No mitä ne nyt tekis ku kyttien kanssa vehkeillää. Jäävät kiinni heti jos hölmöileevät.Ross Sullivan kirjoitti: Ma Kesä 08, 2026 5:55 pm Kivahan se on vuosittain maksaa ihan tolkuton määrä veroja suhteellisesti ja absoluuttisesti, että kaiken maailman möhömahaiset ukkelit saavat toimeentulotukensa ja voivat siten leikkiä ganstereita.
Menisivät Moskovaan leikkimään leikkiänsä tai edes Tukholmaan (Hulsta, Rinkeby, Tensta).
Tukholman gangstereita voi edes vähän arvostaa: eivät (ainakaan pelkästään) hakkaa jotain vanhuksia ja perheenisiä. Ampuvat ja kiduttavat toisiaan. Joka viikko ammuskellaan ja kuukausittain heitellään kranaatteja. Mitä nää Suomen JR-äijät ovat tehneet viimeiset 20 vuotta? Montako kaatoa? Onko 20 vuodessa yhtä monta kaatoa kuin Hulstassa on vuodessa?
Satan’s Choice MC
Re: Satan’s Choice MC
-
nihilopriest
- Lauri Hanhivaara
- Viestit: 145
- Liittynyt: Ti Maalis 03, 2026 1:53 am
Re: Satan’s Choice MC
hyvää offtopiccia mutta joo ei kokoomus uskalla viedä meiltä pummeilta rahoja aivan kokonaanRoss Sullivan kirjoitti: Pe Kesä 19, 2026 4:03 pmSiihen samaan syssyyn totean, että tekstisi kalluusaste on ihan maksimissaan. Väittäisin, että suomalaisista miehistä suurin osa ei halua rahoittaa teidän vähemmän pärjäävien elämistä yhtään millään tavalla. Se on mielestäni sivuseikka, että onko syrjäytyneellä luuserilla päällään liivi, anime-paita vai hame.nihilopriest kirjoitti: To Kesä 18, 2026 11:40 pmJoo siis jännämiesenergiaahan näissä aina on, ja kotona sukkaan runkkaavat nyhveröt itkee täällä ja ylilaudalla miten "KALLUJA" nää on ja wöö wöö. Mutta itse halveksun sitä että nää käyttää reppanoita hyväks ja mummonryöstäjän moraali näillä prätkä ukoilla 99% tapauksista, ja sellasia että käydään vittu porukalla päälle ylivoimalla.Naarasleijona kirjoitti: To Kesä 11, 2026 12:40 pm Alkoi kiinnostaa tää palsta, aiheita ihan v***sti. Täällä kuitenkin tosi negatiivinen tapa kirjoittaa näistä miehistä, jotka ajaa moottoripyörillä ja on pahiksia.
Tyttöjen kanssa juteltiin, että onhan se omalla tavallaan coolia, kun isot prätkät ja treenatut, tatuoidut miehet tulevat parijonossa esille liikenteen mukana. Siinä jotain alkuperäistä lainsuojaton tyyliä, kuin vanhoissa leffoissa tulisi joukko pahiksia villissä lännessä ratsastaen kaupunkiin.
Onhan tätä tutkittu, että naisiin se vaikuttaa omalla tavallaan, eli kiihottavasti. Ilmeisesti öljyn, bensiinin ja miesten testosteronilta tuoksuvan aitouden myötä voi luonnostaan pikkarit kastua.
Itse en todennäköisesti tule koskaan istumaan prätkän kyydissä, vaikka ei se ihan poissuljettua ole, sellainen mahdollisuus mielessä tässä pyrstöä jumpataan.
Täällä moni tuntuu suhtautuvan kovin negatiivisesti bikereihin, en millään usko että kaikilla jotain huonoja kokemuksia? Mietittiin että onko nämä prätkien ja jengin liivien (ne on muuten sinällään tosi hot kamaa), sellaista aitoa rebel toimintaa, että beta miehet tuntee itsensä ihan avuttomaksi?
Siis että pelko tuntemattomasta saa kirjoittamaan tänne, kun naisille noi kommentit juurikin laittavat kiinnostamaan, että täytyisi tutustua ennen kun muodostaa mielipiteitä noihin alfa uroksiin.1 v 1 tilanteessa suurin osaa näistä ei näy mailla halmeilla
![]()
Toivoisin nyt että saatanan miehistö pistäisi kunnolla tuulemaan![]()
![]()
jengisota päälle, hells angels papat hautaan ja 1% skene haltuun! ja niin että mahdollisimman moni kuolee!
