On hieman huvittavaa, että rikkaat turvattua elämää elävät miljonäärit heristävät sormea maassa, jossa on EU korkein miesten työttömyys ja taitaa olla EU korkeimmat miesten itsemurhatilastotkin.
Miksi se suomalaisen miehen ahdinko ja elämä alkaa aina siinä kohtaa kiinnostamaan (jopa ihan miljonääritasolla asti) kun nyrkki alkaa heilua? Sitä ennen ketään ei kiinnosta mitä sille suomalaiselle miehelle käy työttömyys ahdingossaan.
Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
-
QwertyKeyboard
- Javier Pena
- Viestit: 1748
- Liittynyt: To Huhti 25, 2019 4:05 pm
- Kalle-Ville
- Adrian Monk
- Viestit: 2702
- Liittynyt: To Tammi 17, 2008 4:48 pm
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Harvalla normaaleissa töissä olevilla on edes aikaa täällä kirjoitella kovin paljon. Itse olen ollut työni takia täältä melko kauan monista keskusteluista poissa muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta, mutta nyt pääsin kesäloman alettua taas tutustumaan siihen, mitä kaikkea täällä kirjoitellaan vähän laajemminkin.jotunheimen kirjoitti: La Kesä 27, 2026 6:44 pm Infamous multinikkiä ei taatusti edes naisten turvallisuus kiinnosta, ainoa mikä kiinnostaa on, jos pääsee öyhöttämään persuista jne. Ja on kuulemma porvari. No, prosentin mahdollisuudella rikas porvari, kenen ei tarvitse töitä tehdä, vaan voi käyttää aikansa minfossa aina uusia nickejä keksien. Mutta 99% todennäköisyydellä työtön jossain yksiössä.
-
Syanidi-Simo
- Scooby-Doo
- Viestit: 29
- Liittynyt: Ke Kesä 24, 2026 9:24 pm
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Onko se työttömyys presidentin vika? Varmasti lähisuhdeväkivallan taustalla myös osatekijöinä on sosioekonomisia seikkoja, mutta työttömyys ei pakota ketään lyömään puolisoa. Eikä se pakottanut Tauno Pasasta ampumaan poliiseja.QwertyKeyboard kirjoitti: La Kesä 27, 2026 7:00 pm On hieman huvittavaa, että rikkaat turvattua elämää elävät miljonäärit heristävät sormea maassa, jossa on EU korkein miesten työttömyys ja taitaa olla EU korkeimmat miesten itsemurhatilastotkin.
Miksi se suomalaisen miehen ahdinko ja elämä alkaa aina siinä kohtaa kiinnostamaan (jopa ihan miljonääritasolla asti) kun nyrkki alkaa heilua? Sitä ennen ketään ei kiinnosta mitä sille suomalaiselle miehelle käy työttömyys ahdingossaan.
-
QwertyKeyboard
- Javier Pena
- Viestit: 1748
- Liittynyt: To Huhti 25, 2019 4:05 pm
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Sehän se maailmassa on tärkeintä, että aina tiedetään se mikä on kenenkin vika. Minua ei kiinosta enää pätkääkään mikä on kenenkin vika. Ainoastaan se kiinnostaa, että nää miljonäärit pitäisivät turpansa kiinni miesten asioista. Vaikka sekin taitaa olla liikaa pyydetty. Joku saatanan hikinen jääkiekko hintti marisemassa miehille ja toinen komppaa perässä.Syanidi-Simo kirjoitti: La Kesä 27, 2026 7:29 pm Onko se työttömyys presidentin vika? Varmasti lähisuhdeväkivallan taustalla myös osatekijöinä on sosioekonomisia seikkoja, mutta työttömyys ei pakota ketään lyömään puolisoa. Eikä se pakottanut Tauno Pasasta ampumaan poliiseja.
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Täällä oli jo aikaisemmin juttua ettei väkivalta ole koulutustasoon tai varallisuuteen sidoksissa. Sitä esiintyy kaikissa yhteiskuntaluokissa.
