Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Matti Ja Maija
Adrian Monk
Viestit: 2892
Liittynyt: Pe Helmi 25, 2022 10:32 am

Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana

Viesti Kirjoittaja Matti Ja Maija »

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000012094695.html

"Helsinkiläinen Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannusaattona rasististen solvausten saattelemana.

Vainio kertoo, että hän oli ollut perjantain ja lauantain välisenä yönä Turun saaristossa Nauvon keskustan rannalla juhlimassa ystäviensä kanssa, kun matkalla paikalliseen ravintolaan kaksi miestä kävi hänen kimppuunsa.

Vainio sanoo puhuneensa ystävänsä kanssa englantia kävellessään, sillä juhlijoihin kuului paljon kansainvälistä väkeä. Hän uskoo tämän kiinnittäneen kahden lähistöllä kulkeneen miehen huomion.

”He lähestyivät meitä kiroillen, että miksi puhumme englantia. Sitten he alkoivat kutsua minua neekeriksi”, Vainio kertoo."......
Slava Ukraini! <3

JanitaSlima nauraa joka paikkaan. :D

Bänniä hänelle.
Avatar
Villeri
Michael Knight
Viestit: 4249
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2018 7:40 am

Re: Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana

Viesti Kirjoittaja Villeri »

Siitä tilanne eteni Vainion mukaan nopeasti. Toinen miehistä halusi tapella Vainion kanssa ja löi tätä kasvoihin, toinen taas nappasi Vainion takaapäin kuristusotteeseen, hän kertoo.

”Hän huusi samalla, että tämän takia Suomen pitäisi pysyä valkoisena. Hän huusi sen monta kertaa.”

Tilanne ehti hänen mukaansa kestää arviolta muutaman minuutin, kunnes sivulliset ja Vainion ystävät tajusivat, mitä tapahtuu ja puuttuivat peliin. Pian paikalle saapui poliisi.
[..]
Onpa oudon kuuloista toimintaa. Ja miten ystäviltä voi mennä muutama minuutti tajuta mitä tapahtuu, jos käydään aggressiivisesti kimppuun? Mutta varmaan poliisitutkinnassa selviää.
Jannes
Rico Tubbs
Viestit: 1217
Liittynyt: La Heinä 23, 2016 3:22 pm

Re: Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana

Viesti Kirjoittaja Jannes »

Ostaakohan Stubbi jäbälle polkupyörän?

Onneksi voi lähteä turvaan vaikka johonkin afrikkaan, missä tunnetusti kaikki on tosi mukavaa sakkia :)
Avatar
Tarkastaja Levisi
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11571
Liittynyt: La Heinä 18, 2020 4:44 pm

"Valkoisesta Suomesta" vaahdonnut kaksikko pahoinpiteli helsinkiläismiehen Nauvossa

Viesti Kirjoittaja Tarkastaja Levisi »

Sinimustaa liikettä ja muita Suomen rasisteja kannattava huonolaatuinen tuholaisaines näemmä levinnyt Turun saaristoonkin. Jonkinlaiseen Anticimex -kylpyyn saisi nämä Suomea valkoiseksi vaativat ihmisjätteet laittaa. Todennäköisimmin näillä kusen täyttämille arjalaisuudesta fantasioiville kuulapäille oli liian kova paikka, kun enemmän ruskettunut kaveri sattui samaan kuppilaan "meidän naisia viemään".

https://www.hs.fi/helsinki/art-20000120 ... 44OrRPMezg


Vincent Vainio pahoin­pideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana


Revennyt_paita.jpg
Revennyt_paita.jpg (74.85 KiB) Katsottu 3630 kertaa

Helsinkiläinen Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannusaattona rasististen solvausten saattelemana.

Vainio kertoo, että hän oli ollut perjantain ja lauantain välisenä yönä Turun saaristossa Nauvon keskustan rannalla juhlimassa ystäviensä kanssa, kun matkalla paikalliseen ravintolaan kaksi miestä kävi hänen kimppuunsa.

Vainio sanoo puhuneensa ystävänsä kanssa englantia kävellessään, sillä juhlijoihin kuului paljon kansainvälistä väkeä. Hän uskoo tämän kiinnittäneen kahden lähistöllä kulkeneen miehen huomion.