![]()
![]()
![]()
Väitettäni tukee 2023-vaalitulos, joka oli isku vasten roskaväkeä ja hyvä niin. Ihan hyviä uudistuksia on tehty, mutta osa työelämäuudistuksista ja ikävä kyllä vähän piippuun.
olemme pyhässä puolustussodassa valkoisen suomen puolesta
full support oulun mamu puukottaja pappa & 1488! 
- Ross Sullivan
- James Bond (David Niven)
- Viestit: 10757
- Liittynyt: La Joulu 02, 2017 2:14 am
Re: Satan’s Choice MC
Keskustelu pummeista, yhteiskuntarauhasta ja saappaannuolijasta liittyy keskeisesti ketjun aiheeseen.nihilopriest kirjoitti: La Kesä 20, 2026 4:53 pmhyvää offtopiccia mutta joo ei kokoomus uskalla viedä meiltä pummeilta rahoja aivan kokonaanRoss Sullivan kirjoitti: Pe Kesä 19, 2026 4:03 pmSiihen samaan syssyyn totean, että tekstisi kalluusaste on ihan maksimissaan. Väittäisin, että suomalaisista miehistä suurin osa ei halua rahoittaa teidän vähemmän pärjäävien elämistä yhtään millään tavalla. Se on mielestäni sivuseikka, että onko syrjäytyneellä luuserilla päällään liivi, anime-paita vai hame.nihilopriest kirjoitti: To Kesä 18, 2026 11:40 pm
Joo siis jännämiesenergiaahan näissä aina on, ja kotona sukkaan runkkaavat nyhveröt itkee täällä ja ylilaudalla miten "KALLUJA" nää on ja wöö wöö. Mutta itse halveksun sitä että nää käyttää reppanoita hyväks ja mummonryöstäjän moraali näillä prätkä ukoilla 99% tapauksista, ja sellasia että käydään vittu porukalla päälle ylivoimalla.1 v 1 tilanteessa suurin osaa näistä ei näy mailla halmeilla
![]()
Toivoisin nyt että saatanan miehistö pistäisi kunnolla tuulemaan![]()
![]()
jengisota päälle, hells angels papat hautaan ja 1% skene haltuun! ja niin että mahdollisimman moni kuolee!
![]()
![]()
![]()
Väitettäni tukee 2023-vaalitulos, joka oli isku vasten roskaväkeä ja hyvä niin. Ihan hyviä uudistuksia on tehty, mutta osa työelämäuudistuksista ja ikävä kyllä vähän piippuun.ne tietää että risen kulut räjähtää käsiin ja lopulta köyhän piiskaaminen tulee kalliimmaksi kuin se että vaan annetaan ne kelamassit työmarkkinatuki + tmt. ja normi työssäkäyjä saappaannuolijalle tulee ikävät ajat kun se hakataan ja ryöstetään kadulla kelarottien toimesta. jos köyhiltä leikataan enää yhtään enempää niin se on yhteiskuntarauhalle morjes
![]()
![]()
![]()
Mitä te dorkat dorkailette?
-
nihilopriest
- Lauri Hanhivaara
- Viestit: 145
- Liittynyt: Ti Maalis 03, 2026 1:53 am
Re: Satan’s Choice MC
miten "väittäisin, että suomalaisista miehistä suurin osa ei halua rahoittaa teidän vähemmän pärjäävien" jne jne juttu liittyy ketjun aiheeseen?????Ross Sullivan kirjoitti: La Kesä 20, 2026 6:13 pmKeskustelu pummeista, yhteiskuntarauhasta ja saappaannuolijasta liittyy keskeisesti ketjun aiheeseen.nihilopriest kirjoitti: La Kesä 20, 2026 4:53 pmhyvää offtopiccia mutta joo ei kokoomus uskalla viedä meiltä pummeilta rahoja aivan kokonaanRoss Sullivan kirjoitti: Pe Kesä 19, 2026 4:03 pm
Siihen samaan syssyyn totean, että tekstisi kalluusaste on ihan maksimissaan. Väittäisin, että suomalaisista miehistä suurin osa ei halua rahoittaa teidän vähemmän pärjäävien elämistä yhtään millään tavalla. Se on mielestäni sivuseikka, että onko syrjäytyneellä luuserilla päällään liivi, anime-paita vai hame.
