Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

rosamarine
Adrian Monk

Re: Ärsyttää Murha.infossa->

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

apollo kirjoitti:Olen samaa mieltä lonelinessin kanssa. Just nuo mainitsemasi idiootit pysäyttää keskustelun "omalla nokkeedullaan". Damien on pahin trolli, mitä tää sivusto pitää yllään. Kaverilla ei ole ikinä mitään asisaa, mutta silti sönkkää joka ketjuun. Daimen hoi; miten oot juhannusfestareillea nummirokissa, kasvatat vauvaa, käyt treffeillä, lisäksi hoidat pihaa ja päivystät tällä palstalla 24/7. TAIDAT PUHUA PASKAA
Sinäpä sen sanoit! :mrgreen:
Ihan sama juttu kävi mielessä! Ja parissa tunnissa Joensuu vaihtui Turkuun ja Ruisrockiin jne jne... virtuaalimatkailu on mukavaa :lol:

Ja siis samaa mieltä myöskin lonen kanssa 110%:sti.
Mulla ei ole ketään kohtaan henkilökohtasia kaunoja, kyllä mun kommentit on ja pysyy nimenomaan yleisessä keskustelussa. Ja tällaset vihamies/ystävä toiminnot keskustelupalstalla...hohhoijaa...
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Kyllähän se tiedetään että toiset on toimeliaampia kuin toiset. Paljon ehtii vuorokaudessa kun pitää vauhtia. Minäkin hoitelen isoa 5-lapsista perhettä ja liutaa toinen toistaan typerämpiä lemmikkejä, ehdin koluta niitä hukkaan menneitä (kissoja) Lapin kairoilta satojen kilsojen päästä, hoitaa isoa puutarhaa, pestä 28 ikkunaa muutamassa päivässä, laittaa ruokaa omalle porukalle, passata vieraita, vaihtaa petivaatteita, illalla seurustella virallisen ukkoni kanssa herkkuaterian ääressä, kirjoittaa lehtijuttuja ja vielä todistettavasti istua Pub Prisonissa ja minfossa ryystämässä hieman valkkaria.
Tosin on tunnustettava, että olemme koko perhe ihan täydellä kesälomalla, että töissä ei tarvitse käydä ollenkaan. Sitä paitsi pidän itseäni tosi laiskana ihmisenä, kissoista seuraavana. 8)

Tarkoitin tuolla tulvalla, että kaikki on suhteellista.
Nothing is quite what it seems
buracee
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja buracee »

rosamarine kirjoitti:Ja tällaset vihamies/ystävä toiminnot keskustelupalstalla...hohhoijaa...
No niin no, tuo käännös noille on hölmö kyllä. Mutta kummasti tuo vaan laskee verenpainetta kun ei tarvitse kaikkea ihme soopaa lukea kun palstasofta jättää ystävällisesti sen näyttämättä. :mrgreen: Sinällään sama asia tapahtuu ennemmin tai myöhemmin jokaisella julkisella keskustelupalstalla, palsta kasvaa, paikalle ilmaantuu a.) provoja (jotka täällä ylläpito siivoo kiitettävästi pois), b.) palstapoliiseja/wannabe-modeja jotka on aina vähän vaikeampia tapauksia ylläpidolle, ja c.) osa "vanhoista" palstalaisista luulee vaan olevansa parempia kuin muut ja voivansa yrittää vaikuttaa palstan sisältöön/ilmapiiriin/muihin kirjoittajiin jollain tavalla vrt. "sisäpiiri".
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