”He lähestyivät meitä kiroillen, että miksi puhumme englantia. Sitten he alkoivat kutsua minua neekeriksi”, Vainio kertoo.

Siitä tilanne eteni Vainion mukaan nopeasti. Toinen miehistä halusi tapella Vainion kanssa ja löi tätä kasvoihin, toinen taas nappasi Vainion takaapäin kuristusotteeseen, hän kertoo.


”Hän huusi samalla, että tämän takia Suomen pitäisi pysyä valkoisena. Hän huusi sen monta kertaa.”


VV.jpg
VV.jpg (104.98 KiB) Katsottu 3630 kertaa
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
aivoriihi
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: "Valkoisesta Suomesta" vaahdonnut kaksikko pahoinpiteli helsinkiläismiehen Nauvossa

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

"Helsinkiläismiehen" Turun reissusta riittänee yksi ketju:

Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana

https://www.murha.info/rikosfoorumi/vie ... hp?t=51772
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Eriksson
Olivia Benson
Viestit: 741
Liittynyt: To Kesä 15, 2017 10:23 pm
Paikkakunta: Eura

Re: Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana

Viesti Kirjoittaja Eriksson »

Ei ollutkaan Vilperin perikuntaa lainaten "turkulainen Helsingis" vaan "helsinkiläinen Turus" ja muutakin saatiin tällä kertaa kuin omaa tumppua.

Tai Nauvossahan toi tapaus oli, mutta aika lähellä Turkua kuitenkin.
Kuollut ryssä on hyvä ryssä.
Paikalla
ASierra
Rico Tubbs
Viestit: 1220
Liittynyt: Ma Tammi 24, 2022 11:15 pm

Re: Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana

Viesti Kirjoittaja ASierra »

Vainio. Eiköhän tuo ole adoptoitu lapsena eikä mikään haittamaahanmuuttaja. Lukiokin on käyty ja elää suomessa suomalaisena.
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
aivoriihi
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4611
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

ASierra kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 6:30 pm Vainio. Eiköhän tuo ole adoptoitu lapsena eikä mikään haittamaahanmuuttaja. Lukiokin on käyty ja elää suomessa suomalaisena.
Hesarin artikkelista lainattua:

"Vainio on Suomen kansalainen: hänellä on kantasuomalainen isä ja hän on elänyt valtaosan elämästään Suomessa."
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Paikalla
ASierra
Rico Tubbs
Viestit: 1220
Liittynyt: Ma Tammi 24, 2022 11:15 pm

Re: Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana

Viesti Kirjoittaja ASierra »

aivoriihi kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 6:50 pm
ASierra kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 6:30 pm Vainio. Eiköhän tuo ole adoptoitu lapsena eikä mikään haittamaahanmuuttaja. Lukiokin on käyty ja elää suomessa suomalaisena.
Hesarin artikkelista lainattua:

"Vainio on Suomen kansalainen: hänellä on kantasuomalainen isä ja hän on elänyt valtaosan elämästään Suomessa."
Ok. Aika paska homma sitten.

Nämä huutelijat voisivat keskittää energiansa haittamaahantunkeutujiin eli somaleihin ja arabeihin.
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
vastarannansääski
Neuvoja-Jack
Viestit: 551
Liittynyt: Su Tammi 21, 2024 5:56 pm

Re: Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana

Viesti Kirjoittaja vastarannansääski »

Näiden tyyppien kannattaisi ilmoittautua poliisille ja laittaa Vincentille viestiä ja myöntää tekonsa.
Jos tuossa on kyseessä juhannuspäissään tehty hölmöily, niin asiat voidaan varmasti sopia jollain tavalla.
Jos niillä on enemmänkin historiaa vastaavasta toiminnasta, niin sitten ihan kunnon rangaistukset vaan.
lonesjucca
Vic Mackey
Viestit: 1919
Liittynyt: Ke Heinä 26, 2023 9:26 pm

Re: Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana

Viesti Kirjoittaja lonesjucca »

Villeri kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 5:44 pm
Siitä tilanne eteni Vainion mukaan nopeasti. Toinen miehistä halusi tapella Vainion kanssa ja löi tätä kasvoihin, toinen taas nappasi Vainion takaapäin kuristusotteeseen, hän kertoo.

