Poliisi-Ellan väitetty kiusaaminen ja irtisanoutuminen
Re: Poliisi-Ellaa kiusattiin niin kauan, että hän irtisanoutui
Johan nuo silmälasit kertovat, mitä niiden takana liikkuu.. Tai ei liiku. Miten sen nyt haluaa mieltää.
Kaikki ovat äimän käkenä, että miten poliisissa voi olla sisäistä kiusaamista.
Kun katsoo millä tavalla osa poliiseista kohtelee asiakkaitaan, on päivänselvää, että omassa organisaatiossaankin he toimivat samoin.
Kun katsoo millä tavalla osa poliiseista kohtelee asiakkaitaan, on päivänselvää, että omassa organisaatiossaankin he toimivat samoin.
Aika paljon vaikuttaa asiakkaan poliisilta saamaan kohteluun se, kuinka ensin kohtelee poliisia. Sama periaate toimii muidenkin viranomaisten kanssa.kusiainen kirjoitti: Ke Heinä 15, 2026 12:12 pm Kaikki ovat äimän käkenä, että miten poliisissa voi olla sisäistä kiusaamista.
Kansanomaisemmin ilmaistuna: "Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan."
Eli siis teinilutkapissis-tasolle jäänyt nainen tekee aivottomia ja narsistisia perseenherutus-videoita someen poliisina toimiessaan, saa siitä asiallista (ja varmasti asiatontakin) kritiikkiä, uhriutuu ja irtisanoutuu. Pistää firman pystyyn, aloittaa somekampanjan. Mikäköhän mahtaa olla agendana, hmm..
Ei hätää, feministeillä on tähänkin vastaus: sisäistetty naisviha.Villeri kirjoitti: Ke Heinä 15, 2026 7:55 am Mitäs jos ainakin osa Ellan syyttämistä kiusaajista on naisia, eikä homma olekaan pantavissa naisvihan piikkiin?
Poliisin ei pitäisi olla provosoitavissa eikä mikään asiakkaan peili. Sehän on manipulaatioalttiutta.Joosua kirjoitti: Ke Heinä 15, 2026 12:38 pmAika paljon vaikuttaa asiakkaan poliisilta saamaan kohteluun se, kuinka ensin kohtelee poliisia. Sama periaate toimii muidenkin viranomaisten kanssa.kusiainen kirjoitti: Ke Heinä 15, 2026 12:12 pm Kaikki ovat äimän käkenä, että miten poliisissa voi olla sisäistä kiusaamista.
Kansanomaisemmin ilmaistuna: "Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan."
-
Huutaja Jaana
- Angus MacGyver
– Olen todella tyytyväinen ja ylpeä omasta päätöksestäni, Varis sanoo videolla.
Poliisin työ oli Varikselle unelmatyötä. Hän kertoo halunneensa muun muassa auttaa nuoria ja uudistaa poliisiorganisaatiota.
Hän sanoo olevansa ylpeä tekemästään työstä.
– Olen todella surullinen, että olen joutunut luopumaan siitä.
Hän kertoo saaneensa nuorilta useita viestejä, joissa kerrottiin, että Variksen tekemä sisältö on pelastanut heidän elämänsä.
– Toivoin tosi pitkään, että joku auttaisi minua sillä tavalla, miten minä olen auttanut muita.
Kevyet grandioottiset harhat Ellalla päällä.
Poliisin työ oli Varikselle unelmatyötä. Hän kertoo halunneensa muun muassa auttaa nuoria ja uudistaa poliisiorganisaatiota.
Hän kertoo saaneensa nuorilta useita viestejä, joissa kerrottiin, että Variksen tekemä sisältö on pelastanut heidän elämänsä.
– Toivoin tosi pitkään, että joku auttaisi minua sillä tavalla, miten minä olen auttanut muita.
-
Huutaja Jaana
- Angus MacGyver
Varista ahdisti mennä töihin, koska hän ei tiennyt, ketkä kaikki olivat kiusaajia.
Kiusaaminen ei ollut Variksen väitteiden mukaan pelkästään kasvotonta. Kiusaajien ja myötähyväksyjien joukossa oli poliiseja, joiden Varis ajatteli ymmärtävän ja tukevan hänen työtään.
Onkohan Ella ollut puolet työajastaan saikulla vai vielä enemmän?
