Markjalle vaikeat kysymykset

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

markja
Adrian Monk
Viesti:

Re: Markjalle vaikeat kysymykset

Viesti Kirjoittaja markja »

loneliness kirjoitti:Siinähän se lukee.
Missä kohdassa tekstiä:
"Minä en olisi myöskään pahoillani, jos sinun kaltaisesi ihmisoikeusrikolliset laitetaan riviin puistojen reunoille, pakotetaan polvilleen ja ammutaan yksitellen kuoliaaksi lähietäisyydeltä pistoolilla takaraivoon. Toivottavasti minullekin säästetään pari lippaallista käytettäväksi."

Lukee:
"Tyhjennän lippaan takaraivoosi mahdollisuuden tullen"?

Voitko vaikka merkitä sen kohdan lihavoinnilla kun en nyt millään sitä näe, vaikka kuinka katson. Vai oletko sen lisäksi, että puhut paskaa, niin myöskin idiootti? No, älä vastaa, se oli retorinen kysymys, koska kaikki tietävät, että olet täysin imbesilli.
Mahdollisuushan voi ilmetä milloin tahansa tiemme kohtaavat?
Oho, pelottaako paskahousua nimimerkin takaa ilkkuvaa imbesilliä, että voisi joutua "kantamaan vastuun" sanomisistaan? Sinähän olet paljon puhunut täällä foorumilla siitä, miten on oikein, että joutuu "kantamaan vastuun" siitä mitä sanoo, esim. että Halla-aho ja Lehto ja kumppanit saavat "kantaa vastuun" ja se on ihan oikein. Onko niin, ettei "vastuun kantaminen omista sanomisista" koskekaan sinua? Että vaan muiden pitää se kantaa, eikä sinun?
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Mä voisin muuten tavata markjan kasvotusten ja kertoa mielipiteeni päin naamaa mutta pelkäisin kyllä henkeni edestä. Vai oliskohan se sittenkään niin pelottava livenä? Sen verran paljon on tota kuolemaan liittyvää juttua markuksella, että ainakin tapaamispaikan pitäisi olla joku todella julkinen ja mahdolliset aseet tulisi poistaa ennen keskustelun aloittamista :roll:
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Tähän ketjuun voi koota myös Markjan kirjoittamaa kackelsbergiä. Tässä ensimmäinen:
Marsalkka kirjoitti:
markja kirjoitti:
Damien kirjoitti:Lainaa toki tänne palstallekin se kohta koraanista joka kehoittaa bedofiliaan?
Valitse ihan mikä tahansa seuraavista (parhaat palat korostettu):

Profeetta kirjoitti (aviosopimuksen) Aishan kanssa tämän ollessa 6-vuotias ja pani avioliiton täytäntöön tämän ollessa 9-vuotias, ja Aisha oli hänen kanssaan yhdeksän vuotta (ts. hänen kuolemaansa asti). (Bukhari 7:62;88; ks. myös Bukhari 7:62:64, Bukhari 7:62:65, Muslim 8:3310, Bukhari 8:3310)
Ahaa! Kyse on Hadith-kirjallisuudesta.
Sellaista se on kun kopioi toisten kirjoituksia, eikä ole medialukutaitoa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
markja
Adrian Monk
Viesti:

Marsalkka kirjoitti:Sellaista se on kun kopioi toisten kirjoituksia, eikä ole medialukutaitoa.
Marsalkan kannattaisi ottaa ne lääkkeensä nyt, kun jo kolmannen kerran kirjoittaa samaan tekstiin. Ymmärrän toki, että vanhalla miehellä tuo ulosanti ei aina toimi niin hyvin, että esimerkiksi muistaisi, mitä on juuri kirjoittanut tai osaisi kerralla kirjoittaa edes murto-osan siitä, mitä sattuu ajattelemaan, mutta foorumille tuollainen kirjoittelu ei sovi.

Se, onko Aishan tarkemmat kuvaukset sun muut Koraanissa vai Hadith-kirjallisuudessa, ei ole mitenkään merkittävää, koska molemmat ovat muslimien pyhiä kirjoja ja olennaisia sen kannalta, miten muslimit elävät elämäänsä ja harjoittavat uskoaan. Monessa mielessä Hadith on Koraaniakin tärkeämpi, koska se antaa paljon ohjeita ja kuvauksia.

Olennaista on, että islam hyväksyy ja kannustaa pedofiliaan. On aina hyväksynyt ja kannustanut ja hyväksyy ja kannustaa yhä.
Marsalkka
Horatio Caine

markja kirjoitti:
Se, onko Aishan tarkemmat kuvaukset sun muut Koraanissa vai Hadith-kirjallisuudessa, ei ole mitenkään merkittävää,
No johan sitä sitten kannattaa kirjoittaa kackelsbergiä!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

markja kirjoitti:
loneliness kirjoitti:Siinähän se lukee.
Missä kohdassa tekstiä:
"Minä en olisi myöskään pahoillani, jos sinun kaltaisesi ihmisoikeusrikolliset laitetaan riviin puistojen reunoille, pakotetaan polvilleen ja ammutaan yksitellen kuoliaaksi lähietäisyydeltä pistoolilla takaraivoon. Toivottavasti minullekin säästetään pari lippaallista käytettäväksi."

