ÄO-testi - onko minusta dekkariksi?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Hmph, ite suljin heti ku näin tuon kuvio homman.. En sitten osaa/jaksa geometrisiä kuvioida yhtää selvitellä
What you do... Makes you who you are.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Ohhoh, tein testin iltapäivällä, keskellä työpäivää "vasemmalla kädellä"... ja taidan olla tuon Tampereen tytön kadonnut kaksoissisko...

Kokonaispistemäärä: 129 Tulos parempi kuin 96% vastaajista...

Kielellisten osioiden pistemäärä: 131,9

Suoritusosioiden pistemäärä: 123,4

Kuvaosion pistemäärä
Tuloksesi 16

Sanastotehtävät
Tuloksesi 19

Muistitehtävät
Tuloksesi 16

Sanojen keskinäisiä suhteita koskevat tehtävät
Tuloksesi 19

Matemaattiset tehtävät
Tuloksesi 15

Nää matematiikan tehtävät meni yllättävän hyvin, kun en oikein töissä voinut keskittyä kunnolla. Taidanpa tehdä testin uudestaan ensi viikolla, kun olen lomalla...
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Tästä sain 119. Tiesin heti, että pieleen meni, kun tulee muistiosioita näin perjantaiehtoon edellä. Muut osiot menivät aika hyvin.

Tästä toisesta testistä sain aikoja sitten 138 pistettä http://alykkyystesti.net/ Dipluumia en tilannut. Minun mielestäni oikein validi ja mukava testi. :wink:
KemikaaliAli
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja KemikaaliAli »

Teinpä sitten kokeeksi tuon Primaveran laittaman testin, joka olikin mielestäni paljon haastavampi kuin tuo Tieteen Kuvalehden.

Tämän testin mukaan älykkyysosamääräsi on 141
Erittäin hyvä tulos!
Olet lahjakas.
Rehellinen tyä ei oo koskaan kannattanu. Eikä kannata!
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

OHO :!: Kylli sai 132 ja sai tietää olevansa 98% enemmän jotakin (heh) kuin ihmiset keskimäärin. Yllätys ei ollut sekään että muistiosio meni kehnoiten...
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Kyllikki S
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

Tämä tieteenkuvalehden testi oli kiva laittaa kun arvasi, että kelleen ei tule kovin paha mieli.
Aika imartelevia tuloksia siitä tosiaan saa. 8)
Tuntematon Mies
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Tuntematon Mies »

Yhden näkemyksen mukaan älykkyystestit mittaavat lähinnä sitä, kuinka hyvä ao. henkilö on ratkomaan älykkyystestejä. Mutta hauskahan sitä on saman testin tehneiden kesken tuloksia vertailla. Useimmat tykkää siitä että saa numeerista palautetta.

Kuinka moni on käynyt Mensan testeissä?
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Siis mitä ihmettä, täälläkä on jokainen normaalia ihmistä älykkäämpi?=D

Ite sain joskus jostain englanninkielisestä 104, en tajunnut kaikkia kysymyksiä joten arvasin muutamia.
What you do... Makes you who you are.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Murhalaiset ovat keskimääräistä älykkäämpiä :wink: . Ei ihme että kaupungilla puhutaan rikosten ratkeamisprosentin nousseen sivustojen avaamisen myötä!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

KemikaaliAli kirjoitti:Mun mielestä tuo testi nyt ei vaatinu mitenkään kummoisia älynlahjoja. Mäkin olen ihan peruskoulupohjalla, mutta silti muka huipputulos. Vai olikos tää nyt niitä missä ei pitäisi koulutuksella yms. seikoilla olla merkitystä?
Tässä testissä ainakin on vissi merkitys koulumatematiikalla ja ihan vaan lukeneisuudella (sanavarasto).

Totuus on, että älykkyystestejä voi jonkun verran harjoitella. Mutta eihän niitä ole alunperin kehitettykään huippuälykkäiden keskinäisten erojen mittaamista varten, vaan älyllisesti vajaiden karsimiseksi vaativista tehtävistä esim. armeijassa.
Every ship must sail a world.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Heeheehee.... tulokset eikun paranee :) Siitä toisesta tuli 141, vaikka takana on normaali työpäivä ja pari tuntia autoilua....
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
wretch
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja wretch »

Mä räiskin mitä sattuu tohon toiseen testiin.Silti sain 100.Asialle taitaa olla ihan luonnollinen selitys:"Onneksi olkoon äö:si on 35 ja psssst haluasitko siitä myöskin diplomin"?Ei kuullosta erityisen hyvältä markkinointistrategialta :lol:
ShipWreck
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

Mä en jaksa tehdä näitä älykkyystestejä, kun en niissä kumminkaan teille pärjää. Perkele. Pitäkää Mensanne, mua huvita enää mikään. Noniin, kaljaa koneeseen.

EDIT: No ei vaineskaan, enhän minä niissä noin surkea ole. Mutta ihan pakko on tänne tällainen protestiäänikin heittää. :lol:
Viimeksi muokannut ShipWreck, Pe Syys 07, 2007 10:31 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

113, ja kielellinen osio oli ainoa selkeä vahvuus kaikki muut oli kokonaistuloksen mukaisia.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

yt kun kännissä tein, niin tulos parani :shock: 132 tuli nyt...
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Vastaa Viestiin