Jyrki Eemi Iivari Karvonen

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Jyrki Eemi Iivari Karvonen

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

No kaiteettomuus lisää aikalailla riskiä :/ Siinä ei sitten niin humalassa ole tarvinnut olla. :(
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Carina
Neuvoja-Jack
Viestit: 524
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 3:05 pm
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Jyrki Eemi Iivari Karvonen

Viesti Kirjoittaja Carina »

Kaiteettomuus lisää kyllä tosiaan riskiä, mutta tuo näyttää semmoiselta alueelta jossa on paljon porukkaa ollut liikkeellä, varsinkin kun oli vappu, joten eikö kukaan muka olisi nähnyt/kuullut jos joku olisi tippunut veteen? Tuskin kukaan ihan hiljaa siinä vaiheessa on kun sinne molskahtaa?
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
Helen
Susikoski
Viestit: 40
Liittynyt: Ke Maalis 10, 2010 12:36 am
Paikkakunta: Savon sydämessä

Re: Jyrki Eemi Iivari Karvonen

Viesti Kirjoittaja Helen »

...paitsi jos sattuu lyömään päänsä reunaan ja taju on kankaalla... :( tuo järvi vaan tuli ekaks mieleen,ollaan joskus kavereiden kanssa jutskattu että milloinkahan joku sinne tipahtaa. Toivottavasti löytyy jostain muualta kunnossa :(
"Tietä käyden tien on vanki,vapaa on vain umpihanki." -Aaro Hellaakoski;huojuvat keulat.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Jyrki Eemi Iivari Karvonen

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

^ edelleenkin sitä ihmettelen, että jos on kaiteeton reuna ja tuosta ennenkin kävellyt niin miksi menny niin reunassa, että on putoamisriski? Siis, jos on lievässä humalassa ollut sen on sitten tajunnu, mutta jos on ollut enemmän promilleja on vahinko voinut sattua, mutta tosiaan jos promilleja on paljon ollut en ymmärrä miten kaverit ovat yksin päästäneet menemään. :evil:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Carina
Neuvoja-Jack
Viestit: 524
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 3:05 pm
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Jyrki Eemi Iivari Karvonen

Viesti Kirjoittaja Carina »

On hyvin mahdollista, etteivät kaverit ole tarkoituksella erkaantuneet Jyrkistä, vaan Jyrki on esimerkiksi täydessä baarissa yksinkertaisesti eksynyt kavereistaan. Ehkä hän on mennyt ulos soittamaan kavereilleen, koska baarissa ei ole kuullut mitään? Siksi reppukin on voinut jäädä narikkaan, jos tarkoitus oli vaan käväistä ulkona.
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
Ilona80
Harjunpää
Viestit: 294
Liittynyt: Ti Syys 29, 2009 4:04 pm

Re: Jyrki Eemi Iivari Karvonen

Viesti Kirjoittaja Ilona80 »

Tai tupakoimaan? Vai onko tuola sisällä tupakkakoppia?

Olen kanssa monen muun tavoin päivitellyt näitä (toivotaan tietysti vielä ettei Jyrki ole yksi heistä..) veteen pudonneita. On niin vaikea ymmärtää, miten sinne päädytään!
Mutta tuli mieleen nyt tästä tapauksesta, että olen itsekin pudonnut veteen ja ihan selvinpäin.
En ole tuola Kuopion satamassa käynyt, mutta hieman vastaavanlaisessa miljöössä olin aikanaan iltaa viettämässä, ja koska olin ainut tupakoitsija, menin tupakoimaan yksinäni. Olin siis selvinpäin.
Päätin mennä istuskelemaan reunalle, veden raja oli sen verran alhaalla että pystyin helposti heiluttelemaan jalkoja suorina. Kun olin nousemassa, otin ilmeisesti jotenkin huonosti reunasta kiinni, ja tipahdin veteen. (eipä käynyt muuta, mutta ihan hieman hävetti!! 8) )

Niin.. jos selvinpäin voi käydä noin, varmasti myös humalassa.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Jyrki Eemi Iivari Karvonen

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Carina kirjoitti: Siksi reppukin on voinut jäädä narikkaan, jos tarkoitus oli vaan käväistä ulkona.
Reppu? :shock: Tuliko hän sitten jostain suoraan baariin? En nyt itse ole koskaan baarissa törmännyt jätkään, jolla on reppu mukana. :|
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Ilona80
Harjunpää
Viestit: 294
Liittynyt: Ti Syys 29, 2009 4:04 pm

Re: Jyrki Eemi Iivari Karvonen

Viesti Kirjoittaja Ilona80 »

