Seksuaalinen hätätila Lapualla
-
vastarannansääski
- Agentti Scully
Re: Seksuaalinen hätätila Lapualla
MMMMMMMMMMMMMMMuslimi.
-
PutsiKostari
- Poliisikoira Rex
Ehkä ne ei oo homppeleita kuitenkaan.Le chat bleu kirjoitti: To Elo 20, 2026 10:35 am Miksei nämä tule koskaan muo vastaan? Mun kanssa liikkuu kaksi huomattavan rasistista saksanpaimenkoiraa. Olisi loppunut nakin heiluttelu lyhyeen.![]()
Poliisi toimi 110%:n oikein sääntökirjan mukaan kiilatessaan hurjaa vauhtia pakoon yrittäneen moottoripyörällä liikkuneen mopojonnen. Kaikki muu on vääristelyä, poliisivihaa, tai mopojonnejen ulinaa. 
-
Ahdistusoptimointi
- Armas Tammelin
Järvenrantakontekstissa henkilöillä voisi olla mukana uistimia tms joilla huitaista nakkiin. Siinäpä ois allahinen hätätila.Le chat bleu kirjoitti: To Elo 20, 2026 10:35 am Miksei nämä tule koskaan muo vastaan? Mun kanssa liikkuu kaksi huomattavan rasistista saksanpaimenkoiraa. Olisi loppunut nakin heiluttelu lyhyeen.![]()
-
Le chat bleu
- Martin Beck
Duoda, minä olen kyllä nainen, eipä koskaan ennen ole kukaan kyseenalaistanutPutsiKostari kirjoitti: To Elo 20, 2026 11:59 amEhkä ne ei oo homppeleita kuitenkaan.Le chat bleu kirjoitti: To Elo 20, 2026 10:35 am Miksei nämä tule koskaan muo vastaan? Mun kanssa liikkuu kaksi huomattavan rasistista saksanpaimenkoiraa. Olisi loppunut nakin heiluttelu lyhyeen.![]()
Sovinistinen näkemys, ettei naisella voisi olla kahta huomattavan rasistista saksanpaimenkoiraa.
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin 
- Birch Tree Headland
- Olivia Benson
Näin laadukasta uutta käyttäjäkuntaa tänne on saatu - vielä pari ruuvia löysälle niin tämäkin juoksee pusikoissa kikkeli pitkällä.Le chat bleu kirjoitti: To Elo 20, 2026 12:18 pmDuoda, minä olen kyllä nainen, eipä koskaan ennen ole kukaan kyseenalaistanutPutsiKostari kirjoitti: To Elo 20, 2026 11:59 amEhkä ne ei oo homppeleita kuitenkaan.Le chat bleu kirjoitti: To Elo 20, 2026 10:35 am Miksei nämä tule koskaan muo vastaan? Mun kanssa liikkuu kaksi huomattavan rasistista saksanpaimenkoiraa. Olisi loppunut nakin heiluttelu lyhyeen.![]()
![]()
Sovinistinen näkemys, ettei naisella voisi olla kahta huomattavan rasistista saksanpaimenkoiraa.
”Mitä jos veropakolaisuudesta/veronkierrosta seuraisi kansalaisuuden menetys tai muu vastaava rangaistus.”
- Sanna Marin 23.12.2014
Yksi poliisi voi muuttaa nuoren elämän suunnan.
Hups ! Roskaväen piipitys ei kuulu. [blocked]
- Sanna Marin 23.12.2014
Yksi poliisi voi muuttaa nuoren elämän suunnan.
Hups ! Roskaväen piipitys ei kuulu. [blocked]
My "two cents" Lapuan liikkeen tapaan.Le chat bleu kirjoitti: To Elo 20, 2026 10:35 am Miksei nämä tule koskaan muo vastaan? Mun kanssa liikkuu kaksi huomattavan rasistista saksanpaimenkoiraa. Olisi loppunut nakin heiluttelu lyhyeen.![]()
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
No kysyi kuitenkin kohteliaasti, voisiko nainen auttaa häntä. Retorisesti kylläkin, koska ei jäänyt odottamaan (kieltävää) vastausta.