apollo kirjoitti:Damien on pahin trolli, mitä tää sivusto pitää yllään.
Nyt muuten taisi päästä aika löysää kackaa. 8)
apollo kirjoitti:kasvatat vauvaa, käyt treffeillä, lisäksi hoidat pihaa ja päivystät tällä palstalla 24/7. TAIDAT PUHUA PASKAA
Kerro toki hyvä ystävä mikä sinut elämässäsi on noin katkeroittanut ja missä ketjussa olen väittänyt
hoitavani vauvaa?Khyllä, hoidan pihaa ja muutamaa taloa.
Ja kun joka paikasta löytyy kone ja netti(jotkut kutsuvat elintasoksi), miksipä rikkoisin
hyväksihavaitun kaavan, minfo vaan sattuu olemaan parasta mitä hetkeen netistä on löytynyt.
Nyt oikeasti jokainen voisi vetää sen herneen sieltä nenästä noiden "tuo viettää niin paljon aikaa
minfossa ettei varmasti luuseri käy töissä" kommenttiensa jälkeen ja miettiä mikä omassa elämässä
meni vikaan.
Jopa eräistä elämäänsä katkeroituneista kirjoittajista joiden päässä humisee vain miestenvessan
rännin suhinat.
Tietääkseni se ei muille kuulu kuinka jokainen meistä viettää vapaa-aikansa
tai kuinka paljon sitä kenellekin siunaantuu.
Vituttaahan se toki duunaria että jotkut ovat ehkä itsenäisesti luoneet uran
ja saavat aika pitkälle suunnitella omat aikataulunsa, niin työelämässä kuin vapaa-ajallaankin.

rosamarine kirjoitti:Sinäpä sen sanoit! :mrgreen:
Ihan sama juttu kävi mielessä! Ja parissa tunnissa Joensuu vaihtui Turkuun ja Ruisrockiin jne jne... virtuaalimatkailu on mukavaa :lol:
Muutama tunti tuntuu olevan aika suhteellinen käsite.
Minä sentään en vuoda parisuhdeongelmiani kauheasti toisten Yv-laatikkoihin. :wink:

rosamarine kirjoitti:Ja siis samaa mieltä myöskin lonen kanssa 110%:sti.
Mulla ei ole ketään kohtaan henkilökohtasia kaunoja, kyllä mun kommentit on ja pysyy nimenomaan yleisessä keskustelussa. Ja tällaset vihamies/ystävä toiminnot keskustelupalstalla...hohhoijaa...
Sehän se olisikin harvinaisen ideaali tilanne mutta kaksi muutakin minfolaista on "rosan"
yv-kommenttien jälkeen saanut huomata ettei näin ole.
Eli taas puhutaan kakkaa suun täydeltä.Jos alentuisin tasollesi, julkaisisin muutamankin
yksityisviestisi täällä.Mutta enpä tohdi.Itse kärsit omasta tyhmyydestäsi ja minua
valitettavasti eivät loukkaa eräiden autistien kommentit tällä palstalla. :D

Ja nyt jokaiselle elämäänsä kyllästyneelle minfolaiselle se tärkeä kysymys:
Miksi Damien ei ole saanut bannia vaikka eräät täällä sitä ovat niin kovasti itkeneet ja vaatineet?
Toinen kysymys: Miksi suurin osa näistä henkilöistä on itse saanut tällä palstalla banaania? :?:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Ja eräiden kirjoittajien verenpaineen tasaamiseksi:
Kuva
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Damien kirjoitti:
rosamarine kirjoitti:Sinäpä sen sanoit! :mrgreen:
Muutama tunti tuntuu olevan aika suhteellinen käsite.
Minä sentään en vuoda parisuhdeongelmiani kauheasti toisten Yv-laatikkoihin. :wink:
Mitä ihmeen parisuhdeongelmia mä sulle olen tilitelly??? :shock: varsinkaan, kun niitä ei edes ole :shock: Itehän tulit utsimaan alunperinkin mun privaan ja kyselemään, mikä mut on lähi-itään ajanu, kun sanoin, että työn perässä, oli sun kommentti :" ahaa, joukossamme on diplomaatti." Ei kaikki halua kertoa elämänstooriaan, varsinkin, jos se minfoilu ei ole elämä. Näytitpähän just sen tason millä kuljet! Viime viestit oli sulle joskus kesäkuun lopussa, koska en jaksa sun skitsoilujasi, ja hei, jos haluat, julkaise pois vaan kaikki mun kirjoittamat viestit, vai laitetaanko yhdessä?

