Suomessa miehen epäillään surmanneen tänä vuonna naisen keskimäärin kahden viikon välein.

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Olinko eka
Olivia Benson
Viestit: 749
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 4:24 am

Re: Suomessa miehen epäillään surmanneen tänä vuonna naisen keskimäärin kahden viikon välein.

Viesti Kirjoittaja Olinko eka »

Haades kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 9:29 pm
Eriksson kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:35 pm Jumalauta. Miksei poliisi ota sitä miestä kiinni?
Tarkoitatko tämän keskustelun aloittajaa Tuulenvirettä? Sitä minäkin ihmettelen. :D
"Suomessa miehen epäillään surmanneen tänä vuonna naisen keskimäärin kahden viikon välein."

Kyllähän tuolla jo ennätyslistoille pääsee aika korkealle.
Kuka on tämä mies? :lol:
Haades
Neuvoja-Jack
Viestit: 551
Liittynyt: Su Syys 07, 2025 8:52 am

Re: Suomessa miehen epäillään surmanneen tänä vuonna naisen keskimäärin kahden viikon välein.

Viesti Kirjoittaja Haades »

*Poistettu mukahauska OT*tm
Kun kaikki rötöstelevät ja Kela-tuilla elävät matut lähetetään täältä kotimaahansa, kummasti rasismikin vähenee.
BillyHill
Jack Bauer
Viestit: 970
Liittynyt: Su Maalis 12, 2023 10:37 pm

Re: Suomessa miehen epäillään surmanneen tänä vuonna naisen keskimäärin kahden viikon välein.

Viesti Kirjoittaja BillyHill »

*Poistettu mukahauska OT*tm
naavala
Nikke Knatterton
Viestit: 173
Liittynyt: Su Touko 13, 2012 12:57 am

Re: Suomessa miehen epäillään surmanneen tänä vuonna naisen keskimäärin kahden viikon välein.

Viesti Kirjoittaja naavala »

Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:38 pm
apässi kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:33 pm
Tuulenvire kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:23 pm Järkyttävää. Tiedä sitten toisiko lakimuutos minkäänlaista muutosta. Suomi on Euroopan vaarallisin maa naisille.


https://yle.fi/a/74-20227734
Mitä ajattelit ongelmalle tehdä? Ehdotatko samaa mitä nutturpääfeministit eli lisätään normaalien kantiesmiesten syyllistämistä teoista joita oikeasti tekee rikollinen paskasakki (kantikset) ja maahanmuuttajat?




Jos Suomi on Euroopan vaarallisin maa naisille, niin entä miehille? Miehiä taitaa kuolla vielä enemmän. Entä lapset?

Miksi näin muuten on? Miksi esim Venäjä , Albania, Moldova ja Serbia ovat "turvallisempia" naisille? Pitäisikö ottaa mallia näistä " turvallisemmista" Euroopan maista?
Osaatko sanoa montako miestä on kuollut naisten toimesta tänä vuonna? Se on totta, että myös miehet kokevat parisuhdeväkivaltaa, mutta täytyy huomioida, että siinäkin tekijänä on usein miesystävä. Tutkimuksen mukaan 57% naisista ja 42% miehistä on kokenut lähisuhdeväkivaltaa elämänsä aikana.
Mitä ajattelit ongelmalle tehdä? Ehdotatko samaa mitä nutturpääfeministit eli lisätään normaalien kantiesmiesten syyllistämistä teoista joita oikeasti tekee rikollinen paskasakki ja maahanmuuttajat?

- Rikollinen paskasakki kuuluisi telkien taakse mutta sehän ei käy koska sosiaalidemokratia jossa rikollinen on se uhri
- Matut taas pitäisi heivata ulos maasta mutta sekään ei käy koska rasismi

Toisin sanoen naisten tapot, murhat ja raiskaukset jatkaa kasvuaa. Ne jotka niitä tehtailee on fremakkojen ja muun vihervammaiston erityissuojeluksessa.
"Ainoa syy muuttaa maalle on insesti ja se, että kukaan ei kuule, kun vaimo huutaa apua"
- Fatim Diarra (vihr)
Puntari
Neuvoja-Jack
Viestit: 509
Liittynyt: La Elo 03, 2024 9:02 pm

Re: Suomessa miehen epäillään surmanneen tänä vuonna naisen keskimäärin kahden viikon välein.

Viesti Kirjoittaja Puntari »

naavala kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 10:25 pm Mutta onnea vaan kaikille feministeille. Te olette aikaansaanut tämän tilanteen.
Ymmärtsinkö oikein: lswitasoikeistossa kannatetaan _kaikkien_ miesten, aluperää kysymättä, ennakoivaa vangitsemista. Heillä on toki tekovälineet. Koska rikollisuutta ei voi tunnistaa naaman väristä, passista tai edes asuinpaikasta, niin sama meno kaikille kysymättä ja tutkimatta. Paskasakkiakaan ei tunnista, sen verran tavallisen oloisia onvat pienviljelijästä psykiatriin.