Väitettäni tukee 2023-vaalitulos, joka oli isku vasten roskaväkeä ja hyvä niin. Ihan hyviä uudistuksia on tehty, mutta osa työelämäuudistuksista ja ikävä kyllä vähän piippuun.ne tietää että risen kulut räjähtää käsiin ja lopulta köyhän piiskaaminen tulee kalliimmaksi kuin se että vaan annetaan ne kelamassit työmarkkinatuki + tmt. ja normi työssäkäyjä saappaannuolijalle tulee ikävät ajat kun se hakataan ja ryöstetään kadulla kelarottien toimesta. jos köyhiltä leikataan enää yhtään enempää niin se on yhteiskuntarauhalle morjes
![]()
![]()
![]()
olemme pyhässä puolustussodassa valkoisen suomen puolesta
full support oulun mamu puukottaja pappa & 1488! 
- Ross Sullivan
- James Bond (David Niven)
- Viestit: 10757
- Liittynyt: La Joulu 02, 2017 2:14 am
Re: Satan’s Choice MC
Se heijastelee keskimääräistä näkökulmaa ihmisten mielipiteestä liittyen erilaisiin roskaväen alalajeihin, johon myös ketju tiiviisti linkittyy. Se on siis eräänlainen yhteiskunnan demokraatttinen keskiarvoisääni.nihilopriest kirjoitti: La Kesä 20, 2026 10:59 pmmiten "väittäisin, että suomalaisista miehistä suurin osa ei halua rahoittaa teidän vähemmän pärjäävien" jne jne juttu liittyy ketjun aiheeseen?????Ross Sullivan kirjoitti: La Kesä 20, 2026 6:13 pmKeskustelu pummeista, yhteiskuntarauhasta ja saappaannuolijasta liittyy keskeisesti ketjun aiheeseen.nihilopriest kirjoitti: La Kesä 20, 2026 4:53 pm
hyvää offtopiccia mutta joo ei kokoomus uskalla viedä meiltä pummeilta rahoja aivan kokonaanne tietää että risen kulut räjähtää käsiin ja lopulta köyhän piiskaaminen tulee kalliimmaksi kuin se että vaan annetaan ne kelamassit työmarkkinatuki + tmt. ja normi työssäkäyjä saappaannuolijalle tulee ikävät ajat kun se hakataan ja ryöstetään kadulla kelarottien toimesta. jos köyhiltä leikataan enää yhtään enempää niin se on yhteiskuntarauhalle morjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ulosantisi hymiöineen ainakin liittyy keskeisesti tähän ketjuun.
Mitä te dorkat dorkailette?
-
nihilopriest
- Lauri Hanhivaara
- Viestit: 145
- Liittynyt: Ti Maalis 03, 2026 1:53 am
Re: Satan’s Choice MC
aihe on käsittääkseni satans choice mc eikä kallut/kalluus/vastikkeeton sosiaaliturva yleisellä tasollaRoss Sullivan kirjoitti: La Kesä 20, 2026 11:11 pmSe heijastelee keskimääräistä näkökulmaa ihmisten mielipiteestä liittyen erilaisiin roskaväen alalajeihin, johon myös ketju tiiviisti linkittyy. Se on siis eräänlainen yhteiskunnan demokraatttinen keskiarvoisääni.nihilopriest kirjoitti: La Kesä 20, 2026 10:59 pmmiten "väittäisin, että suomalaisista miehistä suurin osa ei halua rahoittaa teidän vähemmän pärjäävien" jne jne juttu liittyy ketjun aiheeseen?????Ross Sullivan kirjoitti: La Kesä 20, 2026 6:13 pm
Keskustelu pummeista, yhteiskuntarauhasta ja saappaannuolijasta liittyy keskeisesti ketjun aiheeseen.![]()
![]()
![]()
Ulosantisi hymiöineen ainakin liittyy keskeisesti tähän ketjuun.
olemme pyhässä puolustussodassa valkoisen suomen puolesta
full support oulun mamu puukottaja pappa & 1488! 
