perusporilaine kirjoitti: Ma Syys 21, 2026 2:58 pm
Bird kirjoitti: Su Syys 20, 2026 9:26 pm
Jätän tän vaan tähän

:
... noloa ...
(Lainausta lyhennetty)
Hetkinen, avaatko nyt vähän tota "logiikkaasi" — eli siis, kun myönsin virheeni clawlle ja mokailuni myös toisessa kommentissa toiselle nikille bannien jälkeen ja
ennen kuin claw oli puhunut kritiikistä ja virheiden hyväksymisestä yhtään mitään niin sitä ei enää lasketakaan vai mitä sä oikein kelaat?
Entä luuletko ihan oikeasti, että alkaisin jonkun toisen mielikuvitukseen perustuvan väitteen takia jotain näyttöä oikein pidemmältä etsimällä etsimään?
Kyllä sitä viestihistoriastani löytyy, joten mitäs jos menette seuraavan kerran vaikka sinne tonkimaan ennen kuin teette noin varmoja päätelmiä siitä, millainen olen.
Itse asiassa etsikääpäs itsellenne samalla myös omasta viestihistoriastanne esimerkkejä siitä, miten te itse myönnätte virheitänne jne. — muuten nimittäin saattaa tää polku alkaa viettää projisoinnin puolelle.
Btw.
Jotenkin noloa — sulle— että sattumalta, kun Kumisilmä (tsemppiä vaan Lakulle mutkikkaaseen tilanteeseen!

) nosti ketjuaan eilen, niin sieltäpä vikalta sivulta tuli vastaan kommenttini jostain syyskuun alusta, mistä näkee aika hyvin, miten oikeasti suhtaudun itseeni, virheisiini ym.