Seksuaalinen hätätila Lapualla

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
vastarannansääski
Agentti Scully

Re: Seksuaalinen hätätila Lapualla

Viesti Kirjoittaja vastarannansääski »

MMMMMMMMMMMMMMMuslimi.
PutsiKostari
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja PutsiKostari »

Le chat bleu kirjoitti: To Elo 20, 2026 10:35 am Miksei nämä tule koskaan muo vastaan? Mun kanssa liikkuu kaksi huomattavan rasistista saksanpaimenkoiraa. Olisi loppunut nakin heiluttelu lyhyeen. :shock:
Ehkä ne ei oo homppeleita kuitenkaan.
Poliisi toimi 110%:n oikein sääntökirjan mukaan kiilatessaan hurjaa vauhtia pakoon yrittäneen moottoripyörällä liikkuneen mopojonnen. Kaikki muu on vääristelyä, poliisivihaa, tai mopojonnejen ulinaa. :arrow:
Ahdistusoptimointi
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Ahdistusoptimointi »

Le chat bleu kirjoitti: To Elo 20, 2026 10:35 am Miksei nämä tule koskaan muo vastaan? Mun kanssa liikkuu kaksi huomattavan rasistista saksanpaimenkoiraa. Olisi loppunut nakin heiluttelu lyhyeen. :shock:
Järvenrantakontekstissa henkilöillä voisi olla mukana uistimia tms joilla huitaista nakkiin. Siinäpä ois allahinen hätätila.
Le chat bleu
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Le chat bleu »

PutsiKostari kirjoitti: To Elo 20, 2026 11:59 am
Duoda, minä olen kyllä nainen, eipä koskaan ennen ole kukaan kyseenalaistanut :shock:
Sovinistinen näkemys, ettei naisella voisi olla kahta huomattavan rasistista saksanpaimenkoiraa.
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin :lol:
Birch Tree Headland
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Birch Tree Headland »

Le chat bleu kirjoitti: To Elo 20, 2026 12:18 pm
PutsiKostari kirjoitti: To Elo 20, 2026 11:59 am
Duoda, minä olen kyllä nainen, eipä koskaan ennen ole kukaan kyseenalaistanut :shock:
Sovinistinen näkemys, ettei naisella voisi olla kahta huomattavan rasistista saksanpaimenkoiraa.
Näin laadukasta uutta käyttäjäkuntaa tänne on saatu - vielä pari ruuvia löysälle niin tämäkin juoksee pusikoissa kikkeli pitkällä.
”Mitä jos veropakolaisuudesta/veronkierrosta seuraisi kansalaisuuden menetys tai muu vastaava rangaistus.”
- Sanna Marin 23.12.2014

Yksi poliisi voi muuttaa nuoren elämän suunnan. 8)

Hups ! Roskaväen piipitys ei kuulu. [blocked]
Öyhö
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Öyhö »

My "two cents" Lapuan liikkeen tapaan.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
Paikalla
Sipi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Sipi »

No kysyi kuitenkin kohteliaasti, voisiko nainen auttaa häntä. Retorisesti kylläkin, koska ei jäänyt odottamaan (kieltävää) vastausta.
Solttuetsivä
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Solttuetsivä »

Huonosti valittu kohde "runkkarilta!.
Uimari on Vihtori Kosolan talon viestintä- ja myyntipäällikkö.
Eli eiköhän eteläpohjalaista tulisuutta löydy.

”Pohojanmaalla viisaus asuu vanhoos naisis, mutta miähis… Niis on hulluus.” Antti Tuurin tunnetuksi tekemä vanha sanonta

Kosolan talolta voi juttu mennä Muilun serkuksille ja paljastelija "muilutetaan" rajalla kuten ennen vanhaa.
ASierra
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja ASierra »

Nuslimi 49 tänä vuonna (suomalaisten tekemiä noin 6).

Haluatko tavata metsässä mieluummin karhun kuin nusmimin?

Vassuli haluaa nuslimin, muut karhun.
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Ifigeneia
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Merlin kirjoitti: To Elo 20, 2026 11:09 am Suomalainen nainen, eli 95% varmuudella äänestänyt rikkauden puolesta. Tuote tilattu, tuote toimitettu.
Aina löytyy naurettavia syitä ja tekosyitä oikeuttaa munanvatkaajien toimintaa.
*pltmtxtvp*tm
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Rantel
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Rantel »

Merlin kirjoitti: To Elo 20, 2026 11:09 am Suomalainen nainen, eli 95% varmuudella äänestänyt rikkauden puolesta. Tuote tilattu, tuote toimitettu.
Lapualainen nainen, tosin. Jos olisi Helsingistä tämä juttu niin sitten väitteesi pitäisi paikkansa.
Merlin
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Merlin »

Rantel kirjoitti: To Elo 20, 2026 2:31 pm
Lapualainen nainen, tosin. Jos olisi Helsingistä tämä juttu niin sitten väitteesi pitäisi paikkansa.
Tämä kyllä ihan totta vissiin. Ehkä 90% olisi oikea luku koko Suomen mittakaavassa.
Keplotteleva konna
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Keplotteleva konna »

Eikös nämä pitänyt olla vaan PK-seudun ja muiden isompien kaupunkien murheita. Vieläkö naurattaa?
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
mikkimouce
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja mikkimouce »

Tästä on jo aikaa. Menin kesällä aamuvuoroon uimastadionille Josafatinkallioiden poikki. Näin, kun mies kiiruhti polulleni jonkin matkan päähän. Tiesin, että hän odottaa minua. Pelkäsin väkivaltaa, mutta olikin tumputtaja. Tuolloin itsensäpaljastelijoita ei poliisi ottanut kiinni.
Ei ollut kiva yllätys, mutta helpotus kuitenkin.
manearia
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja manearia »

Nauratti tuo "kaksi huomattavan rasistista saksanpaimenkoiraa." :lol:
Mun bordercolliella oli nuorempana joku huuhaa-vaihe päällä. Täysikuu oli hyvin pelottava, ja niin tummatkin ihmiset.

Rannoilla liikuin sen kanssa melkein päivittäin tänä kesänä, ja kyllä vastaan tuli muutama runkkari. Yksi seisoi hyppytornissa vatkailemassa, mutta tuli kiltisti alas kun huusin, että "vaatteet päälle ja alas." Se oli muuten ihan kantis.
Vastaa Viestiin