- Ross Sullivan
- James Bond (David Niven)
- Viestit: 10757
- Liittynyt: La Joulu 02, 2017 2:14 am
Re: Satan’s Choice MC
En nyt oikein ymmärrä. Miten me keskustelemme tästä aiheesta uskottavasti ilman, että keskustelumme samalla kalluudesta tai vastikkeettomasta sosiaaliturvasta?nihilopriest kirjoitti: La Kesä 20, 2026 11:34 pmaihe on käsittääkseni satans choice mc eikä kallut/kalluus/vastikkeeton sosiaaliturva yleisellä tasollaRoss Sullivan kirjoitti: La Kesä 20, 2026 11:11 pmSe heijastelee keskimääräistä näkökulmaa ihmisten mielipiteestä liittyen erilaisiin roskaväen alalajeihin, johon myös ketju tiiviisti linkittyy. Se on siis eräänlainen yhteiskunnan demokraatttinen keskiarvoisääni.nihilopriest kirjoitti: La Kesä 20, 2026 10:59 pm
miten "väittäisin, että suomalaisista miehistä suurin osa ei halua rahoittaa teidän vähemmän pärjäävien" jne jne juttu liittyy ketjun aiheeseen?????![]()
![]()
![]()
Ulosantisi hymiöineen ainakin liittyy keskeisesti tähän ketjuun.niin ja jos yp lukee niin älkää mulle laittako ltmvpx mä en tätä alottanu
![]()
![]()
Onko sinulla tietoa siitä, että juuri tämän kerhon jäsenet eivät olisi kalluja ja he kaikki käyvät ansiotyössä? Jos on, niin kerrotko lisää?
Minun käsittääkseni on tilastollinen tosiasia, että suurin osa moottoripyöräjengiläisistä (siis ns. prosenttijengejä koskien) ei käy töissä. Ymmärtääkseni aihetta on tutkittukin. Jos olet eri mieltä tai toisessa käsityksessä, niin perusteletko väitteesi, kiitos?
Mitä te dorkat dorkailette?
-
nihilopriest
- Lauri Hanhivaara
- Viestit: 145
- Liittynyt: Ti Maalis 03, 2026 1:53 am
Re: Satan’s Choice MC
ainaki tuhmajucci käy töis tai ainakaa ei saa työmarkkinatukea ton otteluhomman takia, sitä pidetään työkkärissä yrittäjänä. ja jos omistaa oikeesti prätkän ni silloiha ei saa toimeentulotukeakaan ellei oo joku max kahen tonnin romuRoss Sullivan kirjoitti: La Kesä 20, 2026 11:45 pmEn nyt oikein ymmärrä. Miten me keskustelemme tästä aiheesta uskottavasti ilman, että keskustelumme samalla kalluudesta tai vastikkeettomasta sosiaaliturvasta?nihilopriest kirjoitti: La Kesä 20, 2026 11:34 pmaihe on käsittääkseni satans choice mc eikä kallut/kalluus/vastikkeeton sosiaaliturva yleisellä tasollaRoss Sullivan kirjoitti: La Kesä 20, 2026 11:11 pm
Se heijastelee keskimääräistä näkökulmaa ihmisten mielipiteestä liittyen erilaisiin roskaväen alalajeihin, johon myös ketju tiiviisti linkittyy. Se on siis eräänlainen yhteiskunnan demokraatttinen keskiarvoisääni.
Ulosantisi hymiöineen ainakin liittyy keskeisesti tähän ketjuun.niin ja jos yp lukee niin älkää mulle laittako ltmvpx mä en tätä alottanu
![]()
![]()
Onko sinulla tietoa siitä, että juuri tämän kerhon jäsenet eivät olisi kalluja ja he kaikki käyvät ansiotyössä? Jos on, niin kerrotko lisää?
Minun käsittääkseni on tilastollinen tosiasia, että suurin osa moottoripyöräjengiläisistä (siis ns. prosenttijengejä koskien) ei käy töissä. Ymmärtääkseni aihetta on tutkittukin. Jos olet eri mieltä tai toisessa käsityksessä, niin perusteletko väitteesi, kiitos?
ja siis spurguilla/työttömillähän tai ainakaa luottotiedottomil ei kai oo aina asiaa kerhoon ku niil ei oo niit petkujen tekoo vaadittavia luottotietoi vaa sinne halutaan reppanoita joiden luottotiedot voidaan kusta
olemme pyhässä puolustussodassa valkoisen suomen puolesta
full support oulun mamu puukottaja pappa & 1488! 
