Kokeile sinäkin rohkeasti enemmän Bodomia niin jos vaikka taukoaa ahistamasta.
Tässäpä tämä, huvittava avaus joka tapauksessa, eipä siinä sen kummempaa.
Omalta osaltani yritän lopettaa sekä provosoimisen että provosoitumisen tähän.Sepä. Enhän minäkään laske bannien määriä täällä. Joillakin kun tuntuu olevan bannit joka kuukausi. Oli tuossa yksi kiukkuvaavi myös, joka kiukutteli privaani, että olen saanut bannit, joten hänellä on oikeus heittää privaani ihan mitä scheisseä haluaa. Kuitenkin siitä ei mennyt viikkoakaan, kun itse pääsi banneihin.
juuri näin.omastanikin mielestä keskustelupalstan idea on keskustella,joka mielestäni tarkoittaa että jokainen keskustelija kirjoittaa oman mielipiteensä,sen mitä tuntee, eikä sitä mitä luulee muiden haluavan lukea.yannele kirjoitti:Täällä vasta aloittelevana ihmettelen sitä, että ei saisi spekuloida ja kommentoida. Mielestäni keskustelufoorumit on juuri sitä varten. Kukaan ei ole näillä foorumeilla tuomioita jakamassa puoleen eikä toiseen, ainoastaan kertomassa oman mielipiteensä. Ajanvietettähän tämä on, vaikkakin raskailla aiheilla ja niille joilla on henkilökohtaisia siteitä avoinna oleviin juttuihin kannattaa varmaan harkita klikkaako kyseistä avausta edes auki. Vähemmän kipua ja pahaa miletä tulee kai sillä tavalla. Tämä on minun mielipiteeni ja en sillä ketään tahdo suututtaa, mutta meillä kun on sananvapaus, on meillä myös oikeus sitä käyttää.
Niinpä, sehän se on keskustelupalstan suola, että joku osaa/saa aikaiseksi keskustelua, mutta. Täällä serveritila on niin kortilla, että suosittelisin olemaan tarkka, mitä näppäimistö julkiseen suoltaa, kyyti voi olla kylmää.tyyppi85 kirjoitti:välillä meistä jokainen laukoo rajuja ja suoriakin mielipiteitä mutta siinä se suola ja rikkaus mielestäni on,saamme keskustelua aikaiseksijotkut van ovat liiankin nipottajia ja huumorintajuttomia..pärjäil
käämme
mitä annettavaa tällä kommentilla oli?ei mitään.papillon kirjoitti:^Meinaatko että kyyti on kylmä mutta serveri kuuma?
Lautamiehissä sana on vapaa ja kenelläkään harvoin mitään annettavaa.tyyppi85 kirjoitti:mitä annettavaa tällä kommentilla oli?ei mitään.papillon kirjoitti:^Meinaatko että kyyti on kylmä mutta serveri kuuma?
No voi hevon vittu...Luitko sinä yhtään mitä tuossa miun edellisessä viestissä oli kirjoitettu?tyyppi85 kirjoitti:sana vapaa,niinpä.miksi meikäläistä arvostellaan "turhista"viesteistä?vastaatko siihen