Cosmic_cowboy kirjoitti: Ti Syys 08, 2026 6:04 pmKato morjesta Öyhö. Mitenkä muuten menee?Öyhö kirjoitti: Ti Syys 08, 2026 5:47 pmTarkoitatko että Pisa-testi sujuu S2-oppilailta paremmin? Mä en tiedä oikein miten pitäisi suhtautua tuohon "tätä palstaa"-retoriikkaan, mitä jotkut noudattavat. Jos vaikka ottaisit aiheeseen liittyvät esimerkit ja keskustelisit niistä lautamiehissä? Tuo kun ei vie tätä nimenomaista aihetta yhtään eteenpäin.Cosmic_cowboy kirjoitti: Ti Syys 08, 2026 5:33 pm Tätäkin palstaa kun seuraa, niin en yhtään ihmettele PISA-testin tuloksia.
Lautamiehissä voit sit haukkua palstan Pisa-vajakit vapaasti.
[/quote
Mitä luulet, viekö nämä muut viestit aina keskustelua eteenpäin? Kaikki on aina maahanmuuttajien, tai sinitukkaisten mädättäjälesbojen vika.
Cosmic_cowboy on kusipää
- Cosmic_cowboy
- Poliisikoira Rex
Re: Cosmic_cowboy on kusipää
Ihan hyvin menee, Claude tekee paperityöt. Jengin Pisa-taidoista nostit keskustelua?Cosmic_cowboy kirjoitti: Ti Syys 08, 2026 6:04 pmKato morjesta Öyhö. Mitenkä muuten menee?Öyhö kirjoitti: Ti Syys 08, 2026 5:47 pmTarkoitatko että Pisa-testi sujuu S2-oppilailta paremmin? Mä en tiedä oikein miten pitäisi suhtautua tuohon "tätä palstaa"-retoriikkaan, mitä jotkut noudattavat. Jos vaikka ottaisit aiheeseen liittyvät esimerkit ja keskustelisit niistä lautamiehissä? Tuo kun ei vie tätä nimenomaista aihetta yhtään eteenpäin.Cosmic_cowboy kirjoitti: Ti Syys 08, 2026 5:33 pm Tätäkin palstaa kun seuraa, niin en yhtään ihmettele PISA-testin tuloksia.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
- Cosmic_cowboy
- Poliisikoira Rex
Uskon. Totesin vain, kannattaa seurata palstaa, niin hyvä tulee.Öyhö kirjoitti: Ti Syys 08, 2026 6:22 pmIhan hyvin menee, Claude tekee paperityöt. Jengin Pisa-taidoista nostit keskustelua?Cosmic_cowboy kirjoitti: Ti Syys 08, 2026 6:04 pmKato morjesta Öyhö. Mitenkä muuten menee?Öyhö kirjoitti: Ti Syys 08, 2026 5:47 pm
Tarkoitatko että Pisa-testi sujuu S2-oppilailta paremmin? Mä en tiedä oikein miten pitäisi suhtautua tuohon "tätä palstaa"-retoriikkaan, mitä jotkut noudattavat. Jos vaikka ottaisit aiheeseen liittyvät esimerkit ja keskustelisit niistä lautamiehissä? Tuo kun ei vie tätä nimenomaista aihetta yhtään eteenpäin.
Mä en pidä mädättäjälesboargumentista, ja koska joku pinkkitukkainen hymyili mulle eilen työpaikan portaikossa, mietin että taidan olla oikeasti liian vanha ja kalju vihattavaksi.Cosmic_cowboy kirjoitti: Ti Syys 08, 2026 6:12 pm Mitä luulet, viekö nämä muut viestit aina keskustelua eteenpäin? Kaikki on aina maahanmuuttajien, tai sinitukkaisten mädättäjälesbojen vika.
Keskustelu on juuri niin hyvä kun sun argumentit siinä. Paitsi jos oot tyhmä.
Maahanmuutto on mulle ihan täysin hlökohtainen asia. En vastusta sitä. En voi vastustaa, sanotaan niin.
Näinkö on? Mulla on fiilis, että idiootteja piisaa monella eri tasolla. Älä silti menetä toivoa.Uskon. Totesin vain, kannattaa seurata palstaa, niin hyvä tulee.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
- Cosmic_cowboy
- Poliisikoira Rex
Se on sinun ongelmasi.Öyhö kirjoitti: Ti Syys 08, 2026 6:33 pmMä en pidä mädättäjälesboargumentista, ja koska joku pinkkitukkainen hymyili mulle eilen työpaikan portaikossa, mietin että taidan olla oikeasti liian vanha ja kalju vihattavaksi.Cosmic_cowboy kirjoitti: Ti Syys 08, 2026 6:12 pm Mitä luulet, viekö nämä muut viestit aina keskustelua eteenpäin? Kaikki on aina maahanmuuttajien, tai sinitukkaisten mädättäjälesbojen vika.
Keskustelu on juuri niin hyvä kun sun argumentit siinä. Paitsi jos oot tyhmä.
Maahanmuutto on mulle ihan täysin hlökohtainen asia. En vastusta sitä. En voi vastustaa, sanotaan niin.
Näinkö on? Mulla on fiilis, että idiootteja piisaa monella eri tasolla. Älä silti menetä toivoa.Uskon. Totesin vain, kannattaa seurata palstaa, niin hyvä tulee.
Et välttämättä ole, mutta tee parhaasi.
Voit kyllä.
Tässä olet varmasti oikeassa.
Et tainnut yhtään ymmärtää. Eikä se ole ihme. Mut joka tapauksessa S2 oppilaiden huono reuna häiritsee S1 mamutaustalapsien oppimista.
Sinitukkien lesboilu vaikuttaa tosi vähän tähän.
Sinitukkien lesboilu vaikuttaa tosi vähän tähän.
-
vastarannansääski
- Olivia Benson
Katos vaan, kyrvännuppi sai viikon bannit. Voi harmi