Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana
-
Matti Ja Maija
- Adrian Monk
- Viestit: 2892
- Liittynyt: Pe Helmi 25, 2022 10:32 am
Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000012094695.html
"Helsinkiläinen Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannusaattona rasististen solvausten saattelemana.
Vainio kertoo, että hän oli ollut perjantain ja lauantain välisenä yönä Turun saaristossa Nauvon keskustan rannalla juhlimassa ystäviensä kanssa, kun matkalla paikalliseen ravintolaan kaksi miestä kävi hänen kimppuunsa.
Vainio sanoo puhuneensa ystävänsä kanssa englantia kävellessään, sillä juhlijoihin kuului paljon kansainvälistä väkeä. Hän uskoo tämän kiinnittäneen kahden lähistöllä kulkeneen miehen huomion.
”He lähestyivät meitä kiroillen, että miksi puhumme englantia. Sitten he alkoivat kutsua minua neekeriksi”, Vainio kertoo."......
"Helsinkiläinen Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannusaattona rasististen solvausten saattelemana.
Vainio kertoo, että hän oli ollut perjantain ja lauantain välisenä yönä Turun saaristossa Nauvon keskustan rannalla juhlimassa ystäviensä kanssa, kun matkalla paikalliseen ravintolaan kaksi miestä kävi hänen kimppuunsa.
Vainio sanoo puhuneensa ystävänsä kanssa englantia kävellessään, sillä juhlijoihin kuului paljon kansainvälistä väkeä. Hän uskoo tämän kiinnittäneen kahden lähistöllä kulkeneen miehen huomion.
”He lähestyivät meitä kiroillen, että miksi puhumme englantia. Sitten he alkoivat kutsua minua neekeriksi”, Vainio kertoo."......
Slava Ukraini! <3
JanitaSlima nauraa joka paikkaan.
Bänniä hänelle.
JanitaSlima nauraa joka paikkaan.
Bänniä hänelle.
Re: Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana
Onpa oudon kuuloista toimintaa. Ja miten ystäviltä voi mennä muutama minuutti tajuta mitä tapahtuu, jos käydään aggressiivisesti kimppuun? Mutta varmaan poliisitutkinnassa selviää.Siitä tilanne eteni Vainion mukaan nopeasti. Toinen miehistä halusi tapella Vainion kanssa ja löi tätä kasvoihin, toinen taas nappasi Vainion takaapäin kuristusotteeseen, hän kertoo.
”Hän huusi samalla, että tämän takia Suomen pitäisi pysyä valkoisena. Hän huusi sen monta kertaa.”
Tilanne ehti hänen mukaansa kestää arviolta muutaman minuutin, kunnes sivulliset ja Vainion ystävät tajusivat, mitä tapahtuu ja puuttuivat peliin. Pian paikalle saapui poliisi.
[..]
Re: Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana
Ostaakohan Stubbi jäbälle polkupyörän?
Onneksi voi lähteä turvaan vaikka johonkin afrikkaan, missä tunnetusti kaikki on tosi mukavaa sakkia
Onneksi voi lähteä turvaan vaikka johonkin afrikkaan, missä tunnetusti kaikki on tosi mukavaa sakkia
- Tarkastaja Levisi
- James Bond (George Lazenby)
- Viestit: 11571
- Liittynyt: La Heinä 18, 2020 4:44 pm
"Valkoisesta Suomesta" vaahdonnut kaksikko pahoinpiteli helsinkiläismiehen Nauvossa
Sinimustaa liikettä ja muita Suomen rasisteja kannattava huonolaatuinen tuholaisaines näemmä levinnyt Turun saaristoonkin. Jonkinlaiseen Anticimex -kylpyyn saisi nämä Suomea valkoiseksi vaativat ihmisjätteet laittaa. Todennäköisimmin näillä kusen täyttämille arjalaisuudesta fantasioiville kuulapäille oli liian kova paikka, kun enemmän ruskettunut kaveri sattui samaan kuppilaan "meidän naisia viemään".
https://www.hs.fi/helsinki/art-20000120 ... 44OrRPMezg
Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana
Helsinkiläinen Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannusaattona rasististen solvausten saattelemana.
Vainio kertoo, että hän oli ollut perjantain ja lauantain välisenä yönä Turun saaristossa Nauvon keskustan rannalla juhlimassa ystäviensä kanssa, kun matkalla paikalliseen ravintolaan kaksi miestä kävi hänen kimppuunsa.
Vainio sanoo puhuneensa ystävänsä kanssa englantia kävellessään, sillä juhlijoihin kuului paljon kansainvälistä väkeä. Hän uskoo tämän kiinnittäneen kahden lähistöllä kulkeneen miehen huomion.