rosamarine kirjoitti:Ja siis samaa mieltä myöskin lonen kanssa 110%:sti.
Damien kirjoitti:Sehän se olisikin harvinaisen ideaali tilanne mutta kaksi muutakin minfolaista on "rosan"
yv-kommenttien jälkeen saanut huomata ettei näin ole.
Eli taas puhutaan kakkaa suun täydeltä.Jos alentuisin tasollesi, julkaisisin muutamankin
yksityisviestisi täällä.Mutta enpä tohdi.Itse kärsit omasta tyhmyydestäsi ja minua
valitettavasti eivät loukkaa eräiden autistien kommentit tällä palstalla. :D
Kaksi muutakin? eh he hee..sinä (kesäkuun lopulta)..ja? kun ei paljon tuu yksattua niin on helppo karsia :lol:
Damien kirjoitti:Ja nyt jokaiselle elämäänsä kyllästyneelle minfolaiselle se tärkeä kysymys:
Miksi Damien ei ole saanut bannia vaikka eräät täällä sitä ovat niin kovasti itkeneet ja vaatineet?
Toinen kysymys: Miksi suurin osa näistä henkilöistä on itse saanut tällä palstalla banaania? :?:
Voi mitä ittesä korottamista, ja niinkuin lone jo sanoikin aiemmin, ylimielistä paskaa!
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Neiti Etsivä
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Neiti Etsivä »

Mikä meihin fiksuihin ihmisiin menee internetissä? :shock:

Ei niitä kaikkia tarjottuja hernemaissipaprikoita pakko ole vetää nenäänsä :mrgreen:

Jos jonkun kirjoitukset ärsyttävät, eikö ne voi jättää omaan arvoonsa? Jos viestin tarkoitus on ollut nimenomaan ärsyttää jotakuta, niin sekös vasta kirjoittajaa ärsyttää, että viestiin ei kukaan reagoi.

Ihan tolkuntonta tämä vääntäminen, johon nykyään usempi ketju päätyy. Käsittääkseni nyt ei olla millään hiekkalaatikolla ja suurin osa kirjoittajista aikuisia ihmisiä, niin eikös voitasi käyttäytyä myös sillä tavalla. :D Kaikista kirjoittajista ei voi pitää eikä tarvitsekaan, mutta käytöstavat pitäisi silti jokaisen osata!

Nyt taidan painua pubiin venailemaan, josko tuo rosa olisi hankkinut sitä lupaamaansa piimää :mrgreen:
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
apollo
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja apollo »

Damien kirjoitti:blaa, blaa, blaa
En jaksa nyt, ja tuskin jatkossakaan kinastella kanssasi (ainakaan palstalla). Se rupeaa vaan näyttämään typerältä. Eiköhän tässä ole sanottavat sanottu molemmin puolin. Hoidetaan loppunokkeluudet YV:llä.
Valdovas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Maybrick kirjoitti: illalla seurustella virallisen ukkoni kanssa herkkuaterian ääressä,
Krhm, anteeksi OT, mutta onko sinulla virallisen lisäksi myös epävirallisia...?? 8)
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