- Ross Sullivan
- James Bond (David Niven)
- Viestit: 10757
- Liittynyt: La Joulu 02, 2017 2:14 am
Re: Satan’s Choice MC
Prosenttijengit-kirjan mukaan (Mölsä Mika) yli puolet jengiläisistä ei kävisi töissä.nihilopriest kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 6:15 pmainaki tuhmajucci käy töis tai ainakaa ei saa työmarkkinatukea ton otteluhomman takia, sitä pidetään työkkärissä yrittäjänä. ja jos omistaa oikeesti prätkän ni silloiha ei saa toimeentulotukeakaan ellei oo joku max kahen tonnin romuRoss Sullivan kirjoitti: La Kesä 20, 2026 11:45 pmEn nyt oikein ymmärrä. Miten me keskustelemme tästä aiheesta uskottavasti ilman, että keskustelumme samalla kalluudesta tai vastikkeettomasta sosiaaliturvasta?nihilopriest kirjoitti: La Kesä 20, 2026 11:34 pm
aihe on käsittääkseni satans choice mc eikä kallut/kalluus/vastikkeeton sosiaaliturva yleisellä tasollaniin ja jos yp lukee niin älkää mulle laittako ltmvpx mä en tätä alottanu
![]()
![]()
Onko sinulla tietoa siitä, että juuri tämän kerhon jäsenet eivät olisi kalluja ja he kaikki käyvät ansiotyössä? Jos on, niin kerrotko lisää?
Minun käsittääkseni on tilastollinen tosiasia, että suurin osa moottoripyöräjengiläisistä (siis ns. prosenttijengejä koskien) ei käy töissä. Ymmärtääkseni aihetta on tutkittukin. Jos olet eri mieltä tai toisessa käsityksessä, niin perusteletko väitteesi, kiitos?
ja siis spurguilla/työttömillähän tai ainakaa luottotiedottomil ei kai oo aina asiaa kerhoon ku niil ei oo niit petkujen tekoo vaadittavia luottotietoi vaa sinne halutaan reppanoita joiden luottotiedot voidaan kusta
Mitä te dorkat dorkailette?
Re: Satan’s Choice MC
Kukakohan on tutkinut prossakerhojen työssäkäyntiä? Itse väittäisin valtaosan kuuluvan työelämän piiriin. Paljon yksityisyrittäjiä kuten tattoopajat, mcfirmat/korjaamot ja raksafirmat. Tuskin he nyt ihan kaikkia verojaan muistaa maksaa jos firmalleen toivoo jatkumoa. Unohtihan Aarniokin lahjaveron tärkeyden saamistaan rahoista.Ross Sullivan kirjoitti: La Kesä 20, 2026 11:45 pmEn nyt oikein ymmärrä. Miten me keskustelemme tästä aiheesta uskottavasti ilman, että keskustelumme samalla kalluudesta tai vastikkeettomasta sosiaaliturvasta?nihilopriest kirjoitti: La Kesä 20, 2026 11:34 pmaihe on käsittääkseni satans choice mc eikä kallut/kalluus/vastikkeeton sosiaaliturva yleisellä tasollaRoss Sullivan kirjoitti: La Kesä 20, 2026 11:11 pm
Se heijastelee keskimääräistä näkökulmaa ihmisten mielipiteestä liittyen erilaisiin roskaväen alalajeihin, johon myös ketju tiiviisti linkittyy. Se on siis eräänlainen yhteiskunnan demokraatttinen keskiarvoisääni.
Ulosantisi hymiöineen ainakin liittyy keskeisesti tähän ketjuun.niin ja jos yp lukee niin älkää mulle laittako ltmvpx mä en tätä alottanu
![]()
![]()
Onko sinulla tietoa siitä, että juuri tämän kerhon jäsenet eivät olisi kalluja ja he kaikki käyvät ansiotyössä? Jos on, niin kerrotko lisää?
Minun käsittääkseni on tilastollinen tosiasia, että suurin osa moottoripyöräjengiläisistä (siis ns. prosenttijengejä koskien) ei käy töissä. Ymmärtääkseni aihetta on tutkittukin. Jos olet eri mieltä tai toisessa käsityksessä, niin perusteletko väitteesi, kiitos?
