MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

MissHolmes
Ben Matlock

Re: MissHolmes - kommentteja ko. nikin kirjoittelusta

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Marsalkka,
onneksi minä en ollut se juoruämmä, joka tänne ensimmäisenä postasi epäillyn nimen ja osoitti näin sormellaan. :)

En edes viikonloppuna seurannut tämän palstan edistymistä, joten minulle jäi Kirsin kommentista mielikuva, että nimi olisi julkistettu jo ennen pidätystä.

Olleellista keskustelussa aiheen otsikon alla on kai ollut se, miten poliisi selvitti miehen henkilöllisyyden ja missä vaiheessa.
Nyt kun asiaa tutkin tarkemmin, ei nelosen kohu-uutisella todellakaan enää ole merkitystä.
On ollut täysin yhdentekevää onko nimi tullut julki ennen vai jälkeen vangitsemisen. On selkeästi ollut selvää, että tuolloin poliisi kyllä jo tiesi 100-tarkkaan, että tuo heppu on osallinen ellei jopa päätekijä.

Mitä helvetin järkeä on sitten enää moralisoida nimen paljastuksella?

Olisi ollut aivan sama, vaikka tuo nimi olisi ollut Seppo Sieppari, mielenkiintoa lienee kaikissa herättänyt enemmänkin miehen taustatiedot, joiden varjolla on juttu saanut oleellisen lisän spekulaatioon, verrattuna jos tekijä olisi ollut ''työtön ennestäänkin väkivaltainen ja seko juoppo tyrnävältä''. Ja taustatiedot tuli julki ennen nimeä.

Keskustelun, motiivin ja syiden pohdinnan kannalta nimellä ei ole merkitystä minusta, mutta tekijän historialla sitäkin enemmän. En usko, että täälläkään yllyttäisiin arvuuttelemaan henkilöllisyyttä ja nimeä, jos tietoa muuten olisi puimiseen asti. Ainakaan minua nimet eivät tällaisessa kiinnosta, mutta taustat sitäkin enemmän.

(joku tuolla kyllä yritti selvittää henkilöllisyyden googlettamalla, mutta onneksi pelastit hänet ja muut uteliaat tuomalla nimen välittömästi myös tänne näkyviin.)
Nuotio & Äreät Tiput
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

MissHolmes kirjoitti:
En edes viikonloppuna seurannut tämän palstan edistymistä, joten minulle jäi Kirsin kommentista mielikuva, että nimi olisi julkistettu jo ennen pidätystä.
Eikä järki leikannut myöhemminkään, vaikka yritin vihjailla, että teoriasi on idioottimainen. Tyhmä mikä tyhmä.
Mitä helvetin järkeä on sitten enää moralisoida nimen paljastuksella?
Siitä nyt on tiettyjä käytänteitä, että missä vaiheessa tällaisia tietoja julkistetaan, ja Kirsin kanssa tässä ihmettelimme, jotta miksi niitä ei aina noudateta.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
MissHolmes
Ben Matlock

Eikä järki leikannut myöhemminkään, vaikka yritin vihjailla, että teoriasi on idioottimainen. Tyhmä mikä tyhmä.
Tässä kulminoituu koko Sinun olemassa olo palstalla: et suinkaan ole keskustelemassa ja antamassa uutta, vaan vittuilemassa ja vihjailemassa. Sekö mielestäsi on tänne kirjoittelun tarkoitus?
Eikö aikuinen ihminen olisi ystävällisesti ja kohteliaasti kertonut tilanteen todellisen laidan, jos joku on niin tyhmä mikä tyhmä, ettei ole tajunnut?
Varsinkin kun tuo vihjailun yrittäminen johtaa vain keskustelua sotkevaan pyörittelyyn.
Nuotio & Äreät Tiput
Marsalkka
Horatio Caine

Tässä tilanteessa itse asiassa halusin testata oletko oikeasti noin käsittämättömän tyhmä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Marsalkka
Horatio Caine

MissHolmes kirjoitti: Minä heitin ihan hatusta,
Näinhän se homma etenee...
MissHolmes
Ben Matlock

Tässä tilanteessa itse asiassa halusin testata oletko oikeasti noin käsittämättömän tyhmä.
:roll:

Hienoa.
Jos sinua epäilyttää minun järjenjuoksu, voit vapaasti ottaa yhteyttä YVllä ja kysyä suoraan. Näin et häiritse typerillä yrityksilläsi vihjailla muiden fiksumpien keskustelua.
Nuotio & Äreät Tiput
Marsalkka
Horatio Caine

MissHolmes kirjoitti:
:roll:

Hienoa.
Jos sinua epäilyttää minun järjenjuoksu, voit vapaasti ottaa yhteyttä YVllä ja kysyä suoraan. Näin et häiritse typerillä yrityksilläsi vihjailla muiden fiksumpien keskustelua.
Parempi että kaikki näkevät tasosi ja osaavat suhtautua kirjoituksiisi...
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Oliskohan neidin syytä keskittyä jakamaan sitä olematonta tietoaan Madeline ketjussa,kun näyttäis joka paikassa muualla menevän tekstit tosi kaukaa OTn puolelle.Tyhmyys ei ole ilo kenellekkään,vaikka se välillä naurattaakin! 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
MissHolmes
Ben Matlock

OT = Omaa Tyhmyyttään
OT = Olematonta Tietoa
OT = Olematta Tosissaan
OT = Osaamatta Tarkistaa
:idea: :?: :arrow:
:shock: :shock: :shock: :shock:
Nuotio & Äreät Tiput
Matula
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Matula »

Yhdyn täysin nimimerkki MissHolmesin saamaan suureen kritiikkiin.
Kokoan tänne kohta hänen parhaansa. Onkohan MissHolmesilla muuten konepistooli ???
Kuva
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
Matula
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Matula »

Yksi MissHolmesin parhaista....
Keskusteltaessa Ulvila-surmaajan tekopaikalle jattamasta kenganjaljesta MissHolmes kirjoittaa: "Ja että tuokin jälki todellakin voi olla vaikka poliisin tai naapurin...."

Siina sinulle MissHolmes sita yliluonnollista, mita olet peraankuuluttanut :D :D
Tapaus Ulvila
MissHolmes kirjoitti:
Siksi, että poliisi on minusta jotenkin vajaavaisesti aloittanut koko tutkinnan, minusta välillä tuntuu, että se jalanjälkikin voi olla vaikka naapurin sedän.
MissHolmes
Ben Matlock

^
^
:shock: :shock: :?:
Mistä löysit tuon vanhan kuvan minusta?
Noloa.
Nuotio & Äreät Tiput
Kyllikki S
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

Matula kirjoitti:Valitettavasti en osaa kuvaa kopioida internetsivulta ja muokata sitä. Yritin siinä onnistumatta.
Mukava havaita, että tästä keskustelusta on ollut myös kongreettista hyötyä! :lol:
Totuus
ruby
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja ruby »

Kyllikki S kirjoitti:
Matula kirjoitti:Valitettavasti en osaa kuvaa kopioida internetsivulta ja muokata sitä. Yritin siinä onnistumatta.
Mukava havaita, että tästä keskustelusta on ollut myös kongreettista hyötyä! :lol:

konkreettista!
Kyllikki S
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

ruby kirjoitti: konkreettista!
Ei vaan kongreettista! :P :lol:
Totuus
Vastaa Viestiin