Toistaiseksi, vastoin täällä yleidstä toivetta, Suomessa on jäljellä oikeusvaltion piirteitä, joissa ihmiset tuomitaan omista teoistaan. Ei muita.
blindpedestrian
Olivia Benson
Viestit: 704
Liittynyt: Ma Heinä 18, 2016 9:26 pm

Re: Suomessa miehen epäillään surmanneen tänä vuonna naisen keskimäärin kahden viikon välein.

Viesti Kirjoittaja blindpedestrian »

Kaikista väkivaltarikoksista pitäisi tulla kovemmat tuomiot.. oli uhri tai tekijä kuka tahansa.
“It's easier to fool people than to convince them that they have been fooled.”
Iranilla on oikeus puolustautua israelin laittomalta hyökkäyssodalta
J-HIO
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Ke Syys 18, 2024 9:36 pm

Re: Suomessa miehen epäillään surmanneen tänä vuonna naisen keskimäärin kahden viikon välein.

Viesti Kirjoittaja J-HIO »

Jaahas, piti sitten sekin päivä nähdä että tappamisen uhrit eriarvoistetaan.

En halua kulttuuria, jossa sukupuolen mukaan aletaan pitää joitain tappoja jotenkin pahempina.

Tuo kyseinen lakimuutos ei tod.näkösesti tulisi vaikuttamaan mitenkään mihinkään, ainoastaan että ihmiset olisi nyt taas vähän epätasa-arvoisempia.
Nile Jarvis
Harjunpää
Viestit: 310
Liittynyt: Su Joulu 07, 2025 10:36 pm

Re: Suomessa miehen epäillään surmanneen tänä vuonna naisen keskimäärin kahden viikon välein.

Viesti Kirjoittaja Nile Jarvis »

naavala kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 10:25 pm
Mitä ajattelit ongelmalle tehdä? Ehdotatko samaa mitä nutturpääfeministit eli lisätään normaalien kantiesmiesten syyllistämistä teoista joita oikeasti tekee rikollinen paskasakki ja maahanmuuttajat?
Montako naista maahanmuuttajat ovat surmanneet tänä vuonna? Entä rikollinen paskasakki? Entä työssä tai eläkkeellä olevat? Siis väität,että ihan perusperheissä ei esiinnyt lähisuhdeväkivaltaa, vaikka 57% naisista ja 42% miehistä kertoo kokeneensa lähisuhdeväkivaltaa elämässään.
manearia
Lauri Hanhivaara
Viestit: 149
Liittynyt: To Kesä 11, 2026 5:36 pm

Re: Suomessa miehen epäillään surmanneen tänä vuonna naisen keskimäärin kahden viikon välein.

Viesti Kirjoittaja manearia »

apässi kirjoitti: Ke Kesä 17, 2026 7:33 pm Jos Suomi on Euroopan vaarallisin maa naisille, niin entä miehille? Miehiä taitaa kuolla vielä enemmän. Entä lapset?

Miksi näin muuten on? Miksi esim Venäjä , Albania, Moldova ja Serbia ovat "turvallisempia" naisille? Pitäisikö ottaa mallia näistä " turvallisemmista" Euroopan maista?
Jos miesväkivallasta taas haluatte puhua, niin esim. Kreikka, Italia ja Balkan-maista Kroatia ovat melko vaarallisia miehille. Nainen on usein perheen pää, ja on tullut nähtyä omin silmin miten mies on saanut turpaansa antamatta takaisin.
Nile Jarvis
Harjunpää
Viestit: 310
Liittynyt: Su Joulu 07, 2025 10:36 pm

Re: Suomessa miehen epäillään surmanneen tänä vuonna naisen keskimäärin kahden viikon välein.

Viesti Kirjoittaja Nile Jarvis »

Laitetaan tuo tännekkin. Tuosta kuvasta huomataan, että Suomi on väkivaltainen maa. Ainoastaan entiset slobomaat ovat Suomen edellä henkirikoksissa EU:ssa. Suomi on enemmän kultturillisesti itää, kuin länttä. Tämän huomaa myös lähisuhdeväkivallasta ja muusta väkivalta rikollisuudesta.

Kuva
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)
Viestit: 13924
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Suomessa miehen epäillään surmanneen tänä vuonna naisen keskimäärin kahden viikon välein.

Viesti Kirjoittaja damfin »

Kyllä muualla on paremmin...
Nainen on tuskin eläimen arvoinen Afganistanissa – uusi laki sallii lähes kaiken väkivallan
Afganistanin korkein johtaja Hibatullah Akhundzada allekirjoitti uuden rikoslain asetuksella tammikuussa.


– Afganistan on ihmisoikeuksien hautausmaa, YK:n ihmisoikeusvaltuutettu Volker Türk totesi synkkään sävyyn Genevessä Sveitsissä torstaina.

Lausunto oli seurausta talibanhallinnon asetusten ja lakien vyörystä, joka on riistänyt naisilta suurimman osan ihmisoikeuksista viiden vuoden aikana.

