Yöketju (24:00 - 08:00)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

mullakin toi viiden tunnin rasti lähestyy, mutta olenhan jo täällä töissä ollutkin kymmenen tuntia.... :shock: mun pitäisi mennä vielä tänään klo 13 kertomaan terveystiedon opiskelijoille (lukio), sairaanhoitajan koulutuksesta, opiskelusta, työstä yms...voi olla että hyydyttää melkoisesti tai sitten käy niin kuin aiemminkin, eli olen niin väsynyt, että saan hirveitä kikatushepuleita koko ajan jutut on lennokkaitakin lennokkaampia :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Ed
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Ed »

Mä haluaisin kans yötyön, jossa maksettaisiin forumeilla ja chateissä roikkumisesta.
Vituttaa tehdä tätä ilmaiseksi.
Kalessin
Adrian Monk

^yötyössäkin on työntekijällä lakisääteiset tauot, jolloin työntekijä saa tehdä mitä tykkää esim. seistä vaikka päällään. henk.koht. itse vietän 20 minuuttisen ruokataukoni ja tämän yön kohdalla 3x10 minuuttiset kahvitaukoni täällä. pahoitteluni, jos ruokataukoni viettäminen häiritsee sinun vapaa-aikaasi :D
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Kalessin kirjoitti:^yötyössäkin on työntekijällä lakisääteiset tauot, jolloin työntekijä saa tehdä mitä tykkää esim. seistä vaikka päällään. henk.koht. itse vietän 20 minuuttisen ruokataukoni ja tämän yön kohdalla 3x10 minuuttiset kahvitaukoni täällä. pahoitteluni, jos ruokataukoni viettäminen häiritsee sinun vapaa-aikaasi :D
Höh kaikesta ihmiset on kateellisia, matalapalkkaisista yötöistäkin. Minä ainakin miellän että olen yöllä valvojana, sama olenko netissä, virkkaanko sukkaa (jota en ole tehnyt), luen kirjaa tai teen jotain muuta. Tarpeen mukaan olen yhtä nopeasti työn touhussa kuin jos vain istuisin ja päivystäisin... Nukkumisesta olen sitä mieltä että periaatteessa kiellettyä mutta joskus olen kiellettyä hedelmääkin maistanut. 8)
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Kalessin
Adrian Monk

toi nukkuminen menee kyllä mullakin hiukan yli hilseen, mutta samaa mieltä olen tosta, et hittojako sen väliä mitä silloin yöllä tekee, kunhan potilas voi hyvin ja hommat on hoidettu. ei siitä sukan kutomisesta (tosin itse virkkaa juuri nyt peittoa) kukaan natkuta, mutta netin käytöstä aina joku, vaikka se kone on lähempänä potilasta kuin se nojatuoli jossa virkkaan.
Kalessin
Adrian Monk

yötä kaikille, leikkikää kiltisti ja niitä teroitettuja veitsiä ei sit oteta kokeiluun näin yöllä!!!! :wink:
Lihava
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Lihava »

Yövuoroa pukkaa, ensimmäistä jäljellä reipas neljä tuntia ja yökötys loppuu maanantaiaamuna. Yeeehaaa!
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Haaahh....

Ei jaksa.... Väsyttää.. Pakko mennä viel 3 h ainaki nukkumaaan.

Öitä
What you do... Makes you who you are.
Minney Magia
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

Varmaan tunnin verran jo poukkoillut täällä ja jos vielä toisen tunnin jaksaisi, niin pääsee nukkumaan.
Ensi viikolla loppuukin nämä aikaiset aamut koneella, kun duunia on ainakin parina aamuna viikossa siten, että ei koneelle pääse. :(
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Kylli tulkkasi tuon Edin viestin ihan huumorilla/ironialla pistetyksi, ei vittuiluksi tai kateudeksi ainakaan negatiivisessa mielessä.

Huomenta kaikille yön raatajille täältä ihmeen ihanasta aamuhetkestä :wink:
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Minney Magia
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

Huomenet vaan Kyllille ja kaikille muillekin! :)
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Jees. Täällä sitä ollaan vieraissa, omaa konetta ikävä, heh. Tylsä yö, tylsät kemut. Sunnuntaina vasta kotiin, vihaan sosiaalisia pakotteita jotka on vaan pakko hoitaa. Viihdyttäkää mua, anyone? :?
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Käys tsiigaa Sky News, siellä on Breaking News! Case Madeleine...
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Tämän ketjun perusteella täälläkin taitaa aika moni olla hoitsu ja vielä yökkö..hui..uskaltaakohan sitä enää mihinkään sairaalaan jäädä yöksi :lol: :lol:
Totuus on tarua ihmeellisempää
groot
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja groot »

Loka kirjoitti:Jees. Täällä sitä ollaan vieraissa, omaa konetta ikävä, heh. Tylsä yö, tylsät kemut. Sunnuntaina vasta kotiin, vihaan sosiaalisia pakotteita jotka on vaan pakko hoitaa. Viihdyttäkää mua, anyone? :?
Sosiaaliset velvoitteet on hoidettava. Naisella on myos muita velvoitteita, mutta ei niista tassa enempaa....

Ne velvoitteet kun ovat miellyttavia ja liikunnallsia..... :wink:
---------
Allekirjoitus.
Vastaa Viestiin