Samaa mieltä. Ikävää oli, että nainen aikuinen ja kiusaaja alaikäinen.Taikaseinä kirjoitti: La Kesä 20, 2026 8:14 pm Tämähän on ihan oikein. Kaikki koulukiusaajat ansaitsevat paskansa.
Nuori nainen pahoinpiteli siskonsa kiusaajan
Re: Nuori nainen pahoinpiteli siskonsa kiusaajan
Aivan oikein. Loistavasti toimittu.
-
canis lupus
- Jessica Fletcher
Hyvinvointivaltiossa moraalisesti oikeinkin toimimisesta tulee usein yhteiskunnan rankaisu. Sellaista se on, maksetaan sakot, maksetaan ne vaikkapa uudelleen jos vielä tulee kiusaamaan.
Mens malus in corpore sano
Mahtava isosisko. Mahtaa pikkunilkki kiusaaja tulla kiusatuksi kun meni ottamaan Naiselta turpiin.
- Kalle-Ville
- Adrian Monk
Yleisesti ottaen on myös toinenkin ongelma eli se, että aikuinen isosisko on nainen, jonka tekemää lapsen pahoinpitelyä hyvin monet viestit edellä ovat hehkuttaneet. Jos lasta pahoinpidellyt olisikin miespuolinen isoveli, viestiketjussa olisi ollut takuuvarmasti paskamyrskyä siitä, että aikuinen mies olisi pahoinpidellyt lasta.manearia kirjoitti: To Kesä 18, 2026 5:32 pm Ainoa ongelma valitettavasti että kiusaaja alaikäinen ja isosisko aikuinen.
Itsekin 13-vuotiaana annoin pikkuveljen 15-vuotiaalle kiusaajalle mustan silmän ja läskihuulen. Ei siitä tullut mitään. Kiusaaminen toki päättyi siihen.
Joo ja se on vielä vasikkakin!PapaRazzi kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 9:28 pm Mahtava isosisko. Mahtaa pikkunilkki kiusaaja tulla kiusatuksi kun meni ottamaan Naiselta turpiin.
Kuinni? Ihan sama mitä sukupuolta on, vai onko mitään, kun puolustaa läheistään. Meillä on monilla kokemuksia siitä ettei tultu/päästy puolustetuiksi.Kalle-Ville kirjoitti: Su Kesä 28, 2026 7:56 amYleisesti ottaen on myös toinenkin ongelma eli se, että aikuinen isosisko on nainen, jonka tekemää lapsen pahoinpitelyä hyvin monet viestit edellä ovat hehkuttaneet. Jos lasta pahoinpidellyt olisikin miespuolinen isoveli, viestiketjussa olisi ollut takuuvarmasti paskamyrskyä siitä, että aikuinen mies olisi pahoinpidellyt lasta.manearia kirjoitti: To Kesä 18, 2026 5:32 pm Ainoa ongelma valitettavasti että kiusaaja alaikäinen ja isosisko aikuinen.
Itsekin 13-vuotiaana annoin pikkuveljen 15-vuotiaalle kiusaajalle mustan silmän ja läskihuulen. Ei siitä tullut mitään. Kiusaaminen toki päättyi siihen.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
-
QwertyKeyboard
- Javier Pena
Itse pahoinpitelin omat kiusaajani tai ainakin osan heistä ihan itse. En kyllä voittanut tappeluita aina, koska kiusaajat välillä kävivät päälle viisi yhtä vastaan menetelmällä, mutta silloinkin sain ainakin muutaman kunnon pommin osumaan. Ilman mitään kipua kiusaajat eivät selvinneet tilanteesta.
