Kolme lasta löytyi kurkut viillettyinä auki Ranskassa

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
Alice Cullen
Roger Murtaugh

Re: Kolme lasta löytyi kurkut viillettyinä auki Ranskassa

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

tyyppi85 kirjoitti:taidat olla oikeassa vodka.

ihmetyttää vaan monesti että miten jotkut voivat olla niin tiukkapipoja,olkoon kyse sitten mustasta huumorista liittyen lapsiin tms.

Musta toi oli vaan kaikkineen typerä kommentti, en nähnyt siinä mitään mustaa huumoria. Se oli vain todella typerä toteamus, pelkästään typerä.
tyyppi85
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja tyyppi85 »

Alice Cullen kirjoitti:
tyyppi85 kirjoitti:taidat olla oikeassa vodka.

ihmetyttää vaan monesti että miten jotkut voivat olla niin tiukkapipoja,olkoon kyse sitten mustasta huumorista liittyen lapsiin tms.

Musta toi oli vaan kaikkineen typerä kommentti, en nähnyt siinä mitään mustaa huumoria. Se oli vain todella typerä toteamus, pelkästään typerä.
se on sinun mielipiteesi.edelleen harmi että näin jäykkää porukkaa löytyy.mutta ei se tästä parane,joten paras unohtaa koko juttu.
pienikin hetki on arvokas
Dormeator
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Dormeator »

viikate kirjoitti:Kolme lasta löytyi kurkut viillettyinä auki Ranskassa
02.01.10 20:52

Kolmen tytön raaka surma järkyttää Ranskassa. Pelastustyöntekijät löysivät tänä aamuna kolmen, iältään 5 - 13-vuotiaan siskosten ruumiit sekä yhden pahasti hiiltyneen ruumiin jäännökset palaneesta talosta.

Poliisin mukaan tyttöjen kurkut oli viilletty auki. Pahasti palaneen ruumiin uskotaan kuuluvan tyttöjen isälle, mutta asia varmistetaan vielä dna-testeillä.

Ruumiit löydettiin palaneen talon ensimmäisestä kerroksesta Haguenaun kaupungista Itä-Ranskasta.

Viranomaisten mukaan tyttöjen marokkolaissyntyiset vanhemmat olivat eronneet useita kuukausia sitten. Lapset asuivat äitinsä luona, mutta viettivät uutta vuotta isänsä kotona.

(MTV3 - AFP)
Muslimit pitää oikeutenaan tappaa naisensa/vaimonsa/perheensä jos nämä "pettävät" taikka eivät suostu orjaksi kotonaan.

Joku voisikin kertoa että mitä hyvää on muslimiuskonnossa, (muuta kuin se että kaikki toisinajattelijat voi "poistaa")... ja siitä pääsee johonkin paratiisiin...
Norsula
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Norsula »

Mike Manner kirjoitti:
norsula kirjoitti:No siis... LOPPUJEN LOPUKSI sillä ei olisi mielestäni paljon väliä, koska kyse on samasta asiasta. On tietenkin vähän.
VALITSE! Vai päätänkö minä?
No,sillä on vähän väliä. Itse saattaisin mielummin ottaa sen kurkun auki viiltämisen, koska ahdistaa ajatus että kaikki vain pimenisi ilman, että ehdin ymmärtää asian ja kasata ajatukseni :P Muille toki soisin mielummin sen ampumisen (jos nyt olisi ihan pakko valita näistä kahdesta...), koska tuottaisi vähemmän tuskaa.

Kuinkakohan kauan menee, että saamme tietää kenelle hiiltynyt ruumis "kuuluu"?
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Norsula kirjoitti:Kuinkakohan kauan menee, että saamme tietää kenelle hiiltynyt ruumis "kuuluu"?
Muutama päivä...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Mike Manner kirjoitti:Väärä diaknoosi.
Tai ainakin perustelut ontuu.
Ketään ei naurata, jos joku sekopää ampuu esim. 10 luokkakaveriaan hengiltä täällä suomessa, mutta jollekkin tälläiselle yksittäiselle teolle ulkomailla saattaa löytyäkkin nauraja... Mustan huumiorin mielessä.
Jokaisesta asiasta voi repiä huumoria. Minä olen kuullut kouluammuskeluihin liittyviä vitsejä suomalaisistakin tapauksista ja joissain määrin niillekin on voinut nauraa. Toki ymmärrän, ettei monia muita naurattaisi, mutta huumorin avulla mennään eteenpäin, eikä jumiteta siinä itse tapahtuneessa. Näin sanoi joku koomikko - joku muu kuin minä - kun viimeksi tapahtui ammuskelu täällä Suomessa.
Mike Manner kirjoitti:Sen sijaan jos Ranskassa viilletään perheeltä kurkut auki, niin se on vaan tragedia, mutta paskaako se meidän palleja vihloo, jos suomalaisia ei ollut joukossa? Jos siellä olisi viilletty suomalaisen au-pairin kurkku samalla, niin... Jokainen voi kuvitella mitkä reaktiot olisi tähän nykyiseen verraten.
Henkilökohtaisesti minulla ei ole kansallisuudelle väliä. Suomalainen, venäläinen, ruotsalainen, afrikkalainen. Joku on kuollut joka tapauksessa, kansallisuudella ei ole mitään merkitystä. Toki media ottaa asian heti omakseen henkilön kotimaassa ja siitä kerrotaan suurin otsikoin, mikä taas vaikuttaa ihmisten käytökseen ja ajatusmaailmaan. Yllättävän hyvin ollaan kuitenkin päästy kaikista suomalaisista kuolemista yli, eikä jääty jumittamaan tsunamissa tai murhissa ulkomailla kuolleiden takia. Ainahan näitä vitsejä syntyy välittömästi tapahtuneiden jälkeen, olivat kuolleet sitten suomalaisia tai eivät. Nytkin tämän Sellon ammuskelun jälkeen kerkesi mennä noin viisi tuntia, kun törmäsin ensimmäiseen vitsiin itse aiheesta.

