Moniakin kommenttejani mitä on tullut annettua joko hiukan hiivassa tai sitten pikku riikkisen lämpöä ottaessa...Howler kirjoitti:Kadutko mitään kirjoitustasi täällä?
Sama -
Howler kirjoitti:Kadutko mitään kirjoitustasi täällä?
Moniakin kommenttejani mitä on tullut annettua joko hiukan hiivassa tai sitten pikku riikkisen lämpöä ottaessa...Howler kirjoitti:Kadutko mitään kirjoitustasi täällä?
Howler kirjoitti:Kadutko mitään kirjoitustasi täällä?
Kyllä se kotimaisuuskin ratkaisee, eli jos tuotteilla ei ole ihan tähtitieteellistä hintaeroa, niin ostan yleensä kotimaista jos valinnanvara on kivuttomasti siinä lähellä.Solmu kirjoitti:Pyritkö ostamaan kotimaisia tuotteita (maitoa, vihanneksia, lihaa, jne.). Vai onko ainoana kriteerinä vain hinta?
Ei, koska jos kysymys on hyvä ja mielenkiintoinen, niin on kiva kuulla toistenkin ajatuksia. Jos on syytä epäillä, että vastailija ei vain keksi mitään omia kysymyksiä, niin ehkä sitten...Pitäiskö tässä topicissa toistuvasti "Sama" -korttia käyttävät asettaa häpeäpaaluun muutaman viikon sisään osuvan "Sama" -kerran jälkeen?
Pitäiskö tässä topicissa toistuvasti "Sama" -korttia käyttävät asettaa häpeäpaaluun muutaman viikon sisään osuvan "Sama" -kerran jälkeen?
Toki (kukapa sitä ei katselisi). Kunhan muistaa olla koskematta.elisa_day kirjoitti:Saahan sitä vähän katsella, eikö?
En todellakaan harrasta.Toisille voi tietysti vapaasuhde sopia molempien niin halutessa mutta itse sen verran vanhanaikainen että pysyttelen yhden miehen naisena.Mike Manner kirjoitti: Harrastatko syrjähyppyjä?
Noup. Ei ole minun juttu ja minun mielestä suhteessa pitää olla muutakin yhteistä kuin sänky missä nukutaan, sähkölasku ja seksiä tasaisin aikavälein.Chopper kirjoitti:Kannatatko vapaata suhdetta ja miksi et tai miksi kannatat?
Chopper kirjoitti:Kannatatko vapaata suhdetta ja miksi et tai miksi kannatat?
Kannatatko vapaata suhdetta ja miksi et tai miksi kannatat?
Kannatatko vapaata suhdetta ja miksi et tai miksi kannatat?