”He lähestyivät meitä kiroillen, että miksi puhumme englantia. Sitten he alkoivat kutsua minua neekeriksi”, Vainio kertoo.
Siitä tilanne eteni Vainion mukaan nopeasti. Toinen miehistä halusi tapella Vainion kanssa ja löi tätä kasvoihin, toinen taas nappasi Vainion takaapäin kuristusotteeseen, hän kertoo.
”Hän huusi samalla, että tämän takia Suomen pitäisi pysyä valkoisena. Hän huusi sen monta kertaa.”
https://www.hs.fi/helsinki/art-20000120 ... 44OrRPMezg
Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana
Helsinkiläinen Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannusaattona rasististen solvausten saattelemana.
Vainio kertoo, että hän oli ollut perjantain ja lauantain välisenä yönä Turun saaristossa Nauvon keskustan rannalla juhlimassa ystäviensä kanssa, kun matkalla paikalliseen ravintolaan kaksi miestä kävi hänen kimppuunsa.
Vainio sanoo puhuneensa ystävänsä kanssa englantia kävellessään, sillä juhlijoihin kuului paljon kansainvälistä väkeä. Hän uskoo tämän kiinnittäneen kahden lähistöllä kulkeneen miehen huomion.
”He lähestyivät meitä kiroillen, että miksi puhumme englantia. Sitten he alkoivat kutsua minua neekeriksi”, Vainio kertoo.
Siitä tilanne eteni Vainion mukaan nopeasti. Toinen miehistä halusi tapella Vainion kanssa ja löi tätä kasvoihin, toinen taas nappasi Vainion takaapäin kuristusotteeseen, hän kertoo.
”Hän huusi samalla, että tämän takia Suomen pitäisi pysyä valkoisena. Hän huusi sen monta kertaa.”
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
Re: "Valkoisesta Suomesta" vaahdonnut kaksikko pahoinpiteli helsinkiläismiehen Nauvossa
"Helsinkiläismiehen" Turun reissusta riittänee yksi ketju:
Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana
https://www.murha.info/rikosfoorumi/vie ... hp?t=51772
Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana
https://www.murha.info/rikosfoorumi/vie ... hp?t=51772
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
Re: Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana
Ei ollutkaan Vilperin perikuntaa lainaten "turkulainen Helsingis" vaan "helsinkiläinen Turus" ja muutakin saatiin tällä kertaa kuin omaa tumppua.
Tai Nauvossahan toi tapaus oli, mutta aika lähellä Turkua kuitenkin.
Tai Nauvossahan toi tapaus oli, mutta aika lähellä Turkua kuitenkin.
Kuollut ryssä on hyvä ryssä.
Re: Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana
Vainio. Eiköhän tuo ole adoptoitu lapsena eikä mikään haittamaahanmuuttaja. Lukiokin on käyty ja elää suomessa suomalaisena.
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Re: Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana
Hesarin artikkelista lainattua:ASierra kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 6:30 pm Vainio. Eiköhän tuo ole adoptoitu lapsena eikä mikään haittamaahanmuuttaja. Lukiokin on käyty ja elää suomessa suomalaisena.
"Vainio on Suomen kansalainen: hänellä on kantasuomalainen isä ja hän on elänyt valtaosan elämästään Suomessa."
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Pamela Anderson
Re: Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana
Ok. Aika paska homma sitten.aivoriihi kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 6:50 pmHesarin artikkelista lainattua:ASierra kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 6:30 pm Vainio. Eiköhän tuo ole adoptoitu lapsena eikä mikään haittamaahanmuuttaja. Lukiokin on käyty ja elää suomessa suomalaisena.
"Vainio on Suomen kansalainen: hänellä on kantasuomalainen isä ja hän on elänyt valtaosan elämästään Suomessa."
Nämä huutelijat voisivat keskittää energiansa haittamaahantunkeutujiin eli somaleihin ja arabeihin.
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
-
vastarannansääski
- Neuvoja-Jack
- Viestit: 551
- Liittynyt: Su Tammi 21, 2024 5:56 pm
Re: Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana
Näiden tyyppien kannattaisi ilmoittautua poliisille ja laittaa Vincentille viestiä ja myöntää tekonsa.
Jos tuossa on kyseessä juhannuspäissään tehty hölmöily, niin asiat voidaan varmasti sopia jollain tavalla.
Jos niillä on enemmänkin historiaa vastaavasta toiminnasta, niin sitten ihan kunnon rangaistukset vaan.
Jos tuossa on kyseessä juhannuspäissään tehty hölmöily, niin asiat voidaan varmasti sopia jollain tavalla.
Jos niillä on enemmänkin historiaa vastaavasta toiminnasta, niin sitten ihan kunnon rangaistukset vaan.
