Kolmen sanan tarina

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
BloodSucker
Poliisikoira Rex

Re: Kolmen sanan tarina

Viesti Kirjoittaja BloodSucker »

Tosin vedin vesiPERÄN Toholammella kun kamerani ei millään tahtonut kelvata tutkanlukijapoliiseille lahjukseksi vaikka kansanedustajana uhkasin tekstiviesteillä, uuniperunoilla, ja huitaisemalla tuppeensahatulla laudanpätkällä pääsin putkaan. Kyynelehdin kun kamerani takavarikoitiin ja kuvat rikosmuseoon (sijaitsee popmuseon vieressä) näytille nimelläni varustettuina. Kuvista tuli suosittuja maailman perversiotutkijoiden keskuudessa, nykyään kouluissa opetusmateriaaleina. Tunnen että olen
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
Peräkylän Maigret
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Peräkylän Maigret »

Tosin vedin vesiPERÄN Toholammella kun kamerani ei millään tahtonut kelvata tutkanlukijapoliiseille lahjukseksi vaikka kansanedustajana uhkasin tekstiviesteillä, uuniperunoilla, ja huitaisemalla tuppeensahatulla laudanpätkällä pääsin putkaan. Kyynelehdin kun kamerani takavarikoitiin ja kuvat rikosmuseoon (sijaitsee popmuseon vieressä) näytille nimelläni varustettuina. Kuvista tuli suosittuja maailman perversiotutkijoiden keskuudessa, nykyään kouluissa opetusmateriaaleina. Tunnen että olen vanhasmin (fetissi) uranuurtaja
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Tosin vedin vesiPERÄN Toholammella kun kamerani ei millään tahtonut kelvata tutkanlukijapoliiseille lahjukseksi vaikka kansanedustajana uhkasin tekstiviesteillä, uuniperunoilla, ja huitaisemalla tuppeensahatulla laudanpätkällä pääsin putkaan. Kyynelehdin kun kamerani takavarikoitiin ja kuvat rikosmuseoon (sijaitsee popmuseon vieressä) näytille nimelläni varustettuina. Kuvista tuli suosittuja maailman perversiotutkijoiden keskuudessa, nykyään kouluissa opetusmateriaaleina. Tunnen että olen vanhasmin (fetissi) uranuurtaja, oman alani guru.
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Nooruska
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Tosin vedin vesiPERÄN Toholammella kun kamerani ei millään tahtonut kelvata tutkanlukijapoliiseille lahjukseksi vaikka kansanedustajana uhkasin tekstiviesteillä, uuniperunoilla, ja huitaisemalla tuppeensahatulla laudanpätkällä pääsin putkaan. Kyynelehdin kun kamerani takavarikoitiin ja kuvat rikosmuseoon (sijaitsee popmuseon vieressä) näytille nimelläni varustettuina. Kuvista tuli suosittuja maailman perversiotutkijoiden keskuudessa, nykyään kouluissa opetusmateriaaleina. Tunnen että olen vanhasmin (fetissi) uranuurtaja, oman alani guru. mestari vailla vertaa.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Belker
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Belker »

Tosin vedin vesiPERÄN Toholammella kun kamerani ei millään tahtonut kelvata tutkanlukijapoliiseille lahjukseksi vaikka kansanedustajana uhkasin tekstiviesteillä, uuniperunoilla, ja huitaisemalla tuppeensahatulla laudanpätkällä pääsin putkaan. Kyynelehdin kun kamerani takavarikoitiin ja kuvat rikosmuseoon (sijaitsee popmuseon vieressä) näytille nimelläni varustettuina. Kuvista tuli suosittuja maailman perversiotutkijoiden keskuudessa, nykyään kouluissa opetusmateriaaleina. Tunnen että olen vanhasmin (fetissi) uranuurtaja, oman alani guru. mestari vailla vertaa. Buttherefordsvillen yliopistossa Britanniassa
Irma Lam
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Irma Lam »

