Exä kexi enää mitään omaa?JanitaSlim kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 12:58 amJasseHames kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 3:49 pm
2026-03-11_23:28 Bird
2026-03-11_23:36 Ross Sullivan
2026-03-11_23:38 Ross Sullivan
2026-03-11_23:45 Ross Sullivan
2026-03-11_23:49 Ross Sullivan
2026-03-12_00:03 Ross Sullivan
2026-03-12_00:08 Bird
2026-03-12_00:12 Ross Sullivan
2026-03-12_00:16 Ross Sullivan
2026-03-12_00:26 Ross Sullivan
2026-03-12_00:30 Ross Sullivan
2026-03-12_00:36 Bird
2026-03-12_00:50 Bird
2026-03-12_00:57 Bird
2026-03-12_01:02 Bird
2026-03-12_01:41 Bird
2026-03-12_01:56 Ross Sullivan
2026-03-12_02:00 Ross Sullivan
2026-03-12_02:10 Bird
2026-03-12_02:12 Bird
2026-03-12_05:59 Ross Sullivan
2026-03-12_06:03 Ross Sullivan
2026-03-12_06:06 Ross Sullivan
2026-03-12_06:15 Ross Sullivan
2026-03-12_06:23 Ross Sullivan
2026-03-12_06:26 Ross Sullivan
2026-03-12_07:58 Ross Sullivan
2026-03-12_07:59 Ross Sullivan
2026-03-12_08:00 Ross Sullivan
2026-03-12_09:34 Ross Sullivan
Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä
Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
- Viestit: 8846
- Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm
Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
-
vastarannansääski
- Neuvoja-Jack
- Viestit: 551
- Liittynyt: Su Tammi 21, 2024 5:56 pm
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
- Viestit: 8846
- Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm
Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä
oon entine malli eli ei.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä
Vanha munaton nillittäjä vissiin päässyt bannista. Veikkaus koska joutuu taas virkkaamaan kyrpiä lataamoon?
Kannattaa vasikoida jotainen ot ja ltmtxt
Kannattaa vasikoida jotainen ot ja ltmtxt
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista
Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista
Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä
Se on kertonut menettäneensä kivekset kun hyppäsi piikkiölanka-aidan yli nuorena, sen myötä masentui ja joutui viettämään lataamossa lähes koko nuoruutensa. Ei pystynyt opiskelemaan eikä käymään töissä ja jäi ilman ammattia. Siksi on niin katkera kaikesta.Perilla kirjoitti: La Kesä 27, 2026 8:08 am Vanha munaton nillittäjä vissiin päässyt bannista. Veikkaus koska joutuu taas virkkaamaan kyrpiä lataamoon?
Kannattaa vasikoida jotainen ot ja ltmtxt
Onneksi näille lobsteteille ja ruplille on perustettu tämä lautamies-osio jossa voivat maalittaa muita palstalaisia ja leikkiä kovista. Muissa ketjussa sitten harrastavat samaa ihmisryhmiä kohtaan kun eivät muuta uskalla. Kun heidän tasolleen alentuu ja huvikseen vastailee samoin, heille tulee itku. Semmoisia sankareita.
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 1:52 pm Onneksi tästä ketjusta huomaa, ettei Suomessa ole rasismia.
Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä
Tuo selittääkin kaiken.Salmari kirjoitti: La Kesä 27, 2026 10:13 amSe on kertonut menettäneensä kivekset kun hyppäsi piikkiölanka-aidan yli nuorena, sen myötä masentui ja joutui viettämään lataamossa lähes koko nuoruutensa. Ei pystynyt opiskelemaan eikä käymään töissä ja jäi ilman ammattia. Siksi on niin katkera kaikesta.Perilla kirjoitti: La Kesä 27, 2026 8:08 am Vanha munaton nillittäjä vissiin päässyt bannista. Veikkaus koska joutuu taas virkkaamaan kyrpiä lataamoon?
Kannattaa vasikoida jotainen ot ja ltmtxt
Onneksi näille lobsteteille ja ruplille on perustettu tämä lautamies-osio jossa voivat maalittaa muita palstalaisia ja leikkiä kovista. Muissa ketjussa sitten harrastavat samaa ihmisryhmiä kohtaan kun eivät muuta uskalla. Kun heidän tasolleen alentuu ja huvikseen vastailee samoin, heille tulee itku. Semmoisia sankareita.
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista
Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista
Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
-
Syanidi-Simo
- Scooby-Doo
- Viestit: 29
- Liittynyt: Ke Kesä 24, 2026 9:24 pm
Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä
Knobsterin kommentti on mennyt myös Tiinas:n aliaksille ihon alle.Perilla kirjoitti: La Kesä 27, 2026 2:56 pmTuo selittääkin kaiken.Salmari kirjoitti: La Kesä 27, 2026 10:13 amSe on kertonut menettäneensä kivekset kun hyppäsi piikkiölanka-aidan yli nuorena, sen myötä masentui ja joutui viettämään lataamossa lähes koko nuoruutensa. Ei pystynyt opiskelemaan eikä käymään töissä ja jäi ilman ammattia. Siksi on niin katkera kaikesta.Perilla kirjoitti: La Kesä 27, 2026 8:08 am Vanha munaton nillittäjä vissiin päässyt bannista. Veikkaus koska joutuu taas virkkaamaan kyrpiä lataamoon?
Kannattaa vasikoida jotainen ot ja ltmtxt
Onneksi näille lobsteteille ja ruplille on perustettu tämä lautamies-osio jossa voivat maalittaa muita palstalaisia ja leikkiä kovista. Muissa ketjussa sitten harrastavat samaa ihmisryhmiä kohtaan kun eivät muuta uskalla. Kun heidän tasolleen alentuu ja huvikseen vastailee samoin, heille tulee itku. Semmoisia sankareita.