Lukee:
"Tyhjennän lippaan takaraivoosi mahdollisuuden tullen"?

Voitko vaikka merkitä sen kohdan lihavoinnilla kun en nyt millään sitä näe, vaikka kuinka katson. Vai oletko sen lisäksi, että puhut paskaa, niin myöskin idiootti? No, älä vastaa, se oli retorinen kysymys, koska kaikki tietävät, että olet täysin imbesilli.
Mahdollisuushan voi ilmetä milloin tahansa tiemme kohtaavat?
Oho, pelottaako paskahousua nimimerkin takaa ilkkuvaa imbesilliä, että voisi joutua "kantamaan vastuun" sanomisistaan? Sinähän olet paljon puhunut täällä foorumilla siitä, miten on oikein, että joutuu "kantamaan vastuun" siitä mitä sanoo, esim. että Halla-aho ja Lehto ja kumppanit saavat "kantaa vastuun" ja se on ihan oikein. Onko niin, ettei "vastuun kantaminen omista sanomisista" koskekaan sinua? Että vaan muiden pitää se kantaa, eikä sinun?
Juurihan itsekin käytit sitä tuossa lainaamassani kohdassa. Mahdollisuuden tullen aiot ampua minua, jota minä tässä olen jankuttanut. Ei helvetin nörttifestari marja, silmä käteen läski. Oletko unettoman yön jälkeen kerännyt rohkeutta oikein alkaa avautumaan? Minä mm. puhuin siitä, että Halla-Ahon käytös saattaisi muuttua jos pari kertaa saisi nyrkistä joltain maahanmuuttajalta. Vähän eri asia kuin tyhjentää lipas takaraivoon? Mikä vastuu minun nyt pitäisi kantaa? Jos haluat niin voimme toki tehdä treffit jonnekin Turkuun ja keskustella näistä asioista hyvässä hengessä kun sinulla näyttää olevan paljon kerrottavaa. Onhan itselläsikin nimimerkki pahvi, olet vain mielikuvituksen puutteessasi napannut sen nimen osistasi.
Paavo Arhinmäki on äijä!
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

markja kirjoitti:Se, onko Aishan tarkemmat kuvaukset sun muut Koraanissa vai Hadith-kirjallisuudessa, ei ole mitenkään merkittävää, koska molemmat ovat muslimien pyhiä kirjoja ja olennaisia sen kannalta, miten muslimit elävät elämäänsä ja harjoittavat uskoaan. Monessa mielessä Hadith on Koraaniakin tärkeämpi, koska se antaa paljon ohjeita ja kuvauksia.
Kyllä se on merkittävää. Hadith perustuu kerrottuun tietoon ja on lähinnä kertomusta Muhammedin elämästä, niinsanottua perimätietoa suusta suuhun kerrottuna ja sitten kirjattu kansiin. Hadithissa on monia kertojia ja jotkut näistä tarinoista ovat katsottu olevan luotettavimpia kuin toiset kertomukset.
Jos Hadith kirjallisuus on sinun perustana, niin johan muslimit itsekin tappelevat ja kiistelevät opinasioista ja ristiriitaisuuksista, mitä kirjat pitävät sisällään.
Hadith ei ole muslimeille tärkeämpi kuin koraani. Koraanin sanamuotoa ei ole muutettu ja sieltä löytyy heille se laki, mitä noudattaa.

Uskontona islam on monilaajainen ja antaa tilaa monillekin tulkinnoille. Silti koraanista löytyy se pilari ja sana, mikä sanelee muslimin elämää, ei muista julkaisuista.
Muslimeissa on myös olemassa eri kuppikuntia,esimerkkinä mm. sunnit ja shiiat. Vähän kun meillä täällä Suomessa on valtion uskontona luterilaisuus ja siitä löytyy sitten pienempiä kuppikuntia, esim. lestadiolaiset, vanhoillis-lestadiolaiset ja herännäiset, taitaa olla jopa körttiläisyyskin vielä luterilaisen kirkon lahkoja? Ei varmaan tarvitse siis vääntää rautalankaa, että myös muslimeja ja jopa kunnon muslimeja on erilaisia ja he omaavat erilaisia elämänarvoja?
markja kirjoitti:Olennaista on, että islam hyväksyy ja kannustaa pedofiliaan. On aina hyväksynyt ja kannustanut ja hyväksyy ja kannustaa yhä.
Tätä ei käy kieltäminen. Hyvä esimerkki on todellakin Saudit ja Jemen näistä vanhoillismaista, ja kieltämättä se pistää vihaksi. Siltikin, moni muslimi ei hyväksy lapsena naittamista ja tämä on mm. yksi asia, mistä kiistellään tietyissä piireissä.
Jos tarkkoja ollaan, niin sanooko koraani nimenomaan, että sinun pitää yhtyä lapseen vai onko tämä olettamus vain peilautunut Muhammedin omasta elämästä, kuinka hän valaistumisen jälkeen otti itselleen lapsimorsiamen?
En ole sen kummemmin perehtynyt koraaniin (koska en ole muslimi) mutta äkkiseltään tulee mieleen, että vaikka Muhammed olisikin kokenut valaistuksen elämässään, mahdollisesti jossain kohtaa on menty kieroon ja seksuaaliset mieltymykset ovat vallanneet miehen pään. Ehkäpä siinä on vallan väärinkäyttäminen ja mieliteko yhdistynyt osaksi koraania?
Hmm...uskaltaako näin kirjoittaa?