Mielenkiintoista oli sekin, että kun minua koulussa kiusattiin vuosien tavaroita varastelemalla, hajoittamalla ja käsiksi käymällä siihen ei puuttunut kukaan ikinä tai sitten asialle naureskeltiin niidenkin toimesta jotka eivät siihen suoraan osallistuneet. Sitten kun aloikin puolustautumaan oikein kunnolla alettiin huutamaan miten vitun hullu olen. Osa kiusaajistani kun ei pärjänyt minulle keksi vielä kaikkia paikkansa pitämättömiä väitteitä yrittääkseen kääntää muun koulun minua vastaan vielä pahemmin. Esimerkiksi yksi kiusaaja jonka naaman murjoin kunnolla alkoi levittämään koulussa huhua, että olin hakannut häntä naamaan terävällä kynällä vaikka oikeasti käytin vain nyrkkejä kuten hänkin. Hän tosin aikaisemmin oli lyönyt minua päähän golfpallolla sen puolen hän näppärästi jätti kertomatta asioista.
Näistä lapsuuden kokemuksesta on kyllä jäänyt päälle sellainen kokemus, että aika iso osa ihmiskunnasta on aika skeidaa. Kiusaajia ja huijareita mielistellään tai heidän toimintaansa hiljaa hyväksytään. Kaikki aina väittää olevansa suuria sankareita, jotka puuttuvat epäkohtiin, mutta silti ovat tosipaikan tullen ihan paskahousuja, jotka eivät tee mitään. Kaikki silloiset luokkatoverit näkivät kyllä mitä minulle tehtiin vuosien ajan joka ikinen ja jokainen heistä tietää, että ei tehnyt mitään tai naureskeli asialle.
Oma lukunsa ovat sitten ihmiset jotka kun alat lapsuuden kiusaamistraumojen aiheuttaman post-traumaattisen stressin ja mielenterveysongelmien takia oireilemaan ja saat potkut töistä tai et saa töitä ollenkaan tai tulee muita ongelmia. Nää ihmiset aina muistaa tulla paikalle huutamaan miten kaikki on omaa vikaasi kun et osaa enää käyttäytyä. Varsinkin netissä heitä on joka oksalla ja oksan kolossakin vielä. Kaikki itse turvattua elämää eläneet tietävät aina omasta mielestään paremmin sen millaista sen elämä on kenellä ei ole ollut mitään turvaa missään.
Mielenkiintoista oli sekin, että kun minua koulussa kiusattiin vuosien tavaroita varastelemalla, hajoittamalla ja käsiksi käymällä siihen ei puuttunut kukaan ikinä tai sitten asialle naureskeltiin niidenkin toimesta jotka eivät siihen suoraan osallistuneet. Sitten kun aloikin puolustautumaan oikein kunnolla alettiin huutamaan miten vitun hullu olen. Osa kiusaajistani kun ei pärjänyt minulle keksi vielä kaikkia paikkansa pitämättömiä väitteitä yrittääkseen kääntää muun koulun minua vastaan vielä pahemmin. Esimerkiksi yksi kiusaaja jonka naaman murjoin kunnolla alkoi levittämään koulussa huhua, että olin hakannut häntä naamaan terävällä kynällä vaikka oikeasti käytin vain nyrkkejä kuten hänkin. Hän tosin aikaisemmin oli lyönyt minua päähän golfpallolla sen puolen hän näppärästi jätti kertomatta asioista.
Näistä lapsuuden kokemuksesta on kyllä jäänyt päälle sellainen kokemus, että aika iso osa ihmiskunnasta on aika skeidaa. Kiusaajia ja huijareita mielistellään tai heidän toimintaansa hiljaa hyväksytään. Kaikki aina väittää olevansa suuria sankareita, jotka puuttuvat epäkohtiin, mutta silti ovat tosipaikan tullen ihan paskahousuja, jotka eivät tee mitään. Kaikki silloiset luokkatoverit näkivät kyllä mitä minulle tehtiin vuosien ajan joka ikinen ja jokainen heistä tietää, että ei tehnyt mitään tai naureskeli asialle.