Kukin saa ansionsa mukaan, niin muista... sinäkin saat... Älä väitä, ettet olisi ansainnut 
-
QwertyKeyboard
- Javier Pena
- Viestit: 1748
- Liittynyt: To Huhti 25, 2019 4:05 pm
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Noo onneksi tää Stubbi, joka hommasi pojalleen harjoittelupaikan veronmaksajien rahoilla ulkopoliittiseen instituuttiin ohi kaikkien normaalien käytäntöjen ja vaatimusten kertoo nyt miten asiat ovat. Sille vähän huonommasta perheestä lähtöisin olleille kaikki kriteerit täyttäneille hakijoille kerrottiin, että ei mitenkään pääse ja on ihan oma vika kun kokemattomammat menevät ohi.
Asiakirjat paljastavat: Alexander Stubbin poika valittiin pestiinsä kokeneempien hakijoiden ohi
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a ... 6f3fbcf099
Lienee tämäkin jäävuoren huippu yleensähän nää eivät jää näistä kiinni. Sitten pätevimmille kaikki kriteerit täytättäneille kaiken maailman tyypit on kertomassa, että ihan oma vika oli kun et päässyt mihinkään.
Heitähän täällä riittää... Näiden puolustelijoita kenellä on ihan eri säännöt kuin muilla.
Asiakirjat paljastavat: Alexander Stubbin poika valittiin pestiinsä kokeneempien hakijoiden ohi
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a ... 6f3fbcf099
Lienee tämäkin jäävuoren huippu yleensähän nää eivät jää näistä kiinni. Sitten pätevimmille kaikki kriteerit täytättäneille kaiken maailman tyypit on kertomassa, että ihan oma vika oli kun et päässyt mihinkään.
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Varmasti sukunimellä oma vaikutuksensa. Voi toimia myös esteellisenä. Monesti suhteilla on merkitystä työ- ja harkkapaikkojen saantiin.
Veikkaan et tuossa tapauksessa varmati arvioineet miten menetellä, kun juttu tulee jossain julki.
Omalla perikunnalla oli kans oma haasteensa saada harkkapaikka. Onneks sai gradun nyhrättyä läjään ja paprut ulos.
Veikkaan et tuossa tapauksessa varmati arvioineet miten menetellä, kun juttu tulee jossain julki.
Omalla perikunnalla oli kans oma haasteensa saada harkkapaikka. Onneks sai gradun nyhrättyä läjään ja paprut ulos.
Kukin saa ansionsa mukaan, niin muista... sinäkin saat... Älä väitä, ettet olisi ansainnut 
-
Syanidi-Simo
- Scooby-Doo
- Viestit: 29
- Liittynyt: Ke Kesä 24, 2026 9:24 pm
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Erittäin hyvä presidentti. Ajatelkaapa jos luisuhartiaisesta autistisivarista olisi tullut presidentti. Onneksi valtaosa kansasta Suomessa on järkevää.QwertyKeyboard kirjoitti: La Kesä 27, 2026 7:50 pm Noo onneksi tää Stubbi, joka hommasi pojalleen harjoittelupaikan veronmaksajien rahoilla ulkopoliittiseen instituuttiin ohi kaikkien normaalien käytäntöjen ja vaatimusten kertoo nyt miten asiat ovat. Sille vähän huonommasta perheestä lähtöisin olleille kaikki kriteerit täyttäneille hakijoille kerrottiin, että ei mitenkään pääse ja on ihan oma vika kun kokemattomammat menevät ohi.![]()
Asiakirjat paljastavat: Alexander Stubbin poika valittiin pestiinsä kokeneempien hakijoiden ohi
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a ... 6f3fbcf099
Lienee tämäkin jäävuoren huippu yleensähän nää eivät jää näistä kiinni. Sitten pätevimmille kaikki kriteerit täytättäneille kaiken maailman tyypit on kertomassa, että ihan oma vika oli kun et päässyt mihinkään.Heitähän täällä riittää... Näiden puolustelijoita kenellä on ihan eri säännöt kuin muilla.
