apollo kirjoitti:Damien on pahin trolli, mitä tää sivusto pitää yllään.
Nyt muuten taisi päästä aika löysää kackaa.
apollo kirjoitti:kasvatat vauvaa, käyt treffeillä, lisäksi hoidat pihaa ja päivystät tällä palstalla 24/7. TAIDAT PUHUA PASKAA
Kerro toki hyvä ystävä mikä sinut elämässäsi on noin katkeroittanut ja missä ketjussa olen väittänyt
hoitavani vauvaa?Khyllä, hoidan pihaa ja muutamaa taloa.
Ja kun joka paikasta löytyy kone ja netti(jotkut kutsuvat elintasoksi), miksipä rikkoisin
hyväksihavaitun kaavan, minfo vaan sattuu olemaan parasta mitä hetkeen netistä on löytynyt.
Nyt oikeasti jokainen voisi vetää sen herneen sieltä nenästä noiden "tuo viettää niin paljon aikaa
minfossa ettei varmasti luuseri käy töissä" kommenttiensa jälkeen ja miettiä mikä omassa elämässä
meni vikaan.
Jopa eräistä elämäänsä katkeroituneista kirjoittajista joiden päässä humisee vain miestenvessan
rännin suhinat.
Tietääkseni se ei muille kuulu kuinka jokainen meistä viettää vapaa-aikansa
tai kuinka paljon sitä kenellekin siunaantuu.
Vituttaahan se toki duunaria että jotkut ovat ehkä itsenäisesti luoneet uran
ja saavat aika pitkälle suunnitella omat aikataulunsa, niin työelämässä kuin vapaa-ajallaankin.
rosamarine kirjoitti:Sinäpä sen sanoit!
Ihan sama juttu kävi mielessä! Ja parissa tunnissa Joensuu vaihtui Turkuun ja Ruisrockiin jne jne... virtuaalimatkailu on mukavaa
Muutama tunti tuntuu olevan aika suhteellinen käsite.
Minä sentään en vuoda parisuhdeongelmiani kauheasti toisten Yv-laatikkoihin.
rosamarine kirjoitti:Ja siis samaa mieltä myöskin lonen kanssa 110%:sti.
Mulla ei ole ketään kohtaan henkilökohtasia kaunoja, kyllä mun kommentit on ja pysyy nimenomaan yleisessä keskustelussa. Ja tällaset vihamies/ystävä toiminnot keskustelupalstalla...hohhoijaa...
Sehän se olisikin harvinaisen ideaali tilanne mutta kaksi muutakin minfolaista on "rosan"
yv-kommenttien jälkeen saanut huomata ettei näin ole.
Eli taas puhutaan kakkaa suun täydeltä.Jos alentuisin tasollesi, julkaisisin muutamankin
yksityisviestisi täällä.Mutta enpä tohdi.Itse kärsit omasta tyhmyydestäsi ja minua
valitettavasti eivät loukkaa eräiden autistien kommentit tällä palstalla.
Ja nyt jokaiselle elämäänsä kyllästyneelle minfolaiselle se tärkeä kysymys:
Miksi Damien ei ole saanut bannia vaikka eräät täällä sitä ovat niin kovasti itkeneet ja vaatineet?
Toinen kysymys: Miksi suurin osa näistä henkilöistä on itse saanut tällä palstalla banaania?

"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."