Tässä minun tekemän tutkimuksen mietteitä...
Ehkä n. puolet liiviheeboista on töissä, 25% sekakäytön ja kalluilun ammattilaisia, 2-5% oikeasti jopa fiksuja ja riittävän häikäilemättömiä pystyäkseen käyttämään heikompia/tyhmempiä hyväkseen. Heti liivit saatuaan alkaa pesämunan kartuttaminen tietäen ettei mikään ole ikuista. Sitten kun on riittävästi perseilty lähtee liivit ja voikin alkaa miettimään seuraavaa porukkaa jota huijata.
Pärjäisivät luultavasti melkeinpä työssä kun työssä mutta helpoin raha tulee alamaisten ja ihailijoiden huijaamisesta.
10-15% entisiä koulukiusattuja/kiusaajia joiden pili jöpöttää kun yhtäkkiä huomaa miten baarissa kaikki tuijottaa pelonsekaisin tuntein uudenkarheita nahkaliivejä. Ennen tuli kuuppaan aina kun baariin uskalsi mennä. Ja nyt yhtäkkiä peilistä näkyykin yökerhon komein ja isomunasin Alfa.
Tämä ryhmä joiden liivit kannattelevat kovin kapeita hartioita on koko remmin alinta saastaa ja ei ansaitse kun syvää halvekuntaa.
Tarkkis tai apukoulupohjainen, joskus jopa päästötotariin saakka päätynyt opiskelu.
Armeijaan ois tietenkin haluttu mennä mut ei kuulemma rauhan aikana ole tarvetta Napoleonkompleksin omaavan mielenterveyspotilaan palveluista. Onneksi Kiitos paita ja huppari kertoo riittävästi vankasta isänmaallisuudesta.
Viettää elämänsä kulta-aikaa vessoja hinkaten miehekkäästi kikattaen muistaessaan ns normikansan tyhmyyden ja näiden lampaiden uikutukset.
"Veljeys" ja melkein kaikki muukin hyvä on vaan meteliä kaukaa menneisyydessä ja toiveunissa.
Oma lompakko on tietenkin muiden lompsia lähempänä jä tärkeämpänä.
10% luottopakkeja ja jopa ihan mukavia ukkoja. Pidetään mitä puhutaan ja autetaan ilman taka-ajatuksia rakkaudesta lajiin. Ei turhia pullisteluja joten tulee suht kaikkien kanssa toimeen. Hyvää ryyppy- ja ajoseuraa. Ikävä kyllä just tämä kerhon kulmakiviosa on vähenemään päin.
Ja sekaan vielä jokunen oikeasti vaarallinen ja arvaamaton jota omatkin kaverit mielellään välttelee.
Tutkikaa muut lisää ja korjatkaa toki jos päätelmästä mielestäsi löytyy virheitä.
- Ross Sullivan
- James Bond (David Niven)
- Viestit: 10757
- Liittynyt: La Joulu 02, 2017 2:14 am
Re: Satan’s Choice MC
Siinä Mölsän kirjassa on paljon ns. tilastollista analyysia. Kannattaa lukea se.Paranoid kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 9:09 pmKukakohan on tutkinut prossakerhojen työssäkäyntiä? Itse väittäisin valtaosan kuuluvan työelämän piiriin. Paljon yksityisyrittäjiä kuten tattoopajat, mcfirmat/korjaamot ja raksafirmat. Tuskin he nyt ihan kaikkia verojaan muistaa maksaa jos firmalleen toivoo jatkumoa. Unohtihan Aarniokin lahjaveron tärkeyden saamistaan rahoista.Ross Sullivan kirjoitti: La Kesä 20, 2026 11:45 pmEn nyt oikein ymmärrä. Miten me keskustelemme tästä aiheesta uskottavasti ilman, että keskustelumme samalla kalluudesta tai vastikkeettomasta sosiaaliturvasta?nihilopriest kirjoitti: La Kesä 20, 2026 11:34 pm
aihe on käsittääkseni satans choice mc eikä kallut/kalluus/vastikkeeton sosiaaliturva yleisellä tasollaniin ja jos yp lukee niin älkää mulle laittako ltmvpx mä en tätä alottanu
![]()
![]()
Onko sinulla tietoa siitä, että juuri tämän kerhon jäsenet eivät olisi kalluja ja he kaikki käyvät ansiotyössä? Jos on, niin kerrotko lisää?
