Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Re: Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.4

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Howler kirjoitti:Kadutko mitään kirjoitustasi täällä?
Moniakin kommenttejani mitä on tullut annettua joko hiukan hiivassa tai sitten pikku riikkisen lämpöä ottaessa...

Sama -
Howler kirjoitti:Kadutko mitään kirjoitustasi täällä?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Ehkä ihan pikkuisen joitakin henkilökohtaisimpia avautumisia :oops:

EDIT: Onko mielestäsi ihan oikein ja sopivaa vaihtaa tään ketjun kysymys uuteen, ellei kukaan ole vastannut edelliseen kyssään vuorokauden kuluessa?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Kyllä se mulle passaa...=)

Ensi lauantain oikea lottorivi ? =)
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

7,19, 6, 33, 18, 22, 25. LN: 11, 17, 29. Osinko Kyllille 10%. (Hahahhaaaa jos rivi voittaa voi vähän naurattaa kun uutisissa kerrotaan että oikeita osumia oli 3000 :D . Mutta kuka uskaltaa olla kokeilematta?)

Mikä harmittaa, nyt tai yleensä?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Just nyt harmittaa se, että pitäisi olla jo nukkumassa ollut jonkin aikaa. Mutta tässäpä kökötän ja sämpylää syön.
Aamulla sitten taas syytellään itseään kun väsyttää :oops:

Pyritkö ostamaan kotimaisia tuotteita (maitoa, vihanneksia, lihaa, jne.). Vai onko ainoana kriteerinä vain hinta?
"Yöperho on koteloitunut"
Mike Manner
Jessica Fletcher

Solmu kirjoitti:Pyritkö ostamaan kotimaisia tuotteita (maitoa, vihanneksia, lihaa, jne.). Vai onko ainoana kriteerinä vain hinta?
Kyllä se kotimaisuuskin ratkaisee, eli jos tuotteilla ei ole ihan tähtitieteellistä hintaeroa, niin ostan yleensä kotimaista jos valinnanvara on kivuttomasti siinä lähellä.

Pitäiskö tässä topicissa toistuvasti "Sama" -korttia käyttävät asettaa häpeäpaaluun muutaman viikon sisään osuvan "Sama" -kerran jälkeen? (itselläni teki mieli pistää tuo "Sama..." taas, mutta sitten aloin miettimään tätä asiaa)
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
elisa_day
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja elisa_day »

Pitäiskö tässä topicissa toistuvasti "Sama" -korttia käyttävät asettaa häpeäpaaluun muutaman viikon sisään osuvan "Sama" -kerran jälkeen?
Ei, koska jos kysymys on hyvä ja mielenkiintoinen, niin on kiva kuulla toistenkin ajatuksia. Jos on syytä epäillä, että vastailija ei vain keksi mitään omia kysymyksiä, niin ehkä sitten... :wink:

Sama! (muoks, joudunkohan nyt häpeäpaaluun.... :) )
Pitäiskö tässä topicissa toistuvasti "Sama" -korttia käyttävät asettaa häpeäpaaluun muutaman viikon sisään osuvan "Sama" -kerran jälkeen?
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Ei missään tapauksessa häpeäpaaluun! Jos osaa vastata kysymykseen ja haluaa kuulla lisää samaan annettuja vastauksia, ei siinä ole mitään vikaa.

Mikä on sinulle henk.kohtaisesti aina kevään merkki? Luonnossa tai omassa elämässäsi?
Nothing is quite what it seems
elisa_day
Jack Bauer

Alan katselemaan miehiä "sillä silmällä", vaikka parisuhteessa elänkin. Eli ns. lämpimät tunteet nousevat pintaan ilmojen lämpenemisen myötä.

Saahan sitä vähän katsella, eikö?
Mike Manner
Jessica Fletcher

elisa_day kirjoitti:Saahan sitä vähän katsella, eikö?
Toki (kukapa sitä ei katselisi). Kunhan muistaa olla koskematta.

Harrastatko syrjähyppyjä?
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Mike Manner kirjoitti: Harrastatko syrjähyppyjä?
En todellakaan harrasta.Toisille voi tietysti vapaasuhde sopia molempien niin halutessa mutta itse sen verran vanhanaikainen että pysyttelen yhden miehen naisena.

Kannatatko vapaata suhdetta ja miksi et tai miksi kannatat?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Mike Manner
Jessica Fletcher

Chopper kirjoitti:Kannatatko vapaata suhdetta ja miksi et tai miksi kannatat?
Noup. Ei ole minun juttu ja minun mielestä suhteessa pitää olla muutakin yhteistä kuin sänky missä nukutaan, sähkölasku ja seksiä tasaisin aikavälein.

Samalla mennään (eeei jaksaaa keksiäää uuuttaaa kysymystäää milläään...)
Chopper kirjoitti:Kannatatko vapaata suhdetta ja miksi et tai miksi kannatat?
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Pitäisi ensin määritellä se vapaa suhde, jollekulle kun vapaa suhde on jo sitä että saa käydä vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa ulkosalla, saunassa tai jopa ulkomailla ilman siippaa. Mutta jos nyt ajatellaan sitä sillä lailla perinteisesti että vapaa suhde tarkoittaa seksiä jonkun muun kuin oman puolison kanssa niin ei, minulle ei todellakaan käy mikään multisekstailu. En tyydy huonompaan kuin parhaaseen eikä noita Kylli-koulutettuja mitenkään kovin montaa ole...

Mielenkiintoinen kysymys johon tulee saada mahdolisimman paljon vastauksia eli jatkoon vaan!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
elisa_day
Jack Bauer

En todellakaan kannata, ei ole ihmistä tarkoitettu sellaiseen touhuun. Jos seurustellaan, niin seurustellaan sitten kunnolla ja tositarkoituksella. Meille, tai ainakin joillekin, on sentään sisäänrakennettu sellainen iki-ihana luonteenpiirre kuin mustasukkaisuus.

Samalla jatkuu
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

En kannata. Olen joskus aikakausia sitten kokeillut ja todennut että ei kannata. Samoista syistä kuin mitä Kylli tuossa mainitsi. Kannattaa tyytyä vain parhaaseen ja siihen kannattaa panostaa kaikella mahdollisella tavalla. Viimeistään silloin kun perhettä on jo raamissa pitää ottaa asiat asioina.

Vielä samaa kysymystä tutkaillaan:
Nothing is quite what it seems
Lukittu