”Hän huusi samalla, että tämän takia Suomen pitäisi pysyä valkoisena. Hän huusi sen monta kertaa.”

Tilanne ehti hänen mukaansa kestää arviolta muutaman minuutin, kunnes sivulliset ja Vainion ystävät tajusivat, mitä tapahtuu ja puuttuivat peliin. Pian paikalle saapui poliisi.
[..]
Onpa oudon kuuloista toimintaa. Ja miten ystäviltä voi mennä muutama minuutti tajuta mitä tapahtuu, jos käydään aggressiivisesti kimppuun? Mutta varmaan poliisitutkinnassa selviää.
no varmaa sillai, että ystävät meni edellä. paljon omituisempaa on, että mikä nahkapääkalluja niin paljon vitutti, että englannin puhuminen häiritsi? eivätkö ymmärrä englantia vai oliko kaljat loppuneet ja se on ulkomaalaisten syy tietty heidän mielestään, kun tyhjätaskuluuserit juovat sossutienestinsä..
Moonshiner
Remington Steele
Viestit: 244
Liittynyt: To Loka 24, 2024 7:08 pm

Re: Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana

Viesti Kirjoittaja Moonshiner »

Enemmän kuin oudoksuttavaa!?
Miten ihmeessä toimittelija unohtaa NYT korostaa kyseessä olevan yksittäistapauksen jota ei voi yleistäää?!
Tosin, onhan tää EPÄILY suunnattoman paljon vakavampi kuin raiskaus...
Mietintämyssyttelijä
Armas Tammelin
Viestit: 78
Liittynyt: Pe Kesä 05, 2026 2:43 pm

Re: "Valkoisesta Suomesta" vaahdonnut kaksikko pahoinpiteli helsinkiläismiehen Nauvossa

Viesti Kirjoittaja Mietintämyssyttelijä »

Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 5:59 pm Sinimustaa liikettä ja muita Suomen rasisteja kannattava huonolaatuinen tuholaisaines näemmä levinnyt Turun saaristoonkin.
Onko Turun saaristo sitä sinun kuuluttamaasi suomenkielisten setämiesten kielialuetta?
Jos välikohtaus johtuikin siitä että Vincentin olisi pitänyt puhua rantaruåtsia alkuperäisasukkaiden tapaan? 🤔
Knobster
Jessica Fletcher
Viestit: 3004
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: "Valkoisesta Suomesta" vaahdonnut kaksikko pahoinpiteli helsinkiläismiehen Nauvossa

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Mietintämyssyttelijä kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 8:37 pm
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 5:59 pm Sinimustaa liikettä ja muita Suomen rasisteja kannattava huonolaatuinen tuholaisaines näemmä levinnyt Turun saaristoonkin.
Onko Turun saaristo sitä sinun kuuluttamaasi suomenkielisten setämiesten kielialuetta?
Jos välikohtaus johtuikin siitä että Vincentin olisi pitänyt puhua rantaruåtsia alkuperäisasukkaiden tapaan? 🤔
Alue on tosiaan sekaisin näitä ruotsia puhuvia ylihmisiä, alkoholisoituneita saariston suomijuntteja ja sitten näitä työntekijöitä ihan ulkomailta asti. Sitten on turismia. Rasismia tuolla sai kohdata ihan valkonaamanakin eräs vuosi kun en tuota ruotsia väännä :)

Paljon matkailijoita ja turismia. Täten majatalot ja vastaava toiminta kukoistaa (näissä asustelee paljon myös näin raksapenoja jne. reissussaan).
Öyhö
Nikke Knatterton
Viestit: 158
Liittynyt: La Touko 23, 2026 1:51 pm

Re: Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana

Viesti Kirjoittaja Öyhö »

ASierra kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 6:30 pm Vainio. Eiköhän tuo ole adoptoitu lapsena eikä mikään haittamaahanmuuttaja. Lukiokin on käyty ja elää suomessa suomalaisena.
Tosi paskaa tollainen että pärstäkertoimen vuoksi sekoitetaan ihan toisenlaiseen porukkaan.

Sitä en osaa sanoa onko tämä yleistä, mutta tämä osuu mulla kyllä omiin.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
Vastaa Viestiin