Minun käsittääkseni on tilastollinen tosiasia, että suurin osa moottoripyöräjengiläisistä (siis ns. prosenttijengejä koskien) ei käy töissä. Ymmärtääkseni aihetta on tutkittukin. Jos olet eri mieltä tai toisessa käsityksessä, niin perusteletko väitteesi, kiitos?
Tässä minun tekemän tutkimuksen mietteitä...
Ehkä n. puolet liiviheeboista on töissä, 25% sekakäytön ja kalluilun ammattilaisia, 2-5% oikeasti jopa fiksuja ja riittävän häikäilemättömiä pystyäkseen käyttämään heikompia/tyhmempiä hyväkseen. Heti liivit saatuaan alkaa pesämunan kartuttaminen tietäen ettei mikään ole ikuista. Sitten kun on riittävästi perseilty lähtee liivit ja voikin alkaa miettimään seuraavaa porukkaa jota huijata.
Pärjäisivät luultavasti melkeinpä työssä kun työssä mutta helpoin raha tulee alamaisten ja ihailijoiden huijaamisesta.
10-15% entisiä koulukiusattuja/kiusaajia joiden pili jöpöttää kun yhtäkkiä huomaa miten baarissa kaikki tuijottaa pelonsekaisin tuntein uudenkarheita nahkaliivejä. Ennen tuli kuuppaan aina kun baariin uskalsi mennä. Ja nyt yhtäkkiä peilistä näkyykin yökerhon komein ja isomunasin Alfa.
Tämä ryhmä joiden liivit kannattelevat kovin kapeita hartioita on koko remmin alinta saastaa ja ei ansaitse kun syvää halvekuntaa.
Tarkkis tai apukoulupohjainen, joskus jopa päästötotariin saakka päätynyt opiskelu.
Armeijaan ois tietenkin haluttu mennä mut ei kuulemma rauhan aikana ole tarvetta Napoleonkompleksin omaavan mielenterveyspotilaan palveluista. Onneksi Kiitos paita ja huppari kertoo riittävästi vankasta isänmaallisuudesta.
Viettää elämänsä kulta-aikaa vessoja hinkaten miehekkäästi kikattaen muistaessaan ns normikansan tyhmyyden ja näiden lampaiden uikutukset.
"Veljeys" ja melkein kaikki muukin hyvä on vaan meteliä kaukaa menneisyydessä ja toiveunissa.
Oma lompakko on tietenkin muiden lompsia lähempänä jä tärkeämpänä.
10% luottopakkeja ja jopa ihan mukavia ukkoja. Pidetään mitä puhutaan ja autetaan ilman taka-ajatuksia rakkaudesta lajiin. Ei turhia pullisteluja joten tulee suht kaikkien kanssa toimeen. Hyvää ryyppy- ja ajoseuraa. Ikävä kyllä just tämä kerhon kulmakiviosa on vähenemään päin.
Ja sekaan vielä jokunen oikeasti vaarallinen ja arvaamaton jota omatkin kaverit mielellään välttelee.
Tutkikaa muut lisää ja korjatkaa toki jos päätelmästä mielestäsi löytyy virheitä.
"Pärjäisivät luultavasti melkeinpä työssä kun työssä" En olisi tästä ihan varma. Korkeasti koulutettuja taitaa olla koko historiassa alle yhden käden sormen verran porukkaa kaikki jengit yhteensä laskien. Jos lahjakkuutta on paljon, niin korkeakoulu tulee suoritettua ihan vasurilla. Harvassa on myös porukka, joka on aidosti rikastunut (siis noissa prossajengeissä). Sitä ei käy kieltäminen, että varmaan hyviäkin tyyppejä mahtuu sekaan.
Mitä te dorkat dorkailette?
Re: Satan’s Choice MC
Mölsän kirja on luettu jo vuosia sitten ja koska itsekin löysin siitä virheitä on uskottavuus sen faktoihin menetetty. On toki paljon kirjassa oikeinkin.
Mutta ei pidä lukea kun piru Raamattua.
Sorry offtopic...
Mutta ei pidä lukea kun piru Raamattua.
Sorry offtopic...