Harvoin nämä vitsit ovat toki sitä luokkaa, että koko suuri Suomen kansa niille nauraisi yhdessä, mutta mielestäni on ok nauraa, vaikka sitten yleisen hyvän maun ylittäville vitseille.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Alice Cullen
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

tyyppi85 kirjoitti:
Alice Cullen kirjoitti:
se on sinun mielipiteesi.edelleen harmi että näin jäykkää porukkaa löytyy.mutta ei se tästä parane,joten paras unohtaa koko juttu.
Sovitaan sitten niin että mä olen "jäykkä" koska mun mielestä sun ulosantisi vaan sattui olemaan typerää. Ehkä mä olenkin nyt tän takia todella huumorintajuton ihminen.

Mutta musta huumori on hyvääkin, jos sen osaa kertoa hyvin. Oudolla tavalla hyvää. Jos sitä ei osaa kertoa niin että edes tajuaisi sitä huumoriksi, silloin se on aikalailla kuraa.
Jos se on edes huono vitsi, sekin menettelisi mutta jos vaan laitetaan typerä heitto sen vuoksi että halutaan jotain sanoa, se ei ole mun mielestä mitään huumoria, ei minkään väristä, edes mustaa tai valkoista.
Olen puhunut, jatkakaa aiheesta!
kaia
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja kaia »

Tulee mieleen eräs tapaus USA:sta kun joku irakilaissyntyinen mies ajoi tyttärensä yli autolla, koska piti tätä liian amerikkalaistuneena. Herää kysymys että mitä varten kyseinen henkilö oli ylipäätään muuttanut Yhdysvaltoihin.

Jostain syystä muslimimiehet eivät voi antaa naisten elää vapaina, vaan ottavat mieluummin hengiltä vaikka oman tyttärensä.
Anonyymi pseudonyymi
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Anonyymi pseudonyymi »

kaia kirjoitti:Tulee mieleen eräs tapaus USA:sta kun joku irakilaissyntyinen mies ajoi tyttärensä yli autolla, koska piti tätä liian amerikkalaistuneena. Herää kysymys että mitä varten kyseinen henkilö oli ylipäätään muuttanut Yhdysvaltoihin.
Ei noilta tyypeiltä kannata johdonmukaisuutta odottaa.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Dormeator kirjoitti:[Muslimit pitää oikeutenaan tappaa naisensa/vaimonsa/perheensä jos nämä "pettävät" taikka eivät suostu orjaksi kotonaan.

Joku voisikin kertoa että mitä hyvää on muslimiuskonnossa, (muuta kuin se että kaikki toisinajattelijat voi "poistaa")... ja siitä pääsee johonkin paratiisiin...
Liittyykö tämän ketjun tapaus jollain tavalla uskontoon?

Liittyvätkö syntyperäisten suomalaisten tekemät laajennetut itsemurhat jollain tavalla uskontoon?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Severin A
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Severin A »

Ei ehkä suoraan uskontoon. Paremminkin kansan kulttuuriin, joka on usein sidoksissa enemmän tai vähemmän uskontoon.
Älä oleta
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Severin A kirjoitti:Ei ehkä suoraan uskontoon. Paremminkin kansan kulttuuriin, joka on usein sidoksissa enemmän tai vähemmän uskontoon.
Marokkolaisilla on kulttuuriperäinen tapa tappaa lapsensa ja itsensä kun ero iskee?
meinasin sekoittaa jo ruåttin tapaukseen....
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Severin A kirjoitti:Ei ehkä suoraan uskontoon. Paremminkin kansan kulttuuriin, joka on usein sidoksissa enemmän tai vähemmän uskontoon.
Onko siis Suomessa ja Marokossa sellainen kansan kulttuuri, että näiden maiden edustajat tekevät laajennettuja itsemurhia?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Suosittelen kaikille kulttuurieroista pohdiskeleville tutustumaan Minna Nikusen kirjoittamaan väitöskirjaan vuodelta 2005, missä on hyvin seikkaperäisesti ja hyvinkin kerrottu ja kerätty tietoa laajennetusta itsemurhasta ja siihen vaikuttavista motiiveista kuin kulttuurieroistakin.

Pitäisi löytyä myös netistä, jos en väärin muista nimellä "Surman jälkeen itsemurha".
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

rosamarine kirjoitti:Suosittelen kaikille kulttuurieroista pohdiskeleville tutustumaan Minna Nikusen kirjoittamaan väitöskirjaan vuodelta 2005, missä on hyvin seikkaperäisesti ja hyvinkin kerrottu ja kerätty tietoa laajennetusta itsemurhasta ja siihen vaikuttavista motiiveista kuin kulttuurieroistakin.

Pitäisi löytyä myös netistä, jos en väärin muista nimellä "Surman jälkeen itsemurha".
http://acta.uta.fi/pdf/951-44-6257-2.pdf

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Vastaa Viestiin