Kävelen rauhallisesti vastaan ja otan tilanteen sellaisena kuin se tulee. Jos kyseessä on pistooli ja sillä näkyvästi uhataan, nostan kädet ylös ja kysyn mitä tyyppi tahtoo. Jos kyseessä on puukko, kävelen ohitse ja juoksen. Jos kyseessä on nyrkki, otan ranteesta kiinni ja annan pataan mikäli mua uhataan. Yritän ainakin, vaikka eräs Mike niminen mies kerran mulle juhannuksena sanoi että sinuna ottaisin tässä tilanteessa jalat alleni kun kokeiltiin maahan sitomisia ja promilleissa mä olin aina se joka siinä maassa mätkötti. Vittu.Howler kirjoitti:Mitä jos olet illalla kävelyllä puistossa ja huomaat, että sinua kohti kävelee epäilyttävän näköinen ihminen, et osaa oikein sanoa vaatetuksen perusteella edes sukupuolta. Hän vaikuttaa uhkaavalta ja huomaat, että hänellä on selvästi jotain taskussaan, jotain vaarallista (muttet osaa sanoa tarkemmin onko se pieni pistooli, puukko vai mikä). Mitä teet?
Mitä jos sulla olisi mahdollisuus parantaa yksi sairaus kokonaan pois maailman kartalta. Mikä se olisi ja miksi?