ÄO-testi - onko minusta dekkariksi?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Ohhoh, tein testin iltapäivällä, keskellä työpäivää "vasemmalla kädellä"... ja taidan olla tuon Tampereen tytön kadonnut kaksoissisko...
Kokonaispistemäärä: 129 Tulos parempi kuin 96% vastaajista...
Kielellisten osioiden pistemäärä: 131,9
Suoritusosioiden pistemäärä: 123,4
Kuvaosion pistemäärä
Tuloksesi 16
Sanastotehtävät
Tuloksesi 19
Muistitehtävät
Tuloksesi 16
Sanojen keskinäisiä suhteita koskevat tehtävät
Tuloksesi 19
Matemaattiset tehtävät
Tuloksesi 15
Nää matematiikan tehtävät meni yllättävän hyvin, kun en oikein töissä voinut keskittyä kunnolla. Taidanpa tehdä testin uudestaan ensi viikolla, kun olen lomalla...
Kokonaispistemäärä: 129 Tulos parempi kuin 96% vastaajista...
Kielellisten osioiden pistemäärä: 131,9
Suoritusosioiden pistemäärä: 123,4
Kuvaosion pistemäärä
Tuloksesi 16
Sanastotehtävät
Tuloksesi 19
Muistitehtävät
Tuloksesi 16
Sanojen keskinäisiä suhteita koskevat tehtävät
Tuloksesi 19
Matemaattiset tehtävät
Tuloksesi 15
Nää matematiikan tehtävät meni yllättävän hyvin, kun en oikein töissä voinut keskittyä kunnolla. Taidanpa tehdä testin uudestaan ensi viikolla, kun olen lomalla...
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Tästä sain 119. Tiesin heti, että pieleen meni, kun tulee muistiosioita näin perjantaiehtoon edellä. Muut osiot menivät aika hyvin.
Tästä toisesta testistä sain aikoja sitten 138 pistettä http://alykkyystesti.net/ Dipluumia en tilannut. Minun mielestäni oikein validi ja mukava testi.
Tästä toisesta testistä sain aikoja sitten 138 pistettä http://alykkyystesti.net/ Dipluumia en tilannut. Minun mielestäni oikein validi ja mukava testi.
-
KemikaaliAli
- Armas Tammelin
-
Kyllikki S
- Adrian Monk
-
Tuntematon Mies
- Remington Steele
Tässä testissä ainakin on vissi merkitys koulumatematiikalla ja ihan vaan lukeneisuudella (sanavarasto).KemikaaliAli kirjoitti:Mun mielestä tuo testi nyt ei vaatinu mitenkään kummoisia älynlahjoja. Mäkin olen ihan peruskoulupohjalla, mutta silti muka huipputulos. Vai olikos tää nyt niitä missä ei pitäisi koulutuksella yms. seikoilla olla merkitystä?
Totuus on, että älykkyystestejä voi jonkun verran harjoitella. Mutta eihän niitä ole alunperin kehitettykään huippuälykkäiden keskinäisten erojen mittaamista varten, vaan älyllisesti vajaiden karsimiseksi vaativista tehtävistä esim. armeijassa.
Every ship must sail a world.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Mä en jaksa tehdä näitä älykkyystestejä, kun en niissä kumminkaan teille pärjää. Perkele. Pitäkää Mensanne, mua huvita enää mikään. Noniin, kaljaa koneeseen.
EDIT: No ei vaineskaan, enhän minä niissä noin surkea ole. Mutta ihan pakko on tänne tällainen protestiäänikin heittää.
EDIT: No ei vaineskaan, enhän minä niissä noin surkea ole. Mutta ihan pakko on tänne tällainen protestiäänikin heittää.
Viimeksi muokannut ShipWreck, Pe Syys 07, 2007 10:31 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja