Cosmic_cowboy on kusipää

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Cosmic_cowboy
Poliisikoira Rex

Re: Cosmic_cowboy on kusipää

Viesti Kirjoittaja Cosmic_cowboy »

Cosmic_cowboy kirjoitti: Ti Syys 08, 2026 6:04 pm
Öyhö kirjoitti: Ti Syys 08, 2026 5:47 pm
Cosmic_cowboy kirjoitti: Ti Syys 08, 2026 5:33 pm Tätäkin palstaa kun seuraa, niin en yhtään ihmettele PISA-testin tuloksia.
Tarkoitatko että Pisa-testi sujuu S2-oppilailta paremmin? Mä en tiedä oikein miten pitäisi suhtautua tuohon "tätä palstaa"-retoriikkaan, mitä jotkut noudattavat. Jos vaikka ottaisit aiheeseen liittyvät esimerkit ja keskustelisit niistä lautamiehissä? Tuo kun ei vie tätä nimenomaista aihetta yhtään eteenpäin.

Lautamiehissä voit sit haukkua palstan Pisa-vajakit vapaasti.
Kato morjesta Öyhö. Mitenkä muuten menee?
[/quote
Mitä luulet, viekö nämä muut viestit aina keskustelua eteenpäin? Kaikki on aina maahanmuuttajien, tai sinitukkaisten mädättäjälesbojen vika.
Kaikki palaa kun vaan tulta löytyy.

https://youtu.be/iQbipTV0H4U?is=OsvcfWN5HoqZsTNR
Öyhö
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Öyhö »

Cosmic_cowboy kirjoitti: Ti Syys 08, 2026 5:33 pm Tätäkin palstaa kun seuraa, niin en yhtään ihmettele PISA-testin tuloksia.
Tarkoitatko että Pisa-testi sujuu S2-oppilailta paremmin? Mä en tiedä oikein miten pitäisi suhtautua tuohon "tätä palstaa"-retoriikkaan, mitä jotkut noudattavat. Jos vaikka ottaisit aiheeseen liittyvät esimerkit ja keskustelisit niistä lautamiehissä? Tuo kun ei vie tätä nimenomaista aihetta yhtään eteenpäin.

Ihan hyvin menee, Claude tekee paperityöt. Jengin Pisa-taidoista nostit keskustelua?
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
Cosmic_cowboy
Poliisikoira Rex

Öyhö kirjoitti: Ti Syys 08, 2026 6:22 pm

Ihan hyvin menee, Claude tekee paperityöt. Jengin Pisa-taidoista nostit keskustelua?
Uskon. Totesin vain, kannattaa seurata palstaa, niin hyvä tulee.

Öyhö
Theo Kojak

Cosmic_cowboy kirjoitti: Ti Syys 08, 2026 6:12 pm Mitä luulet, viekö nämä muut viestit aina keskustelua eteenpäin? Kaikki on aina maahanmuuttajien, tai sinitukkaisten mädättäjälesbojen vika.
Mä en pidä mädättäjälesboargumentista, ja koska joku pinkkitukkainen hymyili mulle eilen työpaikan portaikossa, mietin että taidan olla oikeasti liian vanha ja kalju vihattavaksi.

Keskustelu on juuri niin hyvä kun sun argumentit siinä. Paitsi jos oot tyhmä.

Maahanmuutto on mulle ihan täysin hlökohtainen asia. En vastusta sitä. En voi vastustaa, sanotaan niin.
Näinkö on? Mulla on fiilis, että idiootteja piisaa monella eri tasolla. Älä silti menetä toivoa.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
Cosmic_cowboy
Poliisikoira Rex

Öyhö kirjoitti: Ti Syys 08, 2026 6:33 pm
Cosmic_cowboy kirjoitti: Ti Syys 08, 2026 6:12 pm Mitä luulet, viekö nämä muut viestit aina keskustelua eteenpäin? Kaikki on aina maahanmuuttajien, tai sinitukkaisten mädättäjälesbojen vika.
Mä en pidä mädättäjälesboargumentista, ja koska joku pinkkitukkainen hymyili mulle eilen työpaikan portaikossa, mietin että taidan olla oikeasti liian vanha ja kalju vihattavaksi.

Keskustelu on juuri niin hyvä kun sun argumentit siinä. Paitsi jos oot tyhmä.

Maahanmuutto on mulle ihan täysin hlökohtainen asia. En vastusta sitä. En voi vastustaa, sanotaan niin.
Näinkö on? Mulla on fiilis, että idiootteja piisaa monella eri tasolla. Älä silti menetä toivoa.
Se on sinun ongelmasi.
Et välttämättä ole, mutta tee parhaasi.
Voit kyllä.
Tässä olet varmasti oikeassa.

Öyhö
Theo Kojak

Et tainnut yhtään ymmärtää. Eikä se ole ihme. Mut joka tapauksessa S2 oppilaiden huono reuna häiritsee S1 mamutaustalapsien oppimista.

Sinitukkien lesboilu vaikuttaa tosi vähän tähän.
vastarannansääski
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja vastarannansääski »

Katos vaan, kyrvännuppi sai viikon bannit. Voi harmi
Vastaa Viestiin