Noniin. Sointu Borgille ponnahduslauta oli Diili, Ellalle poliisiorganisaatio. Melkoinen ero vaan johonkin höpö-ohjelmaan.
Onhan poliisista eronnut muitakin naisia tässä vuosien varrella (minäkin olen
Nuo uudet videothan on ihan täysi keskarin näyttö poliisille. Kohdekatsojakuntana ilmeisesti mopopojat ja muut weirdo-tirkistelijät. Kopioinut mm. Erika Vikmanin siskon 'minä ja iskä' -ideaa. Ja mummo mukaan ofc. Niinku se yks muija, joka lauleli ukkinsa kanssa. Niin nähty jo!
Itse työskentelin vielä nuorempana kuin Ella perinteisellä ja miesvaltaisella alalla. Minusta tykättiin. Ehkä kun ei ollut tekokynsiä (ne eivät sovi mihinkään fyysiseen työntekoon!), meikkiä kyllä, pukeuduin alan vaatimalla tavalla, olin reilu kaikkia kohtaan ja kiitin oppimistani asioista. Ehkä nykynuorilta puuttuu tietynlainen kunnioitus työnantajaa kohtaan helpommin.
Mutta en I K I N Ä kohdannut minkäänlaista häirintää tai kiusaamista. Miehet kyllä sanovat asiat niinkuin ne ovat ja lumihiutaleet eivät kestä sitä. Voin kyllä kuvitella pienen hymynkareen just asiakkaan kanssa painimasta tulleen työkaverin suupielessä, ku Ella tekee tiktokkia kahvihuoneessa kynsiään esitellen..