Aivan totta. Tunnustuskin vaikuttaa aika selkeältä:Chopper kirjoitti: Tuota vakuuttamista on yrittänyt eräs jos toinenkin. Odotan edelleen tämä erään kanssakeskustelijan kommettia päivän polttavaan uutisaiheeseen sekä mielenkiinnolla odotan mikä se Joutsenlahden luvattu ruskea kirjekuori on , jonka samainen kanssakeskustelija toi esiin
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010032 ... 4_uu.shtmlIL kirjoitti: "Poliisi kysyi lokakuussa epäillyltä: Katsotko syyllistyväsi nyt tutkittavassa asiassa rikokseen?
- Todennäköisesti olen, vaikka en sitä muista. Minulle esitettyjen asiantuntijalausuntojen perusteella näin voisi päätellä, kertoi Auer poliisille lokakuussa.
Vaimo väitti alunperin, että kodissa oli ulkopuolinen henkilö, joka teki surmatyön. Anneli Auer muistaa riidelleensä miehensä Jukka S. Lahden kanssa surmailtana talonsa keittiössä.
- Jukka piti minua väkisin pöydän tasoa vasten, silloin olen ehkä avannut vetolaatikostoa, jossa säilytimme veitsiä.
- Koin että olin vankina enkä päässyt siitä minnekään, kuvaili nainen riitaa."
Lisäksi IS kirjoittaa tunnustuksesta:
"- Minun ja Jukan riita on alkanut Jukan kotiin tulon jälkeen eli jonkun verran puolenyön jälkeen. Minun ja Jukan riitelyllä sekä sillä, että muistaisin Jukan pidelleen kädessään veistä, ja mahdollisesti veitsi on saattanut olla myös minun kädessäni, on järkevästi ajatellen syy-yhteys siihen, että Jukka on kuollut tämän seurauksena väkivaltaisesti. Tätä vahvistaa poliisin teettämä äänitutkimus sekä omien lasteni kertomukset, Auer sanoi."