Kolmen sanan tarina
-
BloodSucker
- Poliisikoira Rex
Re: Kolmen sanan tarina
Tosin vedin vesiPERÄN Toholammella kun kamerani ei millään tahtonut kelvata tutkanlukijapoliiseille lahjukseksi vaikka kansanedustajana uhkasin tekstiviesteillä, uuniperunoilla, ja huitaisemalla tuppeensahatulla laudanpätkällä pääsin putkaan. Kyynelehdin kun kamerani takavarikoitiin ja kuvat rikosmuseoon (sijaitsee popmuseon vieressä) näytille nimelläni varustettuina. Kuvista tuli suosittuja maailman perversiotutkijoiden keskuudessa, nykyään kouluissa opetusmateriaaleina. Tunnen että olen
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
Tosin vedin vesiPERÄN Toholammella kun kamerani ei millään tahtonut kelvata tutkanlukijapoliiseille lahjukseksi vaikka kansanedustajana uhkasin tekstiviesteillä, uuniperunoilla, ja huitaisemalla tuppeensahatulla laudanpätkällä pääsin putkaan. Kyynelehdin kun kamerani takavarikoitiin ja kuvat rikosmuseoon (sijaitsee popmuseon vieressä) näytille nimelläni varustettuina. Kuvista tuli suosittuja maailman perversiotutkijoiden keskuudessa, nykyään kouluissa opetusmateriaaleina. Tunnen että olen vanhasmin (fetissi) uranuurtaja
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Tosin vedin vesiPERÄN Toholammella kun kamerani ei millään tahtonut kelvata tutkanlukijapoliiseille lahjukseksi vaikka kansanedustajana uhkasin tekstiviesteillä, uuniperunoilla, ja huitaisemalla tuppeensahatulla laudanpätkällä pääsin putkaan. Kyynelehdin kun kamerani takavarikoitiin ja kuvat rikosmuseoon (sijaitsee popmuseon vieressä) näytille nimelläni varustettuina. Kuvista tuli suosittuja maailman perversiotutkijoiden keskuudessa, nykyään kouluissa opetusmateriaaleina. Tunnen että olen vanhasmin (fetissi) uranuurtaja, oman alani guru.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Tosin vedin vesiPERÄN Toholammella kun kamerani ei millään tahtonut kelvata tutkanlukijapoliiseille lahjukseksi vaikka kansanedustajana uhkasin tekstiviesteillä, uuniperunoilla, ja huitaisemalla tuppeensahatulla laudanpätkällä pääsin putkaan. Kyynelehdin kun kamerani takavarikoitiin ja kuvat rikosmuseoon (sijaitsee popmuseon vieressä) näytille nimelläni varustettuina. Kuvista tuli suosittuja maailman perversiotutkijoiden keskuudessa, nykyään kouluissa opetusmateriaaleina. Tunnen että olen vanhasmin (fetissi) uranuurtaja, oman alani guru. mestari vailla vertaa.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Tosin vedin vesiPERÄN Toholammella kun kamerani ei millään tahtonut kelvata tutkanlukijapoliiseille lahjukseksi vaikka kansanedustajana uhkasin tekstiviesteillä, uuniperunoilla, ja huitaisemalla tuppeensahatulla laudanpätkällä pääsin putkaan. Kyynelehdin kun kamerani takavarikoitiin ja kuvat rikosmuseoon (sijaitsee popmuseon vieressä) näytille nimelläni varustettuina. Kuvista tuli suosittuja maailman perversiotutkijoiden keskuudessa, nykyään kouluissa opetusmateriaaleina. Tunnen että olen vanhasmin (fetissi) uranuurtaja, oman alani guru. mestari vailla vertaa. Buttherefordsvillen yliopistossa Britanniassa
Tosin vedin vesiPERÄN Toholammella kun kamerani ei millään tahtonut kelvata tutkanlukijapoliiseille lahjukseksi vaikka kansanedustajana uhkasin tekstiviesteillä, uuniperunoilla, ja huitaisemalla tuppeensahatulla laudanpätkällä pääsin putkaan. Kyynelehdin kun kamerani takavarikoitiin ja kuvat rikosmuseoon (sijaitsee popmuseon vieressä) näytille nimelläni varustettuina. Kuvista tuli suosittuja maailman perversiotutkijoiden keskuudessa, nykyään kouluissa opetusmateriaaleina. Tunnen että olen vanhasmin (fetissi) uranuurtaja, oman alani guru. mestari vailla vertaa. Buttherefordsvillen yliopistossa Britanniassa käyn luennoimassa assfetishismiä
Tosin vedin vesiPERÄN Toholammella kun kamerani ei millään tahtonut kelvata tutkanlukijapoliiseille lahjukseksi vaikka kansanedustajana uhkasin tekstiviesteillä, uuniperunoilla, ja huitaisemalla tuppeensahatulla laudanpätkällä pääsin putkaan. Kyynelehdin kun kamerani takavarikoitiin ja kuvat rikosmuseoon (sijaitsee popmuseon vieressä) näytille nimelläni varustettuina. Kuvista tuli suosittuja maailman perversiotutkijoiden keskuudessa, nykyään kouluissa opetusmateriaaleina. Tunnen että olen vanhasmin (fetissi) uranuurtaja, oman alani guru. mestari vailla vertaa. Buttherefordsvillen yliopistossa Britanniassa käyn luennoimassa assfetishismiä ylikomisarioille, mutta Suomessa
Tosin vedin vesiPERÄN Toholammella kun kamerani ei millään tahtonut kelvata tutkanlukijapoliiseille lahjukseksi vaikka kansanedustajana uhkasin tekstiviesteillä, uuniperunoilla, ja huitaisemalla tuppeensahatulla laudanpätkällä pääsin putkaan. Kyynelehdin kun kamerani takavarikoitiin ja kuvat rikosmuseoon (sijaitsee popmuseon vieressä) näytille nimelläni varustettuina. Kuvista tuli suosittuja maailman perversiotutkijoiden keskuudessa, nykyään kouluissa opetusmateriaaleina. Tunnen että olen vanhasmin (fetissi) uranuurtaja, oman alani guru. mestari vailla vertaa. Buttherefordsvillen yliopistossa Britanniassa käyn luennoimassa assfetishismiä ylikomisarioille, mutta Suomessa vedän kursseja työväinopistolla.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Päätin aloittaa alusta, koska olin lopussa.
Päätin aloittaa alusta, koska olin lopussa. Ei enää perverssejä
-
BloodSucker
- Poliisikoira Rex
Päätin aloittaa alusta, koska olin lopussa. Ei enää perverssejä politikkoja eikä varsinkaan
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
Päätin aloittaa alusta, koska olin lopussa. Ei enää perverssejä politikkoja eikä varsinkaan Minfon ultrapervoja Ladyja
-
BloodSucker
- Poliisikoira Rex
Päätin aloittaa alusta, koska olin lopussa. Ei enää perverssejä politikkoja eikä varsinkaan Minfon ultrapervoja Ladyja ja pervojen ylijumalan miehiä.
Päätin aloittaa alusta, koska olin lopussa. Ei enää perverssejä politikkoja eikä varsinkaan Minfon ultrapervoja Ladyja ja pervojen ylijumalan miehiä. Alan nunnaksi. Elämäni