Tosin vedin vesiPERÄN Toholammella kun kamerani ei millään tahtonut kelvata tutkanlukijapoliiseille lahjukseksi vaikka kansanedustajana uhkasin tekstiviesteillä, uuniperunoilla, ja huitaisemalla tuppeensahatulla laudanpätkällä pääsin putkaan. Kyynelehdin kun kamerani takavarikoitiin ja kuvat rikosmuseoon (sijaitsee popmuseon vieressä) näytille nimelläni varustettuina. Kuvista tuli suosittuja maailman perversiotutkijoiden keskuudessa, nykyään kouluissa opetusmateriaaleina. Tunnen että olen vanhasmin (fetissi) uranuurtaja, oman alani guru. mestari vailla vertaa. Buttherefordsvillen yliopistossa Britanniassa käyn luennoimassa assfetishismiä
Belker
Javier Pena

Tosin vedin vesiPERÄN Toholammella kun kamerani ei millään tahtonut kelvata tutkanlukijapoliiseille lahjukseksi vaikka kansanedustajana uhkasin tekstiviesteillä, uuniperunoilla, ja huitaisemalla tuppeensahatulla laudanpätkällä pääsin putkaan. Kyynelehdin kun kamerani takavarikoitiin ja kuvat rikosmuseoon (sijaitsee popmuseon vieressä) näytille nimelläni varustettuina. Kuvista tuli suosittuja maailman perversiotutkijoiden keskuudessa, nykyään kouluissa opetusmateriaaleina. Tunnen että olen vanhasmin (fetissi) uranuurtaja, oman alani guru. mestari vailla vertaa. Buttherefordsvillen yliopistossa Britanniassa käyn luennoimassa assfetishismiä ylikomisarioille, mutta Suomessa
Nooruska
Michael Knight

Tosin vedin vesiPERÄN Toholammella kun kamerani ei millään tahtonut kelvata tutkanlukijapoliiseille lahjukseksi vaikka kansanedustajana uhkasin tekstiviesteillä, uuniperunoilla, ja huitaisemalla tuppeensahatulla laudanpätkällä pääsin putkaan. Kyynelehdin kun kamerani takavarikoitiin ja kuvat rikosmuseoon (sijaitsee popmuseon vieressä) näytille nimelläni varustettuina. Kuvista tuli suosittuja maailman perversiotutkijoiden keskuudessa, nykyään kouluissa opetusmateriaaleina. Tunnen että olen vanhasmin (fetissi) uranuurtaja, oman alani guru. mestari vailla vertaa. Buttherefordsvillen yliopistossa Britanniassa käyn luennoimassa assfetishismiä ylikomisarioille, mutta Suomessa vedän kursseja työväinopistolla.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Päätin aloittaa alusta
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Belker
Javier Pena

Päätin aloittaa alusta, koska olin lopussa.
Irma Lam
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Irma Lam »

Päätin aloittaa alusta, koska olin lopussa. Ei enää perverssejä
BloodSucker
Poliisikoira Rex

Päätin aloittaa alusta, koska olin lopussa. Ei enää perverssejä politikkoja eikä varsinkaan
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
Peräkylän Maigret
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Peräkylän Maigret »

Päätin aloittaa alusta, koska olin lopussa. Ei enää perverssejä politikkoja eikä varsinkaan Minfon ultrapervoja Ladyja
BloodSucker
Poliisikoira Rex

Päätin aloittaa alusta, koska olin lopussa. Ei enää perverssejä politikkoja eikä varsinkaan Minfon ultrapervoja Ladyja ja pervojen ylijumalan miehiä.
Nooruska
Michael Knight

Päätin aloittaa alusta, koska olin lopussa. Ei enää perverssejä politikkoja eikä varsinkaan Minfon ultrapervoja Ladyja ja pervojen ylijumalan miehiä. Alan nunnaksi. Elämäni
Vastaa Viestiin