Oma lukunsa ovat sitten ihmiset jotka kun alat lapsuuden kiusaamistraumojen aiheuttaman post-traumaattisen stressin ja mielenterveysongelmien takia oireilemaan ja saat potkut töistä tai et saa töitä ollenkaan tai tulee muita ongelmia. Nää ihmiset aina muistaa tulla paikalle huutamaan miten kaikki on omaa vikaasi kun et osaa enää käyttäytyä. Varsinkin netissä heitä on joka oksalla ja oksan kolossakin vielä. Kaikki itse turvattua elämää eläneet tietävät aina omasta mielestään paremmin sen millaista sen elämä on kenellä ei ole ollut mitään turvaa missään.
- Kalle-Ville
- Adrian Monk
EI OLE. Etkö muista paskamyrskyä siitä, kun voimanoston 125 kg maailmanmestari ja ME-mies, entinen kansanedustaja Ano Turtiainen ojensi pahatapaista poikalasta syyllistyen 14-vuotiaan pojan pahoinpitelyyn? Hän sai teosta aikoinaan sakkotuomion. Tapaus nousi sittemmin uudestaan myös julkiseen keskusteluun uudelleen vuoden 2020 tienoilla, jolloin Turtiainen muun muassa totesi julkisesti, ettei hän kadu tekoaan.Ifigeneia kirjoitti: Su Kesä 28, 2026 9:54 amKuinni? Ihan sama mitä sukupuolta on, vai onko mitään, kun puolustaa läheistään. Meillä on monilla kokemuksia siitä ettei tultu/päästy puolustetuiksi.Kalle-Ville kirjoitti: Su Kesä 28, 2026 7:56 amYleisesti ottaen on myös toinenkin ongelma eli se, että aikuinen isosisko on nainen, jonka tekemää lapsen pahoinpitelyä hyvin monet viestit edellä ovat hehkuttaneet. Jos lasta pahoinpidellyt olisikin miespuolinen isoveli, viestiketjussa olisi ollut takuuvarmasti paskamyrskyä siitä, että aikuinen mies olisi pahoinpidellyt lasta.manearia kirjoitti: To Kesä 18, 2026 5:32 pm Ainoa ongelma valitettavasti että kiusaaja alaikäinen ja isosisko aikuinen.
Todettakoon lisäksi se, että Turtiaisen tekemä lapsen pahoinpitely oli aivan mitätön tässä ketjussa käsiteltävään naisen tekemään lapsen pahoinpitelyyn verrattuna.
Lapsen pahoinpitelijä, HYI! Tällaista paskaa se on AINA miehille Suomessa, mutta naisten suhteen kaikki on aina se kuuluisa ERI JUTTU.
-
QwertyKeyboard
- Javier Pena
Kai tässä on se, että lasten pahoinpiteleminen aikuisena isokokoisena miehenä ei ole kovin hieno teko. Tästä syystä Mika Immu Ilmen muistaakseni aikoinaan teki niin, että oli käynyt pahoinpitelemässä jonkun kiusaajan faijan, koska ei hän ei ollut kasvattanut lastaan sellaiseksi, että ei osaa elää ilman kiusaamista. Kun jotain Immun tuttua lasta oli kiusattu.Kalle-Ville kirjoitti: Su Kesä 28, 2026 10:54 am EI OLE. Etkö muista paskamyrskyä siitä, kun voimanoston 125 kg maailmanmestari ja ME-mies, entinen kansanedustaja Ano Turtiainen ojensi pahatapaista poikalasta syyllistyen 14-vuotiaan pojan pahoinpitelyyn? Hän sai teosta aikoinaan sakkotuomion. Tapaus nousi sittemmin uudestaan myös julkiseen keskusteluun uudelleen vuoden 2020 tienoilla, jolloin Turtiainen muun muassa totesi julkisesti, ettei hän kadu tekoaan.
Lapsen pahoinpitelijä, HYI! Tällaista paskaa se on AINA miehille Suomessa, mutta naisten suhteen kaikki on aina se kuuluisa ERI JUTTU.