-
lonesjucca
- Vic Mackey
- Viestit: 1919
- Liittynyt: Ke Heinä 26, 2023 9:26 pm
Re: Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana
no varmaa sillai, että ystävät meni edellä. paljon omituisempaa on, että mikä nahkapääkalluja niin paljon vitutti, että englannin puhuminen häiritsi? eivätkö ymmärrä englantia vai oliko kaljat loppuneet ja se on ulkomaalaisten syy tietty heidän mielestään, kun tyhjätaskuluuserit juovat sossutienestinsä..Villeri kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 5:44 pmOnpa oudon kuuloista toimintaa. Ja miten ystäviltä voi mennä muutama minuutti tajuta mitä tapahtuu, jos käydään aggressiivisesti kimppuun? Mutta varmaan poliisitutkinnassa selviää.Siitä tilanne eteni Vainion mukaan nopeasti. Toinen miehistä halusi tapella Vainion kanssa ja löi tätä kasvoihin, toinen taas nappasi Vainion takaapäin kuristusotteeseen, hän kertoo.
”Hän huusi samalla, että tämän takia Suomen pitäisi pysyä valkoisena. Hän huusi sen monta kertaa.”
Tilanne ehti hänen mukaansa kestää arviolta muutaman minuutin, kunnes sivulliset ja Vainion ystävät tajusivat, mitä tapahtuu ja puuttuivat peliin. Pian paikalle saapui poliisi.
[..]
-
Moonshiner
- Remington Steele
- Viestit: 244
- Liittynyt: To Loka 24, 2024 7:08 pm
Re: Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana
Enemmän kuin oudoksuttavaa!?
Miten ihmeessä toimittelija unohtaa NYT korostaa kyseessä olevan yksittäistapauksen jota ei voi yleistäää?!
Tosin, onhan tää EPÄILY suunnattoman paljon vakavampi kuin raiskaus...
Miten ihmeessä toimittelija unohtaa NYT korostaa kyseessä olevan yksittäistapauksen jota ei voi yleistäää?!
Tosin, onhan tää EPÄILY suunnattoman paljon vakavampi kuin raiskaus...
-
Mietintämyssyttelijä
- Armas Tammelin
- Viestit: 78
- Liittynyt: Pe Kesä 05, 2026 2:43 pm
Re: "Valkoisesta Suomesta" vaahdonnut kaksikko pahoinpiteli helsinkiläismiehen Nauvossa
Onko Turun saaristo sitä sinun kuuluttamaasi suomenkielisten setämiesten kielialuetta?Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 5:59 pm Sinimustaa liikettä ja muita Suomen rasisteja kannattava huonolaatuinen tuholaisaines näemmä levinnyt Turun saaristoonkin.
Jos välikohtaus johtuikin siitä että Vincentin olisi pitänyt puhua rantaruåtsia alkuperäisasukkaiden tapaan?
Re: "Valkoisesta Suomesta" vaahdonnut kaksikko pahoinpiteli helsinkiläismiehen Nauvossa
Alue on tosiaan sekaisin näitä ruotsia puhuvia ylihmisiä, alkoholisoituneita saariston suomijuntteja ja sitten näitä työntekijöitä ihan ulkomailta asti. Sitten on turismia. Rasismia tuolla sai kohdata ihan valkonaamanakin eräs vuosi kun en tuota ruotsia väännäMietintämyssyttelijä kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 8:37 pmOnko Turun saaristo sitä sinun kuuluttamaasi suomenkielisten setämiesten kielialuetta?Tarkastaja Levisi kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 5:59 pm Sinimustaa liikettä ja muita Suomen rasisteja kannattava huonolaatuinen tuholaisaines näemmä levinnyt Turun saaristoonkin.
Jos välikohtaus johtuikin siitä että Vincentin olisi pitänyt puhua rantaruåtsia alkuperäisasukkaiden tapaan?![]()
Paljon matkailijoita ja turismia. Täten majatalot ja vastaava toiminta kukoistaa (näissä asustelee paljon myös näin raksapenoja jne. reissussaan).
Re: Vincent Vainio pahoinpideltiin juhannuksena rasististen solvausten saattelemana
Tosi paskaa tollainen että pärstäkertoimen vuoksi sekoitetaan ihan toisenlaiseen porukkaan.ASierra kirjoitti: Ke Kesä 24, 2026 6:30 pm Vainio. Eiköhän tuo ole adoptoitu lapsena eikä mikään haittamaahanmuuttaja. Lukiokin on käyty ja elää suomessa suomalaisena.
Sitä en osaa sanoa onko tämä yleistä, mutta tämä osuu mulla kyllä omiin.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X