Mopoterroristi kirjoitti:
Jopas sitä ollaan herkkinä, ettei olisi se joka on naisilla kerran kuussa, kun koskee ja kolottaa joka paikkaa

Tunteet kurissa? hahhaha, ei perkele mitä neuvoja

Sitä raskauttavaa näyttöhän syyttäjä on esittänyt nyt oikeudessa pari päivää ja lisää on tulossa. Puolustuksella ja tällä palstalla pullantuoksuista kotirouvaa puolustaneilla on vain sitä tunteisiin vetoavaa läpäläpää murhaavista äänettömistä ja näkymättömistä Helinäkeijuista lähtien. Yhtäkään syyttäjän todisteet kumoavaa uskottavaa fakta-argumenttia ei ole löytynyt.
Voi tätä käsittämätöntä
pullantuoksua!
Itse väitän itsepintaisesti pohtivani asiaa kylmän ulkopuolisesti ja tasan ilman pullantuoksua. En ole ikinä osannut hahmottaa asioita sukupuolisesti, mutta minua ärsyttää suunnattomasti jos joku niin tekee.
Jokin tässä Ulvilan tapauksessa on saanut miesasiamiehet ja muut katkeroituneet miesparat älähtämään.
Ja täysin ilman syytä.
Kukaan täällä ei tuomitse tai puolusta sukupuolen mukaan paitsi muutama sukupuolikiihkoilija.
Teiltä ei ilmeisesti voi vain välttyä, joten jatketaan tästä.
Mopoterroristi kirjoitti:Mitäpä olet muuten mieltä itse asiasta? Yhdenvertaisuudesta lain edessä, pitäisiko ammattirikollisen ja pullantuoksuisen kotirouvan (vaikka tällä olisi "se" aika kuusta) olla yhdenvertaisia lain edessä esim. näytön riittävyyttä arvioitaessa samassa rikosnimikkeessä?
Kysymys on minulle aivan käsittämätön.
Uskon kyllä ufoihin.