- Kalle-Ville
- Adrian Monk
Tuo on jo sekopäisyyttä, että kohdistetaan kosto täysin syyttömään henkilöön, ei juuri tuon alemmas voi enää vajota. Jos Immu on noin tehnyt, hän on silloin ihan persereikä, joten hyvä, että jopa se pelle Stagalakin tyrmäsi muutamassa sekunnissa Immun, joka ei kovin kummoinen enää ole.QwertyKeyboard kirjoitti: Su Kesä 28, 2026 11:21 amKai tässä on se, että lasten pahoinpiteleminen aikuisena isokokoisena miehenä ei ole kovin hieno teko. Tästä syystä Mika Immu Ilmen muistaakseni aikoinaan teki niin, että oli käynyt pahoinpitelemässä jonkun kiusaajan faijan, koska ei hän ei ollut kasvattanut lastaan sellaiseksi, että ei osaa elää ilman kiusaamista. Kun jotain Immun tuttua lasta oli kiusattu.Kalle-Ville kirjoitti: Su Kesä 28, 2026 10:54 am EI OLE. Etkö muista paskamyrskyä siitä, kun voimanoston 125 kg maailmanmestari ja ME-mies, entinen kansanedustaja Ano Turtiainen ojensi pahatapaista poikalasta syyllistyen 14-vuotiaan pojan pahoinpitelyyn? Hän sai teosta aikoinaan sakkotuomion. Tapaus nousi sittemmin uudestaan myös julkiseen keskusteluun uudelleen vuoden 2020 tienoilla, jolloin Turtiainen muun muassa totesi julkisesti, ettei hän kadu tekoaan.
-
QwertyKeyboard
- Javier Pena
Ainoa vain, että tutkimusten mukaan kiusaamisen taustalla on hyvin usein kotoa opittu aggressiivinen tai autoritaarinen mallioppiminen jossa lapsi näkee kotonaan, että ristiriidat ratkaistaan huutamalla, alistamalla, sarkasmilla tai fyysisellä pelottelulla, lapsi oppii, että valta ja kontrolli ovat oikeutettuja keinoja saada haluamansa.Kalle-Ville kirjoitti: Su Kesä 28, 2026 11:27 am Tuo on jo sekopäisyyttä, että kohdistetaan kosto täysin syyttömään henkilöön, ei juuri tuon alemmas voi enää vajota. Jos Immu on noin tehnyt, hän on silloin ihan persereikä, joten hyvä, että jopa se pelle Stagalakin tyrmäsi muutamassa sekunnissa Immun, joka ei kovin kummoinen enää ole.
Tai sitten se kasvatus onllut välinpitämätöntä ja laiminlyövää. Jos lapsi jää vaille huomiota, lämpöä ja selkeitä rajoja, hän hakee huomiota ja kontrollintunnetta kiusaamalla muita.
Sitten on sitä, että isä on siirtänyt omat perinnölliset piirteensä kuten kyvyttymyyden empatiaan tai impulssien hallintaan lapselleen ja tehnyt lapsia vaikka on tiennyt, että nämä piirteet siirtyvät lapsiin. Vähäänkään välittämättä siitä mitä nämä piirteet aiheuttavat syyttömille siellä koulussa.
