakien vyörystä, joka on riistänyt naisilta suurimman osan ihmisoikeuksista viiden vuoden aikana.
Viimeisimpänä niittinä taliban on julkaissut uuden rikoslain, joka käytännössä sallii fyysistä, psyykkistä ja seksuaalista väkivaltaa naisia kohtaan, huomauttaa Afganistanin riippumaton ihmisoikeustoimikunta Rawadari.
Laki määrää ankarampia rangaistuksia eläinten huonosta kohtelusta kuin naisiin kohdistuvasta väkivallasta.
Tästä ollaan wokepiireissä todella hiljaa, muslimimies kun on uhrikategorian huipulla vaikka tekee 60-70% raiskauksista.damfin kirjoitti: To Kesä 18, 2026 2:57 pm Kyllä muualla on paremmin...
https://yle.fi/a/74-20212728Nainen on tuskin eläimen arvoinen Afganistanissa – uusi laki sallii lähes kaiken väkivallan
Afganistanin korkein johtaja Hibatullah Akhundzada allekirjoitti uuden rikoslain asetuksella tammikuussa.
– Afganistan on ihmisoikeuksien hautausmaa, YK:n ihmisoikeusvaltuutettu Volker Türk totesi synkkään sävyyn Genevessä Sveitsissä torstaina.
Lausunto oli seurausta talibanhallinnon asetusten ja lakien vyörystä, joka on riistänyt naisilta suurimman osan ihmisoikeuksista viiden vuoden aikana.
Viimeisimpänä niittinä taliban on julkaissut uuden rikoslain, joka käytännössä sallii fyysistä, psyykkistä ja seksuaalista väkivaltaa naisia kohtaan, huomauttaa Afganistanin riippumaton ihmisoikeustoimikunta Rawadari.
Laki määrää ankarampia rangaistuksia eläinten huonosta kohtelusta kuin naisiin kohdistuvasta väkivallasta.
Murha on murha. Naismurha ja muutenkin naisiin kohdistuva väkivalta nyt vaan on esillä koska tilastojen mukaan sellainen on nousussa. Aivan varmasti tähän liittyy sekä kantasuomalaisten Kalevien ryyppyputket työttömyyden ja huonon ekonomian johdosta, että kulttuuriset erot. Kyllä sekä Matti että Mohammed osaavat yhtä hyvin.Pesukarhu kirjoitti: To Kesä 18, 2026 2:58 pm Mikä ero olisi naismurhalla ja murhalla, kun murhasta saa muutenkin elinkautisen?
Jos on pakko, niin parisuhdemurha olisi parempi, koska se ei aseta henkirikosten uhreja eriarvoiseen asemaan pissavehkeiden perusteella.