Re: Stubbilta vakava viesti suomalaisille miehille
Measuring femicide in Finland (tämä on EIGEn julkaisu)
"Female homicide in the EU Member States and the United Kingdom (Eurostat)
At the EU level, based on the ICCS, Eurostat compiles data on intentional female homicides, focusing on intimate partner
and family-related homicides, disaggregated by age, gender and relationship with the perpetrator. The data from Eurostat
presented in Figure 2 reveals that, in 2018, the rate of female victims of homicide in Finland was 0.86 per 100 000 inhabitants, the ninth highest rate among the 24 Member States for which information is available and the United Kingdom. Finland has the fourth lowest rate (0.11) of female victims of homicide perpetrated by family and relatives, together with Spain (out of 14 jurisdictions), and the second highest rate (0.57) of female victims of intentional homicide perpetrated by intimate partners (out of 15 jurisdictions)"
https://eige.europa.eu/publications-res ... de-finland
Juu juu, vuosi 2018, mutta onko muka jokin muuttunut, jos tänä vuonna joka toinen viikko nainen lahdataan eksän tai nyksän toimesta. Tuo dokumentti ei pitkä eepos ole, vilkaiskaa ihmeessä. Siinä kakkossivulla on käppyrä naissurmista 2014-2018, vuonna 2015 luvut ovat olleet huomattavasti alhaisemmat kuin edeltävänä vuonna ja kasvaneet siitä vuosi vuodelta. Vitossivulla on sitten vertailu Suomen sijoituksesta.
Ärsyttää, että tässäkin ketjussa jotkut kuvittelevat vain mamujen, alkoholistien ja narkkien pieksevän ja tappavan puolisoitaan. "Ei me kunnon ihmiset". Kyllä myös "kunnon ihmiset". Sitä vaan ei näytetä aina ulospäin ja uhri vaikenee, kulissit on käsite, samoin häpeä.
Tasavallan Presidentin ja monen muun kuuluisan mukana olevan miehen mielestä vetoomus on paikallaan, miksei lähteä mukaan.
"Female homicide in the EU Member States and the United Kingdom (Eurostat)
At the EU level, based on the ICCS, Eurostat compiles data on intentional female homicides, focusing on intimate partner
and family-related homicides, disaggregated by age, gender and relationship with the perpetrator. The data from Eurostat
presented in Figure 2 reveals that, in 2018, the rate of female victims of homicide in Finland was 0.86 per 100 000 inhabitants, the ninth highest rate among the 24 Member States for which information is available and the United Kingdom. Finland has the fourth lowest rate (0.11) of female victims of homicide perpetrated by family and relatives, together with Spain (out of 14 jurisdictions), and the second highest rate (0.57) of female victims of intentional homicide perpetrated by intimate partners (out of 15 jurisdictions)"
https://eige.europa.eu/publications-res ... de-finland
Juu juu, vuosi 2018, mutta onko muka jokin muuttunut, jos tänä vuonna joka toinen viikko nainen lahdataan eksän tai nyksän toimesta. Tuo dokumentti ei pitkä eepos ole, vilkaiskaa ihmeessä. Siinä kakkossivulla on käppyrä naissurmista 2014-2018, vuonna 2015 luvut ovat olleet huomattavasti alhaisemmat kuin edeltävänä vuonna ja kasvaneet siitä vuosi vuodelta. Vitossivulla on sitten vertailu Suomen sijoituksesta.
Ärsyttää, että tässäkin ketjussa jotkut kuvittelevat vain mamujen, alkoholistien ja narkkien pieksevän ja tappavan puolisoitaan. "Ei me kunnon ihmiset". Kyllä myös "kunnon ihmiset". Sitä vaan ei näytetä aina ulospäin ja uhri vaikenee, kulissit on käsite, samoin häpeä.
Tasavallan Presidentin ja monen muun kuuluisan mukana olevan miehen mielestä vetoomus on paikallaan, miksei lähteä mukaan.
Candida pro causa ense candido