Muokkailtu varmuuden vuoksi...
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Marsalkka
Horatio Caine

rosamarine kirjoitti:
markja kirjoitti:Se, onko Aishan tarkemmat kuvaukset sun muut Koraanissa vai Hadith-kirjallisuudessa, ei ole mitenkään merkittävää, koska molemmat ovat muslimien pyhiä kirjoja ja olennaisia sen kannalta, miten muslimit elävät elämäänsä ja harjoittavat uskoaan. Monessa mielessä Hadith on Koraaniakin tärkeämpi, koska se antaa paljon ohjeita ja kuvauksia.
Kyllä se on merkittävää.
Ongelmanahan on se, että kun kopioi kritiikittä inttäärnetistä toisten juttuja, niin joutuu kiusallisiin tilanteisiin, kun ne toisten jutut osoittautuvatkin kackelsbergiksi. Sitten sitä pitää mennä kopioimaan lisää toisten juttuja inttäärnetistä ja sitä juuttuu aina vaan syvemmälle kackelsbergiin. Lopulta on kaulaa myöten kackelsbergissa kuten Markus-setä jälleen kerran on.
markja
Adrian Monk
Viesti:

loneliness kirjoitti:
Juurihan itsekin käytit sitä tuossa lainaamassani kohdassa. Mahdollisuuden tullen aiot ampua minua, jota minä tässä olen jankuttanut.
Minä mm. puhuin siitä, että Halla-Ahon käytös saattaisi muuttua jos pari kertaa saisi nyrkistä joltain maahanmuuttajalta. Vähän eri asia kuin tyhjentää lipas takaraivoon?
Periaatteessa ei ole.
Mikä vastuu minun nyt pitäisi kantaa?
Se sama mikä mielestäsi Halla-ahonkin pitäisi kantaa sinun mielestäsi.
Jos haluat niin voimme toki tehdä treffit jonnekin Turkuun ja keskustella näistä asioista hyvässä hengessä
Sinunlaistasi ääliötä paskakasaa minua ei kiinnosta vähemmässäkään määrin tavata koskaan elämässäni. Eikä sinun kanssasi voi edes keskustella järkevästi mistään, koska olet niin vitun tyhmä.
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

markja kirjoitti:
loneliness kirjoitti:
Minä mm. puhuin siitä, että Halla-Ahon käytös saattaisi muuttua jos pari kertaa saisi nyrkistä joltain maahanmuuttajalta. Vähän eri asia kuin tyhjentää lipas takaraivoon?
Periaatteessa ei ole.
Periaatteessa Suomen lainsäädännön mukaan murha ja pahoinpitely ovat kyllä aivan eri asioita. :wink:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

markja kirjoitti:Sinunlaistasi ääliötä paskakasaa minua ei kiinnosta vähemmässäkään määrin tavata koskaan elämässäni. Eikä sinun kanssasi voi edes keskustella järkevästi mistään, koska olet niin vitun tyhmä.
Siinä taas kaikille sitä taattua markjaa.Heti kun poikapolo jää väittelyssä alakynteen, alkaa
itkupotkuraivarit.Tuo se vasta onkin sitä kaipaamaasi "järkevää keskustelua".Well, keep on going.. 8)
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Ole hyvä, my bitch.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Oletinkin että kysymys saattoi olla hiukan vaikea, mutta kokeillaan uudelleen:
Damien kirjoitti:
markja kirjoitti:Ihmisoikeusrikollinen.
Ehkä vaikea kysymys mutta mihin ihmisoikeusrikokseen loneliness on syyllistynyt?
markja
Adrian Monk
Viesti:

loneliness kirjoitti:"Minä en olisi myöskään pahoillani, jos sinun kaltaisesi ihmisoikeusrikolliset laitetaan riviin puistojen reunoille, pakotetaan polvilleen ja ammutaan yksitellen kuoliaaksi lähietäisyydeltä pistoolilla takaraivoon. Toivottavasti minullekin säästetään pari lippaallista käytettäväksi."
Ole hyvä, my bitch.
Ahaa, siis sinusta
"Toivottavasti minullekin säästetään pari lippaallista" = "Tyhjennän lippaan takaraivoosi mahdollisuuden tullen".

Ei helvetti että olet umpihullu tai vaan täysin lukutaidoton.
Marsalkka
Horatio Caine

markja kirjoitti:
Ei helvetti että olet umpihullu tai vaan täysin lukutaidoton.
Ei kuitenkaan niin medialukutaidoton, että kopioisi internetistä muiden kirjoittamaa kackelsbergiä ja postaisi sitä keskusteluforumeille totuutena.
Vastaa Viestiin