Viimeisimpänä niittinä taliban on julkaissut uuden rikoslain, joka käytännössä sallii fyysistä, psyykkistä ja seksuaalista väkivaltaa naisia kohtaan, huomauttaa Afganistanin riippumaton ihmisoikeustoimikunta Rawadari.

Laki määrää ankarampia rangaistuksia eläinten huonosta kohtelusta kuin naisiin kohdistuvasta väkivallasta.
https://yle.fi/a/74-20212728

Ruotsissa tapettiin vuoden 2025 aikana 25 tyttöä tai naista, toki onhan Ruotsin väkilukukin suurempi.
Viimeksi muokannut damfin, To Kesä 18, 2026 3:00 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pesukarhu
Jane Marple
Viestit: 1095
Liittynyt: To Helmi 23, 2023 11:26 am

Re: Suomessa miehen epäillään surmanneen tänä vuonna naisen keskimäärin kahden viikon välein.

Viesti Kirjoittaja Pesukarhu »

Mikä ero olisi naismurhalla ja murhalla, kun murhasta saa muutenkin elinkautisen?

Jos on pakko, niin parisuhdemurha olisi parempi, koska se ei aseta henkirikosten uhreja eriarvoiseen asemaan pissavehkeiden perusteella.
Nyt mä vittu kävelen täällä rannalla yksinäni.
Tiinas
Axel Foley
Viestit: 2333
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 10:00 am

Re: Suomessa miehen epäillään surmanneen tänä vuonna naisen keskimäärin kahden viikon välein.

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

damfin kirjoitti: To Kesä 18, 2026 2:57 pm Kyllä muualla on paremmin...
Nainen on tuskin eläimen arvoinen Afganistanissa – uusi laki sallii lähes kaiken väkivallan
Afganistanin korkein johtaja Hibatullah Akhundzada allekirjoitti uuden rikoslain asetuksella tammikuussa.


– Afganistan on ihmisoikeuksien hautausmaa, YK:n ihmisoikeusvaltuutettu Volker Türk totesi synkkään sävyyn Genevessä Sveitsissä torstaina.

Lausunto oli seurausta talibanhallinnon asetusten ja lakien vyörystä, joka on riistänyt naisilta suurimman osan ihmisoikeuksista viiden vuoden aikana.

Viimeisimpänä niittinä taliban on julkaissut uuden rikoslain, joka käytännössä sallii fyysistä, psyykkistä ja seksuaalista väkivaltaa naisia kohtaan, huomauttaa Afganistanin riippumaton ihmisoikeustoimikunta Rawadari.

Laki määrää ankarampia rangaistuksia eläinten huonosta kohtelusta kuin naisiin kohdistuvasta väkivallasta.
https://yle.fi/a/74-20212728
Tästä ollaan wokepiireissä todella hiljaa, muslimimies kun on uhrikategorian huipulla vaikka tekee 60-70% raiskauksista.
. ”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa muslimeja”
Rasistinen äärivasemmistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
manearia
Lauri Hanhivaara
Viestit: 149
Liittynyt: To Kesä 11, 2026 5:36 pm

Re: Suomessa miehen epäillään surmanneen tänä vuonna naisen keskimäärin kahden viikon välein.

Viesti Kirjoittaja manearia »

Pesukarhu kirjoitti: To Kesä 18, 2026 2:58 pm Mikä ero olisi naismurhalla ja murhalla, kun murhasta saa muutenkin elinkautisen?

Jos on pakko, niin parisuhdemurha olisi parempi, koska se ei aseta henkirikosten uhreja eriarvoiseen asemaan pissavehkeiden perusteella.
Murha on murha. Naismurha ja muutenkin naisiin kohdistuva väkivalta nyt vaan on esillä koska tilastojen mukaan sellainen on nousussa. Aivan varmasti tähän liittyy sekä kantasuomalaisten Kalevien ryyppyputket työttömyyden ja huonon ekonomian johdosta, että kulttuuriset erot. Kyllä sekä Matti että Mohammed osaavat yhtä hyvin.

Edit: Mauri-Allan ei myöskään saisi jäädä statistiikasta pois.
McPanty
Olivia Benson
Viestit: 704
Liittynyt: Ke Kesä 19, 2013 12:05 am

Re: Suomessa miehen epäillään surmanneen tänä vuonna naisen keskimäärin kahden viikon välein.

Viesti Kirjoittaja McPanty »

Ah. Naismurha. Naisvihan äärimmäinen muoto ihan noin niin kuin terminäkin.
Milloinkas miehen surmaama nainen on naismurhan uhri ja milloin ihan vain murhan uhri? Veikkaan, että se on sitten aina naismurha jos mies murhaa naisen koska , noh, mies murhaa naisen.
Miten ihmeessä se eritellään, milloin nainen murhataan sukupuoleensa liittyvien syiden takia? Onko parisuhde hengen riistävän miehen kanssa automaattisestä tällainen ja miten tämä liittyy sukupuoleen varsinkin kun nykyisin on ihan ok olla parisuhteessa miehen tai naisen kanssa tai jonkun muun sukupuolen?

Voiko nainen suorittaa naismurhan? Veikkaan että ei.
Lukittu