Poliisi-Ellan väitetty kiusaaminen ja irtisanoutuminen

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
mr.gonzo
Hercule Poirotin viikset

Re: Poliisi-Ellaa kiusattiin niin kauan, että hän irtisanoutui

Viesti Kirjoittaja mr.gonzo »

Johan nuo silmälasit kertovat, mitä niiden takana liikkuu.. Tai ei liiku. Miten sen nyt haluaa mieltää.
kusiainen
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja kusiainen »

Kaikki ovat äimän käkenä, että miten poliisissa voi olla sisäistä kiusaamista.

Kun katsoo millä tavalla osa poliiseista kohtelee asiakkaitaan, on päivänselvää, että omassa organisaatiossaankin he toimivat samoin.
Joosua
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Joosua »

kusiainen kirjoitti: Ke Heinä 15, 2026 12:12 pm Kaikki ovat äimän käkenä, että miten poliisissa voi olla sisäistä kiusaamista.

Kun katsoo millä tavalla osa poliiseista kohtelee asiakkaitaan, on päivänselvää, että omassa organisaatiossaankin he toimivat samoin.
Aika paljon vaikuttaa asiakkaan poliisilta saamaan kohteluun se, kuinka ensin kohtelee poliisia. Sama periaate toimii muidenkin viranomaisten kanssa.

Kansanomaisemmin ilmaistuna: "Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan."
Rantel
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Rantel »

Eli siis teinilutkapissis-tasolle jäänyt nainen tekee aivottomia ja narsistisia perseenherutus-videoita someen poliisina toimiessaan, saa siitä asiallista (ja varmasti asiatontakin) kritiikkiä, uhriutuu ja irtisanoutuu. Pistää firman pystyyn, aloittaa somekampanjan. Mikäköhän mahtaa olla agendana, hmm..
Rantel
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Rantel »

Villeri kirjoitti: Ke Heinä 15, 2026 7:55 am Mitäs jos ainakin osa Ellan syyttämistä kiusaajista on naisia, eikä homma olekaan pantavissa naisvihan piikkiin?
Ei hätää, feministeillä on tähänkin vastaus: sisäistetty naisviha.
Mikisu
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Mikisu »

Joosua kirjoitti: Ke Heinä 15, 2026 12:38 pm
kusiainen kirjoitti: Ke Heinä 15, 2026 12:12 pm Kaikki ovat äimän käkenä, että miten poliisissa voi olla sisäistä kiusaamista.

Aika paljon vaikuttaa asiakkaan poliisilta saamaan kohteluun se, kuinka ensin kohtelee poliisia. Sama periaate toimii muidenkin viranomaisten kanssa.

Kansanomaisemmin ilmaistuna: "Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan."
Poliisin ei pitäisi olla provosoitavissa eikä mikään asiakkaan peili. Sehän on manipulaatioalttiutta.
Paikalla
Huutaja Jaana
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

– Olen todella tyytyväinen ja ylpeä omasta päätöksestäni, Varis sanoo videolla.

Poliisin työ oli Varikselle unelmatyötä. Hän kertoo halunneensa muun muassa auttaa nuoria ja uudistaa poliisiorganisaatiota.

Hän sanoo olevansa ylpeä tekemästään työstä.

– Olen todella surullinen, että olen joutunut luopumaan siitä.

Hän kertoo saaneensa nuorilta useita viestejä, joissa kerrottiin, että Variksen tekemä sisältö on pelastanut heidän elämänsä.

– Toivoin tosi pitkään, että joku auttaisi minua sillä tavalla, miten minä olen auttanut muita.

Kevyet grandioottiset harhat Ellalla päällä.
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Paikalla
Huutaja Jaana
Angus MacGyver

Varista ahdisti mennä töihin, koska hän ei tiennyt, ketkä kaikki olivat kiusaajia.

Kiusaaminen ei ollut Variksen väitteiden mukaan pelkästään kasvotonta. Kiusaajien ja myötähyväksyjien joukossa oli poliiseja, joiden Varis ajatteli ymmärtävän ja tukevan hänen työtään.

