Yöketju (24:00 - 08:00)
-
Kalessin
- Adrian Monk
mullakin toi viiden tunnin rasti lähestyy, mutta olenhan jo täällä töissä ollutkin kymmenen tuntia....
mun pitäisi mennä vielä tänään klo 13 kertomaan terveystiedon opiskelijoille (lukio), sairaanhoitajan koulutuksesta, opiskelusta, työstä yms...voi olla että hyydyttää melkoisesti tai sitten käy niin kuin aiemminkin, eli olen niin väsynyt, että saan hirveitä kikatushepuleita koko ajan jutut on lennokkaitakin lennokkaampia 
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
Kalessin
- Adrian Monk
^yötyössäkin on työntekijällä lakisääteiset tauot, jolloin työntekijä saa tehdä mitä tykkää esim. seistä vaikka päällään. henk.koht. itse vietän 20 minuuttisen ruokataukoni ja tämän yön kohdalla 3x10 minuuttiset kahvitaukoni täällä. pahoitteluni, jos ruokataukoni viettäminen häiritsee sinun vapaa-aikaasi 
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Höh kaikesta ihmiset on kateellisia, matalapalkkaisista yötöistäkin. Minä ainakin miellän että olen yöllä valvojana, sama olenko netissä, virkkaanko sukkaa (jota en ole tehnyt), luen kirjaa tai teen jotain muuta. Tarpeen mukaan olen yhtä nopeasti työn touhussa kuin jos vain istuisin ja päivystäisin... Nukkumisesta olen sitä mieltä että periaatteessa kiellettyä mutta joskus olen kiellettyä hedelmääkin maistanut.Kalessin kirjoitti:^yötyössäkin on työntekijällä lakisääteiset tauot, jolloin työntekijä saa tehdä mitä tykkää esim. seistä vaikka päällään. henk.koht. itse vietän 20 minuuttisen ruokataukoni ja tämän yön kohdalla 3x10 minuuttiset kahvitaukoni täällä. pahoitteluni, jos ruokataukoni viettäminen häiritsee sinun vapaa-aikaasi
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
-
Kalessin
- Adrian Monk
toi nukkuminen menee kyllä mullakin hiukan yli hilseen, mutta samaa mieltä olen tosta, et hittojako sen väliä mitä silloin yöllä tekee, kunhan potilas voi hyvin ja hommat on hoidettu. ei siitä sukan kutomisesta (tosin itse virkkaa juuri nyt peittoa) kukaan natkuta, mutta netin käytöstä aina joku, vaikka se kone on lähempänä potilasta kuin se nojatuoli jossa virkkaan.
-
Minney Magia
- Martin Riggs
Varmaan tunnin verran jo poukkoillut täällä ja jos vielä toisen tunnin jaksaisi, niin pääsee nukkumaan.
Ensi viikolla loppuukin nämä aikaiset aamut koneella, kun duunia on ainakin parina aamuna viikossa siten, että ei koneelle pääse.
Ensi viikolla loppuukin nämä aikaiset aamut koneella, kun duunia on ainakin parina aamuna viikossa siten, että ei koneelle pääse.
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
kysymyksessä ei olekaan loppu.
Kylli tulkkasi tuon Edin viestin ihan huumorilla/ironialla pistetyksi, ei vittuiluksi tai kateudeksi ainakaan negatiivisessa mielessä.
Huomenta kaikille yön raatajille täältä ihmeen ihanasta aamuhetkestä
Huomenta kaikille yön raatajille täältä ihmeen ihanasta aamuhetkestä
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
Minney Magia
- Martin Riggs
-
Patricia C. Itämaa
- Javier Pena
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
Sosiaaliset velvoitteet on hoidettava. Naisella on myos muita velvoitteita, mutta ei niista tassa enempaa....Loka kirjoitti:Jees. Täällä sitä ollaan vieraissa, omaa konetta ikävä, heh. Tylsä yö, tylsät kemut. Sunnuntaina vasta kotiin, vihaan sosiaalisia pakotteita jotka on vaan pakko hoitaa. Viihdyttäkää mua, anyone?
Ne velvoitteet kun ovat miellyttavia ja liikunnallsia.....
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.