Kiusaaminen ei ollut Variksen väitteiden mukaan pelkästään kasvotonta. Kiusaajien ja myötähyväksyjien joukossa oli poliiseja, joiden Varis ajatteli ymmärtävän ja tukevan hänen työtään.
Onkohan Ella ollut puolet työajastaan saikulla vai vielä enemmän?
-
Huutaja Jaana
- Angus MacGyver
Ellan pariksi tuskin oli tunkua. Hengenvaarallista hommaa.Le chat bleu kirjoitti: Ti Heinä 14, 2026 1:29 pm P.S Ja ei, noi kynnet ei sovellu kenttätehtäviin. Kuten ei moneen muuhunkaan hommaan.
En ollut kuullutkaan koko Poliisi-Ellasta ennen eilistä päivää, mutta koska kommentoin kärkkäästi ketjussa, katsoin velvollisuudekseni käydä katsomassa tuota hänen tuottamaansa sisältöä Tiktokissa.
En voi sanoa, että se olisi suorastaan tuhonnut elämäni, mutta päiväni se pilasi. Jos nuoriso tuijottaa tuollaista paskaa tyytyväisenä, niin tulevaisuutemme on huono. Tiktokiin kyllästyy alle kymmenessä minuutissa. Jos ei kyllästy, on F73.
En voi sanoa, että se olisi suorastaan tuhonnut elämäni, mutta päiväni se pilasi. Jos nuoriso tuijottaa tuollaista paskaa tyytyväisenä, niin tulevaisuutemme on huono. Tiktokiin kyllästyy alle kymmenessä minuutissa. Jos ei kyllästy, on F73.
-
Le chat bleu
- Neuvoja-Jack
Megalomaniaa? Hän on kuitenkin ollut poliisi, ei mikään ammattiauttaja. Voi olla hankala löytää uutta työtä poliisissa, jos sitten kaduttaisikin loparit.Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Heinä 15, 2026 1:38 pm – Olen todella tyytyväinen ja ylpeä omasta päätöksestäni, Varis sanoo videolla.
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin 
-
Jaakkima_Leso
- Alibin satunnaislukija
Täällä on jäänyt huomiotta se, että Ellasta tehtiin valitus siitäkin, että se tavoittelee taloudellista etua.
Ei kai se sentään niin tyhmä ole voinut olla, että se on poliisin tilillä tehnyt jotain kaupallisia yhteistöitä? Mutta ei sekään kyllä ole hyväksyttävää, että tulee kuuluisaksi poliisi-Ella virkatilillä ja sitten perustaa Siviili-Ellan tilin, jolla aikoo rahastaa.
Ja nyt kun se ei enää ole Poliisi, niin siviili-Ellan tilin nimi on kyllä typerä.
Ei kai se sentään niin tyhmä ole voinut olla, että se on poliisin tilillä tehnyt jotain kaupallisia yhteistöitä? Mutta ei sekään kyllä ole hyväksyttävää, että tulee kuuluisaksi poliisi-Ella virkatilillä ja sitten perustaa Siviili-Ellan tilin, jolla aikoo rahastaa.
Ja nyt kun se ei enää ole Poliisi, niin siviili-Ellan tilin nimi on kyllä typerä.
-
Huutaja Jaana
- Angus MacGyver
Olisi mukavaa kuulla muiden kollegojen näkemys miksi Ellasta on valitettu.
-
Huutaja Jaana
- Angus MacGyver
Ellei sitten ollut muita ns. työpaikkaetujaHuutaja Jaana kirjoitti: Ke Heinä 15, 2026 1:41 pmEllan pariksi tuskin oli tunkua. Hengenvaarallista hommaa.Le chat bleu kirjoitti: Ti Heinä 14, 2026 1:29 pm P.S Ja ei, noi kynnet ei sovellu kenttätehtäviin. Kuten ei moneen muuhunkaan hommaan.
Pohjasakka, jonkalaisena näköjään Poliisiellaa pidätte valuu kylläkin sinne (haitta)oikeistoon jos tälle linjalle lähdetään. Varsinkin poliisit.Le chat bleu kirjoitti: Ke Heinä 15, 2026 11:44 am...Keplotteleva konna kirjoitti: Ke Heinä 15, 2026 10:52 am Onko tuo ämmä oikeasti todella noin tyhmä vai kyseessä ainoastaan harkittu julkisuustempaus, tavoitteena saada lisää seuraajia?
Samoin politiikka varmaan huolisi hänet, vasen laita.