Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Bird
Adrian Monk
Viestit: 2618
Liittynyt: Su Marras 15, 2020 9:40 pm

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Bird »

JanitaSlim kirjoitti: Su Kesä 21, 2026 12:58 am
JasseHames kirjoitti: Su Kesä 14, 2026 3:49 pm
2026-03-11_23:28 Bird
2026-03-11_23:36 Ross Sullivan
2026-03-11_23:38 Ross Sullivan
2026-03-11_23:45 Ross Sullivan
2026-03-11_23:49 Ross Sullivan
2026-03-12_00:03 Ross Sullivan
2026-03-12_00:08 Bird
2026-03-12_00:12 Ross Sullivan
2026-03-12_00:16 Ross Sullivan
2026-03-12_00:26 Ross Sullivan
2026-03-12_00:30 Ross Sullivan
2026-03-12_00:36 Bird
2026-03-12_00:50 Bird
2026-03-12_00:57 Bird
2026-03-12_01:02 Bird
2026-03-12_01:41 Bird
2026-03-12_01:56 Ross Sullivan
2026-03-12_02:00 Ross Sullivan
2026-03-12_02:10 Bird
2026-03-12_02:12 Bird
2026-03-12_05:59 Ross Sullivan
2026-03-12_06:03 Ross Sullivan
2026-03-12_06:06 Ross Sullivan
2026-03-12_06:15 Ross Sullivan
2026-03-12_06:23 Ross Sullivan
2026-03-12_06:26 Ross Sullivan
2026-03-12_07:58 Ross Sullivan
2026-03-12_07:59 Ross Sullivan
2026-03-12_08:00 Ross Sullivan
2026-03-12_09:34 Ross Sullivan
Exä kexi enää mitään omaa?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
JanitaSlim
Ben Matlock
Viestit: 8846
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Kuva
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
vastarannansääski
Neuvoja-Jack
Viestit: 551
Liittynyt: Su Tammi 21, 2024 5:56 pm

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja vastarannansääski »

Omakuva?
JanitaSlim
Ben Matlock
Viestit: 8846
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

vastarannansääski kirjoitti: Ma Kesä 22, 2026 10:41 am Omakuva?
oon entine malli eli ei.
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Perilla
Martin Beck
Viestit: 778
Liittynyt: Ma Tammi 13, 2025 7:52 am

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Perilla »

Vanha munaton nillittäjä vissiin päässyt bannista. Veikkaus koska joutuu taas virkkaamaan kyrpiä lataamoon?

Kannattaa vasikoida jotainen ot ja ltmtxt
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko

joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista


Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
Salmari
Javier Pena
Viestit: 1818
Liittynyt: To Marras 22, 2018 2:37 pm

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Salmari »

Perilla kirjoitti: La Kesä 27, 2026 8:08 am Vanha munaton nillittäjä vissiin päässyt bannista. Veikkaus koska joutuu taas virkkaamaan kyrpiä lataamoon?

Kannattaa vasikoida jotainen ot ja ltmtxt
Se on kertonut menettäneensä kivekset kun hyppäsi piikkiölanka-aidan yli nuorena, sen myötä masentui ja joutui viettämään lataamossa lähes koko nuoruutensa. Ei pystynyt opiskelemaan eikä käymään töissä ja jäi ilman ammattia. Siksi on niin katkera kaikesta.

Onneksi näille lobsteteille ja ruplille on perustettu tämä lautamies-osio jossa voivat maalittaa muita palstalaisia ja leikkiä kovista. Muissa ketjussa sitten harrastavat samaa ihmisryhmiä kohtaan kun eivät muuta uskalla. Kun heidän tasolleen alentuu ja huvikseen vastailee samoin, heille tulee itku. Semmoisia sankareita.
Tuulenvire kirjoitti: To Kesä 25, 2026 1:52 pm Onneksi tästä ketjusta huomaa, ettei Suomessa ole rasismia.
Perilla
Martin Beck
Viestit: 778
Liittynyt: Ma Tammi 13, 2025 7:52 am

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Perilla »

Salmari kirjoitti: La Kesä 27, 2026 10:13 am
Perilla kirjoitti: La Kesä 27, 2026 8:08 am Vanha munaton nillittäjä vissiin päässyt bannista. Veikkaus koska joutuu taas virkkaamaan kyrpiä lataamoon?

Kannattaa vasikoida jotainen ot ja ltmtxt
Se on kertonut menettäneensä kivekset kun hyppäsi piikkiölanka-aidan yli nuorena, sen myötä masentui ja joutui viettämään lataamossa lähes koko nuoruutensa. Ei pystynyt opiskelemaan eikä käymään töissä ja jäi ilman ammattia. Siksi on niin katkera kaikesta.

Onneksi näille lobsteteille ja ruplille on perustettu tämä lautamies-osio jossa voivat maalittaa muita palstalaisia ja leikkiä kovista. Muissa ketjussa sitten harrastavat samaa ihmisryhmiä kohtaan kun eivät muuta uskalla. Kun heidän tasolleen alentuu ja huvikseen vastailee samoin, heille tulee itku. Semmoisia sankareita.
Tuo selittääkin kaiken.
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko

joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista


Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
Syanidi-Simo
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: Ke Kesä 24, 2026 9:24 pm

Re: Knobster, joka arvostelee vain muiden mielipiteitä

Viesti Kirjoittaja Syanidi-Simo »

Perilla kirjoitti: La Kesä 27, 2026 2:56 pm
Salmari kirjoitti: La Kesä 27, 2026 10:13 am
Perilla kirjoitti: La Kesä 27, 2026 8:08 am Vanha munaton nillittäjä vissiin päässyt bannista. Veikkaus koska joutuu taas virkkaamaan kyrpiä lataamoon?

Kannattaa vasikoida jotainen ot ja ltmtxt
Se on kertonut menettäneensä kivekset kun hyppäsi piikkiölanka-aidan yli nuorena, sen myötä masentui ja joutui viettämään lataamossa lähes koko nuoruutensa. Ei pystynyt opiskelemaan eikä käymään töissä ja jäi ilman ammattia. Siksi on niin katkera kaikesta.

Onneksi näille lobsteteille ja ruplille on perustettu tämä lautamies-osio jossa voivat maalittaa muita palstalaisia ja leikkiä kovista. Muissa ketjussa sitten harrastavat samaa ihmisryhmiä kohtaan kun eivät muuta uskalla. Kun heidän tasolleen alentuu ja huvikseen vastailee samoin, heille tulee itku. Semmoisia sankareita.
Tuo selittääkin kaiken.
Knobsterin kommentti on mennyt myös Tiinas:n aliaksille ihon alle. :mrgreen:
Vastaa Viestiin