Onkohan Ella ollut puolet työajastaan saikulla vai vielä enemmän?
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Paikalla
Huutaja Jaana
Angus MacGyver

Le chat bleu kirjoitti: Ti Heinä 14, 2026 1:29 pm P.S Ja ei, noi kynnet ei sovellu kenttätehtäviin. Kuten ei moneen muuhunkaan hommaan.
Ellan pariksi tuskin oli tunkua. Hengenvaarallista hommaa.
Mikisu
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja Mikisu »

En ollut kuullutkaan koko Poliisi-Ellasta ennen eilistä päivää, mutta koska kommentoin kärkkäästi ketjussa, katsoin velvollisuudekseni käydä katsomassa tuota hänen tuottamaansa sisältöä Tiktokissa.

En voi sanoa, että se olisi suorastaan tuhonnut elämäni, mutta päiväni se pilasi. Jos nuoriso tuijottaa tuollaista paskaa tyytyväisenä, niin tulevaisuutemme on huono. Tiktokiin kyllästyy alle kymmenessä minuutissa. Jos ei kyllästy, on F73.
Le chat bleu
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Le chat bleu »

Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Heinä 15, 2026 1:38 pm – Olen todella tyytyväinen ja ylpeä omasta päätöksestäni, Varis sanoo videolla.

Poliisin työ oli Varikselle unelmatyötä. Hän kertoo halunneensa muun muassa auttaa nuoria ja uudistaa poliisiorganisaatiota.

Hän sanoo olevansa ylpeä tekemästään työstä.

– Olen todella surullinen, että olen joutunut luopumaan siitä.

Hän kertoo saaneensa nuorilta useita viestejä, joissa kerrottiin, että Variksen tekemä sisältö on pelastanut heidän elämänsä.

– Toivoin tosi pitkään, että joku auttaisi minua sillä tavalla, miten minä olen auttanut muita.

Kevyet grandioottiset harhat Ellalla päällä.
Megalomaniaa? Hän on kuitenkin ollut poliisi, ei mikään ammattiauttaja. Voi olla hankala löytää uutta työtä poliisissa, jos sitten kaduttaisikin loparit.
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin :lol:
Jaakkima_Leso
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Jaakkima_Leso »

Täällä on jäänyt huomiotta se, että Ellasta tehtiin valitus siitäkin, että se tavoittelee taloudellista etua.

Ei kai se sentään niin tyhmä ole voinut olla, että se on poliisin tilillä tehnyt jotain kaupallisia yhteistöitä? Mutta ei sekään kyllä ole hyväksyttävää, että tulee kuuluisaksi poliisi-Ella virkatilillä ja sitten perustaa Siviili-Ellan tilin, jolla aikoo rahastaa.

Ja nyt kun se ei enää ole Poliisi, niin siviili-Ellan tilin nimi on kyllä typerä.
Paikalla
Huutaja Jaana
Angus MacGyver

Olisi mukavaa kuulla muiden kollegojen näkemys miksi Ellasta on valitettu.
Paikalla
Huutaja Jaana
Angus MacGyver

Huutaja Jaana kirjoitti: Ke Heinä 15, 2026 1:41 pm
Le chat bleu kirjoitti: Ti Heinä 14, 2026 1:29 pm P.S Ja ei, noi kynnet ei sovellu kenttätehtäviin. Kuten ei moneen muuhunkaan hommaan.
Ellan pariksi tuskin oli tunkua. Hengenvaarallista hommaa.
Ellei sitten ollut muita ns. työpaikkaetuja 🙂
Knobster
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Le chat bleu kirjoitti: Ke Heinä 15, 2026 11:44 am
Keplotteleva konna kirjoitti: Ke Heinä 15, 2026 10:52 am Onko tuo ämmä oikeasti todella noin tyhmä vai kyseessä ainoastaan harkittu julkisuustempaus, tavoitteena saada lisää seuraajia?
...
Samoin politiikka varmaan huolisi hänet, vasen laita.
Pohjasakka, jonkalaisena näköjään Poliisiellaa pidätte valuu kylläkin sinne (haitta)oikeistoon jos tälle linjalle lähdetään. Varsinkin poliisit.
Vastaa Viestiin