-
Solttuetsivä
- Perry Mason
Huonosti valittu kohde "runkkarilta!.
Uimari on Vihtori Kosolan talon viestintä- ja myyntipäällikkö.
Eli eiköhän eteläpohjalaista tulisuutta löydy.
”Pohojanmaalla viisaus asuu vanhoos naisis, mutta miähis… Niis on hulluus.” Antti Tuurin tunnetuksi tekemä vanha sanonta
Kosolan talolta voi juttu mennä Muilun serkuksille ja paljastelija "muilutetaan" rajalla kuten ennen vanhaa.
Uimari on Vihtori Kosolan talon viestintä- ja myyntipäällikkö.
Eli eiköhän eteläpohjalaista tulisuutta löydy.
”Pohojanmaalla viisaus asuu vanhoos naisis, mutta miähis… Niis on hulluus.” Antti Tuurin tunnetuksi tekemä vanha sanonta
Kosolan talolta voi juttu mennä Muilun serkuksille ja paljastelija "muilutetaan" rajalla kuten ennen vanhaa.
Nuslimi 49 tänä vuonna (suomalaisten tekemiä noin 6).
Haluatko tavata metsässä mieluummin karhun kuin nusmimin?
Vassuli haluaa nuslimin, muut karhun.
Haluatko tavata metsässä mieluummin karhun kuin nusmimin?
Vassuli haluaa nuslimin, muut karhun.
Knobster kirjoitti: ↑Kaikillahan se on tiedossa että tiettyjen maiden seonneet pakolaiset raiskaavat paljon suhteessa lukuunsa.
Aina löytyy naurettavia syitä ja tekosyitä oikeuttaa munanvatkaajien toimintaa.Merlin kirjoitti: To Elo 20, 2026 11:09 am Suomalainen nainen, eli 95% varmuudella äänestänyt rikkauden puolesta. Tuote tilattu, tuote toimitettu.
*pltmtxtvp*tm
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Lapualainen nainen, tosin. Jos olisi Helsingistä tämä juttu niin sitten väitteesi pitäisi paikkansa.Merlin kirjoitti: To Elo 20, 2026 11:09 am Suomalainen nainen, eli 95% varmuudella äänestänyt rikkauden puolesta. Tuote tilattu, tuote toimitettu.
Tämä kyllä ihan totta vissiin. Ehkä 90% olisi oikea luku koko Suomen mittakaavassa.
-
Keplotteleva konna
- Ainesta Watsoniksi
Eikös nämä pitänyt olla vaan PK-seudun ja muiden isompien kaupunkien murheita. Vieläkö naurattaa?
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
-
mikkimouce
- Vähänniinkuharrastaja
Tästä on jo aikaa. Menin kesällä aamuvuoroon uimastadionille Josafatinkallioiden poikki. Näin, kun mies kiiruhti polulleni jonkin matkan päähän. Tiesin, että hän odottaa minua. Pelkäsin väkivaltaa, mutta olikin tumputtaja. Tuolloin itsensäpaljastelijoita ei poliisi ottanut kiinni.
Ei ollut kiva yllätys, mutta helpotus kuitenkin.
Ei ollut kiva yllätys, mutta helpotus kuitenkin.
Nauratti tuo "kaksi huomattavan rasistista saksanpaimenkoiraa."Le chat bleu kirjoitti: To Elo 20, 2026 10:35 am Miksei nämä tule koskaan muo vastaan? Mun kanssa liikkuu kaksi huomattavan rasistista saksanpaimenkoiraa. Olisi loppunut nakin heiluttelu lyhyeen.![]()
Mun bordercolliella oli nuorempana joku huuhaa-vaihe päällä. Täysikuu oli hyvin pelottava, ja niin tummatkin ihmiset.
Rannoilla liikuin sen kanssa melkein päivittäin tänä kesänä, ja kyllä vastaan tuli muutama runkkari. Yksi seisoi hyppytornissa vatkailemassa, mutta tuli kiltisti alas kun huusin, että "vaatteet päälle ja alas." Se oli muuten ihan kantis.