Nooruska kirjoitti:
Carina kirjoitti: Siksi reppukin on voinut jäädä narikkaan, jos tarkoitus oli vaan käväistä ulkona.
Reppu? :shock: Tuliko hän sitten jostain suoraan baariin? En nyt itse ole koskaan baarissa törmännyt jätkään, jolla on reppu mukana. :|
Ehkä ollut nauttimassa ennen baarinmenoa ns. pussikaljoja jossain puistossa?
Tai vaikkas saunailtaa kavereiden kesken..
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Jyrki Eemi Iivari Karvonen

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Turhaan ihmettelette, miksi joku olisi kävellyt niin reunalla, että olisi voinut veteen tippua saatika miksi kukaan ei olisi nähnyt; ensimmäiseen vastauksena on ihan kohtalaisen kiva maisema noilta kaiteettomilta alueilta. (Ei muuten taida koko tuossa satamassa olla missään päin kaiteita, veteen voi mennä mistä vain. Betonisataman ja veden välillä on ainakin metrin korkeusero, joten jos sinne veden varaan on jo joutunut, ylös ei ihan niin helposti pääsekään. Lisäksi, jos jäät ovat olleet, on voinut kokeilla jäiden kestävyyttä, humahtanut ja joutunut jään alle ja eksynyt yhä kauemmaksi jään reunasta.) Tai ehkä on mennyt vain ihailemaan (pienehköä) valomerta ja/tai risteileviä (pien)laivoja alueella. Sikäli niitä siihen aikaan liikkui. Vappuhulinoissa sinällänsä ihan mahdollista. Tai ehkä istui vain reunuksella ja mietiskeli (sekin on mahdollista, varsin moni sitä nimittäin harrastaa ainakin kesäisin tuolla.)
Ja siihen, miksi kukaan ei ole nähnyt; vappuna Kuopiossa oli surkea sää, oli kylmää ja taisi ripotella vettäkin välillä... (Satuin olemaan paikalla silloin.) Sataman alueella tuulee veden läheisyyden vuoksi ihan kiitettävästi muulloinkin, joten ei siellä kukaan muuten vain viitsi hengailla, varsinkin jos voi saman ajan viettää baarissa tai muissa lämpimissä tiloissa. Kuopion vappubileet keskittyivät Valkeisenlammelle tänä vuonna, paikalla oli kai lähes 2000 ihmistä, mikä on Kuopion kokoiselle paikalle paljon. Valkeisenlampi taas sijaitsee täysin eri puolella keskustaa kuin missä tuo Jyrkin katoamispaikka on.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Helen
Susikoski
Viestit: 40
Liittynyt: Ke Maalis 10, 2010 12:36 am
Paikkakunta: Savon sydämessä

Re: Jyrki Eemi Iivari Karvonen

Viesti Kirjoittaja Helen »

Itsekkin mietin tuota Valkeista,ei ole kaukana siitä missä Jyrki asui...Mutta jos on nähty sataman kameroissa vielä klo 2.49 niin eipä kai Valkeisella enää siihen aikaan ole porukkaa paikalla(kai?) että olisi sinne mennyt...
"Tietä käyden tien on vanki,vapaa on vain umpihanki." -Aaro Hellaakoski;huojuvat keulat.
Helen
Susikoski
Viestit: 40
Liittynyt: Ke Maalis 10, 2010 12:36 am
Paikkakunta: Savon sydämessä

Re: Jyrki Eemi Iivari Karvonen

Viesti Kirjoittaja Helen »

Jyrki on löytynyt kuolleena. R.I.P.
"Tietä käyden tien on vanki,vapaa on vain umpihanki." -Aaro Hellaakoski;huojuvat keulat.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Jyrki Eemi Iivari Karvonen

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Helen kirjoitti:Jyrki on löytynyt kuolleena. R.I.P.
Millos ja mistä? :(
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Muumiina
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Helmi 23, 2010 8:22 pm

Re: Jyrki Eemi Iivari Karvonen

Viesti Kirjoittaja Muumiina »

Vappuna kadonnut löytyi hukkuneena Kuopiossa

Poliisi ei usko miehen kuolemaan liittyvän rikosta.

Sukeltaja löysi torstaina iltapäivällä kuolleen miehen Kuopion matkustajasatamasta. Kävi ilmi, että hukkunut on vappuna kadonnut vuonna 1986 syntynyt mies.

Miehen ruumis löydettiin läheltä sitä paikkaa, josta viimeiset havainnot miehestä tehtiin.

Poliisin alustavien tutkimusten mukaan tapahtumaan ei liity rikosta. Kuolinsyy selvitetään ruumiinavauksessa.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010050 ... 7_uu.shtml
Hey, I'm you life and I no longer care!
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Jyrki Eemi Iivari Karvonen

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Kiitos paljon, Muumiina :)
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Vastaa Viestiin