buracee kirjoitti:Sinällään sama asia tapahtuu ennemmin tai myöhemmin jokaisella julkisella keskustelupalstalla, palsta kasvaa, paikalle ilmaantuu a.) provoja (jotka täällä ylläpito siivoo kiitettävästi pois), b.) palstapoliiseja/wannabe-modeja jotka on aina vähän vaikeampia tapauksia ylläpidolle, ja c.) osa "vanhoista" palstalaisista luulee vaan olevansa parempia kuin muut ja voivansa yrittää vaikuttaa palstan sisältöön/ilmapiiriin/muihin kirjoittajiin jollain tavalla vrt. "sisäpiiri".
Minfosta a) löytyy ja kirjoitustavatkin kun pakkaa ihmisillä olemaan erilaiset, aiheuttaa jo itsessään paljon eripuraa ja provoilua. b) Näitäkin löytyy, tästäkin ketjusta. c) Näitäkin löytyy, toki riippuu mihin vedät linjan "vanhoista" palstalaisista. Ovatko "vanhat" palstalaiset niitä, jotka kuvittelevat olevan vanhojen aatelistoa? Ja koska rekisteröitynyt lasketaan oikeaksi vanhaksi palstalaiseksi? Näitä "vanhoja" vasta vähän piisaakin, enemmän kuin niitä vanhoja palstalaisia jotka enää ovat äänessä.
Buracee on vanha, damien on "vanha".
Nanika ga tooku matteiru to
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Onko Damien otuksen sidenikki? Hemmo ottanut lecteriltä idean ottaa tuplanikki käyttöönsä kun hemmon huumori on muutenkin vähän himmeetä. Toi fucking naminamiviestikin oli kuin suoraan otuksen aivoituksia. Jos nämä hemmot ei ole sama tyyppi, kaksoisveljet tai vähintään jotain vitun bestiksiä torikahveilta niin ihme on, sen verran niiden jutut synkkaa ja muistuttaa toisiaan.
Paavo Arhinmäki on äijä!
otus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja otus »

loneliness kirjoitti:Onko Damien otuksen sidenikki? Hemmo ottanut lecteriltä idean ottaa tuplanikki käyttöönsä kun hemmon huumori on muutenkin vähän himmeetä. Toi fucking naminamiviestikin oli kuin suoraan otuksen aivoituksia. Jos nämä hemmot ei ole sama tyyppi, kaksoisveljet tai vähintään jotain vitun bestiksiä torikahveilta niin ihme on, sen verran niiden jutut synkkaa ja muistuttaa toisiaan.
Ihanko sua nuin paljon nyt vituttaa? :lol:

Ps:Naminami..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

loneliness kirjoitti:Onko Damien otuksen sidenikki? Hemmo ottanut lecteriltä idean ottaa tuplanikki käyttöönsä kun hemmon huumori on muutenkin vähän himmeetä. Toi fucking naminamiviestikin oli kuin suoraan otuksen aivoituksia. Jos nämä hemmot ei ole sama tyyppi, kaksoisveljet tai vähintään jotain vitun bestiksiä torikahveilta niin ihme on, sen verran niiden jutut synkkaa ja muistuttaa toisiaan.
Oli muuten jo aika vitun heikko veto, jopa sinulta. :mrgreen:
edit.Anteeksi jos Marcon naminamit saivat seksuaalisuutesi pasmat sekaisin ja olet
yhtä hämmentynyt aiheesta kuin Apollo aikoinaan.Kyllä se siitä.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Damien kirjoitti:
Oli muuten jo aika vitun heikko veto, jopa sinulta. :mrgreen:
edit.Anteeksi jos Marcon naminamit saivat seksuaalisuutesi pasmat sekaisin ja olet
yhtä hämmentynyt aiheesta kuin Apollo aikoinaan.Kyllä se siitä.
Ei ne mun seksuaalisuutta mihinkään heilauttanut. Oli vaan taas tuollainen mukamas hauska photo, joita otuskin viljeli. Isoperseinen nainen tai viiksekäs mies, kuluneet läpät. Kaikkii kivoja hymiöitä enemmän kuin irc-galleriassa teininä jne. Sä oot ihan vitun väsynyt enkä tiedä mitä kiksiä sä saat täällä hengaamalla.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

loneliness kirjoitti: kuluneet läpät.
Voi olla mutta läppä on kuitenkin läpä ja kun se edes jonkun päivää piristää, se kannattaa. :D
loneliness kirjoitti:Sä oot ihan vitun väsynyt enkä tiedä mitä kiksiä sä saat täällä hengaamalla.
Itse asiassa voin oikein hyvin eikä oikeastaan mikään väsytä, olen silti otettu huolenpidostasi. 8)
Lukittu