- Kalle-Ville
- Adrian Monk
Ei ole mitään tekosyitä sille, että annetaan rangaistus kenellekään muulle kuin pahan teon tekijälle, sillä kaikki muu on älyllistä yksinkertaisuutta ja epäoikeudenmukaisuutta.QwertyKeyboard kirjoitti: Su Kesä 28, 2026 11:35 amAinoa vain, että tutkimusten mukaan kiusaamisen taustalla on hyvin usein kotoa opittu aggressiivinen tai autoritaarinen mallioppiminen jossa lapsi näkee kotonaan, että ristiriidat ratkaistaan huutamalla, alistamalla, sarkasmilla tai fyysisellä pelottelulla, lapsi oppii, että valta ja kontrolli ovat oikeutettuja keinoja saada haluamansa.Kalle-Ville kirjoitti: Su Kesä 28, 2026 11:27 am Tuo on jo sekopäisyyttä, että kohdistetaan kosto täysin syyttömään henkilöön, ei juuri tuon alemmas voi enää vajota. Jos Immu on noin tehnyt, hän on silloin ihan persereikä, joten hyvä, että jopa se pelle Stagalakin tyrmäsi muutamassa sekunnissa Immun, joka ei kovin kummoinen enää ole.
Tai sitten se kasvatus onllut välinpitämätöntä ja laiminlyövää. Jos lapsi jää vaille huomiota, lämpöä ja selkeitä rajoja, hän hakee huomiota ja kontrollintunnetta kiusaamalla muita.
Sitten on sitä, että isä on siirtänyt omat perinnölliset piirteensä kuten kyvyttymyyden empatiaan tai impulssien hallintaan lapselleen ja tehnyt lapsia vaikka on tiennyt, että nämä piirteet siirtyvät lapsiin. Vähäänkään välittämättä siitä mitä nämä piirteet aiheuttavat syyttömille siellä koulussa.
Ja jos tuo mainitsemasi pitää paikkansa, silloin edellisiin yhdistyy myös sairaan alamaailman paskaväen itse aina itselleen sopivaksi vääntelemiä sääntöjä, joita vain täysin kelvoton paskaväki, joka ei kykene elämään normaali-ihmisten elämää lakien mukaan, tuolla tavoin tekee jeesustellessaan, vaikka he itse ovat kaikkein pahimpia kusipäitä, jotka ansaitsisivat paljon kovemmat rangaistukset, mitä tässä maassa heille voi laillisesti antaa.
-
QwertyKeyboard
- Javier Pena
Jäikö oman lapsen kasvatus hoitamatta kun noin vauhkoat? Näitä isukkejahan on suomessa paljon ketkä ovat hylänneet lapsensa tai kasvattaneet heidät kieroon jotka sitten sen takia hakkaavat muita.Kalle-Ville kirjoitti: Su Kesä 28, 2026 11:48 am Ei ole mitään tekosyitä sille, että annetaan rangaistus kenellekään muulle kuin pahan teon tekijälle, sillä kaikki muu on älyllistä yksinkertaisuutta ja epäoikeudenmukaisuutta.
Ja jos tuo mainitsemasi pitää paikkansa, silloin edellisiin yhdistyy myös sairaan alamaailman paskaväen itse aina itselleen sopivaksi vääntelemiä sääntöjä, joita vain täysin kelvoton paskaväki, joka ei kykene elämään normaali-ihmisten elämää lakien mukaan, tuolla tavoin tekee jeesustellessaan, vaikka he itse ovat kaikkein pahimpia kusipäitä, jotka ansaitsisivat paljon kovemmat rangaistukset, mitä tässä maassa heille voi laillisesti antaa.
Itsekin nainen (13-vuotias tyttö silloin), enkä saanut mitalia. 20 vuodessa on kyllä yhteiskunta muuttunut valtavasti.Kalle-Ville kirjoitti: Su Kesä 28, 2026 7:56 amYleisesti ottaen on myös toinenkin ongelma eli se, että aikuinen isosisko on nainen, jonka tekemää lapsen pahoinpitelyä hyvin monet viestit edellä ovat hehkuttaneet. Jos lasta pahoinpidellyt olisikin miespuolinen isoveli, viestiketjussa olisi ollut takuuvarmasti paskamyrskyä siitä, että aikuinen mies olisi pahoinpidellyt lasta.manearia kirjoitti: To Kesä 18, 2026 5:32 pm Ainoa ongelma valitettavasti että kiusaaja alaikäinen ja isosisko aikuinen.